Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 59

Thread: [26.10.2011]Ansøgning Najsen Resto druid.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Default [26.10.2011]Ansøgning Najsen Resto druid.

Hej Semper Danica.

Det jeg har kunne læse mig til er at i ligge vægt på personen og ikke så meget den char man spiller, så jeg vil prøve at fortælle lidt om mig selv.
    Jeg hedder Naja er 24år og bosat i Aalborg midtby. Til dagligt rander jeg rundt på pædagogseminariet (1. semester) og ter mig tosset. Ved siden af det arbejder jeg som bartender på en lille bodega her i Aalborg, hvor jeg langer massevis af øl over disken (i er velkommen til at kigge forbi ) og vil mene at det gavner mit pædagogiske arbejde, børn og fulde folk har en hvis lighed
    Jeg er utrolig hjælpsom, og ligger vægt på at folk formår også at være hjælpsomme overfor mig, i samlet flok løfter vi bedst ! Jeg viser respekt over for andre mennesker, og har det ganske fint med at vi ikke nødvendigvis behøver at være enige om alt ting, alle er vel forskellige og det skal der bestemt være plads til. At lave sjov med hinanden, joke, være ironisk osv, det er en stor del af den jeg er, men jeg ejer også en stor potion indfølning i andre mennesker, og kan godt vudere hvem man kan lave sjov med, og hvem der tager ting nært.

Lige pt er min char på Ravencrest, som Ally, men da jeg søger nogen nye græsgange har jeg hørt godt om SD og tænkte det var et forsøg værd, jeg flytter den over når min app bliver godkendt til trail (til den 1. tidligst)
    Når jeg raider tager jeg det seriøst, og gør mit bedste, men når det er sagt formår jeg også at tage det med et smil hvis folk laver noget dumt, vi er vel alle mennesker og har lavet et auto run pull, eller er det kun mig?
    Jeg har været både hardcore raider og casual, men lige nu vil jeg gerne ha lidt en blandning, raids med progres, med folk som formår at lære af sine fejl, og sammetid tage whipes etc med et smil.
    I SD kender jeg et par personer, @Rune , @Marwen , og @Nerthus . Ikke sikkert de vil stå ved det dog

Jeg har ligeledes læst og forstået de værdier og regler som SD har sat op, og følge dem burde ikke blive et problem.

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh Naja/Najsen

Last edited by Najsen; 19-10-2011 at 22:02.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa Naja!

Det er fan**e lang tid siden

Jeg husker kun gode ting fra da jeg spillede som Alliance på Ravencrest. Hun er super flink og hjælpsom - og så er hun en god Resto Druid!
    Jeg har vel kendt Najsen i 1-1½ år dengang på Ravencrest. Jeg tror hun vil passe super godt ind i SD!!!

Når det er sagt, så kommer Officeren frem i mig;

Din ansøgning ser super godt ud, og der er ikke noget jeg vil sætte fingre på.
    Mht. du først vil flytte når du er sikker på Trial, tror jeg godt vi kan finde ud af en aftale hvis vi acceptere dig efter vores samtale med @Galicia og jeg.
    Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at spørge undertegnet eller @Galicia.

-Marwen

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg kender .....tja jeg bliver jo nok nødt til at indrømme at jeg kender Naja Real Life..SUK!!

SD materiale.... Hun vil helt sikkert kunne chikanere mig dagligt hvilket jeg ved der er flere der vil give thumbs up bare pga af det :-P

Naja er helt sikkert SD materiale og hun får klart min Thumbs up selv om hun er røv provokerende

Hun er rigtigt social i både Rl og Ingame.

THUMB UP
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Hej Naja

Fedt at se en pige mere søge ind i SD. Din ansøgning ser super fin ud, og de fulde folk fra SD skal du tids nok komme til at møde, så dine RL kvalifikationer passer perfekt der

Jeg har siddet det meste af aftenen på VT med Naja, super frisk pige som kan give Rune tørt på når han fortjener det (hvilket er ganske ofte/hele tiden) hun er behagelig at snakke med og har den helt rigtige humor til SD, så alt i alt ganske positivt. Nu skal du bare skynde dig at melde til julefrokost d. 5/11 så er den i vinkel

Held og lykke med din ansøgning og herfra

//Renez

Tak for de fine ord so fare
    Ved ikke om det er noget SD går op i, men glemte at smide et armory link, så det kommer lige her: http://eu.battle.net/wow/en/characte.../najsen/simple

SD Medlem Forum Disciple

Hej Naja,

Tak for din ansøgning og velkommen til Semper Danica .

Jeg synes også at din ansøgning ser rigtig fin ud og glæder mig da til at lære dig bedre at kende.

Jeg lader din ansøgning stå et par dage og derefter bliver du inviteret til en vt samtale.

