Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 75

Thread: [09.11.11] Kodimagnyl søger ind i Semper Danica

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Default [09.11.11] Kodimagnyl søger ind i Semper Danica

ANSØGNING TIL SD

INTRODUKTION

Kære Semper Danica. Dette bliver så en lidt anderledes ansøgning, nok mest fra min side, da i ligger mere vægt på personen bag skærmen, end på den character jeg end måtte spille på.
    Jeg hedder Jesper & er en ung mand på 34 år. Gift med min kone Henriette & sammen har vi 2 børn. En dreng på 8 & en pige på 12.
    Jeg er uddannet kok, men pga af en arbejdskade sidste år går jeg pt sygemeldt. Dette vil jeg komme ind på lidt længere nede i min ansøgning.
    I min fritid går jeg & træner kondition & muskler i Fresh Fitness i Brøndby, ved stadion. Ud over dette går jeg til genoptræning på Center for Hjerneskadet på amager.
    Resten af min tid går så med familien, mine børn & selvsagt World of Warcraft.

WOW HISTORIK

Jeg har nydt dette mmo spil i ca 7år nu & med tiden er dette blevet til en hel del characters, erfaring & forståelse af mechanics med mere.
    Jeg startede i sin tid på Ravencrest - Alliance siden hvor jeg lavede min første toon, en druid som jeg spillede op sammen med Nerthus som også er her i SD.
    Indtil engang i starten af WotLk expansion har jeg spillet på mange forskellige toons & i en del forskellige guilds, som jeg nok skal komme nærmere ind på lidt længere nede.
    I WotLk valgte Nerthus & jeg så at gå Horde. Mere for at prøve noget nyt & samtidig få et frisk pust & lidt indsigt i den anden side.
    Jeg har så fortsat som Horde siden da, men er blevet en hel del led & ked af Ravencrest siden & har derfor så valgt at følge med mine venner herover på Tarren Mill.
    Jeg har så her på Tarren Mill startet lidt på en frisk. Lvl'et en paladin op, som også er den jeg primært vil komme til at spille på som main char.

CHARACTER & GUILD HISTORIE

Kodimagnyl (85) Paladin - http://eu.battle.net/wow/en/characte...imagnyl/simple
    Pîfpafpuf (85) Mage - http://eu.battle.net/wow/en/characte...fpafpuf/simple
    Crusifix (85) Warlock
    Vrina (85) Warrior
    Stonehenge (85) Druid
    Bandît (85) Rogue
    Côward (85) Hunter
    Gurubashi (85) Deathknight
    Gônoré (85) Priest - http://eu.battle.net/wow/en/characte...r%c3%a9/simple
    Hæmoride (85) Druid - Alliance
    Beerkeg (85) Shaman

Relevante armory links bliver fra min mage, priest & selvfølgelig Kodimagnyl som jeg vil være main på.
    I Vanilla startede jeg i guildet <Aetas Exordium> på min første toon Miracu (nu Stonehenge).
    Skiftede i starten af TbC til <Dominance> hvor jeg havde et par venner, men mest fordig Aetas Exordium disbandede pga manglende progress.
    I midten af TbC kom jeg ind i <Lunar Eclipse> hvor jeg fik min første prøve smag på at være officer i et guild. Sent i TbC skulle jeg afprøve det at være en hardcore raider &
    joinede derfor <Inquisitor>. I starten af WotLK gik jeg ind i et dansk guild som hed <The Fellowship> Primært fordig jeg sejlede som kok & de kunne godt leve med at jeg var aktiv 2 uger af gangen
    & så væk i 2 uger. Sent i WotLk endte det med at jeg gik Horde. Lavede mit eget guild <Peruna Dane> som har fungeretsom aktivt raid guild indtil engang i midten af Cataclysm.
    Det blev sommerferie & folk gik super inaktive, studier m.m spændte ben for progress. Så nu fungerer den guild idag som et Perk guild i stil med Guild Perks osv.
    Sidste nævnte guild for mig er <Yo> hvor jeg så har været indtil nu.

Jeg har dog tidligere for en del år tilbage ansøgt SD på min druid Miracu (nu Stonehenge)
    Dengang valgte jeg efter meget lang tids bøvl med at få comments, finde folk i SD's channel til hc's osv at takke nej,
    da jeg helt ærligt fandt det for bøvlet & besværligt. Jeg er mere fan af jeres nye initiativ med at man kommer ind som Trial & her måske
    har en mere reel chance for at gøre opmærksom på sig selv.

