Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 75

Thread: [09.11.11] Kodimagnyl søger ind i Semper Danica

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

@Galicia Jeg regner med at du på et tidspunkt smider et forslag op på min ansøgning vedr. en vt snak.
    Jeg holder fortsat øje

Jesper

Hej Jesper

Rigtig fin ansøgning, og endnu engang velkommen til vores forum. Der er dog en ting jeg godt kunne tænke mig at vide. I din tidligere ansøgning skriver du, at du føler dig til grin fordi du ikke får de comments du burde få - hvad får dig så til at søge ind igen, og hvad får dig til at tro at det har ændret sig?

Når det så er sagt, så er jeg frisk på at lære dig at kende, og healer gerne en hc eller to Men et godt råd: Hvis du vil have dps med skal du ikke tage @Rune med, men det har @Mortor jo allerede pointeret for dig

/Renez

Forum Elder Mortor's Avatar

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    Hej Jesper

Rigtig fin ansøgning, og endnu engang velkommen til vores forum. Der er dog en ting jeg godt kunne tænke mig at vide. I din tidligere ansøgning skriver du, at du føler dig til grin fordi du ikke får de comments du burde få - hvad får dig så til at søge ind igen, og hvad får dig til at tro at det har ændret sig?

Når det så er sagt, så er jeg frisk på at lære dig at kende, og healer gerne en hc eller to Men et godt råd: Hvis du vil have dps med skal du ikke tage @Rune med, men det har @Mortor jo allerede pointeret for dig

/Renez
    Øhh hvad har jeg pointeret?

Quote Originally Posted by Mortor View Post
    Øhh hvad har jeg pointeret?
    LOL My bad - det var sføli @Moonster

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    Hej Jesper

/Renez
    @Renezmae ... Nu forholder det sig sådan at min tidligere ansøgning som jeg skrev for MEGET lang tid tilbage. Der kæmpede jeg mig igennem den ene hc efter den anden, samt et enkelt raid. Var en hel del på ventrilo & samtidig meget aktiv i SD channel som eksisterede dengang på Ravencrest. Jeg punkede folk & håbede de ville skrive i min ansøgning, men det var virkeligt svært at få folk til det.
    Nu forholder det sig sådan, at RIGTIG meget er sket & har ændret sig for mig markant siden dengang. Dette gælder jo også for SD. Henviser bl.a til min ulykke som jeg har været åben om.
    Grunden til at jeg nu vælger at søge ind i SD, er til dels pga jeg har venner & familie der, men når det s¨er sagt, så søger jeg også et guild med en god basis & forståelse. Voksne mennesker som ikke har et problem
    med at jeg nu efter min ulykke måske er en del anderledes i forhold til "normale" mennesker.

Jeg har været i en del guilds. Gamet hardcore & mindre hardcore. Jeg har stort det prøvet det hele kan man sige.

Jeg håber dette dækker.

Med hensyn til @Mortor så har han intet pointeret i denne ansøgning? Så det da gået min næse forbi

Jesper
    Last edited by Kodimagnyl; 01-11-2011 at 19:00. Reason: Stavefejl

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Pîfpafpuf View Post
    @Galicia Jeg regner med at du på et tidspunkt smider et forslag op på min ansøgning vedr. en vt snak.
    Jeg holder fortsat øje

Jesper
    Jeg får desværre først tid til samtaler i næste uge, da der er meget at se til og julefrokost i weekenden.

Gali

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    Jeg får desværre først tid til samtaler i næste uge, da der er meget at se til og julefrokost i weekenden.

Gali
    Det helt iorden & noteret God fornøjelse

Quote Originally Posted by Pîfpafpuf View Post
    @Renezmae ... Nu forholder det sig sådan at min tidligere ansøgning som jeg skrev for MEGET lang tid tilbage. Der kæmpede jeg mig igennem den ene hc efter den anden, samt et enkelt raid. Var en hel del på ventrilo & samtidig meget aktiv i SD channel som eksisterede dengang på Ravencrest. Jeg punkede folk & håbede de ville skrive i min ansøgning, men det var virkeligt svært at få folk til det.
    Nu forholder det sig sådan, at RIGTIG meget er sket & har ændret sig for mig markant siden dengang. Dette gælder jo også for SD. Henviser bl.a til min ulykke som jeg har været åben om.
    Grunden til at jeg nu vælger at søge ind i SD, er til dels pga jeg har venner & familie der, men når det s¨er sagt, så søger jeg også et guild med en god basis & forståelse. Voksne mennesker som ikke har et problem
    med at jeg nu efter min ulykke måske er en del anderledes i forhold til "normale" mennesker.

