Results 1 to 16 of 16

Thread: spil med jesus

It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

jeg vile report ham for harrassment over for min religion hvis jeg så ham spamme "burn in hell infidel!" eller hvad det nu var
    Undead priest? noget der ikke helt passer med Djeezuz der

Guest

hvor plat...

det var dog en af de mest lame ting jeg nogensinde har set amerikanere gøre. Hvorfor skal de lave al den propaganda. :roll: x 100000

Most people who are mean, liberal, nasty, lonely, unsaved losers in real life choose to play the Horde (an evil race of characters in the World of Warcraft) and people and guilds who are conservative, Republican and pretty much easier to win to Jesus Christ with are found in the Alliance.
    :-D :-D :-D

Hmm, jeg kunne desværre godt forestille mig, at de historier de refererer til er sande; men selve siden er da en fremragende parodi på alle de religiøse numb nuts, der huserer i guds eget land...
    - overvejede at nævne et par eksempler; men må hellere lade være...

Guest

Om man (jeg) vælger Horde eller Alliance har da INTET med min tro at gøre. Hvad er det for noget at sige. Han er da ikke rigtig klog?!

Jeg tror Ikke på gud. Jeg er Alliance.
    Og jeg kender MANGE andre der har det på samme måde. Det er jo påstande det der.

Du skal ikke tage det så seriøst snoopi, de er åbnetlyst hjernedøde men for helvede hvor er det da sjovt at der findes sådanne idioter Nogle af de ting de siger om gamere er sikkert rigtigt, men lad være med at blive oprevet over det og grin af dem istedet.

Efter at have tullet lidt rundt derinde fandt jeg iøvrigt også den her side, der opfordre børn til at stjæle fra deres forældre så de kan få en playstation.

1. Tell Jesus that you hate your parents, and that you'd rather have Him for your Daddy. Ask Him to forgive your sins, and cover you with His blood (you'll see plenty of that splattered across your TV when you play your complimentary Grand Theft Auto 3 game!).

2. Find one of your Mom or Dad's credit cards (a blank check is even better!)

3. Call our church office and we will provide you with simple instructions on how to use your parents' credit card to charge a love offering over the phone. Don't worry if you can't find a credit card. We can teach you how to use one of your daddy's checks to do an automatic draft withdrawal (which will get you free shipping and an extra game disk!)

Please note: If your parents ask you where you got your new PlayStation 2, just tell them that your Lord and Savior, Jesus Christ, delivered it to you via the U.S. Postal Service in exchange for your soul.
    clickey
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Haha, kan umuligt tage hele den artikel der seriøst, lyder virkelig som om de tager pis på gud, jesus og ikke mindst sig selv.

Guest

Hele det site er en kæmpe satire bombe.

Det er bare skræmmende hvor lidt forskel der er på det og virkeligheden

SD Medlem Forum Adept Elfix's Avatar

LOL damn jeg grinede højt mensjeg læste den artikkel

I followed some stupid gnome around for 8-hours until he finally told me that he would accept Jesus as his Personal Savior if I would just promise not to contact him anymore. Now that rocks!
    Det er edermanme humor at han tager det seriøst at den gnom vil tage jesus til sig hvis bare han skrider......LMAO

og den om deres leder.....
    He's done conversion duels on multiple servers where he challenges other players to duel with him. If he wins, they accept Jesus Christ as their Lord and Savior. If he loses (which he never has) he will give them 6 pieces of silver.
    hold kæft hvor er det latterligt
    Quitters never win.
    Winners never quit.

Det er edermanme humor at han tager det seriøst at den gnom vil tage jesus til sig hvis bare han skrider......LMAO
    Der er intet seriøst på det site. Som FlipFlop siger er det rent satire, læs det og grin over at det faktisk ikke er særlig langt fra nogle kristne grupper i USA.

Men det er til gengæld i absolut bedste smag at tage pis på "conservative christian"s. Kunne nok få et par timer til at gå med at rode det site igennem, hvis jeg ikke havde bedre ting at tage mig til. Måske man skulle bookmarke den til en dag man har tid...

Der blev lige tid til at se lidt alligevel, fandt det her i deres shop http://www.cafepress.com/landoverbaptist/190032 :P
    Flay
    Torrick

Forum Initiate

For satan det var en god griner... fake... men god fake... endnu mere grineren er det at der er nogle som tager det dybt seriøst. Det forstæller lidt om hvad folk efterhånden er villige til at godtage som værende seriøst ment fra kristne fanatikere

Forum Learner

de har osse et total griner forum:

http://www.landoverbaptist.net/forum...showtopic=2140 :shock: :twisted:
    Reactivated Lotro Fintwen lvl 60 Captain
    Retired WAR Finenad 2x Archmage
    Retired AOC Finte lvl 4x POM
    Retired WoW Finenad lvl 61 Troll Mage

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Damn, jeg er sq glad for vi er på EU Server nu Hader sådan nogle folk.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Guest

Der er vist kun éen kur for sådan nogen folk!!1

/yell GM GM This man is harassing me, please look into him!

Guest

http://www.landoverbaptist.org/news0105/asia.html

True Christians know from the Great Flood that one of God's favorite ways to indiscriminately kill enormous swaths of children is by drowning them and watching them gasp for air and while floating like little discarded Styrofoam cups in the tide.