RAID ERFARING

Jeg har clearet stort set alt lige fra Molten Core & så frem til nu. Hele ICC på hc & det meste af BwD, BoT & Tot4w på hc. Ud over det Firelands 7/7. Alt sammen inden Blizzard
    smed sin store nerf hammer ind over diverse raids. Dette er jeg glad for.

FORVENTNINGER TIL SD & HVAD I KAN FORVENTE AF MIG

Jeg forventer et aktivt guild på alle tider af døgnet. Hvis ikke dungeons & raids, så socialt.
    Ud over det forventer jeg mennesker som har respekt for det enkelte individ & dennes kunnen, ingame, som socialt.
    Fra mig kan i forvente en meget aktiv person, socialt vel balanceret, med god humor & en bred erfaring inden for dette mmo.
    Jeg er ikke bleg for at give en hånd til andre guild members, forventer ikke at få noget igen. Pga min alder af 34 år ser jeg mig selv som en moden person.
    Jeg satser meget på at SD er det sted jeg afslutter, eller stiller træskoende så at sige. Mit sidste guild. Final destination.

HVEM KENDER JEG I SD

Jeg er i familie med @Nerthus, som er min svorger & kender derfor så også @Missingangel som er hans kæreste.
    Ud over de 2, kender jeg @Marwen som en god ven & @Najsen som jeg har kendt ingame i maaange år.
    Jeg håber de alle sammen vil skrive et par bevingede ord når de finder min ansøgning i stakken blandt de mange andre.

AFSLUTNING

Til sidst vil jeg gerne her afslutte med at fortælle om min skade som jeg pådrog mig sidste år. Jeg mener at ledelsen i SD & members for den sags skyld
    har ret til at vide hvad dette har gjort ved mig som person & hvad det er for en person i forhåbentlig siger Ja tak til at tage ind.

Sidste år i Juli 2010 styrtede jeg ca 3 meter ned af en afkørsels rampe til lastbiler. Landte på hovedet & fik en kraftig hjernerystelse, kraniebrud fra midten af hovedet
    & ned af nakken, samt en blødning under hjernehinden & i venstre frontal lap. Jeg har siden da fået stillet diagnosen: Post commotionelt syndrom som gør at jeg kæmper med en del i min hverdag.
    Jeg ligger et link om dette, så i kan hvis i er interreset læse lidt mere om hvad det er for nået.
    Dette link omhandler en anden person, men beskriver min situation nogenlunde. http://www.vfhj.dk/default.asp?PageID=2152 & http://www.hjernerystelse.dk/.

Afslutningsvis håber jeg at alt dette ikke har skræmt jer væk & jeg glæder mig til at høre fra jer.
    Mener i at jeg har glemt noget så er i meget velkomne til at hive fat i mig ingame.

Mange Hilsener fra Jesper

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Rigtigt god ansøgning /w mig hvis du mangler dps til instance

/Runebone
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Fandme en god ansøgning=) Gl herfra

jeg er også klar på instance hvis du mangler

// Salu

Forum Trainee ceddec's Avatar

Meget grundig ansøgning Held og lykke

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Quote Originally Posted by Rune View Post
    Rigtigt god ansøgning /w mig hvis du mangler dps til instance

/Runebone
    -Ja, for så ringer Rune til mig og får mig til at gå med i Dungeon :P

Quote Originally Posted by Moonster View Post
    -Ja, for så ringer Rune til mig og får mig til at gå med i Dungeon :P
    HAHA - nice one

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Hey Crusi...

Super nice at du giver det et forsøg mere, ser dig meget gerne som en del af SD..

Lige en hjælpende hånd:
    Link til tidligere ansøgning: http://www.semperdanica.dk/showthrea...ghlight=miracu

Og kan ikke forestille mig andet end at du har læst værdier, regler osv, i sammenhæng med at du skrev din ansøgning ;D
    Ved du havde et kæmpe besvær med at finde grupper og få folk til at skrive sidst du prøvede, men satser da på at den nye ansøgningsprocedure kan hjælpe lidt på det

Som sagt, ser dig gerne som SD'er, da du er en super gut med dine gode råd, hjælp og virkelig sorte humor..

Mange gange held og lykke med det.

Christina

Jeg har selvfølgelig læst SD's værdier, forum regler, kigget på deres raid side m.m - syntes selv jeg har været godt omkring.
    Tak for feedback Knus

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Heysa Crusi!

