Results 1 to 13 of 13

Thread: WoW Raid [23.01.05] Billeder

Guest

Default WoW Raid [23.01.05] Billeder

Ja så har jeg fået lagt míne screens i orden.. Jeg orkede altså ikke at smide dem alle op i albummet :roll:

Så i må klare jer med en zip fil

Tak for et godt raid drenge.. De elvere fik fanme røv :twisted:

Guest

Fedt at se. Jeg var desværre ikke med, men er nok alligevel for lowlevel (19)

Skummelt at det laggede så meget.
    Jeg var på et Raid i lørdags sammen med en anden Guild, og der var vi omkring 40.
    Det var kaotisk, men det laggede ikke.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Kunne vi ikke få et fyldigt sammendrag ?
    Jeg kunne desværre ikke deltage, men vil rigtig gerne høre om hvordan det gik.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Trainee kadargo's Avatar

Kort fortalt.

1st run.

Gik til darkshire, lag i et væk, 55-60 sd'er plus en del andre.
    løb ind i en alliance raid af samme størrelse. ikke så meget der andet end vi opgav til sidst p.g.a lag.

2nd run.
    løb ind i ashanvale og videre ind i darkshore, hvor vi holdt aubardine under angreb for 1time til 1.5 indtil kl blev 24 og folk trak sig ud. her var vi cirka en 30-40 sd'er som først sloges med lvl10-20 cirka 20min inde kom der alliance folk op til 35 som det højst jeg så.
    Dametric og hans store økse åd alt op omkring ham plus nogen guards ganske underholdne at se.
    da kl. nærmede sig midnat var de nok 2til1 hvis ikke 3til1 men med super diciplin fik vi trykket dem helt ned i byen. heh var nu en sjov omgang

det er såen som jeg så det. lad mig hører hvordan andre havde det.

Chiana.

Forum Recruit

Har lige skrev en "mindre" gennemgang af aftenens begivenheder, så folk der ikke var med kan få et indtryk af turen.

Raid 1
    Vi startede med at samles i Orgrimmar ved embassy, hvor nightseer og de andre lvl 40 (kan desværre ikke huske jeres navne sry) lige skulle prale lidt med deres nye kæledyr (mounts), mens vi andre kunne stå og se misundeligt på :shock:

Derefter gik turen over til zeppelineren og efter en mindre flyvetur med en pakket luftballon, ankom vi til Grom' Gol Base Camp, hvor vi lige fik samling på tropperne, da ikke alle nåede det første luftskib.

Derefter gik vi mod et endnu ukendt sted (i hvertifald for mig), de enkelte alliance folk som vi stødte ind blev slagtet så hurtigt at dem bagved ikke engang nåde at opdage at der havde været en slagtning.

Efter en god gåtur med diverse stop nåde vi vores mål og kampen gik igang.
    Desværre gik serveren mere eller mindre ned og et kæmpe lag dukkede op. