Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: [23.11.2011] Ansøgning wow - Cucan lvl 85 Priest

Default [23.11.2011] Ansøgning wow - Cucan lvl 85 Priest

Jeg er en meget afslappede person der ikke stresser for meget over tingene det gælder både i wow og RL. Fortiden har jeg ikke noget arbejde men skal starte på uddannelse på medieskolen til januar.

Jeg regner med at blive ved med at raide på samme hold som jeg gør nu og måske tage nogle alt runs. Det jeg spiller for ud over raids er det sociale det at raide er nok det jeg bedst kan lig ved WoW men jeg har også altid kunnet lide at lvl character men dem er der ikke rigtigt flere af jeg gider at lvl. Er næsten altid på vt/ts. Achievements har aldrig rigtigt sagt mig noget i wow selv om jeg synes xbox achievement systemet er spændene. Udover raids kunne jeg godt tænke mig at prøvet lidt arena og rated bgs eftersom det ikke rigtigt er noget jeg har gjort det store i.
    Ellers vil jeg se frem til det sociale live i SD både i og udenfor wow

Jeg har spillet en wow siden vanilla og har raided i alle installments men ud over wow har jeg også prøvet en del andre mmo´er (Aion, warhammer, lotro, aoc, Champions online)
    jeg har læst samt forstået regler og betingelser for Semper Danica.

Glæder mig til at hører fra jer
    Mvh Cucan

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har spillet med Peter siden Vanilla og han er helt sikkert SD materiale.

Jeg kører instances med Peter hver uge og han er altid på VT... nok faktisk så meget så han ikke er til at slippe for igen :P

ps: Han er næsten lige så ond som @Renez
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

ENDELIG fik du lavet den ansøgning, skide godt

Der vil komme en officer forbi på et tidspunkt, og så er det jo bare ud og gruppe med SD'ere, så du kan få samlet dine tomler

Peter er en super fin fyr, og vi har haft mange sene nattetimer på vt - han passer rigtig godt ind i SD, og kan kun sige

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Er det et SD hold du raider med nu her ? for "samme hold som jeg gør nu" hjælper mig ikke så meget :-)
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

sry det havde jeg glemt at skrive ja jeg raider med Oliria's hold

Forum Apprentice

110% thumps op her fra !!

SD Medlem Forum Disciple

Hey Cucan,

Velkommen til vores forum og ja du er jo allerede bekendt med flere Sdere. Godt at se din ansøgning, meeen du er simpelthen nødt til at gøre noget mere ud af det. I SD er det personen bag skærmen vi tager ind i guilden og ikke din char. Jeg ved godt, at der allerede er flere der kender dig, men SD er stort og jeg er sikker på, at der er mange flere derude, som også gerne vil vide hvem du er.

2 linier omkring dig som person - det kan du gøre rigtig meget bedre.

Glæder mig til at læse meget mere.

venligst

Galicia

Forum Apprentice

kan stå 110% inde for cucan spillet med han i et godt stykke tid nu selv på RC raider han også med SD

SD Medlem Forum Warden

Jeg kan kun give de andre ret i, at Cucan helt sikkert er SD materiale. Jeg har kendt Cucan siden starten af WoW (hvornår præcis har fortabt sig i tågerne), og har raidet med ham i rigtig mange år. Cucan er en rigtig fin fyr - stille, rolig og hjælpsom. @cucan kan vel selv svare på hvor længe han har været på serveren, og hvor længe han har siddet på SD's VT fast hver aften.

Jeg ved at han transferede over til Tarren Mill da han stoppede med at raide med os, men hvornår præcis det kan jeg ikke huske. Han har i hvert fald været på serveren, og spillet/snakket/hygget med folk fra SD meget længe.

Cucan du kunne jo nok fylde hullerne ud om hvad du har lavet i wow, og hvor længe du har været på serveren. Og så kan du godt fortælle lidt om dig selv, jeg har spillet med dig i 5 år og anede ikke du spillede Golf :P Det kan godt være du snakker meget, men sku ikke om dig selv!
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

efter jeg stopped med at raid med olirias guild på sylvanas spilled jeg for sjov et stykke tid på ravencrest sammen med et par stykker der var transfered over til ravencrest fra sylvanas efter et stykke tid begyndte jeg at raide med edash og wbush på ravencrest i warth

jamen jeg har aldrig været en person der har snakket meget om mig selv både rl eller i mmo´er det plejer bare at være noget der kommer hvis det falder ind i en samtale og er relevant

med hensyn til golf er jeg lige started her i september fordi min familie spiller
    Last edited by cucan; 11-11-2011 at 13:04.

Kender Cucan fra lidt raids og sådan. super tøz han vil passe godt ind i SD så :-) Cucan siger også han giver en omgang til næste SD fest.

HAr raidet med Cucan i næsten et år nu her og han er en rigtig fin og hyggelig fyr... Kan kun sige god for ham, og ved han ville passe skide godt ind i sd

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Nu spiller jeg godt nok ikke wow mere.

Men syntes dog alligevel at der her er en ansøgning jeg er nød til at skrive i.

Jeg raidede en del med Cucan da jeg stadig var aktiv raider på Olirias 10er. Og kan bestemt stå inde for Cucans kvaliteter både som spiller og som god underholdning på VT. (der har været nogle fantastiske leap of faith på Tarkin gennem tiden)

så helt klart thumbs up herfra.

- Enforcer
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Cucan opfordrede mig til at skrive lidt her, så det må jeg hellere gøre. Cucan var en af de første personer jeg spillede med tilbage på sylvanas. Jeg har altid haft et godt indtryk af cucan både som person og spiller og han er om nogen SD materiale.

Seneste i går tor han alt agro fra min paladin tank, men det var jo også kun fordi han tog sig tid til et par normal runs for at geare renez og mig op.

Så han skal helt sikkert have den her
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Forum Fledgling

Var i en troll hc her til aften samt en smule ally ganken bagefter med Cucan. herfra.

Battle.net battletag

- Genloc#2237

Guild wars 2

- Genloc.4270

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

har raided med cucan i meget lang tid nu og kan kun give ham en herfra for han passer godt ind i SD.

Cucan det var sgu da på tide :P

Jeg har også raidet med Cucan on and off i snart 4 år, og har ikke haft andet end positive oplevelser med Cucan i alt den tid jeg har kendt ham, hvis vi selvfølgelig ser bort fra de mange ufrivillige flyveture udover diverse kanter i BWD :P.
    Cucan er en hyggelig, stille og rolig fyr, som altid er frisk på at give en hånd, klart SD materiale.
    Tarkin - Hunter
    Muhara - Shaman

Kan da ikke se at det har noget med mig at gøre at du ikke kan se den kæmpe arena fyldt med lava i midten af Bwd

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

Har raid med cucan i et stykke tide virker meget flink og vil passe med godt ind i sd

Forum Warden Eworc's Avatar

har siddet og nørdet Skyrim hele natten igennem med cucan - virker som en rigtig flink fyr
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Forum Adept Tokamon's Avatar

Har også raidet med cucan i et stykke tid nu og han gør det det godt. Så thumbs up herfra.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa @cucan,

Har du tid til en samtale på Onsdag fra klokken 20 med @Galicia og undertegnet?

ja det har jeg da

SD Medlem Forum Warden

Quote Originally Posted by cucan View Post
    ja det har jeg da
    JAMEN DU SKAL JO RAIDE ! ! ! ! ! ! ok... det går vel nok
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Disciple

Jeg gør alt, hvad jeg kan for at komme online lidt tidligere, så måske kan vi nå det før 20. Hvad tid starter I med at raide?