Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 66

Thread: [01.12.11] Ansøgning fra den berygtede GZ ;)

Default [01.12.11] Ansøgning fra den berygtede GZ ;)

Kære Semper Danica.. Så gør jeg det igen

Jeg har tidligere ansøgt som raider hos Semper Danica og nu gør jeg det igen.

Tidligere annulerede jeg min ansøgning pga personlige årsager, og et nødvendige stop med spillet, men nu er jeg tilbage og denne gang er jeg super super single til og med.. Så herunder kommer min uformelle ansøgning.

Ingame Navn:
    GZ
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...mill/Gz/simple

Irl Navn:
    Nikolaj Uddberg
    http://www.facebook.com/uddberg

Alder:
    27 år

landsdel:
    Falster (Aka roe' staden)
    http://www.visitlolland-falster.com/

Spillet i:
    6år må det efterhånden blive til

Spillet:
    Mage , Warlock, Rogue, Warrior, Druid, Priest, Paladin, og Death Knight

Nydt mest:
    Priest, især da det er min main, eller er det min Druid og Paladin.. de andre er inaktive.

Hvorfor SD:
    Først og fremmest pga de 5værdier. De rammer plet for hvad jeg ser som et seriøst sammenarbejde mellem ”gamers” Uden loyalitet, Ærlighed og Engagement kommer man ingen steder som guild.

Hvorfor skal SD vælge mig:
    Fordi jeg er en god gammel gamer, en der kender min class, sætter mig ind i playstyle, forstår hvordan man flytter sig ud af ild ^^ og fordi jeg har mange års erfaring med World Of Warcraft, og ikke giver op. Jo mere jeg skal kæmpe for noget, jo federe er det at få suscess når det endelig lykkedes.. Jeg er en meget ærlig og meget tro person til min guild, og behandler ALTID mine co gamers på en pæn, og respektabel måde. Men dertil skal det også siges at jeg ikke er blev for at hive en enkelt person til side og fortælle hvis der er noget de gør forkert (Selvfølgelig på en respektabel side) dertil forventer jeg også at blive rettet, hvis jeg laver fejl

(Kopieret fra min gamle apply, syntes stadig det er brugbart)

1# Skrive at du har læst vores regler og Værdier – Det kan i tro jeg har, og jeg er helt enig, og syntes rigtig godt om det/dem.

2# Fortælle om hvilken type person du er - Voksen, moden, ærlig, og en der altid tænker med hjertet.. Lyder måske lidt ”corny” men hey, jeg er forelsket

3# Skrive hvad du kan tilbyde Semper Danica – En spiller der har kendskab fra vanilla og til Cataclysm, en der har erfaring med mange class' og har stor forståelse for hvor svært det er at styrer en guild, så er ikke en qq'er hvis jeg ikke kommer med på et raid

4# Skrive hvad du forventer/ønsker af Semper Danica – Jeg forventer en guild jeg kan være en del af, føle mig velkommen, og have en masse sjove timer sammen med. Jeg er både en social spiller, og en raider. Dertil vil jeg gerne søge ind som raider men er det ikke muligt, kan jeg sagtens vente på der bliver brug for mig. og imens være bænkevarmer Jeg er bare glad for at kunne være en del af fællesskabet.

5# Fortælle om hvilke tidligere guilds du har været med i og hvorfor du forlod dem. - har været i Memento på Ravencrest som alliance, og min egen guild gennem 1år Status med gamle spillere fra Dominans. Har ikke leavet nogen guild, har kun været med til at de gik ”konkurs” desværre.. Men sådan er spillets regler.. man kan ikke vinde hver gang. Er i øjeblikket med i Rise Of Odin, men føler ikke rigtig det er stedet for mig, lidt for meget snak under fights, lidt for mange fejl på hc, og lidt for lidt ”knowledge” syntes jeg....

Regarding gear..... Puha her kommer forklaringen...

Startede Cata med at være 100% shadow spec, men efter de første par måneder og en mindre pause, ville jeg prøve noget nye så re-rollede disc og fik skaffet mig 372 ilevel healer gear, da jeg så joiner Rise of odin, beder de mig være shadow .. men de sætter mig direkte i hc med t11 gear, så det spiller ikke helt efter mit hoved så derfor er mit gear lige p.t et mindre mix af healer/shadow gear.. og arbejder KRAFTIGT på at komme op i gear, men har da stadig steady 20k+ i raids, så det er ”okay” for now .. men kort af det lange, så ved jeg godt mine gems er fail, mit gear er lidt underligt men når jeg kommer hjem fikser jeg lige mine gems, reforge og gør mit bedste for at få skaffet noget bedre dps gear (Hvis i kan bruge mig som dps, eller skal jeg igen være healer) you're choise

