Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: Ansøgning som trial til SD empire - Lack

SD Medlem Forum Initiate

Default Ansøgning som trial til SD empire - Lack

Hey SD.

Mit navn er Mark og jeg er 23 år og bor i København. Til daglig læser jeg på en kandidatudannelse på cbs.

Jeg kunne godt tænke mig at joine jeres empire guild da i lyder som nogle flinke fyre (og fyrinder?).

Jeg spiller rigtig meget computer. min første MMO var swg, som jeg desværre sluttede med ca. en uge efter CU. Jeg har siden da hovedsagligt spillet wow, med et par sidespring til Warhammer og Rift.

Jeg har raidet i et semi-hardcore guild, som jeg opgav da niveauet ikke var særlig højt (skillmæssigt). Jeg har ca. 15 måneders ingame /played i wow, 8 lvl 85'ere, og jeg kan det meste af spillet udenad. Jeg kan bedst lide at spille pvp, men er satans god til pve (lyder sikkert arrogant, men det er jeg sq). Jeg vil i SWTOR fokusere på begge dele.

Jeg har til tider nok brugt mere tid på theorycraft og forums end ingame da jeg raidede og jeg gør altid det ypperste for at skubbe min performance til et meget højt niveau.

Med hensyn til PVP har jeg generelt mentaliteten "if it is red, it is dead". Jeg har intet behov for at ganke folk flere gange, men hvis jeg ser mit snit til world pvp bliver den udnyttet næsten ligemeget hvad. Om det er en jeg har stor chance for at slå, eller om jeg skal tage ham på sengen og spille perfekt for at have den mindste chance ryger jeg på ham. Som regel slår jeg folk ihjel 1 gang, og lader dem derefter vælge hvor mange gange de vil prøve at tage hævn (forgæves :P). (Dette afsnit mest fordi i sagde at i ikke ser factions som noget specielt "delende" - ville bare vide om det her ville være imod det).

Jeg lyder måske meget som om jeg er til hardcore, men jeg vil hellere se mig selv som en liggende lige under, da job/uddannelse kommer først.

Jeg spiller i øjeblikket ikke så meget computer, da wow er begyndt at blive rimelig steneren. Jeg er dog ikke bleg for at game hele dagen når jeg har fri, og jeg var da også den første i mit guild der blev 85 (wow), selvom jeg var 4 timer til eksamen på release dagen. (5 timers wow-> -> 2 timers søvn -> 4 timers eksamen -> 26 timers wow til).

Alt det obligatoriske:

SD's 5 værdier: - Respekt for andre - Ærlighed - Loyalitet - Viljen til sejr - Engagement i SD

De lyder alle fine og i linie med min personlighed. Hvis jeg skal nævne en svaghed er det nok at man bliver en lille smule elitist som veteran wow player. Jeg har intet imod folk laver fejl, men hvis de får forklaret hvad de skal gøre og bliver ved med at fejle på den samme trivielle ting kan jeg godt blive en anelse gnotten.

Jeg har før været class-leader i guild, og det kunne godt være en mulighed igen. Det skal dog være fordi at i vil have det, og ikke for min skyld.

Jeg har spillet i betaweekenden i SWTOR. Jeg ved self ikke om i vil honorere deres "hold kæft om beta - politik", så jeg vil ikke diskutere det før jeg får et "go-ahead".

Jeg skal helt sikkert spille Imperial Agent - Sniper til release. Mit char navn bliver helt sikkert "Lack".

Officielt KOTOR-login: Mawak - har applyet på swtor, men der var 2 empire guilds. Tog dog det med flest members.

Sig til hvis i mangler noget. Skulle mene jeg har det meste med.

Jeg er stadig med i mit gamle guild, men kun som social, så jeg har ingen bindinger, og det vil sige at jeg ikke bryder jeres regel om at leave andre guilds før jeg søger ind (imo). Desuden har jeg læst jeres regler.

Jeg vil dog samtidig med SWTOR spille følgende når de udkommer: Diablo III, Mass Effect III, sikkert også prøve at lege kung fu panda i wow, når det kommer, men jeg håber inderligt at jeg kan holde mig til SWTOR og droppe wow for good.
    Last edited by Lack; 07-11-2011 at 21:46. Reason: linieskift fail - wall of text

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej Mark,

Tak for din fine ansøgning... Præcis som vi kan li' dem i SD

Du skriver at du har ansøgt den guild med flest members på swtor.com. Det får mig til at tro at du har ansøgt til vores Republic guild. Du skal istedet ansøge på http://www.swtor.com/guilds/121435/semper-danica hvis det er empire siden du vil joine os med.

Du mangler også lige at opdatere din signatur i henhold til vores stickies, men så skulle vi vist også være der...

Din opgave nu er at være aktiv her på forum, og til dels også VT, så vi i SD kan lære dig bedre at kende. Vi holder faktisk en VT aften her på onsdag fra 21 tiden, så der kan du jo dumpe ind og hilse på os, hvis du skulle have tid og lyst. Hvis ikke det er tilfældet, så skal du ikke stresse over det. Bare vi når det inden release.

Tilbage er vist bare at sige velkommen til forum og held og lykke med ansøgningen.

mvh
    Storm

SD Medlem Forum Initiate

Der var 2 empire guilds. Det var mere det der var problemet.

Har tjecket og det er det rigtige jeg har applied til.

Kommer helt sikkert forbi VT her på onsdag

Har lavet signature, ved bare ik helt om det virker... kan ihvertfald ikke selv se den
    Last edited by Lack; 07-11-2011 at 22:11.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa, og velkommen til Mark

Jeg ser du ligger meget vægt på din gaming erfaring og hvordan du spiller. Men i SD tager vi jo som sagt personen BAG skærmen og ikke din karakter - eller hvordan du spiller.

