Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 70

Thread: Nidapmi - Ansøgning til SD SW:TOR

Post Nidapmi - Ansøgning til SD SW:TOR

Hejsa allesammen,

Nu har jeg de sidste mange dage læst side op og side ned på diverse forums omkring danske guilds/communities. Og må indrømme at i fremstår står som det klart mest organiserede fællesskab. Så derfor har jeg valgt at søge om optagelse hos jer, selvom jeg dog må indrømme at jeres skarpe rekrutterigs process virker lidt skræmmende... Men håber dog det bedste.

Mig selv -
    Jeg er 31 år gammel. Jeg er gift og har 2 dejlige drenge på 8 og 5 år. Min kone er en ikke gamer, har stadig ikke fået hende omvendt... (Kører på 14 år nu..)
    Jeg arbejder i en IT-drift og support funktion i et patent bureau. Både på kontor i KBH og 6 forskellige kontorer i Sverige.
    I min fritid spiller jeg Floorball i 1. division. (Indendørs hockey for dem som ikke kender sporten.) Og prøver at få taget en løbetur i ny og næ. De jeg mener at tiden foran skærmen, må kompenseres med noget aktivt fra tid til anden.

Computer spil og mig -
    Jeg har spillet computer siden nogle af de første konsoller kom på markedet. (Pacman var det helt store hit dengang.) Siden gik jeg over til C64, amiga og så op på pc. Siden da har PC været min foretrukne spil platform. Selvom jeg ejer en del konsoller også.
    Min online erfaring startede med Counter Strike, som var det første spil som åbenede mig for den online konkurrence. Hvilket jeg ikke rigtig er kommet væk fra siden. Jeg keder mig idag hurtigt ved single player spil.
    Mit første MMO var WoW. Jeg kom med i beta'en til Vanilla og var ret hooked med det samme. Og har spillet det indtil idag, uden pause. Min aktivitet ingame har dog været faldende siden slut Wrath. Jeg syntes spillet er gået i en lidt forkert retning, ja jeg er en af dem som syntes man følte mere med sin figur i TBC. (Og vanilla for den sags skyld.)
    Men som sagt har spillet siden vanilla og stadig casual aktiv på min figur i den dansk guild på Silvermoon. (Guild : Chaos, Char : Impadin)
    Jeg har været meget i tvivl om SW:TOR ville være noget for mig, men da jeg var så heldig at der dumpede en Beta key in i min mailboks til betaen her d. 7-10, er jeg ikke længere i tvivl. Det er et kanon fedt spil, jeg kan ikke huske hvornår jeg igen har oplevet sådan en god oplevelse. Og jeg er nu meget spændt på at få det endelige spil mellem fingrene og starte min figurs tilblivelse igennem verdenen.

Hvad kan jeg tilbyde Semper Danica -
    Jeg kan tilbyde en spil elsker som ligger meget i de spil jeg spiller. Jeg har fra helt lille spillet computer og det vil jeg blive ved med så længe det er muligt. Jeg bruger meget tid og energi i de spil jeg spiller. Jeg vil gerne vide det hele, dette gælder både ting ingame, men også at læse om spillet på blogs, forums og hvad man ellers kan finde.
    Jeg er loyal og hjælpsom, dedikeret og fokuseret når det gælder. Men også en person som elsker sjov og ballade (På den gode måde), når tiden er til det...

Hvorfor Semper Danica -
    Jeg har stødt på jeres navn nogle gange, når jeg har surfet efter wow ting, men ellers har jeg ikke kendt så meget til jer. Først her de sidste par dage, har jeg gennemlæst en masse af de ting i har postet på diverse SW:TOR forum. Og nu også læst en masse herinde allerede. Og derfor er jeg ikke i tvivl om at dette vil være et godt sted at bruge min tid. Mange af de communities som findes rundt omkring, virker slet ikke så organiseret og seriøse omkring det hele som i gør.
    Jeg spiller computerspil ikke kun for sjov, men som en hobby. Med det mener jeg at jeg bruger meget energi, tanker, overvejelser og tid på det. Derfor ønsker jeg at dyrke min hobby med andre lige sindede, som også brænder for hyggen i og omkring spillene. Og det er jeg overbevist om jeg kan finde her. Derfor denne ansøgning.

