Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 66

Thread: [01.12.11] Ansøgning fra den berygtede GZ ;)

Jeg var på de samme HC's i går. Lad os tage lidt flere, så jeg får et bedre billede af dig.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    Hehe true, men jeg er frisk på mere når vi er kommet forbi weekenden, den står nemlig på flytning og julefrokost, men fra mandag er game
    Åhh ja Weekenden har drenge julefrokost i aften .. puhaaaa kan forudse en meget skidt lørdag allerede

Forum Egg Vepzen's Avatar

Lige løbet en af de nye HC's med GZ. Han har styr på sagerne og er en lun fætter. Thumps up herfra Aalborg!

Tak jeg vil gerne med i lidt flere hc's .. så manger i en dps send lige en sms på 28934131 så re-logger jeg hvis jeg ikke er på priest

Btw hvis nogen vil se min hjemmeside skal i være velkommen www.uddberg.com

Mangler stadig nogle signs vil helst ikke smides ud igen

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Det kommer jo flere du spiller med, bare husk at mind dem om det
    Har endnu ikke spillet med Gz, så min tommel må vente til næste uge hvor jeg har raidet med ham

Så er det i dag at begravelsen finder sted, så efter i dag skulle jeg meget gerne have mere tid til at skaffe mig stemmer Så heads up for hc's guys.. og forhåbentligt raids

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by iamthegz View Post
    Tak jeg vil gerne med i lidt flere hc's .. så manger i en dps send lige en sms på 28934131 så re-logger jeg hvis jeg ikke er på priest
    Nu ved jeg ikke om jeg muligvis misforstår den her. Men du er selv nødt til at gøre noget for at samle tomler & ikke bare side & vente på at folk sender dig en sms.
    Dvs. Være aktiv generalt, aktiv på ventrilo - you get it.
    Endvidere dukkede du heller op til raid igår på team wuw. Ingen vidste besked & @Najsen prøvede både at ringe & sms til dig, uden held.
    Jeg er klar over at der kan være en god grund, så inden jeg vender min tomle op eller ned, afventer jeg selvfølgelig.

Kodi

Nu syntes jeg ikke det er noget som skal op til debat her i ansøgningen, da @Oliria faktisk havde modtaget en sms fra Gz hvor han fortæller hans computer er død, Olria havde bare ikke set beskeden. Så Gz havde gjort noget for at informerer os
    Last edited by Najsen; 13-12-2011 at 9:46.

Hej, min skærm var tilsyneladende brændt sammen .. hvordan sådan noget end kan sket.. men 2200kr senere og 27" Var jeg på benene igen .. og så kommer mit sidste problem .. og det er mega belastende.. Jeg havde en iphone med authendicator på .. den gik så i stykker og afsted til rep. røg den .. hvordan logger man lige ind, uden den i sin hånd? ... har skrevet til webformen .. men de har ikke svaret mig endnu. har låne en iphone 3 men den vil ikke godkende min backup fra min 4'er af.. hvordan fjerner jeg min auth. så jeg kan komme ind i spillet ?

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Ringer til blizzard, så spørger de om secret word, og fjerner din authenticator for dig.

Skal det ikke være fra en fastnet ?

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Der stod andetsteds på forum idag at man nu godt kunne ringe fra mobil, så prøv det da

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Har lige prøvet ... "dette nummer accepterer ikke opkald fra mobil"

Så find en telefonboks så er det fixet.

Du vist ikke klar over hvilken "by" jeg bor i

Nogen der er friske på at ringe for mig ? Jeg er ikke bange for at udleveverer informationer til en fra Guilden .. vil bare blive glad hvis jeg kan få fjernet den skide authendicator ..

Altså du må ringe på det forkerte nummer så, for jeg har ringet fra min mobil, og kom igennem til en fra blizzard, som hjalp mig med præcis samme problem for et lille års tid siden, så jeg ved det kan lade sig gøre

Jeg vil meget gerne have det nummer .. fordi jeg har lige ringet fra en fastnet .. men de skulle bruge min serie nummer fra appen på telefonen .. så kan først få låst min konto op når jeg har det.,.. og de har lige sendt min telefon i dag fra Århus af .. så den SKAL satme være her senest i morgen .. kan simpelthen ikke undværer wow eller sd mere.. er ved at blive sindssyg.. sider bare i min hjørne og ryger smøger i mørket og venter... mens jeg ryster..

80602214

Så sker der noget.. har lige modtaget en mail fra dem om at de fjerner min authendicator imellem jul og nytår .. de skal lige have en supporter til at vertificerer at mit id er godt nok, og så fjerner de den SÅ GIVER JEG DEN FULD FUCKING SMADER ! fordi jeg savner wow og ikke mindst jer.. det helt vildt.. tak for jeres tolmodighed

SÅDAN !!!!!

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Jeg ser frem til omsider at have dig med på et mandags raid... Så kan det måske også være der kommer lidt mere skub i din ansøgning
    Men du har noget at bevise & leve op til - HI5 herfra

Takker var med i mandags og gør ALT jeg kan for at blive member