Det var på tide at du skrev den ansøgning!!!!

Jeg har kendt Jesper i nogle år via @Nerthus i virkeligheden og jeg har INTET dårligt at sige om ham! Jeg tror han passer perfekt ind i SD, og nu når ansøgnins proceduren er lavet om skulle det være lidt nemmere

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Det er en fin ansøgning, men den er lidt besværlig at læse med den centrerede tekst, med mindre man gøre browservinduet smalt. En alm. venstrestillet tekst er nok at foretrække.

Jeg håber det er ok at jeg spørger så direkte nu her, men når du skriver "Jeg satser meget på at SD er det sted jeg afslutter, eller stiller træskoende så at sige. Mit sidste guild. Final destination." så mener du forhåbentlig bare at du satser på at være i SD i mange år endnu, eller hvad? Jeg spørger jo fordi du beskriver dit tragiske uheld og de alvorlige konsekvenser det fik. Jeg mener det slet ikke som at du pga. dit fysiske helbred ikke må komme ind i SD eller noget, det er slet ikke et problem i mine øjne. Det er bare alm. bekymring og for lige at finde ud af om det virkelig er så dystert, eller det mest er en talemåde. Du behøver ikke svare her, men kan gøre det i PM til mig eller en i WoW ledelsen, hvis det bliver for personligt.

Det helt iorden, jeg har intet imod at svare åbent på det. Jeg regner self med at blive i SD mange år fra nu. Det andet er bare en talemåde, som så åbenbart kan mistforstås.
    Der er intet dystert over min situation. Det er nu mere bare praktisk info til jer. Jeg regner med at når jeg siger stille træskoende her, final destination. Så er dette end guildet om det så betyder mange år fra nu.
    Jeg har da tilmeldt mig Annual Aniversary eller hvordan det staves. = Diablo 3 gratis, og bundet mig et år yderligere i wow.

SD Medlem Forum Warden

Held og lykke med ansøgningen, og ja jeg blev også helt bange for du var ved at dø da jeg læste det Så det er godt det bare var en talemåde - velkommen til forummet, glæder mig til at se dig online
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Recruit

kan kun snakke godt om pifpafpuf men han er jo også min svoger.. :P

og jeg er sikker på han kunne falde godt til her i SD.

Var det alt du kunne finde på at sige om mig @Nerthus din newb

SD Medlem Forum Recruit

jep jeg er en newb :P men sad midt i et en kort pause fra raid. :P

nej kan finde på meget mere. men så bliver de jo ikke overrasket over dig newb :P
    jo udover han er min svoger er han en god ven. altid frisk og hjælpsom, med det han nu kan.
    og som @Missingangel skrev så har han en virkelig sort humer.

men good luck svoger. og skriv ingame hvis du mangler en healer.
    Last edited by Aysha; 27-10-2011 at 22:12.

har lige lavet den samme HC som rune. rigtig hyggeligt og det giver en fra mig
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jesper og velkommen til Semper danica

Der er jo blevet taget rigtig godt imod dig allerede og jeg synes, at du har lavet en rigtig fin ansøgning. Bare sådan for nysgerrighedens skyld, hvordan har du det, den dag i dag? Er du mere eller mindre normalt fungerende eller kæmper du med tale/førlighed?

Vi har jo alverdens forskellige mennesker i den her guild, og der er med stor sansynlighed også plads til dig, hvis du gennemfører vt samtale og trial perioden :-) Det er bare med at hænge i og få spillet med både dem du kender og en masse nye SDere. Husk at få dem du spiller med, til at smide et par ord herinde i din ansøgning.

I starten af næste uge vil jeg invitere til en vt samtale.

Her til sidst vil jeg lige høre, hvad din main char på Tarren Mill hedder? Vi ser nemlig helst, at dit navn på forum er det samme som din main char ingame. Ellers er det lidt svært at huske hvem der er hvem i forhold til ingame vs forum.

Galicia
    Last edited by Marwen; 28-10-2011 at 14:34.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by Pîfpafpuf View Post
    Jeg har så her på Tarren Mill startet lidt på en frisk. Lvl'et en paladin op, som også er den jeg primært vil komme til at spille på som main char.
    Kodimagnyl (85) Paladin - http://eu.battle.net/wow/en/characte...imagnyl/simple

@Galicia

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    Hej Jesper og velkommen til Semper danica

Der er jo blevet taget rigtig godt imod dig allerede og jeg synes, at du har lavet en rigtig fin ansøgning. Bare sådan for nysgerrighedens skyld, hvordan har du det, den dag i dag? Er du mere eller mindre normalt fungerende eller kæmper du med tale/førlighed?