Bonus info : Da min aktivitet i wow var høj og min lyst til spillet var der. Havde jeg både en blog og min youtube side, som jeg brugte til at poste info og video'er jeg selv lavede. Min blog er dog ikke aktiv mere. Men i kan finde min youtube channel her : www.youtube.com/sticksdk

Håber ikke jeg har snakket for længe... Har i nogen spørgsmål eller andet, skyder i bare. Så skal jeg skyde tilbage med en flaregun eller noget. For god orden skyld har jeg læst jeres 5 værdier og kan tilslutte mig dem alle. (Behandl andre som man selv ønsker behandles, det er jo sund fornuft.)

Mit SWTOR.com navn er : Stoico.
    Last edited by Nidapmi; 12-10-2011 at 15:09. Reason: Glemte SWTOR.com navn

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Nidapmi

Tak for din fine ansøgning. Du kommer fint omkring alle de emner som vi gerne ser i en ansøgning. Jeg kunne dog godt tænke mig at du skrev i IRL fornavn, det er dog ikke et krav.

Men du skal ikke lade dig skræmme af vores rekrutterings process, det er slet ikke så slemt som du måske syntes at det lyder.

Fra nu af skal du blot sørge for at være aktiv på vores forum og evt. på VT. Og så skal Stormlord eller jeg skal have en lille VT samtale med dig når det passer ind.

Skulle du have spørgsmål til din ansøgning så skriv enten her i din tråd eller send mig eller Stormlord en PM.

Ellers vil jeg bare sige velkommen til, håber du hurtigt finder dig til rette i vores forum.

/Mortor

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Go ansøgning!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Ingen problem med fornavn, Jesper er navnet. Og tak for velkomsten. Kan lige tilføje et mobil view af siden virker lidt ustabil.... :-)Men ved ikke hvor mange som benytter den. Jeg er på med en iphone der er lidt logon problemer. Kunne dog logge på når jeg ville poste. Ellers kunne jeg ikke få logon skærmen frem.

Tak for updated

Jeg bruger ikke selv mobilversionen af vores hjemmeside, da jeg syntes den er uoverskuelig.

Men vi kan lige nævne det for @Nerror som er ham der er ansvarlig for vores forum/hjemmeside.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

God ansøgning uden tvivl.

Deres ansøgnings proces er god iforhold til at bare få folk ind for at forøge guildens antal konstant, jeg er glad nok for at være trial og de er meget åben og venlige, ingen form for trial go in the corner and let the members talk, hvis man er respektfuld så er de helt okay med en ihvertfald hvad jeg har oplevet indtil videre på deres forum, der er logik i deres trial proces fordi det er så stor en guild som det er og de vil gerne lære os trial members at kende før de bare siger velkommen til.

De har jo primært deres interesse for at det skal være socialt og hyggeligt at spille sammen og at være sammen med IRL med folk, og at man kan være seriøs når det er nødvendigt i spil som det skal være, og vi er jo i den situation at der ikke er et spil at spille endnu det gør det lidt svært for dem at finde ud af hvem vi ansøgere er som person.

Som en ansøger og på trial basis (intern adgang på forummet) og så når spillet kommer den aktuelle trial periode, pt. holder jeg mig aktiv med lidt posts på forum , og ind imellem er der nogle hyggelige vt aftener hvor vi har det sjovt og nogle af os spiller og snakker sammen over origin og steamfriends så der er muligheder for noget sjov i andre spil.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

@Nidapmi

Vil du være så rar og opdatere din signatur jvf. dette punkt i tråden "info til ansøgere".