Venligst

Galicia

Mange tak skal du ha' Galicia. Jamen så vil jeg da bestemt se frem til en snak på vt

Hilsen Naja

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Da Najsen er en fattigrøv og jeg nok er JORDENS rareste menneske så er hun jo nu på Tarren Mill

Så nu er der ingen undskyldning for bare at få hende til at lave alt muligt crap. Hun er verdens mester i at booste low lvl

/velkommen Naja :-P
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Det er rigtig nok Mange tak til Rune for det

Så i siger bare til, PvE, PvP, og OK kan os godt booste!!
    Har allerede haften glæden at st lave lidt Hc med nogen fra SD.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Har lige løbet nogle ZA/ZG med Najsen og hun spillede Tank og det gik meget hurtigt...
    Men hun er nem at holde i live og holdt godt på mobs.
    Vi var alle på VT og Najsen faldt godt ind i snakken.

Thumbs op

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Jeg kan kun tilslutte mig det som Harpos skriver, da jeg var med på samme runs

Der var god stamning og aktivitet på vt og nejsen virker falder rigtigt godt i hak med resten af SD.

Der er her fra.

/Moon

kan kun give de andre ret!
    Og endelig en healer til vores RBG hold, selvfølgelig ikke derfor hun får en herfra eller...
    men men med alt eot lort sagt så har jeg faktisk lavet en smule pvp her til aften (med Najsen) og det gik rigtig godt..
    Ser frem til nogle HC runs en anden dag.

Så thumbs up herfra.

//Salu

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Nu har jeg så også både været i HC, samt spillet PvP med @Najsen efter hun har rollet horde - og jeg siger det samme som jeg sagde før. Hun er HELT klart SD materiale.

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Synes også jeg kan huske navnet. Om ikke andet, velkommen til.
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

Forum Learner Stinkbox's Avatar

vi burde holde den næste SD fest i Gaden

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Har været på et par HC med Najse, har sgu være hyggeligt

Hun få en
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Jeg takker igen for de pæne ord ..
    Hvis nogen har brug for en healer ja eller en lidt low geared tank, til hc, eller pvp i dag, så må i hjertens gerne smide et /w til mig

SD Medlem Forum Apprentice

fra mig, har kørt noget Arena sammen med Najsen, det gik super, og aktiv på VT, virker som solid SD materiale

Quote Originally Posted by Lummer View Post
    Har været på et par HC med Najse, har sgu være hyggeligt

Hun få en
    This! Fanme en god ide Stinky - sorry for off topic :P

Forum Warden Eworc's Avatar

Fik lokket Najsen med som tank i hc - gik glimrende. Af personlighed tror jeg Najsen vil passe godt ind i guilden. Der opstod en episode med nogle randoms der begyndte at skændes indbyrdes over det mest ligegyldige, men Najsen udviste rigtig god standard og det tæller helt sikkert i min bog!

Thumbs up herfra
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Jeg har spillet lidt med Najsen og kan kun sige godt om hende. Det er bare lidt skummelt når hun ved at Rune spiller WOW nøgen !!!!
    Ud over det lovede hun mig at ville skulle vinde en BG sammen, men ja. Jeg venter stadig
    Men dobbelt herfra.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Najsen,

Der ser godt ud med din ansøgning. Dejligt at se den tid og energi du ligger i den.

Har du tid og lyst til en vt samtale i morgen onsdag mellem 20-22? Hvis du kan, så vender jeg tilbage med et mere præcist tidspunkt.

Galicia

SD Medlem Forum Disciple

Hej @Najsen ,

Jeg står muligvis og mangler en healer til i aften til vores Firelands raidhold. Kan se at dit ilvl ligger på 379?, hvis det er den rigtige druid jeg fandt frem til og det er jo super fint . Har du tid, lyst og ikke er saved?

Det afhænger lige af om jeg kan flytte rundt på de faste spillere, men har jeg ikke hørt fra dem inden eftermiddag, så søger jeg en udefra. Det er i hvert fald en god måde at samle en masse anbefalinger .

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at hive fat i mig og ellers kan du også forhøre dig hos @Renezmae .

Galicia

Hejsa

Jeps, jeg skal nok sørge for at være online der imellem i morgen så vi kan få en snak, super lækkert
    Med hensyn til raidet, mit equipped ilvl er 375, og jeg vil SUPER gerne med i aften hvis du får et ledigt spot, er ikke saved til nogen bosser

-Naja
    Last edited by Najsen; 25-10-2011 at 11:28.

SD Medlem Forum Disciple

Lad os satse på en vt snak ved 21 tiden :-)

det ser ikke ud til, at vi får en løsning med vores fast spillere, så du er meget velkommen til at deltage på raidet i aften. Det er mig selv som springer over i denne uge, så invite til raidet vil meget sandsynligt ske fra renezmae eller Stormlord. Holdet hedder team tirsdag og man skal være raid klar kl 20 i firelands.

Vi har flasker og food med til alle på holdet.
    Last edited by Galicia; 25-10-2011 at 13:49.