Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51

Thread: [23.11.2011] Mushizo - Shaman - vil gerne vre en del af fllesskabet :)

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Default [23.11.2011] Mushizo - Shaman - vil gerne vre en del af fllesskabet :)

Hej allesammen

Mit navn er Eli og jeg er 33 r gammel og bor i min lejlighed alene i Greve (lige ved siden af Hundige station og Waves, hvilket jo er ret heldigt da jeg hverken har bil eller kbt/lrt krekort).
    Til dagligt arbejder jeg i en SFO (moderne betegnelse for det de fleste af os nok ville kalde for "fritteren" eller fritidshjem) og har gjort det i 6 r! Det er et fedt job, og ind imellem kommer nogle af mine gamle unger forbi SFO'en og snakker World of Warcraft og "blrer" sig med hvilken raidboss de nu har "ownet" (som de s fint beskriver det :P )

Fritiden gr somregel med enten at spille lidt WoW (ls: meget WoW) samtidig med jeg bladrer rundt imellem diverse websider og youtube videoer for at lre mere om spillet, eller ogs sidder jeg og nrkler med spil-udvikling, som er en lille drm i min mave... at blive game designer.

S som du nok kan gtte udgr det en enorm del af min fritid og det betyder ogs at jeg kommer til at savne lidt af det sociale som jeg gr glip af nr jeg sidder med nsen begravet i tykke bger om spil-udvikling, 3d grafik, og vigtigheden af korrekt positionering af powerups i et 2d run'n'gun spil (thumbs up og credits til dig i mit nste spil hvis du forstr hvad jeg taler om ;D )

Det er jo s her I kommer ind i billedet

Efter at have lst et rekruterings-indlg p wowi.dk som Jeoparty har skrevet blev jeg selvflgelig nysgerrig og brugte de nste mange timer p at kigge jeres forskellige posts igennem. bla. de 5 vrdier (som jeg synes er rigtigt fine og er helt enig i) og ogs krav til ansgere.

Jeg havde alligevel lidt sprgsml p trods af al informationen jeg havde fet fra de forskellige posts (mske alligevel lidt information-overload med alle de forumposts, eller ogs er min hjerne bare ikke optimal efter en 0730-1700 vagt omgivet af skrigende brn som synes jeg skal vise dem prcis HVOR DRLIG jeg er til at danse Lady Gaga's Pokerface p XBOX Kinect! :/ )
    S jeg hoppede ind p jeres server og fik mig en snak med Gadrielz som gjorde et godt arbejde med at reprsentere Semper Danica og give mig endnu mere blod p tanden og lyst til at joine jer!

Jeg er i jeblikket igang med at transfer Mew, min shaman, over til jeres server. Han er dog kun level 77 da jeg startede ham for cirka 2 uger siden. rsagen til dette er at jeg havde holdt en lang pause fra wow mens jeg spillede Rift med min tidligere guild (har spillet Rift siden release. Et spil som jeg er/var glad for, men desvrre blev det meget ensomt at spille i en guild hvor de fleste kun loggede p for at raide i 1-2 timer og bare skulle drbe mnederne til StarWars udkommer)

Og ja, jeg er typen som fler mig ndsaget til at lave en ny character hvis jeg har holdt en lang pause... For mig er det nsten nemmere "at komme ind i kampen" ved at lave en ny figur, end det er at fumle rundt med en masse skills man ikke har brugt i evigheder... S jeg er nok det man vil kalde en 1 character player... med et case of altholisme.

I min tid i WoW har jeg spillet en mage op til lvl 60 i vanilla hvor jeg raidede meget og spillet meget aktivt... da Burning Crusade udkom valgte jeg s at forlade spillet for at prve det der de kalder rl... (det gik ogs nogenlunde indtil wrath of the lich king udkom) hvor jeg s blev ndt til at prve igen og lavede s en druide som var min main indtil cataclysm hvor jeg s blev bidt af Rift, samt det faktum at hele min guild smuttede over til Rift (S meget som jeg elsker at spille wow, m jeg erkende at det er vigtigere for mig at spille det mine "venner" spiller, s jeg er en del af det sociale... ISR fordi jeg fr usandsynligt lange lg af at spille i PUGs med deathknights dps der deathgripper alt med ... eller uden... puls, for derefter at dryhumpe den stakkels mob helt ovre i den anden side af zonen BARE for at gre mit arbejde som healer lidt svrere! ;D )

Som den kvikke lser mske har bemrket, s kan jeg godt nogle gange skrive nogle lidt lange smrer... og her vil jeg lige indskyde at jeg s ogs bruger en lille smule af min fritid p at skrive p mine 2 blogs (den ene er om spil-udvikling og den anden er lidt ment som en joke, hvor jeg spiller drlige mmorpgs og bagefter skriver en brokkepost, men lidt konstruktiv kritik om hvorfor jeg quittede det mmo)
    Hvis du er interesseret i at lse/se noget af det jeg skriver p mine blogge, s sig endelig til, s kan jeg smide et link her

