Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31

Thread: [23.11.11] Fragglen

SD Medlem Forum Trainee Fragglen's Avatar

Default [23.11.11] Fragglen

Howdy Semper Danica

Lige en ting før jeg starter, jeg er ordblind så der vil nok komme en stave fejl eller to, håber i kan bære over med det^^

Info:

Jeg hedder Lars og er en ung knægt på 29 år, som stadig nyder livet som ungkald, med alt der følge med det
    Er uddannet civil kaptajn men sø livets arbejdes tid passede ikke ind i mit liv på det tidspunkt så endte på land igen..
    Lide pt er jeg i job "praktik" for vores kære stat med 53 kr, oh yeah så kør det.....
    Mine hobbyer tja warcraft fylder en del af den da jeg pleje at spille some hardcore raider, nyde en øl i nu og næ. + holde min krop ved lige er prøve på det ved motioncenter og cykling(som jeg lige er starte på igen efter 10 år med motor, og danm syntes ikke man fik så ondt i r... nummeren den gang)

Hvorfor SD:

Tja men svoger(paul - xenium) er i guilden, og har endelig hjælpet ud med noget tanking på jeres alt/cacusal raid med min Death knight Lykurg siden Wotlk. Så kende nogle af jer i for vejen.
    Har lige flytte min main(char, class kommer nede under) over til tarren mill fra dunemaul, da jeg bliv spurgt om jeg havde lyst til at joine et af jeres raid-hold i har kørene, og da jeg aldrig helt har været tilfreds med den guild jeg var i, tidspundet de raided på og- lang historie;D Ud over det har dunemaul været død de sidste 2-3 år på ally siden.
    SD lyder som en fed social guild, har hørt lige om jeres fester, og kunne været cool nok at raide på dansk igen. Har ikke prøvet det siden vanilla.
    Regner også med at prøve SWTOR når det kommer ud og xenium har fortalt i regne med at starte guilden der også..

Wow historie/class: Min DK lykurg raider med jer på det alt run allerede, og min main er suntzü(lusina), men skifter navn igen så jeg ved ikke helt hvad den kommer til at hedde i nu

Har nydt at spille wow siden beta´en og jeg er en spiller der vil prøve alle aspeckter at det spil jeg spiller, så har alle classes i wow oppe på high lv(har kun min druid og dk som 85 på denne server pt men de andre kommer lige så stille når jeg får dem flyttet over fra min ally server. Jeg ser lidt som en fordel at havde alle classes da du har bedre inside hvad de forskillige classes har af fordele og ulemper i raids og pvp. Har været Raidleader og officer i næsten alle de guilds jeg er end op i siden vanilla, så det har gjort gavn;D

Fandt hurtigt ud af, at druid var min class og det har også været min main siden. Startede ud som resto(oomkin for sjovt) i vanilla hvor jeg har healede ZG MC BWL AQ Nax og tæstede mages med resto spec bear form(that was the times;D)
    I TBC respec jeg til feral og main tanking i all contest der, undtaget sunwell det nåde jeg aldrig med den guild jeg var i.
    Wotlk started jeg igen som main tank i nax, men på det tidspunt svømmede vi i tanks så jeg endte som boomkin og været det siden, efter det har jeg trampet gennem alle contests på 25hc op til mr lich.
    Cata gik min guild i opløsing og der joine jeg den guild jeg lige har forlagt for at kommer her over på horde siden med min main.
    Der enter jeg op med 7/7 i fireland på 25 man med nogle hc kills..

Hvad i kan forvente fra mig

En aktive og ærlig spiller der er til rådedig hed næsten hver dag, med hc, ganking af horde(oh yeah allys) er kamper til sidste man hvis de kalde på for meget backup. Og hvad ellers der tilbyde sig. Er loyal og engagemeret over for dem jeg spiller sammen med og guild jeg er i til det sidste
    Lever endelig på vent så der vil man altid kunne fange med, bruge den allerede.
    Er ikke den store forum poster men læse da hvad der forgår.

Tja det var vil lidt om mig og min class hvis i vil vide mere bare fang mig ingame eller på VT under navnet Lusina.

Hilsen og på gensyn
    Lars / lusina / lykurg
    Last edited by Fragglen; 19-11-2011 at 9:19.

Forum Apprentice

110% thump's op her fra har løbet nogle bot bwd FL run med denne gut og kun godt og sige om ham

thump´s up her fra også

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Jeg har raidet en del Firelands med Lykurg og han er en rigtig flinker gut og Tank det kan han, så ind med ham.

Og lige en herfra også

ps. det var også på tide du fik lavet den ansøgning

SD Medlem Forum Disciple

Hej Lars og velkommen til vores forum .

