Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: [23.11.11] Casual Msbeauty 85 DK søger plads i SD

Default [23.11.11] Casual Msbeauty 85 DK søger plads i SD

Hejsa SD

Jeg er lige ankommet til Tarren Mill som horde, efter at have været på anachronos som alliance, og jeg kunne godt tænke mig at komme i SD, efter jeg er blevet anbefalet det af 2 SDer, der mener at det er et hyggeligt og hjælpsomt guild, som jeg sagtens kunne bruge en masse tid på og sammen med.

Lidt om mig:
    Jeg hedder Vibeke og jeg er en 29 årig kvinde som bor i Aalborg. Jeg kommer oprindeligt fra Århus af, men jeg bor sammen med min kæreste Anders aka Ziduac / Kloinummi, som er medlem af Semper Danica.
    Jeg går hjemme for tiden og det har jeg gjort i et stykke tid af personlige årsager.
    Ellers er jeg bare en stille og rolig pige (hvis jeg altså ikke er inde og spiller pvp) som godt kan lidt at se en god film eller være sammmen med de mennesker jeg holder af.

Lidt om msbeauty http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Msbeauty/simple

Jeg har en lvl 85 DK som jeg har spillet på i et stykke tid over på alliance siden,men det er blevet for sukkersødt, så nu er jeg over på den onde side .Jeg må erkende at jeg ikke er en super wow
    spiller, da jeg har spillet sammenlagt i et halvt års tid, med lidt pauser ind i mellem. Men jeg er begyndt at få en bedre forståelse for spillet.
    Jeg bruger en del tid på at Pvp da jeg især gerne vil blive meget bedre til det. Selve optakten til pvp var pga jeg er lidt af en achiv luder og så har jeg fundet det spændende lige siden, også selvom jeg har brug for meget træning endnu Mit gear til pvp har absolut brug for forbedring, men jeg er igang med at farme det(skulle lige farme mounts for honor først). Mit tank og dpsgear er fint nok til heroics dungeons, men jeg mangler stadig lidt træning med dps og tank speccet før min tanking/dps passer til mit grej

Udover Ziduac/kloinummi , så kender jeg desuden Mads ( Rocane/Ourac ) fra SD, som jeg ofte skælder ud når han ikke er ordenligt på skype!

Tilføjelse:
    Jeg er hf student.Har været i gang med at læse til sygeplejerske og socialrådgiver.Men stoppede på begge uddannelser pga personlig årsager.Klo og jeg har ingen børn endnu men vi glæder os til den dag vi får det (læs jeg er meget skruk).Kan godt lide frikadeller men er ikke videre interesseret i mad.Så stik mig en cola zero så er jeg glad og tilfreds
    Begyndte at spille fordi nogen af mine venner spiller wow. Så blev jeg selv bidt Ellers har jeg aldrig rigtig spillet pc spil.
    Er en smule ordblind så skriver lidt i koder.. Men læser udemærket.

Til sidst vil jeg nævne at jeg har læst reglerne og er indforstået med dem.
    Glæder mig til at høre fra jer og til at spille wow med jer

mvh

Vibeke/ msBeauty
    Last edited by msbeauty; 11-11-2011 at 14:01.

forresten kan man få ændret sit forum navn ? kom i farten til at glemme et u i mit navn :S vil gerne have det til at være msbeauty istedet for, så passer det med min karakters navn

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Quote Originally Posted by msbeauty View Post
    forresten kan man få ændret sit forum navn ? kom i farten til at glemme et u i mit navn :S vil gerne have det til at være msbeauty istedet for, så passer det med min karakters navn
    Velkommen til :-)

Dit forumnavn er hermed rettet til msbeauty.
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Har lige løbet en HC med Msbeauty og det gik da fint og hun døde ikke så mange gange...
    Og det var ikke healerens skyld.

Snakkede ikke med Vibeke på VT men det kommer nok.

GL med ansøgningen

tusind tak obsequious

SD Medlem Forum Disciple

Hej Vibeke og velkommen til vores forum .

Jeg synes, at din ansøging er god, men kunne da godt tænke mig, hvis du har lyst til at skrive lidt mere om dig selv. Jeg går ikke så meget op i din spille erfaring, men vil rigtig gerne vide, hvem Vibeke er for at danne mig et indtryk af dig .
    Hvad er du uddannet som? Har du børn? Hvordan kom du til at spille wow? Elsker du frikadeller og brun sovs?