Jeg har været i en del guilds. Gamet hardcore & mindre hardcore. Jeg har stort det prøvet det hele kan man sige.

Jeg håber dette dækker.

Med hensyn til @Mortor så har han intet pointeret i denne ansøgning? Så det da gået min næse forbi

Jesper
    As I said: My bad - det var Moonster

Misforstå mig ikke, jeg synes det super fint du søger ind, jeg er bare interesseret i at vide hvad det var der gjorde forskellen til at du netop søger ind igen efter en mindre heldig oplevelse sidst.
    Og ikke mindst, så kan det stadig være rigtig svært at samle de thumbs up du skal bruge - min pointe her er, at tingene måske ikke har ændret sig synderlig på det punkt siden sidst du ansøgte.
    Det bedste råd jeg dog kan give dig er, at skrive i din ansøgning hvem du har spillet med, og så lav et @ foran deres navne, så de får en mention herinde på forum. Det kan (nogle gange) hjælpe medlemmer til at skrive i din tråd
    Last edited by Renezmae; 01-11-2011 at 21:34. Reason: havde glemt min staveplade

SD Medlem Forum Warden

Der er den ret store forskel at man faktisk er i guilden under trial nu - det gør sku kommunikationen lidt nemmere! Jeg har snakket kort med Pifpafpuf på VT en aften, og han virkede som en cool fyr, vil vældig gerne lære dig bedre at kende.
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

@Oliria Tak for de venlige ord.
    Jeg har lige haft et par nedern dage med genoptræning, så har været godt smasket i bolden
    Men de næste par dage er der tid til gaming så der vil jeg selvfølgelig komme på ventrilo & hygge med.

Vi ses.

Jesper

Har brugt det meste af aftenen på at raide BoT og BWD, det gik sgu super fint - healingen var der styr på, og flink og rar på vt, en skam du ikke kommer med til julefrokosten.
    herfra

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Nu kender jeg ham jo IRL, men vil da sige at jeg var i BWD med Kodimagnyl og han healede fint! Ser ham stadig HELT KLART i SD

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Nu kender jeg ham jo IRL, men vil da sige at jeg var i BWD med Kodimagnyl og han healede fint! Ser ham stadig HELT KLART i SD
    HEY ... vi var os li i BOT inden. Nu jeg godt grillet i kasketten - Godnat <3

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var lige i BoT/BwD med Kodimagnyl og det var sku sjovt og det gik rigtigt godt. Med på lidt sjov på VT og faldt godt ind i stemningen...

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa @Kodimagnyl Har du tid til en samtale på VT imorgen onsdag kl 20.30?

Ye. Længe ventet
    Vi ses 20:30 @Marwen

SD Medlem Forum Disciple

Tak for en hyggelig snak og velkommen på trial

Selv tak... Så må jeg jo igang med at samle

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Ja jeg har ikke kørt instance med dig endnu så vidt jeg husker. Men jeg har siddet på VT med dig hvor du kørte BOT med Nasty og PickX og WTF du må være en tålmodig satan

Du får helt sikkert thumbs up fra mig
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Forum Apprentice

@Rune pfft ! ... morewind is that way -------> oh wait du kan jo ikke spille det endnu ....

anyways var i bot med kodimagnyl gik fint selv om nogle af de randoms som var med ikke fattet så meget med her fra

Lookie / pickx

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Lookie er det ondeste menneske i VERDEN
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

jeg kan kun sige inv inv

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Jeg havde fornøjelsen af at raided Firelands med Kodimagnyl (Pifpafpuf). Jeg må se bort fra det med Dominance og give ham min anbefaling. Jeg tror han passer godt i SD.

SD Medlem Forum Apprentice Revosonic's Avatar

Kender kun Kodi fra irl, men der er han en hyggelig fætter jeg sagtens ser i guilden.

Og endnu en Jesper til guilden er self. et plus!!!
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Raidede med ham i går i FL, flinker fyr
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan