Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: Owo søger medlemskab i SD - swtor

Forum Initiate

Default Owo søger medlemskab i SD - swtor

Hej,

Jeg har tilladt mig at låne en skabelon til denne ansøgning - ganske som i opfordrer til

Om mig:
    Jeg hedder Kenneth Jacobsen, er 33 år gammel og er både gift og har 3 børn på hhv. 1, 3 & 5 (puha).
    Jeg bor i det skønne nordsjælland, nærmere bestemt i en by der hedder Ølsted (den ligger mellem Frederikssund & Hillerød).
    Jeg er uddannet som datamatiker i 2000 og har siden da arbejdet med IT. Lige nu er jeg ansat som underviser/instruktør på TEC på Frederiksberg. Her underviser jeg på AMU i servere & netværk.

Fritiden går helt af sig selv når man har tre små børn, spiller golf og har en kærlighed til MMO.

MMO erfaringer:
    Jeg startede min MMO 'karriere' tilbage i Star Wars Galaxies efter at have hoppet rundt i CS fra beta 5.2. Det var en af mine venner der fik lokket mig ind i SWG og jeg har faktisk kendt til SD lige siden. Dengang var jeg med i et guild ved navn ANSI som SD var allierede med og denne alliance fulgte med over i World of Warcraft. De RL venner jeg har der har spillet MMO'er er alle stoppet og da det er ret kedeligt at spille et MMO alene har jeg i længere tid gået og overvejet hvor jeg skulle slå mine folder.

De erfaringer jeg har med SD fra SWG & WoW gør at jeg føler SD er det rette sted for mig. Jeg er altid blevet behandlet med respekt af søde mennesker og da jeg anser mig selv for at have samme værdier som SD står for ville det for mit vedkommende være et perfekt match.

Jeg har i WoW både spillet casual og raidet en periode men jeg forventer at jeg i swtor, til at starte med vil spille casual. Som ungerne bliver større kunne jeg godt forestille mig at jeg blev lidt mere interesseret i raid's.