Nr jeg ikke laver noget nrdet ssom programmering, eller skriver en lang usammenhngende tekst i et forum, kan jeg nogle gange finde p at springe p min motionscykel som jeg fik i julegave sidste r af mine forldre og mine 2 sskende <3 (se! s fik jeg ogs lige listet lidt familie-relationer ind i teksten, yay! )

Jeg var i den uheldige, men ikke s usdvanlige situation for folk der bruger 80% af deres liv p en stol, at jeg var blevet lettere overvgtig... Og det er bare ikke fedt (hh) nr man lige har fet 2 sm niecer som man gerne som onkel skulle kunne hoppe rundt og vre ninja for!

s jeg har tabt det meste igen i lbet af det sidste rs tid (jeg er 184cm og vejede 108kg... er nede p 91kg nu og spiller stadig computer som en sindsyg! )

oh yeah, og s er jeg ekspert i at lave mad s nemt og s hurtigt som muligt (just-eat tller ikke... selvom nogle af stederne kan levere p 15-20 minutter )

Hvis du har klaret dig igennem indtil videre, s tillad mig lige at lave en hurtig opsummering, med enkelte tilfjelser:

* Jeg hedder Eli, 33 r, single, storebror til Danni og Debbie, og halvstorebror til Ronen, Galit, og Liat. Min far er israeler og min mor er dansker... og de fleste folk tror jeg er polak (har ikke helt besluttet mig for om det er godt eller skidt )

* Arbejder i en SFO, elsker mit arbejde.

* Laver computerspil i min fritid, dyrker meget lidt motion, elsker at tegne og male

* nogle gange knkker min stemme og gr i overgang selvom jeg normalt lyder som en gammel mand

* jeg ryger ikke, og drikker kun ved festlige lejligheder (hber at kunne vre med nogle med jer i SD, hvis/krydser-fingre/nr jeg bliver optaget i Semper Danica)

* gr (p mine ben) p arbejde... heldigvis ligger SFO'en kun 10 minutter fra hvor jeg bor

Jeg hber ikke min tekst har vret for lang eller for fyldt med ligegyldige tanker, men det er nu engang sdan mit hovede fungerer... Der bliver sprunget en del i teksten og den er mske ikke helt s sammenhngende som man kunne nske, men s m I bare besvare min post og bede mig om at rette eller give lidt mere info

Hber vi ses ingame (da min figur er ved at blive transferet betyder det nok at jeg skal ndre navn fra Mew, da det vidste allerede er taget... I s fald skriver jeg lige her hvad min figurs nye navn er)

Venlig Hilsen
    Eli

EDIT: yep, mtte finde p et nyt navn... og det blev s Mushizo (samme navn jeg brugte i de gode gamle dage i EverQuest 1 p min Beastlord)
    Last edited by Mushizo; 14-11-2011 at 19:55. Reason: navnendring til Mushizo

Forum Learner Stinkbox's Avatar

flere shammys er et must!

Flot ans. Der kommer sikkert en rekruterings ftter forbi og kigger p den..

@Stinkbox ... ja ikk? alle burde 5 boxe en gruppe udelukkende med shamaner og vlter rundt i battlegrounds mens de rber EARTHSHOCK!!! ... eller mske er 1 Mushizo alligevel nok af det "gode"

@Jubas tak skal du have!

Hej Mew

Og velkommen til vores forum - rigtig fin ansgning, sjldent med s lang en ansgning, men det giver et rigtig godt billede af dig som person

@Galicia og/eller @Marwen kommer forbi en af dagene og giver instrukser om det videre forlb.

- Str du og mangler en healer (af den ene eller anden art) S str jeg til rdighed - er lige dinget 85 med min pala, og har travlt med at samle gear, s der er i hvert fald mulighed for at spille lidt sammen der :9

//Renez over and out

@Renezmae - Hej Renezmae, mange tak for velkomsten!
    Min plan er at vre healer som main-spec nr jeg rammer 85, s healer er nok ikke det jeg kommer til at mangle... men det skal da bestemt ikke afholde os fra at spille sammen. Jeg vil rigtigt gerne kre lidt grupper osv
    Jeg har lst at den nste patch v.4.3 kommer til at ndre valor og justice belnningen p dungeons sdan at du fr det samme antal point uanset hvilken Cataclysm Dungeon du tager s mon ikke det vil booste antallet af folk der tager de "lettere" cataclysm dungeons? Det hber jeg ihvertfald, for jeg skal nok have en blid start med instances hvis du er healer og jeg skal vre dps ;D Jeg er nemlig vant til kun at spille healer i dungeons, s dps rollen skal jeg nok lige vnne mig til hvis der skal pumpes god skade ud fra min side

men igen, mange tak for tilbudet om at st til rdighed som healer, jeg hber bestemt at det bliver aktuelt!

ps. Jeg har en lille foresprgsel... Nr nu jeg var ndsaget til at skifte min figur's navn fra Mew til Mushizo, tnkte jeg om det mske var muligt at omdbe min brugerprofil herinde p SD-Forum for at mindske forvirringen lidt?

