Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60

Thread: [09.11.11] Holy priest Chailyn

Forum Greenhorn

Default [09.11.11] Holy priest Chailyn

Hejsa alle SD'er

Jeg sad for et stykke tid siden og spille sammen med en af jeres spillere, og kiggede meget efter jeres guild, men i havde desvære på daværende tidspunkt lukket for ansøgere.
    Men nu har i åbnet igen og jeg vil super gerne søge ind i SD som casual.

jeg kan starte med at fortælle at jeg hedder Jan, Jeg er en ung mand på 36, som har spillet wow i 3-4 år, primært som casual, men har også raidet en lille smule. Jeg bor lidt uden for københavn i Lyngby, Og spiller til dagligt sammen med et par kammarater, som jeg har spillet sammen med nogle år nu, Vi sidder altid på ts og sludre .. smader hyggeligt. Jeg har tidligere arbejdet i forsvaret men får i dag førtidspension, derfor spiller jeg til tider rigtig meget.
    Jeg bruger også en del tid i en idrætsforening hvor jeg er med i bestyrelsen, et godt sted at bruge sin energi syntes jeg.
    Jeg har selvf. været inde og læse på forum ang. regler i guilden og de 5 værdier. sender lige et lille link .. som jeg så andre havde gjort.
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...optagelse-i-SD
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...es-5-v%E6rdier
    Jeg spiller primært på min priest (holy) chailyn lvl 85.
    og i øjeblikket drønner jeg bare rundt og laver HC's, og samler lidt rep, derfor savner jeg også lidt sammenhold i en lidt større dansk guild.
    her er et par links:
    armory: http://eu.battle.net/wow/en/characte...chailyn/simple
    wow-heros ved jeg ikke lige hvordan jeg linker.. desvære.
    Hvorfor søger jeg ind i SD, Jeg har igennem længere tid nu spillet wow, og savner en dansk guild at spille i, jeg er lige pt medlem i meridian, hvilket er en ganske udemærket guild, men jeg kan ikke følge med i deres engelsk .. det går simpelthen for stærkt. før det var jeg også sammen med mine venner i en guild der hed utopia, som de havde lavet, men den er desvære lukket igen... Nu savner jeg en stabil guild, og har læst meget på jeres side, og det ser rigtig positivt ud. Jeg kan specielt godt lide at høre om jeres sociale del, det er bestemt også noget jeg sætte stor pris på. Også at i skriver at i forventer voksen og moden opførsel, er også ting jeg sætter pris på.
    Jeg har med vilje taget mig god tid om at skrive denne ansøgning, så jeg kunne lave den ordentligt... Men jeg har sikkert glemt et eller andet... Så er i er hjertelig velkommet til at stille spørgsmål. Jeg er også tit online, og kigger ind på jeres vt en gang i mellem, hvis det er i orden. Jeg vil selvfølgelig også følge op på min ansøgning på forum, men i er også meget velkommet til at kontakte mig ingame på chailyn.
    jeg kan nævne at jeg tidligere raidede en smule i karazan tror jeg den hed, og også en smule i ICC.

Men kig .... og så håber jeg det bedste

De bedste hilsner

Jan

P.S. en af jeres medlemmer var så venlig at vise mig denne side ..... her er mit link :

http://www.askmrrobot.com/wow/gear/e...v1-o023A540640
    Last edited by chailyn; 30-10-2011 at 20:54.

Forum Greenhorn

Jeg kan måske lige tilføje ... at de 5, jeg normalt spiller sammen med ,... nu desvære har flyttet server ... men jeg har desvære ikke lyst til at flytte 10 chars ... så der er grunden til at ansøgningen kommer nu.

SD Medlem Forum Elder

Held og lykke med din ansøgning.

Jeg kan se på din board join date, at du har fulgt os et stykke tid
    Druids are PvE

Forum Greenhorn

ja det har jeg ... men som i beskriver .. er det en guild man ikke bare hopper ud og ind af ... så jeg ville lige være sikker på at det var det jeg ville ... men nu er jeg helt sikker .. efter at jeg har halset er mine 5 kammerater flere gange ... og nu har de så skiftet server. :/.. det havde jeg ikke lyst til .

jeg gir en inv til ham han lyder til at ver en ok person

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Har løbet X-antal ZA/ZG her idag med Jan som Healer. Det gik helt fantastisk godt, selvom det ikke blev til Timed-run... ("DAMN U SCOUT!!!!).

