Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31

Thread: [23.11.11] Geyah - Shaman - Casual ansøgning

Forum Fledgling Geyah's Avatar

Default [23.11.11] Geyah - Shaman - Casual ansøgning

Hejsa

Mit navn er Mark og jeg er 22 år gammel. Jeg bor i Ishøj i min dejlige lille lejlighed, med min storebror lige inde ved siden af, og ca. 800m. gangs til mine forældre.

Jeg arbejder pt. i en SFO, og det har jeg gjort i ca. 3 ½ år. SFO'en hvori jeg arbejder, ligger på min gamle skole, og det da også min tidligere børnehaveklasse lærer, der er min nuværende chef.
    Man kan godt sige, jeg er lidt af en tryghedsnarkoman, jeg kan godt lide at tingene er, som jeg er vant til, og hvis der skal ske forandringer, skal de ikke være for store af gangen.
    Men efterhånden som tiden går, kan man også blive forvant i sine vaner, derfor har jeg med succes søgt mod skolestart igen, her den kommende Januar måned.

Computerspil og især WoW har længe været en af mine store interesserer, (hvilket er lidt underforstået, når man laver en application til en WoW guild / clan) men en af mine andre store interesser er fodbold. Jeg har spillet det siden jeg var 6 år gammel. og gør det stadig på et dejligt afslappende hygge niveau, kommer til træning når jeg har lyst, og hygger med alle de gamle drenge
    Jeg er yderligere stor Brøndby IF fan, har brugt og bruger til tider en del af mine weekender på stadion. (Ja ja, jeg ved det godt... )

Selv om det er personen bag figuren i er interesseret i, vil jeg dog stadig dele lidt, af min WoW karrierer med jer, bare for at illustrere nogle af de ting, jeg har været igennem i mit online liv:

Jeg startede i WoW ligesom de fleste andre gætter jeg på, som en af de største kegler. Jeg havde lavet mig en Human Paladin, fordi sådan en havde jeg prøvet i Beta-en og fik den helt til lvl 16 (yeah me), og de viste sig at være ret svære at dræbe. Så jeg tænkte, sådan en skal jeg da være. Jeg fumlede rundt med sådan en Paladin gut de næste mange måneder, uden at vide noget som helst om hvad jeg lavede.
    Indtil jeg en dag, kom ind i en guild der hed Edge of Eternity (Al'akir), (til den dag i dag, er jeg stadig forundret over jeg kom ind.) Vi skulle så raide Molten Core den aften, og jeg rendte så rundt og slog på alt trashet i MC, indtil vores Paladin officer tog fat i mig og spurgte hvad jeg havde gang i. Hvad jeg ikke vidste dengang, var at Paladin var healers, mest fordi at auto-attack-retribution og protection med deres med mærkelige talent set-up ikke virkede i raids.
    Så efter den dag var jeg healer, helt frem til vi dispanded i AQ40.

Da Burning Crusade udkom, valgte jeg at re-roll til Draenei Shaman (elemental), og jeg kom ind i en udmærket guild ved navn Paparazzi (Balnazzar), og jeg fik cleared al content i BC. Jeg valgte så at stoppe med raiding hurtigt inde i Wrath of the Lich King, (Jeg nåede dog at få 3 server first titler) og har sådan set spillet casual lige siden.

Min bror og jeg har spillet en del sammen henover sommeren og det har været rigtigt hyggeligt, men jeg savner ligesom det store fællesskab, at kunne sidde en lørdag aften i 5 timer på ventrilo og snakke om alt og ingenting, mens man hygger sig med sine figurer inde i WoW.
    Jeg er person der kan lide at level alts, ikke sådan til døde, men jeg synes det til tider kan være rart at se spillet, fra en anden persons vinkel. Og lærer lidt mere om de forskellige classes og specc's.

Skulle jeg sige et par ord om mig, ville det nok lyde i retningen af: Loyal, besidder humor, arbejdsom, retfærdighedbevidst, venlig og genert.
    Jeg føler ikke, at det er nødvendigt at gå mere i dybden med de ord, da alle nok er klar over hvad de står for, men skulle folk være i tvivl, er de velkommen til at spørge ind til dem.

Jeg har flyttet min Shaman over på Tarren Mill og lavet den til en Orc (hvilken abomination ) i håb om, at jeg eventuelt kunne få lavet nogle "PuG's" med jer, og er i skrivende stund også i gang med at level en lvl 70 Undead Priest. Så hvis I skulle have lyst til noget sjov, skal I ikke holde jer tilbage for at kontakte mig.

Denne application er med henblik på casual medlemsskab, i hvert fald til at begynde med. Når jeg nu begynder i skole igen her til Januar, ved jeg ikke hvor meget tid jeg vil få til "Hardcore raiding", og derfor er det ikke min intention lige pt. Jeg elsker at raide, men jeg føler det ikke værdigt at tilbyde jer, 2 måneds raiding tid, for så at smutte i baggrunden i et stykke tid.
    Hvad jeg derimod kan tilbyde jer, er mit glade humor, altid go for en bemærkning attitude og klar på noget ventrilo sjov anyday

Mvh

Geyah / Mark

EDIT: Som Jeoparty ganske rigtigt påpegede, havde jeg glemt at fortælle, at postene omkring retningslinjer og værdier er blevet læst. Så det vælger jeg så at gøre nu
    Last edited by Geyah; 16-11-2011 at 14:35. Reason: Værdier

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til SDs forum

Fin ansøgning du har fået skrevet, dog skal du lige et smut forbi vores værdier og læse/acceptere dem inden en af rekrutterings folkene @Galicia @Marwen kigger forbi

Held og lykke med din ansøgning

Mange tak for velkomsten

Og det skulle nu været edited ind, så tak for heads up'en

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Yay! Hej Mark!

