Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 75

Thread: [09.11.11] Kodimagnyl søger ind i Semper Danica

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Default [09.11.11] Kodimagnyl søger ind i Semper Danica

ANSØGNING TIL SD

INTRODUKTION

Kære Semper Danica. Dette bliver så en lidt anderledes ansøgning, nok mest fra min side, da i ligger mere vægt på personen bag skærmen, end på den character jeg end måtte spille på.
    Jeg hedder Jesper & er en ung mand på 34 år. Gift med min kone Henriette & sammen har vi 2 børn. En dreng på 8 & en pige på 12.
    Jeg er uddannet kok, men pga af en arbejdskade sidste år går jeg pt sygemeldt. Dette vil jeg komme ind på lidt længere nede i min ansøgning.
    I min fritid går jeg & træner kondition & muskler i Fresh Fitness i Brøndby, ved stadion. Ud over dette går jeg til genoptræning på Center for Hjerneskadet på amager.
    Resten af min tid går så med familien, mine børn & selvsagt World of Warcraft.

WOW HISTORIK

Jeg har nydt dette mmo spil i ca 7år nu & med tiden er dette blevet til en hel del characters, erfaring & forståelse af mechanics med mere.
    Jeg startede i sin tid på Ravencrest - Alliance siden hvor jeg lavede min første toon, en druid som jeg spillede op sammen med Nerthus som også er her i SD.
    Indtil engang i starten af WotLk expansion har jeg spillet på mange forskellige toons & i en del forskellige guilds, som jeg nok skal komme nærmere ind på lidt længere nede.
    I WotLk valgte Nerthus & jeg så at gå Horde. Mere for at prøve noget nyt & samtidig få et frisk pust & lidt indsigt i den anden side.
    Jeg har så fortsat som Horde siden da, men er blevet en hel del led & ked af Ravencrest siden & har derfor så valgt at følge med mine venner herover på Tarren Mill.
    Jeg har så her på Tarren Mill startet lidt på en frisk. Lvl'et en paladin op, som også er den jeg primært vil komme til at spille på som main char.

CHARACTER & GUILD HISTORIE