Results 1 to 12 of 12

Thread: (Gen)ansøgning af optagelse i SD (SWToR)

Default (Gen)ansøgning af optagelse i SD (SWToR)

(Gen)Ansøgning af optagelse i SD SWToR-delen, ved ikke om jeg skal poste der her eller i tråden ”Ansøgninger til SWToR”

Hej Semper Danica

Jeg er tidligere Semper Danica medlem på World of Warcraft Casual delen, men gik på pause omkring da SD valgte at skifte server fra Ravencrest.
    Grunden til dette var den arbejdsbyrde jeg havde ved at overtage et tømrerfirma, samt familie og andet RL. Tiden gik stille og roligt og jeg fik aldrig rigtigt tid til at vende tilbage. Da min nevø en dag øsnkede at spille WoW fik ham min account, da jeg ikke brugte den og ikke rigtigt så tiden til at spille L

Link til WoW ansøgning:

http://www.semperdanica.dk/showthread.php?27277

Jeg røg desværre ud af SD under oprydningen omkring marts 2011. Da jeg ikke fik lavet en respons på jeres oprydningsmail. Grunden til dette var at jeg var uden internet, da vores hus var under angreb af skimmelsvamp og vi boede i en skurvogn undenfor huset, mens dette blev bragt i orden. Skrev en besked til Trine omkring dette senere, bare så i viste at det ikke ”bare” var fordi jeg ikke ville svare jer.

Info om mig selv:
    · Navn: Phillip
    · Køn: Mand
    · Alder: 37 år
    · Status: Gift
    · Børn: 2 drenge, den ene er næsten 5½ år og den anden er 2½ år.
    · Bopæl: Roskilde
    · Beskæftigelse: Tømrer

Jeg er en stille og rolig person, som til dagligt semi leder en tømrerviksomhed i albertslund. Jeg har en famile som er en stor del af mit liv og som derfor også tager en del af min tid. Derudover har jeg trænet amerikansk fodbold i en del år og har selv spillet siden 1990 (shh lyder sgu gammel der). Derfor tager NFL på denne tid af året også den del timer ud af hverdagen

Erfaringer med andre spil:

Jeg har spillet meget EQ1 + EQ2 på High raiding level (dengang der var tid til det J). Har prøvet Warhammer, Aion og Eve men det sagde mig ikke lige noget. Har på det seneste spillet en hel del Rift.

Rolle i SWToR

Jeg har ikke endeligt besluttet mig endnu, men det ligger til at blive Jedi knight, nok mest fordi det den type jeg mest kan lide at spille (Shadowknight :EQ – Witchhunter:Warhammer – Warrior:Rift osv). Regner med min alt bliver en jedi consular.

Hvorfor SD:

Den tid jeg havde i SD var god og vi lavede en masse sjove ting. Der var altid masser af hjælpsomme folk på og hele guilden var et rart sted at være. Har også nogle RL venner i SD som skal spille SWToR
    Har læst jeres værdier og regler igennem, og er fuldt enige med dem.

Venlig hilsen
    Phillip Aka Zargomir.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

TOTAL slack at du ikke skrev en farvel tråd! OMG.

Jeg husker dig godt og vil gerne give en thumbs up herfra.

@Trine kigger nok snart forbi, hun står for genansøgninger. Held og lykke makker.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

det er jo min gamle football træner, han får da lige en tommel herfra.

@ Jeo... Ja det var total SLACK og kunne ikke finde min tråd omkring break. Nå men det er da Nice at blive husket og få Thumps up Kan også genkende en masse af de folk som skal spille SWToR, så det er bare super cool

@ Jimi.. lang tid siden, hopper du også på swtor båden?

