Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: Owo søger medlemskab i SD - swtor

Forum Initiate

Default Owo søger medlemskab i SD - swtor

Hej,

Jeg har tilladt mig at låne en skabelon til denne ansøgning - ganske som i opfordrer til

Om mig:
    Jeg hedder Kenneth Jacobsen, er 33 år gammel og er både gift og har 3 børn på hhv. 1, 3 & 5 (puha).
    Jeg bor i det skønne nordsjælland, nærmere bestemt i en by der hedder Ølsted (den ligger mellem Frederikssund & Hillerød).
    Jeg er uddannet som datamatiker i 2000 og har siden da arbejdet med IT. Lige nu er jeg ansat som underviser/instruktør på TEC på Frederiksberg. Her underviser jeg på AMU i servere & netværk.

Fritiden går helt af sig selv når man har tre små børn, spiller golf og har en kærlighed til MMO.

MMO erfaringer:
    Jeg startede min MMO 'karriere' tilbage i Star Wars Galaxies efter at have hoppet rundt i CS fra beta 5.2. Det var en af mine venner der fik lokket mig ind i SWG og jeg har faktisk kendt til SD lige siden. Dengang var jeg med i et guild ved navn ANSI som SD var allierede med og denne alliance fulgte med over i World of Warcraft. De RL venner jeg har der har spillet MMO'er er alle stoppet og da det er ret kedeligt at spille et MMO alene har jeg i længere tid gået og overvejet hvor jeg skulle slå mine folder.

De erfaringer jeg har med SD fra SWG & WoW gør at jeg føler SD er det rette sted for mig. Jeg er altid blevet behandlet med respekt af søde mennesker og da jeg anser mig selv for at have samme værdier som SD står for ville det for mit vedkommende være et perfekt match.

Jeg har i WoW både spillet casual og raidet en periode men jeg forventer at jeg i swtor, til at starte med vil spille casual. Som ungerne bliver større kunne jeg godt forestille mig at jeg blev lidt mere interesseret i raid's.

Jeg glæder mig til den kommende beta week-end. Her håber jeg på at finde ud af hvilken class jeg skal spille. Jeg veksler lige pt. mellem trooper og jedi consular. Jeg har i WoW både spillet tank & healer og vil i swtor også påtage mig en af disse roller.

SWTOR forum: kjacobsen (jeg har læst man med tiden kan ændre dette - til den tid vil min ingame name være at stå)

Regler og værdier:
    Jeg støtter naturligvis fuldt ud op omkring SD regler og værdier.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mvh
    Kenneth Jacobsen
    Owo
    Last edited by Hest; 26-01-2012 at 14:08.

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Kenneth

Tak for din ansøgning. Du kommer fint omkring de vigtigste emner og jeg kan se at du har læst vores sticky info godt igennem.

Du mangler kun og opdatere din signatur med at du er ansøgere

Ellers gælder det bare om at være aktiv på forum og evt få hils på nogen af vores andre medlemmer, Trials og ansøgere på VT.

Vi skal smo du har læst lige have en kort VT samtale på et tidspunkt, men det skal vi nok nå.

Har du ellers nogen spørgsmål så skriv enten her i din ansøgning eller send mig eller Stormlord en PM.

Tilbage er der kun at sige velkommen til SD som ansøgere

/Mortor

Forum Initiate

Hej igen,

Puha, så blev der overstået ét stks børnefødselsdag

Jeg takker og bukker for den hurtige respons, jeg vil installere VT snarest og hoppe ind og sige hej.

Mht. signatur er den nu opdateret.

/Owo
    GW2: Ewes
    Battlenet (D3): Owo#2829

Quote Originally Posted by owo View Post
    Hej igen,

Puha, så blev der overstået ét stks børnefødselsdag

Jeg takker og bukker for den hurtige respons, jeg vil installere VT snarest og hoppe ind og sige hej.

Mht. signatur er den nu opdateret.

/Owo
    Hehe ja puha, har selv overstået en 2 års fødselsdag herhjemme

Fortsat god weekend

/Mortor

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Tak for snakken igår på VT!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Initiate

Selv tak

Forum Initiate

Hejsa,

Mht. mail angående ansøgningsstoppet er jeg da rigtig ærgelig over ikke at have nogle at spille med fra starten af. Det gør trods alt det hele lidt sjovere.

Jeg har dog valgt at blive hængende og se om ikke der bliver plads hen ad vejen. Som udgangspunkt er jeg mest interesseret i Republic så som det står lige nu ønsker jeg ikke at søge over på Empire.

Ved I noget om hvornår i får afvide hvilken server i bliver smidt ind på og melder i det ud på forum? Og er det tilladt, med jeres accept, at kigge ind forbi VT selvom jeg ikke er på trial?

Mvh
    Owo \\ Kenneth

Hejsa

Du er stadig velkommen til at joine det rum som hedder "hils på ansøgerne" når vi går live og selvfølgelig også i de andre rum hvis du spiller med medlemmer.

Vi laver en åben SD ingame chatchannel hvor du kan bla kan skrive at du ønsker at gruppe med nogen osv. Så du kan stadig godt komme til at spille med os samt få thumps up i din ansøgning som tæller iforbindelse med optagelse senere.