Jeg synes, at din ansøging er rigtig god og giver et fint billede af dig som person, så har ikke umiddelbart noget at tilføje.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger og det er du jo allerede godt i gang med. Jeg vil foreslå at du ingame laver en /join semperdanica samt hænger ud på vores ventrillo . SD kanalen kan til tider være lidt død, men det skal du ikke lade dig skræmme af. Efter en uges tid på vores ansøgningsforum, hvor vores medlemmer har haft mulighed for at hilse på dig, da vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial. En trial varer en måneds tid og her er det vigtigt, at du får samlet dine anbefalinger. For at gøre det nemmere for dig at vurdere guilden og samtidigt bruge tid med vores members/samle grupper, så får du en invite til guilden ingame.
    Husk endelig at nævne for dem du spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Vi har ligeledes en Raidplanner, hvor du kan lave din character og signe til nogle af de forskellige raids. Du er ikke garanteret en plads, men du kan skrive i note, at du er ansøger. Login er det samme som til dette forum.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning og har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Galicia

Forum Recruit Xenium's Avatar

Quote Originally Posted by Harpos View Post

ps. det var også på tide du fik lavet den ansøgning
    /this

På tide han får det gjort - han får helt klart en herfra
    Oh goddess of luck whom the Greeks called Tyche, and the Romans Fortuna
    May our rolls be in our favor and the booty we seek be ever plentiful from the monsters we have slain
    "...No. I am the one who knocks!"

Tja bedre sent eller end aldrig, som man sige

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Du får en herfra. Tak for igår

jeg kan kun sige ok til ham inv inv

jeg kan kun sige 110% god for ham

Tak for thump´s up.. Har fundet navn til min druid nu, det blev fragglen. Hvis i har interresse i at se char, er der et link her:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...ragglen/simple

Forum Adept Amute's Avatar

Hey, jeg havde fuldstændig glemt at skrive i din App, vi var jo på hygge run i Firelands et par gange, skide hyggeligt, jeg kan kun give Thumbs up for Lars. han virker snaksalig på VT og har også en del tålmodig angående taktikker hehe.
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

virker som en super fyr og ikke bang for at hjælp thump's her fra
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa @Lykurg

Har du tid til en VT samtale på onsdag kl 23 med @Galicia og undertegnet?

Hey marwen kan godt været på VT onsdag kl 23, så du har en deal..

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

@Obsequious ændre lige hans navn til Fragglen tak

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    @Obsequious ændre lige hans navn til Fragglen tak
    Done :-)
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Åh man er vel nød til det!! Ej pjat, jeg har snakket en del med ham, og han er VIRKELIG rar at snakke med, super hyggelig, og næsten sjov ... Udover det har han hjulpet mig med noget boomkin halløj, selvom jeg er håbløs var han tålmodig har ligeledes raidet lidt med ham. Alle de ting til samme gør at han UDEN tvivl skal ha en fra mig

Hey!!! jeg har været I fl med denne lykurg wannabe tank! han får en lykurg det ser godt ud og en flinker fyr!

//Salu

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Os som ikke kan spille WOW med dig, vil også gerne lære dig lidt bedre at kende =)
    4 poster er ikke meget for en som får trial. Til gengæld lyder det som om du er cool at spille med! Nice med anbefalinger =)
    Håber du vil deltage lidt med os andre i SD via forummet.

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Warden

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Os som ikke kan spille WOW med dig, vil også gerne lære dig lidt bedre at kende =)
    4 poster er ikke meget for en som får trial. Til gengæld lyder det som om du er cool at spille med! Nice med anbefalinger =)
    Håber du vil deltage lidt med os andre i SD via forummet.

mvh
    w
    Kom eventuelt på VT, Fragglen er så vidt jeg kan se næsten altid at finde der om aftenen. Jeg har kun snakket lidt med Fragglen dog, så du må lige holde ud lidt længere hvis jeg skal give en thumps up! Ellers keep up the good work!
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Forum Elder Mortor's Avatar

Har været til WoW-lanparty sammen med ham og Xenium.

Han er en super flink fyr som har utrolig meget styr på stort set alt i WoW.

Han er godt nok lidt af en slacker når det kommer til dps... men jeg mener da at han kunne komme op på 10k med sin DK

Og så kommer han fra Danmarks bedste by.. alene det burde give ham direkte medlemskab

Lars får en stor fra mig.

Tak for flere gode ord og thumps up..
    Ja najsen man skulle være rigtig tålmodige;
    wOOOOt kan lige så godt sige det nu, jeg er ikke den store forum skriver, gider ikke engang skrive på min egen facebook, men er herinde fra tid til anden for at se hvad der forgår. Jeg er altid på vt når jeg er online og regner også med at prøve SWTOR af når det kommer ud så der kan du måske også komme til at lære mig bedre at kende
    Til henrik aka mortor tak for thump up, men det er vist ikke mig der slacker har ikke set dig i wow, i meget langt tid

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Positiv fyr med godt humør.
    Fraggel får også en af mig. Det er vel på sin plads efter jeg er blevet member & vi har været ret så sociale sammen på vent, ingame, raids m.m

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Det var dig som var med på raid i aftes med en warlock med et u-udtaleligt navn, right?
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)