Grunden til at jeg spørger er, at det er dig som person vi tager ind i guilden. Det er vores medlemmer der er medbestemmende i processen til at blive medlem og jo bedre de føler at de kender dig, jo nemmere bliver det at skaffe sig anbefalinger.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Allerede nu vil jeg foreslå at du ingame laver en /join semperdanica samt hænger ud på vores ventrillo . SD kanalen kan til tider være lidt død, men det skal du ikke lade dig skræmme af. Efter en uges tid på vores ansøgningsforum, hvor vores medlemmer har haft mulighed for at hilse på dig, da vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial. En trial varer en måneds tid og her er det vigtigt, at du får samlet dine anbefalinger. For at gøre det nemmere for dig at vurdere guilden og samtidigt bruge tid med vores members/samle grupper, så får du en invite til guilden ingame.
    Husk endelig at nævne for dem du spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Vi har ligeledes en Raidplanner, hvor du kan lave din character og signe til nogle af de forskellige raids. Du er ikke garanteret en plads, men du kan skrive i note, at du er ansøger. Login er det samme som til dette forum.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning og har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Galicia

Flere fra Ålborg?? Argh - im just kidding :P

Super fedt at se flere piger søge ind i SD, hvis du har brug for det healer jeg gerne en HC eller noget

Held og lykke med din ansøgning

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

pictures plz :P

j/k

velkommen til GL med ansøgningen

Hjælper det at jeg oprindeligt er fra Århus ?
    Last edited by msbeauty; 11-11-2011 at 13:59.

Forum Initiate

ja det er så min gf

Frisk pige med ben i næsen , der har en sær humor, som jeg forsøger at rette op på for det meste

hun prøver ihærdigt at blive bedre til wow, og vi har da også taget mange normal dungeons, selv om gearet er til hc og zg/za for at øve tanking/dpsing og der er da sket fremskridt

Hun kendte ikke så mange fra hendes gamle server,så hun kunne ligeså godt joine vores samfund Jeg har fået installeret ventrilo på hendes maskine, så nu er det bare spørgsmål om hc runs

men self thumps up fra mig af :d
    Horde chars so far = 12 x 90!
    90 druid Beastimax / Ziduac / Zewark / Krawez / Maxmorgan / Deathshadow / Caudiz / Macfear / Glairoub / Beastius / Nuntiata
    Ally chars so far= 5 x 85s+6x90
    alle har epic flying og har alle horde professions lvl op til 600!

Løb en normal HC og en Hc-z med vibeke i dag og det gik godt ikke for mange fejl stod i ild en enkelt gang men det var vist det. Hun havde lidt problemer med at komme på VT men det lykkedes til sidst og her fik vi en lille snak. Sød pige så hun skal have den her af mig.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa @msbeauty

Har du tid til en samtale med @Galicia og undertegnet kl 22.30?

Det har jeg i hvertilfald

Hov der skulle stå Onsdag

Så det en aftale

SD Medlem Forum Disciple

Hey hey

Som vi snakkede om på vt, så vil vi gerne byde dig velkommen på trial. Tillykke med det og held og lykke .

Galicia

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

er lige blevet færdig med et hc run i cata dungeon og det gik rimelig smooth

SD Medlem Forum Neophyte

har spillet nogle bg og arena kampe med hende og kan kun sige thumps op sjov og flink på skype spiller godt så ind med hende ^^ meta out

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Har løbet lidt HC med MsBeauty og det gik da rigtigt godt. Hun slår en prober næve med sin DK og gør det rigtigt godt.
    Thumbs up

Forum Warden Eworc's Avatar

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Har løbet lidt HC med MsBeauty og det gik da rigtigt godt. Hun slår en prober næve med sin DK og gør det rigtigt godt.
    Thumbs up
    Skamløst c/p af harpos' meget præcise ord
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

har lige løbet nogle ZA ZG med MsBeauty og kan kun sige gode ting om hende. vi havde det fun med nogle wipes (mange wipes) er der var ingen sure miner

kan kun give en herfra.

Forum Fledgling

Var afsted i Hc med Msbeauty der var ikke noget at komme efter. herfra

Battle.net battletag

- Genloc#2237

Guild wars 2

- Genloc.4270

SD Trial Forum Trainee Sinath's Avatar

Spiller en del med Vibeke og zid - og kan kun sige thumbs op - hvad hun mangler i erfaring opvejer hun i gåpåmod Ville være en god tilføjelse til SD familen
    Det kan godt være i er mange, men jeg er flest!

Jeg vil gerne give msbeauty en hånd for at have hjulpet mig sammen med hendes kæreste tættere på "Insane in the Membrane" titlen. De hjalp mig ica en time med at farme mobs! Det kræver noget at stene så meget, så det er noget for mig!! ach nørder

Tak for de pæne ord .vores headset er ude af drift så vt må vente til det nye sæt kommer med posten i næste uge
    Du siger bare til vi er altid klar til og nørde