Jeg er godt nok også "kun" ansøger og måske skal det lige nævnes at Mark og jeg er arbejdskollegaer...
    Men vil da godt lige give en symbolsk/ikke-gældende thumbs up til ham, for han er en flink og hjælpsom fyr både inde- og udenfor spillet

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa @Geyah

Har du tid til en samtale på Onsdag fra klokken 21 med @Galicia og undertegnet?

Hejsa

Det vil passe helt fint på onsdag

SD Medlem Forum Disciple

Hej Geyah,

Vil da også lige sige velkommen til vores forum og held og lykke med din ansøgning.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Disciple

Hej Geyah ,

Vi vil gerne byde dig velkommen på trial i Semper Danica. Held og lykke med det

Galicia

Jeg har lige kørt en low level dungeon samt snakket med ham på VT, det er svært at hører hvad han siger når @Najsen whiner hele tiden over sin DPS :P Men han fik da et ord indført i ny og næ!

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Har ligesom @Marwen været med i nogen lowlvl dungeon med ham, og det gik ganske fint Og var ligeledes super hyggeligt... Vil dog sige at pga @Marwen 's blabbermund så lykkes det ham at få lidt ord indført engang imellem.. Helt sikkert fra mig

Tak for de venlige ord fra @Najsen og @Marwen. Som I selv siger, kan det være svært at få et ord indført, når I først er gået i gang, men jeg synes dog, at jeg fik lov at sige lidt hist og her Tak for dungeonsne i går

Forum Warden Eworc's Avatar

Har haft Geyah og et par andre med i Black Temple og Mount Hyjal - Var rigtig hyggeligt så en tommel herfra
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Var i LFR med @Geyah & @Mushizo igår & det var pisse hyggeligt. 3 Elemental shamans der kastede vildt om sig med chain lightning. Han var ikke bleg for at svine mig tilbage når jeg gik ham lidt på klingen. Men ok, jeg tog også næsten alt hans gear.

Kanon fyr. Han får herfra - God Weekend

SD Medlem Forum Disciple

Hej Geyah,

Det går stødt frem af med dine anbefalinger. Du er lidt over halvejs i din trial og vil blot høre om det kører for dig. Bare tag fat i de mennesker du kender og få spillet med lidt forskellige. Husk endelig at minde folk om din ansøgning eller skriv en post med et @ foran deres navn herinde.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Har igen her til aften kørt nogen hc's med @Geyah og kan kun sige han er super SD person, helt sikkert en mere fra mig

Forum Initiate

hej hej

var med i en guildgrp i de nye hcs, hvor Geyah var med som dps, og han gjorde det fremragende , dog snakkede ikke så meget på vt , men kan jo ikke altid få et ord indført når hele gruppen er på vt. fra mig af
    Horde chars so far = 12 x 90!
    90 druid Beastimax / Ziduac / Zewark / Krawez / Maxmorgan / Deathshadow / Caudiz / Macfear / Glairoub / Beastius / Nuntiata
    Ally chars so far= 5 x 85s+6x90
    alle har epic flying og har alle horde professions lvl op til 600!

Jeg kørte Black Temple med @Geyah her til aften på hans alt, han var aktiv på VT og holdt ikke igen med at snakke.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg ved sku ikke hvorfor jeg ikke har givet Geyah thumbs up må have overset ansøgningen eller noget.

Helt sikkert thumbs up her fra Geyah er efter min mening SD materiale og hyggelig at have på VT hvilket er af stor betydning for ---> Runethalon

/Rune over and out
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Jo det går stødt frem ad, @Galicia . Jeg synes jeg er ved at falde godt til her, og folk har taget godt imod mig. Tak for de venlige ord fra @Najsen , @Ziduac , @Marwen , @Rune .
    Det lader til, at hver anden gang jeg er med i en gruppe, taler jeg på VT Må have noget at gøre med, hvilke folk jeg er med.
    Har fundet ud af, at i nogle grupper er det svært at få to eller bare et ord indført

Var med Geyah på et par HC runs igår. Vi talte sammen på VT og det var hyggeligt.

Du virker til at være SD materiale, men fang mig ingame så vi kan tage nogle flere runs og VT snak så jeg kan få bekræftet min vurdering.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

SD Medlem Forum Disciple

Hej @Geyah,

Din trial er ved at være færdig. Jeg giver dig dog lige et par dage til at hive lidt flere anbefalinger land. Det er godt at se, at et par stykker giver flere anbefalinger - det giver jo et meget positivt indtryk. :-)

Venligst

Galicia

Forum Apprentice

var lige i nogle hc med mark idag gik fint thumps up

Var en tur med Geyah i lfr her til aften med nogle andre tosser fra SD hyggelig fyr på vt.. LIDT stille.. men igen.. tror han blev en smuleforbavset over hvor meget ligegyldigt snik snak vi har kørende når din mor jokes triller afsted.. anyways.. thumps up herfra

Har efterhånden spillet en del med Geyah - super fin gut, passer godt ind i SD, så ind med ham

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

du har fået en thumbs up fra mig som trial... nu får du en fra mig som medlem
    Vi har jo spillet en del sammen, og du gør det sgu altid godt og med godt humør som en SD bør