Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: [26.10.2011] Ansøgning Casual - Mage Halfdi

Default [26.10.2011] Ansøgning Casual - Mage Halfdi

Hej SD-folk.

Hermed en uopfordret ansøgning til guilden, som jeg glæder mig til i kigger på.

Lidt om mig:

Navn. Jesper Frænde
    Alder: 19
    By: Vejle
    Karakter: Social, åbne for møde ny mennesker altid, Imødekomme og hjælpen
    Character: Halfdi, mage Fire/frost

Til dagligt går jeg i skole i vejle, på teknisk gymnasium (Htx) er lige start der i år. Efter 2 år i lærer som tømrer som jeg måtte stop med pågrunde af rygproblemer. I min fritid dyrker jeg judo, styrktræning. Jeg er en person som går meget op i min krop/sundhed.

Jeg søger ind som casual menber fordi, Jeg ikke føler jeg har tiden desvære til at kunne raid ligenu og hvis jeg ikke kan giv mig 100% i det. ville jeg ikke søg som det. Jeg er altid frisk på at hjælpe til raid, dungeons og hvad der ellers skulle dyrke op på vejen.

Jeg start på wow for ca. 5 år siden og har elskede spillet og brugt rigtigt meget tid på det. da jeg start var det meget useriøst for jeg vist ikke helt hvad det gik ud på. Indtil jeg start på sylvans og bliv medlem i guilden "F E A R" da jeg kom med i den gik det hurtigt opfor mig hvad det gik ud på og i lvl 70 raid jeg fast 3-4 gang om ugen. Så kom kærligheden i mit liv og hun så ikke WOW som noget godt, så ja hun gjorde det bare træls for mig og spille og da jeg kom lvl 80. gik jeg død i det pågrunde af hende. Men har gået og savnede det siden. efter brudet med hende. Har jeg valgt at ville begynde igen, efter at have gået savne det i ½ år nu. Jeg brander for online games og elsker det social netværk som er der, nok også det jeg savner allermest.
    Så derfor at det meget det socail jeg søger ved jer ligenu.

Jeg har prøvede lidt forskelig guildes og de dansk er dem jeg altid har holdt mig til, det hænger nok sammen med at min skriftligheder ikke er de bedst og at jeg elsker at kunne side på Vt/TS og snakke om alt!

http://eu.battle.net/wow/en/characte.../Halfdi/simple ) ved godt jeg ikke er lvl 85 i nu, men arbejde på at bliv det hurtigt muligt. mit spec er ikke det bedst og prøver med lidt foreskelig for tiden for at finde det som jeg kan yde mest med. Mage er det som jeg har spillede de sidst stykke tid inden jeg stoppede og føler mig mest tilpasse med. Det som jeg kan tilbyde med min mage er, en hjælpe hånd, en god rangede dps.
    finder det 100% tryg ved at spillede mage og det er også det som spillede går ud på at finde den som man har det bedst med at spille, for det skal være sjovet!

Hvad får i af mig?

I får en meget social spiller som elsker at sidde på vt og en som giver en hånd når der er brug for det.

Mvh Jesper Frænde

Folk jeg kender i guilden og har spille med altid:
    Nasty
    Rune

(er lidt ordblinde, så stave fejl kan opstå)
    Last edited by Halfdi; 15-10-2011 at 0:00.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har spillet en del med Jesper og han er rigtigt social spiller faktisk aldrig uden at være på VT.

Han er ikke jordens mest pro spiller :P men han er sku sjov at spille med alligevel.

Jeg har kørt MANGE MANGE instances med Halfdi og det er helt klar et Thumbs up her fra.

/Rune
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Tak rune det har også atid været en fornøjes at sidde snakke/diskuter med dig på VT/TS

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jesper og velkommen til vores forum .

Din ansøgning ser fin ud og nu får folkd lige et par dage til at hilse på dig, derefter vil vi invitere dig på en vt samtale for at vurdere en trial.

Vejen ind i SD er at samle en masse positive anbefalinger fra SDere, og det er bare med at go igang allere nu. I din trial periode skal du gerne have samlet 10+ . Husk endelig at nævne for dem du spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Du skal endelig bare hænge ud på vores ventrillo og du kan med fordel ingame lave en /join semperdanica. SD kanalen kan til tider være lidt død, men det skal du ikke lade dig skræmme af. Du kan også sende et tell til lidt SDere for at høre om de måske har lyst til at lave en gruppe eller om de vil smide spørgsmålet ud i guilden.

Vi har ligeledes en Raidplanner, hvor du kan lave din character og signe til nogle af de forskellige raids. Du er ikke garanteret en plads, men du kan skrive i note, at du er ansøger. Login er det samme som til dette forum.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning og har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen .

Galicia

Default aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nej nej nej nej ikke ham
    han er ok spiller har spille en del med ham på fler sover
    så inv han

Hej Jesper

Først vil jeg lige sige at det ingen hjælp er at du kender Rune og Nasty, men pyt nu med det

Jeg har været på vt et par gange med Jesper, virker til at være en stille og rolig gut, siger ik så meget (men det kan også være svært med Rune og Nasty i kanalen ;D)
    Jeg vil gerne spille lidt mere med dig og lære dig bedre at kende før jeg giver mig tomle, men indtil videre intet negativt at bemærke

hehe nej det er de sku ikke!

Jeg er afk fra 21-22 måske 23 alt efter hvornår jeg er hjem fra sverige

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jesper,

Har du tid og lyst til en vt samtale torsdag mellem 20-22?

Gali

Hej gali

Jeg tager desvære til sverige imorgen kl. 10 til og med lørdag aften hvor jeg bare først er hjem helt vildt sent...

Er der måske mulighed for at vi kan tage en snakke senere idag? skal arbejde fra kl. 5-22.30. men efter der er jeg til rådighed

SD Medlem Forum Disciple

Jeg kan desværre ikke så sent i dag, men vi tager den bare når du kommer hjem igen.

Gali

hej alle sammen..

Jeg var sammen med Halvdps^^ igår og det ser rigtig fornuftigt ud. kan kun sige velkommen herfra

//Salu

Hej. så er jeg hjem igen fra sverige, planen var at jeg skulle være på dt mest af aften imorgen hvis vi kunne tag en snakke der ?

SD Medlem Forum Disciple

Hej Hyxic,

Har du tid til en vt samtale onsdag d. 26/10 kl mellem kl 20-22?

Gali

jeps det har jeg

SD Medlem Forum Disciple

Jamen så lad os sige kl 20 :-)

We have a deal

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Tak for snakken, Galicia og jeg har besluttet os af tage dig ind som trial.

Din opgave nu er at få samlet 10 på en måned. Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at hive fat i officerene.

Kontakt en officer ingame for invite

HAr lige været i HC med halfdi og kender ham også helt tilbage fra min tid på Sylvanas så han må få den her af mig
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Min thumbs up gælder for 35
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jesper,

Din main char er det Halfdi eller er det bare en overgang? Vi ser nemlig helst at du har samme navn på forum som din main char ingame. Det kan være svært at skelne imellem navnene på forum vs ingame.
    Last edited by Galicia; 28-10-2011 at 13:03.

Hvordan laver jeg det om ??

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by Hyxic View Post
    Hvordan laver jeg det om ??
    Det kan du få en admin til

@Obsequious, @Nerror kan hvis de gider

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Det kan du få en admin til

@Obsequious , @Nerror kan hvis de gider
    Done :-)
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

SD Medlem Forum Warden

Det skulle vel aldrig være Halfdan fra F E A R?
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

jo eller jeg raid som Hyxic- Priest i lvl 70