Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 75 of 75

Thread: [09.11.11] Kodimagnyl søger ind i Semper Danica

Forum Knight Stormlord's Avatar

Var i en hc-z med ansøger her til aften, og trods alt's, og healerens første tur derinde, så var du rolig under hele rundet. Det samt, at du lyder til at være en fin fyr, gør at du får en herfra...

Forum Senior Nilfen's Avatar

Thumbs up herfra
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

1000 tak so far for alle jeres thumps up osv.
    Det er jeg rigtig glad for.

God weekend alle sammen

Forum Recruit Xenium's Avatar

Haft fornøjelsen at raide lidt med ham - ikke rigtig noget negativt der. så ser frem til flere runs
    Oh goddess of luck whom the Greeks called Tyche, and the Romans Fortuna
    May our rolls be in our favor and the booty we seek be ever plentiful from the monsters we have slain
    "...No. I am the one who knocks!"

Kodimagnyl var med på Team Tirsdags firelands run - det gik super fint, healingen var der tjek på, og ikke mindst dispelling var eminent.

Super hyggelig fætter på VT, aktiv, og helt sikkert SD materiale.

herfra

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Cool fætter, snakker fint med på vt og healingen er der absolut ingen brok over -

Han skal dog lige lære at vi ikke healer @Marwen .. men det skal nok komme
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg må stemme nej tak.

Med sådan en anal joke som avatar billede, der siger jeg nej.
    Det overskrider mine grænser for plathed, når man er ansøger til en voksen guild.
    Det hjalp heller ikke at jeg så den avatar første gang i offtopic hvor du har en prutte bøvse sang postet.
    Den er imo harmløs nok alene, men kombinationen gør at jeg stemmer nej her.
    En ansøger på trial, der ville jeg nok bare sige farvel og tak. Nu er du WOW ansøger, så det må WOW ledelsen jo afgøre.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post

Jeg må stemme nej tak.

Det overskrider mine grænser for plathed, når man er ansøger til en voksen guild.
    Det hjalp heller ikke at jeg så den avatar første gang i offtopic hvor du har en prutte bøvse sang postet.
    En ansøger på trial, der ville jeg nok bare sige farvel og tak. Nu er du WOW ansøger, så det må WOW ledelsen jo afgøre.

w
    Føler man sig krænket af det, kan man tage det med personen i whisper. Jeg har ikke noget imod det, men jeg kan godt se det er upassende.

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Føler man sig krænket af det, kan man tage det med personen i whisper. Jeg har ikke noget imod det, men jeg kan godt se det er upassende.
    Jeg føler mig bestemt ikke krænket. Personligt er jeg ligeglad, og kan tåle meget værre ting.
    Men det her er SD's rekrutterings forum, og det overskrider hvad jeg synes passer til SD.

Jeg vil godt tilføje, at hvis bjørne anal joken var postet som en post i en joke tråd, så ville jeg bare grine af den.
    Men en profil avatar, da er den imo ikke cool. Der er imo en ret stor forskel på hvad man kan poste som joke i en
    tråd, og sætte på som avatar.

Krænket?? Ikke det fjerneste!

Det er en ansøgnings tråd, og de signaler Kodimagnyl her har sendt, der synes jeg ikke det er den stil jeg vil ha ind i SD.

Og folk behøver altså ikke gå i panik hver gang nogen skriver "Nej" i en ansøgningstråd, hvor mange har sagt JA.
    Min stemme er ikke altafgørende her. Og Kodi kommer da måske nok ind alligevel, og så har jeg intet problem med det.

w
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post

Jeg må stemme nej tak.

w
    Jeg er ked af at jeg har krænket dig på en sådan måde.
    Nu er det sådan at jeg ligesom dig er en voksen mand. Jeg har postet en sang med Kaj & Andrea i OFFTOPIC bl.a fordig mange SD'er har børn & fordig den er sjov i det henseende.
    Ikke for at være plat eller umoden på nogen måde. Med hensyn til Avatar, så har du sikkert lagt mærke til at rigtig mange har forskellige avatar's som slet ikke passer til deres profil.
    Når det så er sagt så har jeg selvfølgelig fjernet mit for ikke at skabe mere opmærksomhed omkring det. Men jeg syntes nu at det er lidt stramt af dig. Tør humor om man vil.
    Det er jo ikke sådan at jeg også sider & er dybt plat & pervers på ventrilo eller i guildchat.

Kodimagnyl

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Jeg er ked af at jeg har krænket dig på en sådan måde.
    Nu er det sådan at jeg ligesom dig er en voksen mand. Jeg har postet en sang med Kaj & Andrea i OFFTOPIC bl.a fordig mange SD'er har børn & fordig den er sjov i det henseende.
    Ikke for at være plat eller umoden på nogen måde. Med hensyn til Avatar, så har du sikkert lagt mærke til at rigtig mange har forskellige avatar's som slet ikke passer til deres profil.
    Når det så er sagt så har jeg selvfølgelig fjernet mit for ikke at skabe mere opmærksomhed omkring det. Men jeg syntes nu at det er lidt stramt af dig. Tør humor om man vil.
    Det er jo ikke sådan at jeg også sider & er dybt plat & pervers på ventrilo eller i guildchat.

