Results 1 to 5 of 5

Thread: powerplayer ;))

Default powerplayer ;))

hej wOOOOt, jeg har hørt om SD gennem mine venner sprasz og SMR som jeg har spillet med i daoc i et års tid på guenewere mid. Ydermere skal vi forhåbentlig også spille sammen i WoW, men det kræver tilsyneladende at jeg ansøger her for at få fuldt udbytte.
    Lidt om mig selv:
    Rar, elsker online er lige fyldt mit 31 år og har ladet mig fortælle at i også har "gamle" drenge i guilded(bonus). jeg har overværet sprasz og nogle andre fra SD spille merlin hib og syntes i virker tiltalende og fornuftige.
    jeg vil gerne spille pvp(som jeg elsker overalt) og ved at i vil spille på en pvpserver. jeg har nu spillet wow beta og er lidt hooked på min undead mage(silion). jeg har ventet lidt m at ansøge da jeg kun vil joine et guild for at det skal være "Guildet!" så håber at høre fra dig snarest muligt da jeg gerne vil spille beta m jer (silion er på server 8 uk)
    På forhand tak
    mvh. Silion

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hey.

Håber det er ok at jeg svare selvom du gerne vil dirrekte til Bossen. Men det kommer man sgu ikke så nemt !! Vejen til bossen går gennem hans Lakajer !!

8) ej spøg til side.

Du skal lige kigge en gang på vores CoC og se om det er noget du vil stå inde for.
    Vi tager begrænsede antal medlemmer ind for øjeblikket. Der er kommet utroligt mange nye medlemmer ind, så vi vil lige lære hinanden at kende.
    Men hæng ud på det åbne forum, og mød os ingame, så ser vi hvad der sker.

P.S Vi vil helst have at dit forumnavn er det samme som dit ingame navn. Hvis du vil have rettet dit forumnavn skal du sende en PM til Barahir.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Som sagt, så skrevet, og derefter ses vi nok ingame, så Spraz holder op med at plage mig
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

helt iorden, jeg har allerede accepteret coc og helt indforstået med det 8) så hvis jeg kun komme ind i forum som member også ville det være cool nu da silion på wow er med i SD(så jeg også kan komme m på vent og også få mulighed for at læse nogle af jeres member post da jeg har fået at vide at nogle er temmelig gode)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ses ingame Silion

wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.