Results 1 to 9 of 9

Thread: hvis du ikke har preordered endnu s

Default hvis du ikke har preordered endnu s

var det nok en rigtig god ide at f det gjort i tide.

clickey
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Initiate

Et eller andet sted er jeg sgu glad over, at jeg har valgt at vre tlmodig og vente p EU release, selvom det jo nok betyder at min Orc Hunter som jeg er begyndt at fle mig rigtig knyttet til, med al sansynlighed bliver wipet. Det lader til at de har store problemer derovre med retail. Vildt nok at det er blevet s populrt, at de har mtte sige stop i en periode i et desperat forsg p at f tingene under kontrol. Derimod synes jeg at EU final beta har krt fint for mit vedkommende og ser frem til retail :-D

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Er der nogle som lige kan komme med nogle facts for det lyder serist som om Blizzard har nogle fejl vedr. deres servers

Det m da vre en joke man skal vente i k for at komme ind og spille.
    Tror de det er freebie battlenet servers?
    Det er da totalt uacceptabelt man skal vente i k op til en time p at komme ind og spille som betalende kunde.

En anden ting jeg undrer mig lidt over er WoW har 350,000 subscribers fordelt p 80+ servere.

EQ II har 310,000 fordelt p ca 20 servere og der har man aldrig nogen problemer med at logge ind selvom der selvflgelig er noget lagged i peak hour.

Det kan da umuligt passe at WoWs servere har 4 gange mindre befolkning pr server end EQ II har for s er verdenen da godt nok ikke srligt godt befolket.(eller er WoWs verden lille i forhold til EQ II?)
    Kan man se hvor mange spillere som er logged ind i samme verden(server) for det lyder som om spillet kun understtter en ca 1500 spillere online p samme tid pr verden.

Guest

Det tager minus tid at logge ind i WoW nu.. Faktisk er det hurtigere end EQII.

On topic..

En anden god grund til at preorder er at komme med i FB, som kr indtil midten af februar. Selvom det mest ses som et rygte at vi fr lov til at beholde vores FB chars i retail, s m det tages serist set i lyset af at Korean FB fik lov til at beholde deres chars. Der er ikke taget stilling til om EU FB fr lov til det endnu.

Guest

Hmm artiklen dkker da US retail? Hvad har det med preorder at gre :roll:

Og hvilke problemer er det der er med US retail ud over lag nr der bliver raidet? Jeg har vret i k N gang og det var i 10min.

Det er jo en stor tudeartikel, og den downtime han snakker om var endda announced flere dage i forvejen.

Hvis ellers de kan fixe det serverlag der sker nr mere end 100 folk samles s er der nul problemer.

Kft de tuder. :cry: :roll:

D.

Guest

Quote Originally Posted by Virtuella
    Er der nogle som lige kan komme med nogle facts for det lyder serist som om Blizzard har nogle fejl vedr. deres servers

Det m da vre en joke man skal vente i k for at komme ind og spille.
    Tror de det er freebie battlenet servers?
    Det er da totalt uacceptabelt man skal vente i k op til en time p at komme ind og spille som betalende kunde.

En anden ting jeg undrer mig lidt over er WoW har 350,000 subscribers fordelt p 80+ servere.

EQ II har 310,000 fordelt p ca 20 servere og der har man aldrig nogen problemer med at logge ind selvom der selvflgelig er noget lagged i peak hour.

Det kan da umuligt passe at WoWs servere har 4 gange mindre befolkning pr server end EQ II har for s er verdenen da godt nok ikke srligt godt befolket.(eller er WoWs verden lille i forhold til EQ II?)
    Kan man se hvor mange spillere som er logged ind i samme verden(server) for det lyder som om spillet kun understtter en ca 1500 spillere online p samme tid pr verden.
    Hej Virtuella, der kan vre 13750 p hver server(s vidt jeg husker). Problemet var bare at ALLE ville ind og spille de frste par dage, og at der var rigtig mange der havde valgt den samme server.... Det ser ud til at folk er faldet lidt fra eller har fordelt sig over alle serverne, s det tager nsten ingen tid at logge ind mere, det var som sagt kun de frste par dage

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Oki doki.

Forum Learner Eniqma's Avatar

Ja de sidste 3-4 dage har der slet ikke vret k nr jeg skulle ind, I starten skulle jeg vente 10-15 min nr jeg loggede ind efter aftensmad omkring ved 20 tiden.
    War chars

Enigon - Chosen. Rank 27 Renown Rank 23 (Alt)

Enitos - Sorc. Rank 39 renown rank 35 ( Main)

Quote Originally Posted by Virtuella
    tja men med en soft cap p 2500 er der kun plads til 200.000 p 80 servere.

Quote Originally Posted by kano
    Og hvilke problemer er det der er med US retail ud over lag nr der bliver raidet? Jeg har vret i k N gang og det var i 10min.
    Ping er jo sdan set bedre i us, men der er konstante ker og server crashes. For et par dage siden crashede archimonde 9 gange. Bliver det fixet fr eu release? nppe og s er det muligt de stopper salget inden de releaser, s se at f preorderet. Det eneste lyspunkt er vel at us accounts bliver endnu mere vrd p ebay.

Quote Originally Posted by dax
    Hej Virtuella, der kan vre 13750 p hver server(s vidt jeg husker). Problemet var bare at ALLE ville ind og spille de frste par dage, og at der var rigtig mange der havde valgt den samme server....
    Heh wow har en softcap p 2500, men de stopper frst ved 3000 spillere per server, s de 13750 der er ret overdrevet. Jeg tror du blander de 13750 ind fra eu beta starten hvor det var det tal der skulle kunne vre p en server hvis alle FB spillere loggede ind p samme tid.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.