Results 1 to 23 of 23

Thread: [23.11.11] Heltinden hunter anmoder om landing til semperdanica

Default [23.11.11] Heltinden hunter anmoder om landing til semperdanica

Hejsa

Mit navn er dennis 43 år ano 2011 fra kbh. har spillet pc spil i 30 år , så har spillet lidt af hver. Er servicetekniker til daglig med en del kørsel så kommer rundt omkring. Er faglært automatikmekaniker= fejlfinder på automatiske anlæg, kort sagt svag/stærk strøms elektriker,mekaniker, hydraulik og pneumatik, regulerings teknik samt vlt/plc/pc styringer, samt kan fræse, borer, svejse tig/mig/mag/co2 og har været det i 25 år. Ser i vil have mere at vide om mig , jeg er nu ikke den typer der bruger facebook eller andre internet sider for at få kontakt til andre , jeg er mere til personlig kontakt da jeg nok er lidt gammeldags i at tale med menesker fremfor at skrive til dem. men har ingen børn at hvad jeg kender til og endnu ikke bundet at giftelænker , så er rimlig fri til at gøre hvad det passer mig. borset fra det er det mine venner og pcen jeg bruger mest tid til lige pt. Hobbyer der har jeg dyrket stort set alt hvad der af sport bl.a. ca 14 år i b.i.f.

Har spillet wow siden starten på dunemaul som ally og har 11 lvl 85 med alle professioner , er rykket over på tarren mill som hord med main da dunemaul har været død et par år. Har været gm/raidleder samt member i stort set alt der kan nakkes/raides i wow. Min main er som sagt hunter mm spec. lige pt. , har ca. 380 itl og ench/insc som professioner. ud over det er jeg rykket herover med min wow ven lars da han kender en del i semperdanica og vi begge har raidet med jer på alt´s.

Er der mere i vil vide er i velkommen til at spørge på vt eller ingame på heltinden.

ps. har læst jeres regler, havde ikke lige skrevet det til at starte med da jeg synes det var en selvfølge for at apply til en guild.
    Last edited by heltinden; 21-11-2011 at 22:30.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til SDs forum

Tag et kig i vores stickies på forummet. Og et kig i lidt andre ansøgninger. Din er lidt tynd da det er dig som person vi optager og du har ikke kigget i vores værdier.

Du kan bare edit din første post og fylde lidt mere på.
    Last edited by Jeoparty; 10-11-2011 at 18:05.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Dennis og velkommen til vores forum .

Som Jeoparty skriver, så er din ansøgning noget tynd. 1,5 linie om dig selv - det kan du gøre meget bedre. Vi går ikke så meget op i din spille erfaring, men vil rigtig gerne vide, hvem Dennis er for at danne os et indtryk af dig.
    Har du børn? Hvordan kom du til at spille wow? Er du den sociale eller generte type? osv osv

Grunden til at jeg spørger er, at det er dig som person vi tager ind i guilden. Det er vores medlemmer der er medbestemmende i processen til at blive medlem og jo bedre de føler at de kender dig, jo nemmere bliver det at skaffe sig anbefalinger.

Ellers er vejen ind i SD at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Allerede nu vil jeg foreslå at du ingame laver en /join semperdanica samt hænger ud på vores ventrillo . SD kanalen kan til tider være lidt død, men det skal du ikke lade dig skræmme af. Efter en uges tid på vores ansøgningsforum, hvor vores medlemmer har haft mulighed for at hilse på dig, da vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial. En trial varer en måneds tid og her er det vigtigt, at du får samlet dine anbefalinger. For at gøre det nemmere for dig at vurdere guilden og samtidigt bruge tid med vores members/samle grupper, så får du en invite til guilden ingame.
    Husk endelig at nævne for dem du spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Vi har ligeledes en Raidplanner, hvor du kan lave din character og signe til nogle af de forskellige raids. Du er ikke garanteret en plads, men du kan skrive i note, at du er ansøger. Login er det samme som til dette forum.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning og har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen .

Galicia

Forum Apprentice

har kun godt og sige om dennis har nu været i FL med ham nogle gange så thumps up

Forum Recruit Xenium's Avatar

herfra - bortset fra det er endnu en jeg skal dele loot med så har jeg ik noget imod ham
    Oh goddess of luck whom the Greeks called Tyche, and the Romans Fortuna
    May our rolls be in our favor and the booty we seek be ever plentiful from the monsters we have slain
    "...No. I am the one who knocks!"

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa @heltinden

Har du tid til en samtale på Onsdag fra klokken 20.30 med @Galicia og undertegnet?

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

jeg synes stadig at ansøgningen er ret tynd - kunne godt bruge lidt mere info om dig som person. 8 linier til en ansøgning er imo for lidt...

/Rune

Ja, som @Manics skriver må du meget gerne prøve at fylde lidt mere ud, hvem er i når du ikke spiller wow? Har du nogle specielle hobbyer? Hvor lang tid har du arbejdet som tekniker

skulle gerne have tid onsdag 20.30, så ja ikke noget problem.

SD Medlem Forum Disciple

Velkommen på trial og held og lykke med det :-)

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Han får helt sikkert en fra mig.

@heltinden har hjulpet med low level quest + hjulpet med at nakke en Ally som prøvede at tæske @Deadlock og undertegnet. Super han lige ville hjælpe!

Forum Elder Deadlock's Avatar

yep det var rigtig nice, længste tid jeg nogensinde har brugt på den questchain, var super @heltinden ville give en hånd med

SD Medlem Forum Disciple

Hej Dennis,

Jeg skriver til dig da der ikke er så længe til din trial udløber. Du har samlet 3 anbefalinger og har ikke været på forum i december måned. Synes da ellers at du har været aktiv ingame, så du må lige have fat i de folk du spiller med og få dem til at smide nogle anbefalinger.
    Ellers er det ud og give den gas her det sidste stykke tid.

Galicia

Raider med dennis.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har kørt en del instances og raids med Heltinden og også thumbs up her fra. Bare han er stille på SD når vi voksne snakker
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var i FL 10 HC med Heltinden og det gik rigtigt godt, men hold kæft du var svær at holde i live på den der Edderkop... hehe det gik bedre da vi fik byttet lidt rundt, det små der kom sprang jo næsten dig i luften.

Men en stor bliver det da til.

har raide en del med ham og siger INV han er ok i mine øjne

SD Medlem Forum Apprentice Revosonic's Avatar

Når tossen her finder ud af at signe til raid så for han et thumps up.
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

SD Medlem Forum Disciple

Hej @heltinden,

Din trial er ved at være færdig. Jeg giver dig dog lige et par dage til at hive lidt flere anbefalinger land. Det er godt at se, at et par stykker giver flere anbefalinger - det giver jo et meget positivt indtryk. :-)

Venligst

Galicia

Thumps up her fra. har raidet mange gange med ham i DS.

Thumbs up herfra

SD Medlem Forum Disciple

Hej @heltinden

Så gik der lige jul og nytår i den.

Du har fået hevet et par anbefalinger mere i land og jeg vil derfor gerne byde dig velkommen som medlem i Semper Danica. Jeg ser dog gerne, at du er mere aktiv på forum - du har lavet 2 posts på forum på ca 1 mdr. At være en del af Semper Danica er jo både ingame og på forum, det er her tingene som oftes sker. Info fra ledelse, info fra medlemmer, info om aktiviteter ingame som irl.

Du kan hive fat i en officer ingame for at ændre din ingame status og ellers kigger jeg på det næste gang jeg kommer online.

Tillykke med det.

Venligst

Galicia
    Last edited by Galicia; 02-01-2012 at 6:04. Reason: aktivitet