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til Eli

Jo det er muligt, du siger bare til s gr jeg det med det samme.

Held og lykke med ansgningen

SD Medlem Forum Disciple

Hej Eli og velkommen til vores forum .

Jeg synes, at din ansging er rigtig god og giver et fint billede af dig som person, s har ikke umiddelbart noget at tilfje.

Vejen ind i SD er at gre sig positivt bemrket og samle en masse anbefalinger. Allerede nu vil jeg foresl at du ingame laver en /join semperdanica samt hnger ud p vores ventrillo . SD kanalen kan til tider vre lidt dd, men det skal du ikke lade dig skrmme af. Efter en uges tid p vores ansgningsforum, hvor vores medlemmer har haft mulighed for at hilse p dig, da vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi begge er enige om at fortstte ansgningen, s vil vi p dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial. En trial varer en mneds tid og her er det vigtigt, at du fr samlet dine anbefalinger. For at gre det nemmere for dig at vurdere guilden og samtidigt bruge tid med vores members/samle grupper, s fr du en invite til guilden ingame.
    Husk endelig at nvne for dem du spiller med, at du er ansger og at de meget gerne m bevge sig forbi din ansgning og smide et par ord.

Vi har ligeledes en Raidplanner, hvor du kan lave din character og signe til nogle af de forskellige raids. Du er ikke garanteret en plads, men du kan skrive i note, at du er ansger. Login er det samme som til dette forum.

Ellers vil jeg nske dig held og lykke med din ansgning og har du sprgsml, er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Galicia

Quote Originally Posted by Mew View Post
    @Renezmae - Hej Renezmae, mange tak for velkomsten!
    Min plan er at vre healer som main-spec nr jeg rammer 85, s healer er nok ikke det jeg kommer til at mangle... men det skal da bestemt ikke afholde os fra at spille sammen. Jeg vil rigtigt gerne kre lidt grupper osv
    Jeg har lst at den nste patch v.4.3 kommer til at ndre valor og justice belnningen p dungeons sdan at du fr det samme antal point uanset hvilken Cataclysm Dungeon du tager s mon ikke det vil booste antallet af folk der tager de "lettere" cataclysm dungeons? Det hber jeg ihvertfald, for jeg skal nok have en blid start med instances hvis du er healer og jeg skal vre dps ;D Jeg er nemlig vant til kun at spille healer i dungeons, s dps rollen skal jeg nok lige vnne mig til hvis der skal pumpes god skade ud fra min side

men igen, mange tak for tilbudet om at st til rdighed som healer, jeg hber bestemt at det bliver aktuelt!

ps. Jeg har en lille foresprgsel... Nr nu jeg var ndsaget til at skifte min figur's navn fra Mew til Mushizo, tnkte jeg om det mske var muligt at omdbe min brugerprofil herinde p SD-Forum for at mindske forvirringen lidt?
    Det kan sagtens lade sig gre - du skal bare have fat i @Obsequious, han kan fixe det for dig

Jeg har altid kun selv vret healer, s dps kan jeg helt sikkert ikke, men der er flere der har forsgt at overtale mig til at tanke p min paladin (det er kun fordi de overvurderer mine skillz men man kan da forsge hvis alt andet fejler )

Rdsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    Det kan sagtens lade sig gre - du skal bare have fat i @Obsequious , han kan fixe det for dig
    Fixed :-)
    ​[uhb-see-kwee-uhs] adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

@Obsequious Takker!

@Jeoparty Tak for velkomsten, og tak til dig for at skrive den der post p wowi.dk forummet! Ellers tror jeg ikke jeg havde opdaget der fandtes sdan en stor dansk guild af denneher type

@Galicia takker! Jeg har allerede joinet SemperDanica kanalen, men ja, som du nvner, s er den ret dd Jeg hilser nr jeg logger p, men har endnu ikke modtaget svar p min hilsen endnu hehe Det kommer nok en dag!
    Med hensyn til Ventrilo er jeg glad for du nvner det, jeg havde nemlig allerede installeret det og var logget p serveren igr aftes, men der stod i MOTD beskeden da jeg loggede p, at det kun var for folk der var inviteret, s jeg skyndte mig at hoppe af igen... Men jeg kommer helt klart p ventrilo i aften s

@Renezmae s m vi da lige have dig omskolet til dps s du kan give den gas nr du soloer? du farmer vel ikke dit heal-spec ? (den "fejl" begik jeg som resto druid oprindeligt... krte fra lvl 1 til 78 fr jeg endelig brd sammen og respeccede til dps og s kom der fart p! )... selvom jeg m indrmme... Tank! Det lyder alts ogs godt! Dem synes jeg altid der mangler

Quote Originally Posted by Mushizo View Post
    @Obsequious Takker!