Efter du har ansøgt
    • Efter du har lavet en ansøgning, skal du både forsøge at holde gang i din ansøgningstråd og svare når folk har spørgsmål og du skal være aktiv på det åbne forum og følge med i de forskellige diskussioner.
    • Opdater din signatur her på forum med at du er ansøger i SWTOR. Signaturen skal indeholde et link til din ansøgningstråd.
    • Installer VT og kom ind og få en snak med de andre ansøgere. VT er et krav for at komme på trial og kræves også ingame
    På forhånd tak

/Mortor

Jeps, det kan du tro Mortor. Det er hermed ordnet.
    Last edited by Nidapmi; 12-10-2011 at 21:33.
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

SD Medlem Forum Apprentice DarkWaiter's Avatar

Super god ansøgning, og maa nok sige jeg alligevel er lidt overrasket over naar man læser diverse forums hvor mange der egentligt faar den beta invite ved et tilfælde og ikke som mange andre tjekker "Dev tracker" for derefter tjekke om den beta invite var røget i spam filtret (Men det var den ikke​).
    Men held og lykke med ansøgningen, og efter hvad jeg har set herinde so far saa skal du nu nok faa chancen med Trial bare du forbliver aktiv herinde paa forummet.

Super ansøgning, velkommen til

Tak for den gode velkomst. Man føler sig jo allerede godt hjemme her.

Tænkte jeg ville uddybe lidt hvad min intention rent spil mæssigt er i SW:TOR. Først lidt baggrund omkring hvordan jeg har spillet i wow. Jeg startede ud med at simpelthen bare elske spillet, startede på raiding sidst i vanilla, så nåede kun til Neff.
    I TBC gik jeg fuldt ud raiding, og raided op til 6+ gange om ugen. Dette gjorde jeg igennem det meste af TBC, som er min helt klare ynglings raidtid i wow. Wrath var lidt op og ned. Mit raiding niveua gik ned, den eneste tid jeg raidede meget var da vi ville have Sath 3D 10 mands ned og så Ulduar HM's. (Fik sath 3d ned pre nerf.) Så kom ToC, hvilket drabte mig indvendig, raidede så mere casual resten af wrath. Cata har været 2-3 gange om ugen, indtil for godt 1 mdr's tid siden, hvor min wow lyst er faldet til et minimum.

Da jeg har et arbejde som tager meget af min tid og samtidig familie med børn. Holder jeg meget af at kunne spille når det passer, men ikke have for mange bestemte tider planlagt. Jeg ligger meget tid i mine spil jeg spiller, og dette vil jeg også gøre i SW:TOR. Men min plan er at gøre det når det passer ind. Jeg elsker raiding og teamplay i spil i det hele taget. Men vil prøve at ikke lave for mange faste aftaler. Med andre ord, I kan forvente at se mig rigtig meget online, men er mest minded på at være casual i den forstand at jeg ikke har for mange faste aftaler ingame. (Raids osv.) Men mere fylde ind og være med alt det jeg kan når jeg er online. Hjælpe andre og støtte op om de ting folk prøver at stable på benene.

Håber det giver mening...
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

Er godt nok positiv overrasket over den aktivitet der er på jeres forum. Virkelig fedt at se.
    Jeg elsker at følge med på diverse forums, og må sige man får noget for "pengene" her. Folk virker virkelig aktive og imødekommende. Og det meste er faktisk med god indhold, ikke så meget "lol" eller andre fuld poster.

Bare lige lidt positivitet her på en regnvåd og meget blæsende morgen i malmø.

Har wow gametid indtil d. 9-11-2011. Så jeg opretter en figur på TarrenMill, Nidapmi.
    Så kan det være jeg kan for snakket med nogle af jer. Vil også prøve og komme på VT i aften, så må vi se om der er nogle online. (Som vil snakke lide med mig... , skal dog som regel lige igang. Kan godt være lidt genert i starten.)

Nidapmi

Du er altid velkommen til at joine vores VT channel "SWTOR hils på ansøgerne" Nogen af vores øvrige ansøgere og trials hænger tit ud på den channel og de er veldig flinke. Så prøv evt bare og lyt lidt med i starten , så skal du nok få slået hul på isen hen af vejen. Det er ikke nogen skam at være genert det har vi flere som er eller måske skulle jeg sige var for mange af dem kan næsten ikke tie stille igen når de først får lukket munden op

Jeg har personligt en masse IRL ting som jeg kæmper lidt med her for tiden, så jeg er ikke så meget på VT her for tiden, men vi skal nok nå og få hils ordenligt på hinanden en af dagene.