Vi ved ikke endnu hvilken server vi kommer til at starte op på, men så snart vi ved det vil det blive postet i det åbne forum.

Jeg notere at du er villig til at vente indtil det er muligt at få trial, så bare fortsæt den gode stil så skal det nok gå

Forum Senior Executie's Avatar

Owo er med på runs og er meget fint aktiv i SD kanal chatten.

Jeg er fuldt overbevist om at han kunne passe fint ind i SD når det engang bliver muligt.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Fik ikke selv spillet med dig, men tak fordi du gav en hånd med healingen i den ene Taral V gruppe igår

Hejsa

Vi laver gennemgang af alle ansøgere d. 20 Januar og her skal du gerne have omkring 10 thumps up fra vores medlemmer for at få trial.

Så hvis du stadig er interesseret i at få trial, så skal der til at ske noget i din tråd

Mvh
    Mortor

Forum Initiate

Hejsa,

Jamen jeg er da stadig interesseret. Det ligger dog ikke rigtig til mig at bede folk om at skrive herinde men det må jeg så se at få gjort.

/Owo

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Har lige været i en FP og et par warzones med dig her til aften og synes det gik godt. Der var god stemning og det var meget skægt, så der er fra mig
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Forum Acolyte Royce's Avatar

Uha her er et navn der vækker minder! Husker dig som en af de aktive i ANSI i swg og der kommer ikke noget negativt frem så det må være et godt indtryk du gav dengang :-)
    SW:TOR Republic - Nejee (Jedi Shadow)

Forum Initiate

Quote Originally Posted by Royce View Post
    Uha her er et navn der vækker minder! Husker dig som en af de aktive i ANSI i swg og der kommer ikke noget negativt frem så det må være et godt indtryk du gav dengang :-)

Du har helt ret, jeg spillede i ANSI både i SWG & WoW sammen med bl.a. Breeze & Articon (som nu også har købt SWToR)

Forum Greenhorn Noobinhood's Avatar

super fed tur igår, jeg hyggede mig lad os gentage det en anden dag
    jeg ansøger til SD SW-TOR

Thread: Noobinhood ansøgning til SD SW-TOR

Forum Initiate

Quote Originally Posted by Noobinhood View Post
    super fed tur igår, jeg hyggede mig lad os gentage det en anden dag
    I lige måde, du skriver bare

SD Medlem Forum Recruit

Thumbs up

Super tur med @owo i går han uddelte smæk i går i FP's - spiller rigtig rigtig godt...

Smed alt hvad han havde i hænderne for at komme og gruppe med os, selvom han var noget over os andre rent lvl mæssigt.. yderest hjælpsom og behagelig person.

Jeg ser ham meget gerne i SD.

Stort THUMBS UP herfra.
    Last edited by Noutron; 10-01-2012 at 11:00.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Super god tur i Ilum idag - rar og flink. Tålmodig etc etc.

Herfra

Forum Convert Rockz's Avatar

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Super god tur i Ilum idag - rar og flink. Tålmodig etc etc.

Herfra
    /this
    /Rockz
    "The more you sweat in training, the less you bleed in battle"

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Bliver nød til at smide et par ord om @owo.

han er uden tvivl den ansøger jeg har lært bedst af kende fra vores "bootcamp" sammen. Han er yderst behagelig at snakke med over ventrilo og forklarer gerne ting til os mindre vidende når vi stiller spørgsmål om spillet. Vi har spillet rigtig meget samme - også selvom der er et rimelig stort spring på vores lvls, men Owo er altid klar på at joine os lavere lvls for et hyggerun eller 2. Han hjælper gerne med crafting og han har endda sendt mig nogle items, som han ved jeg kunne bruge senere.

Jeg kan med 100% sikkerhed sige, at Owo er SD materiale hele vejen igennem, og han får et kæmpe fra mig.

Vi ses ingame

- Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Initiate

Tak for hilsenen @Tristanas og endnu engang tillykke med trial.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Har et positivt indtryk af dig, så regner med at se dig på trial så snart vi får lidt plads.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Acolyte

Stol ikke på ham! Han er fræk som en havørn og ubehøvlet som en gorilla! Han spiser som en okse, og har en rød røv som en bavian

Ikke fordi det tæller for noget, men Owo / Kenneth er min irl buddy, og vi lærte hinanden at kende igennem CounterStrike tiden tilbage omkring 2001. Det kan godt være at han ikke altid siger så meget, men tilgengæld det han siger og gør betyder altid lidt mere. Han er loyal, lyttende og meget tålmodig.

Jeg fik ham over på SWG i gamle dage, og nu har han fået mig ind på SWTOR, efter en del års pause fra MMORPG.

Giver gerne min plads til ham, for han er en der har fortjent det.

Pøj-pøj og møs møs, K-man
    For every action you take, there is a consequence.

-Articon

Forum Initiate

Hehe, tak Thue

Har idag hygget med @saks og @Rockz i et par FP's og hvis alt går vel så skal vi prøve lidt HM imorgen - det kan kun blive sjovt