Ved ikke om det er vigtigt, men jeg kender Jàmez aka jeff irl.. Om det er vigtigt ved jeg ikke, men nu er det nævnt

Men glæder mig til at hører mere fra jer, og hvis der er nogen der vil se min tidligere ansøgning smider jeg lige et link til den her:
    http://www.semperdanica.dk/showthread.php?33782-26.04-2011-Social-Raider-Holy-Shadow-priest-GZ-(Nikolaj)

Glæder mig til at hører fra jer alle sammen

Kontakt ingame ~ /w GZ
    Kontakt irl: Facebook, Uddberg@gmail.com, eller 28934131

Let's rock and roll guys

Hey GZ

Godt at se din ansøgning igen

Der vil en af dagene komme en rekrutterings officer forbi din ansøgning og forklare lidt mere om ansøgningsproceduren, den er nemlig lavet lidt om siden sidst du søgte ind

Du skal selv vælge om du gerne vil heale eller dps, gør det du synes er sjovest - eller kør med begge spec
    -Jeg er stadig frisk på at heale nogle dungeons eller noget med dig, så du siger bare til

Renez over and out

Jammen så lad os rocke og rolle .. skal bare lige overleve en druk weekend haha

SD Medlem Forum Elder

Hvis man bor på Falster burde det være INSTANT ACCES
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Du glemte et "DENIED" xl.

Quote Originally Posted by ZanZan View Post
    Forstår ikke hvad du mener?

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

@ZanZan han spørge dig om noget her ind.

men super flink fyr og vil passe godt ind i SD
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Hvis man bor på Falster burde det være INSTANT ACCES

Instant access, denied - fra falster oO get it

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

Såså du skal ikke spille klog

Jeg kan godt lide kage

Hey og velkommen til, jeg er selv fra Falster Nr. Alslev, ses evt. ingame er ikke så aktiv men kommer på en gang imellem. held og lykke med ansøgningen.
    Spiller.: WOW (Casual) Toon: Ivzuron|Mage (Main) | Tonkcow|Pally | Brianca|Hunter
    Venter på.: Legion

SD Medlem Forum Disciple

Hej Iamthegz,

Velkommen til vores forum.

Jeg vil lade din ansøgning stå et par dage inden næste skridt

Galicia

Beklager jeg ikke har været aktiv de sidste par dage har haft det sygeste overarbejde lige inden jeg stopper derude Så fredag er sidste dag for mig, så er jeg på igen FULD tid Glæder mig meget til afgørelsen Kunne være fedt fedt fedt at spille med jer, især nu da jeg kender nogle rimeligt ingame og irl

Når ja, og tak for jeres reply's so-far

SD Medlem Forum Disciple

Hej Nikolaj,

Vi vil gerne invitere dig til en vt samtale torsdag kl 21. Har du mulighed for at deltage?

Galicia

Det kan du bare tro jeg har

4 timer tilbage

Forum Nestling

Quote Originally Posted by iamthegz View Post
    4 timer tilbage
    Selv om jeg ikke er i wow afdeling er der en der ser meget frem til det held og lykke her fra
    Trail i SD Empire

http://www.semperdanica.dk/showthrea...927#post537927

Kig endelig fordi og smid en kommentar, hvis i har lyst

SD Medlem Forum Disciple

Hej Nikolaj,

Jamen vi har ikke nogen finger at sætte på noget ud fra din samtale og derfor tilbyder vi dig en trial. Som vi snakkede om, så er du trial i 1 mdr og i denne mdr skal du finde omkring 10 anbefalinger. Så bare i gang :-)

Du skriver bare til en officer ingame for et invite til guilden.

Held og Lykke med det.

Galicia

Første Hc bølge

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Fra tidligere ansøgning kan jeg huske ham. Flink person, god og aktiv på VT - SD materiale!

jeg mener

Tusind tak m8

Har løbet nogle nye dungeons med GZ - virker som en ok gut, der var styr på de forskellige classes osv, men vil gerne spille lidt mere med dig inden jeg giver min tomle

Keep up the good work

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    Har løbet nogle nye dungeons med GZ - virker som en ok gut, der var styr på de forskellige classes osv, men vil gerne spille lidt mere med dig inden jeg giver min tomle

Keep up the good work
    Tak men det var jer, der var trætte hehe

Quote Originally Posted by iamthegz View Post
    Tak men det var jer, der var trætte hehe
    Hehe true, men jeg er frisk på mere når vi er kommet forbi weekenden, den står nemlig på flytning og julefrokost, men fra mandag er game