Til sidst vil jeg da lige rose dig for din flotte aktivitet her på forumet, super

/Mortor
    Last edited by Mortor; 26-10-2011 at 14:07.

Lyder super Mortor, og tak for thumbs up...

Så har man lige scoret sig en overbelastning af akillessenen, var dog ude i bange anelser om en hælsporer. Så det er vel "billigt" sluppet ?
    Så kan jeg tilgengæld få lov at gå med nogle pæne gelepuder i hælen på min sko. For at skåne min akillessene.
    Men kan dog godt dyrke sport, hvis man varmer den godt op inden, så det er jo et stort plus, da jeg ikke er for god til at sidde stille hele tiden...

Må desværre melde fra til VT snak i aften. Er røget ind i noget større opdatering på arbejdet, så tør ikke gisne hvornår i nat jeg kommer hjem...

NP vi finder en anden dag hvor vi kan få hilst på hinanden

Som jeg har skrevet i "få en snak på VT" tråden. Så forventer jeg at hoppe på Vt når jeg får tid til at game beta her i weekenden. Så håber på jeg kan fange en af jer online der, så vi kan snakke.
    Tiden nærmer sig jo release med hastige skridt...

Så gik den beta for mit vedkommende. Endnu en masse skæg i spillet.
    Og nu fast besluttet på at det bliver en Smuggler Scoundrel som bliver den første som ryger til tops.

Var dog noget ked af healing i pvp, det jeg fik testet. Men det var et UI problem og ikke et ability problem. Håber det bliver forbedret.

Og så vil jeg lige sige tak til dem, som jeg fik snakket lidt om løst og fast om på VT. Det var hyggeligt, håber der kommer mere af det. (Fik dog desværre ikke snakket med Storm eller Mortor, da jeg ikke så jer på mens jeg var online.)
    Men håber vi kan klare den snak snart, måske vi skal sætte en dato eller noget ?

Quote Originally Posted by Nidapmi View Post
    Så gik den beta for mit vedkommende. Endnu en masse skæg i spillet.
    Og nu fast besluttet på at det bliver en Smuggler Scoundrel som bliver den første som ryger til tops.

Var dog noget ked af healing i pvp, det jeg fik testet. Men det var et UI problem og ikke et ability problem. Håber det bliver forbedret.

Og så vil jeg lige sige tak til dem, som jeg fik snakket lidt om løst og fast om på VT. Det var hyggeligt, håber der kommer mere af det. (Fik dog desværre ikke snakket med Storm eller Mortor, da jeg ikke så jer på mens jeg var online.)
    Men håber vi kan klare den snak snart, måske vi skal sætte en dato eller noget ?
    Det kan være at vi kan finde en aften her i løbet af kommende uge.

Jeg har børnene meget selv lige PT, da min kone er ved at skrive en stor opgave.

Det er også derfor jeg ikke har været på VT hverken idag eller i går.

Helt ok Mortor. Har selv 2 børn, så ved hvor meget tid de kan tage, og trods alt vigtigere end gaming...
    Håber bare ikke at i får fyldt op inden jeg får snakket med jer...

Dem som jeg snakkede og lyttede til i weekenden på VT, virkede virkelig som nogle flinke fyre og kvinder. (Dax, Priest, John, Drek, Sococo, Wooot, osv... )

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej Jesper,

Jeg tror sgu jeg har gået i klasse med din storesøster Carina. Med det ingame nick du har, så kan du næsten kun være Jesper Stoico, og selvom det er mange år siden, så tror jeg godt jeg kan huske dig godt nok til, at sige at du vil passe fint ind her i SD.

Verden er lille...

/Storm - Lars Molter

Haha, der kan man bare se, ja verden er lille. Du har helt ret, jeg er Carina's lillebror.
    Og ikke nok med det, så kan jeg se nu at vi bor i samme by. Kan også mindes og have set dig i brugsen eller noget sted omkring i byen...