Han var med på VT og virker som en utrolig hyggelig gut, der straks faldt ind i stemningen og bidrog til at der bestemt ikke var stille på VT.

Jeg vil helt sikkert sige til ham

/Moonster

Forum Egg Starshadôw's Avatar

Jeg har taget nogen zg za med ham, og det gik rigtig godt og han er os godt aktiv på vt, os selvom han blev lidt forpustet over tempoet Han får en herfra

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jan og velkommen til vores forum .

Jeg synes, at din ansøging er rigtig fin, så har ikke umiddelbart noget at tilføje andet end, at det er godt at se, at du har brugt tid og energi på at lave den.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Allerede nu vil jeg foreslå at du ingame laver en /join semperdanica samt hænger ud på vores ventrillo . SD kanalen kan til tider være lidt død, men det skal du ikke lade dig skræmme af. Efter en uges tid på vores ansøgningsforum, hvor vores medlemmer har haft mulighed for at hilse på dig, da vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial. En trial varer en måneds tid og her er det vigtigt, at du får samlet dine anbefalinger. For at gøre det nemmere for dig at vurdere guilden og samtidigt bruge tid med vores members/samle grupper, så får du en invite til guilden ingame.
    Husk endelig at nævne for dem du spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Vi har ligeledes en Raidplanner, hvor du kan lave din character og signe til nogle af de forskellige raids. Du er ikke garanteret en plads, men du kan skrive i note, at du er ansøger. Login er det samme som til dette forum.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning og har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Galicia

Officer Forum Warden

Vi hyggede os nogle timer igår i det dersens WoW.

Er sikker på Jan vil passe godt ind i SD.

/Gadrielz

Forum Greenhorn

mange tak Galicia. Jeg vil se frem til flere gode timer sammen med jeres members, og gøre mit til at der kommer flere positive indslag på min ansøgning. Og for øvrigt tak for muligheden for evt. raiding.

stort smil herfra

chailyn

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Jan

Held og lykke med ansøgningen.
    Tilføj lige din alder til din profil under avatar billedet!

Og du er velkommen til julefrokost, men vær lige klar over at du så vidt jeg kan se, IKKE er trial i SD endnu. Du er ansøger!
    Trial er først når din ansøgning er godkendt, og du får guildtag ingame + adgang til medlemsforummet!

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Greenhorn

will do !!

med venlig hilsen
    chailyn

ansøger

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Helt sikkert thumbs up her fra Rigtigt TÅLMODIG healer
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Forum Neophyte ziggi's Avatar

Quote Originally Posted by Rune View Post
    Helt sikkert thumbs up her fra Rigtigt TÅLMODIG healer
    Ja for Rune var jo med

Thumbs up også fra mig.
    mvh
    René

Lev livet så det sjovt også selv om det er farligt!

Kan regne ud at du fået dit spec til at virke igen Chailyn Fang mig ingame så vi kan taget bedre et run sammen, end det ZA run vi var på i går.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Forum Greenhorn

takker... jeg fanger dig lige pludselig... he he

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var lige en tur i BoT med chailyn og det gik noget bedre end vores tur i Zul 'aman... go humor er godt at ha og det har du...

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Selvom jeg blot er trail i guilden, vil jeg godt give min mening til kende. Og Chailyn havde et godt overblik over hvem der skulle tage skade hvornår etc, så det eneste der mangler er noget mere fl gear

SD Medlem Forum Apprentice Revosonic's Avatar

Vi var lige en tur i BoT. Hyggelig person at spille med så

Men l2heal
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

Forum Learner Stinkbox's Avatar

havde en fin tur med ham i Bot, gik fint

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Du ska have et stort plus fra mig, simpelthen fordi du, som ansøger, møder op til julefrokosten, og kæmper for dine applies som var du ude og groupe med folk ingame :P

Forum Greenhorn

mange tak for en rigtig dejlig aften ....

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

/thumbs up herfra

Takes balls to come to the SD julefrokost som ansøger. Meget hyggeligt at møde dig. Klart SD material!

SD Medlem Forum Warden

Han får også en tommelfinger af mig, for at komme til julefrokosten!
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Recruit hutti's Avatar

Quote Originally Posted by chailyn View Post
    mange tak for en rigtig dejlig aften ....
    Ja selv tak du

super fedt at du kom til julefrokosten så fra mig