@Jeoparty Tak for velkomsten, og tak til dig for at skrive den der post p wowi.dk forummet! Ellers tror jeg ikke jeg havde opdaget der fandtes sdan en stor dansk guild af denneher type

@Galicia takker! Jeg har allerede joinet SemperDanica kanalen, men ja, som du nvner, s er den ret dd Jeg hilser nr jeg logger p, men har endnu ikke modtaget svar p min hilsen endnu hehe Det kommer nok en dag!
    Med hensyn til Ventrilo er jeg glad for du nvner det, jeg havde nemlig allerede installeret det og var logget p serveren igr aftes, men der stod i MOTD beskeden da jeg loggede p, at det kun var for folk der var inviteret, s jeg skyndte mig at hoppe af igen... Men jeg kommer helt klart p ventrilo i aften s

@Renezmae s m vi da lige have dig omskolet til dps s du kan give den gas nr du soloer? du farmer vel ikke dit heal-spec ? (den "fejl" begik jeg som resto druid oprindeligt... krte fra lvl 1 til 78 fr jeg endelig brd sammen og respeccede til dps og s kom der fart p! )... selvom jeg m indrmme... Tank! Det lyder alts ogs godt! Dem synes jeg altid der mangler

Hehe jeg er en af de der skaldt sindssyge, der har lvl'et en priest, druid og nu paladin som healers hele vejen igennem Det er nu ikke s slemt nr man nsten har instant que til dungeons

Super fin gut - passer perfekt ind i SD herfra

s fik jeg dinget lvl 85 og ganske kort tid efter blev jeg hjulpet igennem et instance af @Renezmae , @Najsen , og @Eworc . S tusind tak til jer for at vre overbrende med den nyudklkkede lvl 85 dps shaman som kun havde spillet healer i grupper indtil nu

og s lige en srlig shoutout til @Renezmae , mange mange tak for al hjlpen med gear og tips og tricks som forberedelse til instance-runs... I guess im your bitch now

Rdsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

og s lige en srlig shoutout til @Renezmae , mange mange tak for al hjlpen med gear og tips og tricks som forberedelse til instance-runs... I guess im your bitch now
    muhahaha - den der kommer du til at fortryde
    ​[uhb-see-kwee-uhs] adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

s fik jeg dinget lvl 85 og ganske kort tid efter blev jeg hjulpet igennem et instance af @Renezmae , @Najsen , og @Eworc . S tusind tak til jer for at vre overbrende med den nyudklkkede lvl 85 dps shaman som kun havde spillet healer i grupper indtil nu

MUAHAHAHAHAHAHAHA - ej, det var s lidt

Forum Warden Eworc's Avatar

Mushizo virker helt sikkert som en rigtig flink person der vil passe rigtig godt ind hos SD
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa @Mushizo

Har du tid til en samtale p Onsdag fra klokken 21.30 med @Galicia og undertegnet?

@Marwen

Yep jeg er klar p samtale ons 21:30

SD Medlem Forum Disciple

Jamen velkommen p trial i semper Danica og held og lykke med det

Tak for det, glder mig

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

HVORDAN HULAN er du kommet ind og blevet level 85 hvis du tager imod tips og trix fra @Renezmae O.o he he

Men velkommen til !

Officer Forum Warden

Velkommen til. Er glad for vores lille "snak" fik dig overbevist om SD er det rette sted!

/Gadrielz

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Helt klart fra mig, utrolig hyggelig og sjov fyr

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Tja.... Alts jeg LOVEDE ikke at nvne noget om at Mushizo gentagende gange farede vildt i en instances og bare generelt er drligt til at finde rundt i WoW.. (Var du i Spejder delingen i forsvaret ... n ja det var du jo)

Men ud over at man skal vre den ledende part af et dungeon run nr Mushizo er med, s er han virkeligt hyggelig at snakke med p VT og der er sku blevet grint meget bde af men ogs sammen med 33 rige grevinde Mushizo

Helt sikkert Thumbs up fra mig

ps:Her er lige lidt hjlp til dig http://wow.gamepressure.com/ der er maps over det meste i WoW
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----