Vi har jo alverdens forskellige mennesker i den her guild, og der er med stor sansynlighed også plads til dig, hvis du gennemfører vt samtale og trial perioden :-) Det er bare med at hænge i og få spillet med både dem du kender og en masse nye SDere. Husk at få dem du spiller med, til at smide et par ord herinde i din ansøgning.

I starten af næste uge vil jeg invitere til en vt samtale.

Her til sidst vil jeg lige høre, hvad din main char på Tarren Mill hedder? Vi ser nemlig helst, at dit navn på forum er det samme som din main char ingame. Ellers er det lidt svært at huske hvem der er hvem i forhold til ingame vs forum.

Galicia
    Hej @Galicia

1000 tak for de venlige ord.
    Jeg har heldigvis ingen problemmer tale mæssigt & alt taget i betragtning af min skade, ja så har jeg været ret heldig.
    Mine problemmer er mere af den kognitive art. De 2 links nederst i min ansøgning beskriver nogenlunde hvad det er jeg kæmper med.
    Kort sagt er det: Koncentrations besvær, Hukkomelse, til tider svimmelhed & hovedpine i forskellig grad. Det kan være agression ved små provokationer. uregelmæssigt søvn mønster & meget mere.
    Jeg går til genoptræning hos en neuropsykolog på Center for Hjerneskadet på Amager for netop at arbejde med de problemmer & få værktøjer til at håndtere dette.
    Dette er også en grund til at jeg har valgt at være ærlig & åben omkring det, & det ved jeg at i sætter pris på. Det er heller intet jeg har lyst til at gå & gemme på.

Min main chars navn er pt. @Pîfpafpuf (85) mage - ilvl 376 i pve gear!
    Dog spiller jeg MEGET på min paladin som jeg senere rigtig gerne vil skifte over til. Kodimagnyl (85) Paladin
    Kræver dette en ny forum profil, så laver jeg gerne det til den tid.

Mange hilsener
    Jesper Borch
    Last edited by Kodimagnyl; 28-10-2011 at 15:32.

Ser frem til en VT snak snarest

Pîf

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej

Vil da også lige sige velkommen til. Fin ansøgning.

For lige at svare på dit spørgsmål mht dette:

Dog spiller jeg MEGET på min paladin som jeg senere rigtig gerne vil skifte over til. Kodimagnyl (85) Paladin
    Kræver dette en ny forum profil, så laver jeg gerne det til den tid.
    Så beslutter du selv hvad din main er, vil du hedde Pifpafpuf så hedder du bare det, men har du planer om at skifte main så overvej om du skal skifte navn nu allerede så folk lærer dit navn at kende fra start. Du skal ikke oprette en ny profil, en admin kan Edit din account så den kommer til at hedde det du ønsker. Du giver bare evt. en @Jeoparty så fikser jeg det for dig.

Held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Lækker læsning Jesper, nu er jeg ikke aktiv i nogen MMO'er mere, men jeg synes jeg ville skrive, at det var virkelig lækker læsning og dejligt at du er ærlig og åben omkring dig selv og din hverdag

//Crushgar

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Hej Jesper. Er du vimmer en stak alts du render rundt med der :-P Men ellers rigtigt god ansøgning. Sig til hvis du mangler en til noget hc eller andet.

When its dark enough, you can see the stars......

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Nice ansøgning!

Jeg er glad for at se (endnu) en raider ansøger - med lidt held kan vi få samlet nok til at køre et ordentligt 25-mands hold på et tidspunkt!
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Quote Originally Posted by Jolei View Post
    Hej Jesper. Er du vimmer en stak alts du render rundt med der :-P Men ellers rigtigt god ansøgning. Sig til hvis du mangler en til noget hc eller andet.
    He-He

Ja med tiden er det jo blevet til en hel del.
    Forklaringen ligger nok i at jeg nyder at spille alle classes, da de er unique på hver deres måde.
    Hver deres proffesions osv, betyder også jeg er ret meget selv forsynet & så nyder jeg nok som en af de få spillere at lvl op

Til alle - Tak for alle jeres venlige reply's so far.

Jesper