Kodimagnyl
    hvorfor skulle jeg føle mig krænket? Det var jo ikke et billede af mig vel?

Det er ikke så meget om avataren passer til personen, det er der ingen regler om.
    Men vi forventer noget modenhed, og en avatar med en joke-tegning af en mand der l
    igger med gabende åbent røvhul efter en bjørn har hygget sig, synes jeg er en dårlig avatar.

Tør humor har jeg masser af. Du placerede den bare forkert!

SÅ! Det er en ansøgningstråd det her - synes i bør klare det der i en PM, avatar eller ej, så hører det ikke hjemme i en ansøgningstråd. Fint nok Woooot har sagt nej tak, det skal man have lov til, det er derfor vi har denne procedure ang. ansøgere, men resten er irrelevant.

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

har lige lavet lidt ZG med Kodimagnyl og vi wipede 4 gange på hakker 2 warlocks til adds hvor en af warlocksne var på 9k DPs (mig) gik ikke så godt :P men vi fik ham ned til sidst :P

fik snarket med ham under runnet og kan kun sige godt for ham. herfra!

En lille bøn...

Nu har jeg i de sidste 3 uger ca .. været reserve / backup på diverse raid teams som Team MoA & Team Tirsdag, samt en enkelt gang på @Marwen teamet eller hvad det hedder
    Hvis nogen nu skulle have glemt en lille tiny så ville jeg sætte pris på at i gør det. Jeg har selvfølgelig nævnt det på vent op til flere gange. Tror måske problemmet består i at man er sent færdig & folk
    derefter tordner i seng.

Var lige en heads up & så for os lige at komme op i toppen af listen igen.

Jesper

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    En lille bøn...

Nu har jeg i de sidste 3 uger ca .. været reserve / backup på diverse raid teams som Team MoA & Team Tirsdag, samt en enkelt gang på @Marwen teamet eller hvad det hedder
    Hvis nogen nu skulle have glemt en lille tiny så ville jeg sætte pris på at i gør det. Jeg har selvfølgelig nævnt det på vent op til flere gange. Tror måske problemmet består i at man er sent færdig & folk
    derefter tordner i seng.

Var lige en heads up & så for os lige at komme op i toppen af listen igen.

Jesper
    du har allerede lært fidusen med @ foran folks navne. Skriv dem ned du spiller med, og tak dem i din tråd - på den måde "glemmer" de det ikke, selvom det er sent. Så ser de det, når de logger ind på forum næste gang

Lyder som en fin ide.
    Tak for hjælpen

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Jeg har svært ved at se hvordan en avatar med en anal joke skulle være værre end avatars der associerer til blowjobs ?

Nå, anyways - Du virker godt nok særdeles engageret i WoW Råb op hvis du mangler en DPS til lidt instancer i ny og næ :]

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

@Strexx og co - lad os holde den diskussion om avatars helt ude af tråden tak. Woot sagde nej tak, gav en begrundelse. Det er hans mening og den er der ingen grund til at debattere. Kodi har fået masser af anbefalinger, og et enkelt medlem har haft en negativ oplevelse. Vi har alle sammen forskellige grænser. End of story
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Forum Adept Tokamon's Avatar

Hvade Kodimagnyl med i Firelands og det gik fint, og han havde prøvet nogle af fightene. Han får et thumbs up fra mig

Som Toka siger var Kodi med Team Oli i Firelands, han spillede glimmerende og hyggelig omen fåmælt på VT, men det hænger jo nok sammen med generalle larm vi har på VT under trash :P

Thumps up herfra
    Tarkin - Hunter
    Muhara - Shaman

SD Medlem Forum Warden

Virker som en fin fyr de gange jeg har snakket med ham på VT, og han var også fornøjelig at have med på raid.

Tommel op!
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Fik lov at heale sammen med Hr hovedpinspille, han gjorde det ganske godt taget i betragtning hans gear halter iforhold til pik og jeg. Så tommel op herfra..

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Tarkin View Post
    Som Toka siger var Kodi med Team Oli i Firelands, han spillede glimmerende og hyggelig omen fåmælt på VT, men det hænger jo nok sammen med generalle larm vi har på VT under trash :P

Thumps up herfra
    This
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

BuMmElUm - Tak til alle. Tak for jeres varme velkomst. Føler mig hjemme her & det er rart.

God Weekend alle sammen <3

SD Medlem Forum Disciple

Hej Kodimagnyl,

Din trial er ved at være ved vejs ende og du har skaffet dig en hel del positive anbefalinger. Marwen og jeg vil derfor gerne byde dig velkommen som member i SD .

Godt gået.

Galicia