Du skriver du går på CBS, og gamer meget PC. Har du andre fritids interresser? Fisker du, har du en kæreste? Samler du på frimærker?? Generelt hvad laver du når du ikke går på CBS og spiller computer!"

Ellers en meget god ansøgning, held og lykke med ansøgningen,

-Marwen

SD Medlem Forum Initiate

Som du kan se ud fra min spilletid sidder jeg det meste af tiden jeg ikke går i skole foran computeren. Jeg skal til en jobsamtale her på fredag som studentermedhjælper i en bank.

Ellers som fritidsinteresser ud over computer, kan jeg godt lide: at dykke; jeg har fået et padicertifikat for ca. 2 år siden, og det er mega grineren. Jeg skal helt sikkert til egypten og se nogen koralrev når jeg engang får nogen penge (fattig studerende). Jeg har også stået på ski 16 år i træk, og elsker det. Jeg kan som de fleste andre unge også godt lide at drikke mig en kæp i øret og og skabe mig ånsvagt en gang imellem.

Desuden er jeg ikke til at få fat på under Roskildefestival da det også er et must.

Jeg sidder også tit og snakker med venner på skype/vt, og kommer helt sikkert til at bruge en masse tid på jeres VT hvis i kan lide mig.
    Last edited by Lack; 07-11-2011 at 22:35.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Mange tak for opdateringen!

SD Medlem Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Marwen View Post

Generelt hvad laver du når du ikke går på CBS og spiller computer!"
    Når han ikke gamer theorycrafter og skriver på forums skriver han :P Måske du kan race Dax til første 50'er :P

Velkommen til forøvrigt og held og lykke med ansøgning. Fedt nick så kan man lave en alt der hedder Slack

SD Medlem Forum Initiate

Quote Originally Posted by Makhai View Post
    Slack
    Ja den er blevet brugt et par gange eller ti hvis man ikke lige spiller 100% :P

Det rimer desværre også på lag.
    Last edited by Lack; 07-11-2011 at 22:58.

Loggede på VT kl 21.20 og først her en time senere, lykkedes det at afbryde talestrømmen... Troede faktisk det var Dax da jeg først loggede på, indtil jeg så navnet

Men hyggeligt at være med på sidelinien og lytte, og vores egen samtale forløb uden problemer.

En ting jeg lige glemte at nævne overfor dig er, at du meget gerne må opdatere din signatur i henhold til vores stickies.

/Storm
    Last edited by Stormlord; 09-11-2011 at 21:29.

Officer Forum Warden

Hej Mark

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step,
    som er SWTOR TRIAL i SD.

Du kommer ind som SD Trial Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial fra nu og indtil der er gået 1 - 2 måneder, alt afhængig af hvordan det går
    med at samle anbefalinger.

I ingame perioden er det vigtigt du skaffer dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.

Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.

Har du spørgsmål, så send endelig en PM.

Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Gz med trial. Hiv fat i mig Ingame(når jeg kommer ind) hvis du ik automatisk er kommet ind. Min char hedder Tinke.

SD Medlem Forum Initiate

damn hvor nice. I shall not disapoint ses ingame folkens

Officer Forum Warden

Husk og slå et smut forbi denne tråd:

http://www.semperdanica.dk/showthrea...tern-adgang-nu

Forum Trainee

Tillykke med din trial
    The Settlers Online - Drakenmore
    SWTOR - Barzarel 50lvl Juggernaut Empire(Retired) Shazai 50lvl Sorcerer Empire(Retired)

Forum Apprentice Neorim's Avatar

Tillykke med trial, vi får nok ikke spillet så meget da du er emp, men lur mig om vi ikke kommer til at veksle et ord eller 3
    Vorznal // Neorim

SD Medlem Forum Convert Harzul's Avatar

god fornuftig fyr jeg har spilelt en del sammen med. god organisator og var vores raid leader da vi nedlagde alle i eternity (næsten alle) men vi får den latterlige sidste boss ned! vi har også spillet en del pvp... god fyr.. bestemt SD materiale. gief invite.

HARZ

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Spillet nogle timer pvp med manden virker som cool nok.

Forum Apprentice BloodyQQ's Avatar

jamen har da fået spillet et par eller 3 timers warzone med Lack, og syntes ham vil passe godt ind i SD så thumps up her fra.
    Games played:
    Too many ...

SD Medlem Forum Acolyte

har haft nogen timer pvp med lack super grinern han tager en udfordring op som IA sniper i pvp ^^. han er helt klart sd materiale

Thumps up fra mig, efter endt warzone-grind med en masse samarbejde og casual laidback stemning i pauserne. Cool gut.

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Nu har jeg gamet flere gange og snart mange timer med Mark. Jeg er ikke i tvivl om at han passer ind i SD. Har skrevet før nu går jeg det igen.

Forum Initiate

Jeg har lavet en masse PVP WZ HM Raid med Lack og kan kun give
    JEG SPILLER PÅ SWTOR EMPIRE, EN DEL AF TEAM TRIAL - Klik her

SD Medlem Forum Initiate

Vil lige gøre opmærksom på at min spilletid den næste uge bliver lidt begrænset af eksamen, og den 20 januar tager jeg på skiferie i 10 dage.

fin fyr han skal bare lige lære ikke at tage aggro
    hmm...

Quote Originally Posted by Lack View Post
    Vil lige gøre opmærksom på at min spilletid den næste uge bliver lidt begrænset af eksamen, og den 20 januar tager jeg på skiferie i 10 dage.
    Tak for info, men det ser ud som om det går i den rigtige retning med din Trial, så no worries