Forum Learner Nicoladen's Avatar

Jeg har spillet med Phillip(Zargo) i EQ1+2 og wow og kendt ham siden han kom ind i min folkeskoleklasse i 3.
    Han tog min barndomskæreste fra mig umiddelbart herefter (Pernille Sandfort) - Han havde spillet fodbold hele sit liv (= 10 år i 3. klasse ) og havde en glasmontre FYLDT med fodboldpokaler! Hvem kan hamle op med det!!!?!? - og jeg har faktisk aldrig tilgivet ham for det!

Spøg til side - Zargo er en kanon fyr. Han er dedikeret, engageret og pligtopfyldende. Han forstår hvad det vil sige at comitte sig til raids og andre guildaktiviteter.
    Derudover er han, som person, fyldt med positivitet og god sans for humor.

Kæmpe thumbs up og jeg glæder mig til igen at spille sammen med min barndomsven

PS.Han tog faktisk min barndomskæreste fra mig - Det svin!
    Last edited by Nicoladen; 18-10-2011 at 22:23.
    <a href="http://europa-agnarr.com">Europa Agnarr</a>
    Preacher [60] CLR
    Bloated [60] WAR
    Mesmerizer [60] ENC
    Nocts [60] MNK
    Gademusikanten [5X] Bard

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Ja Philip jeg spiller BETA lige pt

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Philip.

Dejligt at se dig tilbage på vores forum

Jeg har fundet din oprindelige ansøgning HER, og så har jeg fundet en intern tråd hvori du skriver du holder pause, den er HER, men den kan du pt. ikke se.

Og ja, så røg du ud i oprydningen januar/februar 2011 og skrev som du selv nævner en PM til mig i marts.

Så har vi vist historikken på plads.

Det er også rigtig godt at se, at nogen her i SD husker dig, og det kan jo tænkes at der kommer flere - det vil bare være et ekstra plus. Det der sker nu er, at jeg tager din genansøgning op i GM rådet, og når vi har snakket sammen og vurderet skal jeg nok skrive til dig her i tråden

Skriv hvis du har spørgsmål eller bliver i tvivl om noget.
    Hilsen Trine.

Forum Adept Vala's Avatar

Hej Zargo!

Ser frem til at spille SwToR med dig!
    A fear of heights is illogical. A fear of falling, on the other hand, is prudent and evolutionary.

Forum Adept

Spillede en masse med Zargomir i Wow og han er en utrolig behagelig fyr at spille med, så helt klart thumbs up herfra.
    EVE:Majaharet,Khaan,Monique,Khayman
    GW2:Khaan Memnoch,Maja Meklare
    PS2:Khanan|D3:Khaan#2104
    Inaktiv:Rift:Maja,Khaan|AoC:Maja,Khanan,Majaharet, Mother|SW:Maj'a,Khaan'noch,Mhemnon,Van'yel
    DC:Khaan,Maja|WoW:Maja,Khanan,Sicarii,Lorvarian|EQ 2:Ahida,Khaan,Majaharet,Vanthyel

@Trine, Tak skal du have, det er også rart at være tilbage (på forum ). Vil vente med spænding på jeres beslutning

@ Vala & Khaan, Glæder mig også super meget. Tror det bliver et rigtigt fedt spil. Bliver også dejligt at spille sammen med en masse gamle guildies, og del er jo helt tilbage fra EverQuest tiden

/Phillip Alias Zargomir

Forum Warden Dake's Avatar

Jeg må nok indrømme, at jeg er lidt blank på dit nickname Zargomir - men jeg har så heller ikke spillet WoW Til gengæld vil jeg bare lige påpege, at SD spiller Rift som Guardian på Bloodiron serveren - hvis du fortsat har gang i Rift kan du evt. kigge forbi
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Phillip.

Det er da vist på tide vi får afsluttet denne her genansøgning

Jeg vil gerne ønske dig et varmt velkommen tilbage til SD og jeg håber du igen får en dejlig tid i SD.

Du får adgang til det interne forum med det samme, og så modtager du senere en mail omkring VT medlems oprettelse.

Skriv hvis der ellers er noget du kommer i tvivl om.
    Hilsen Trine.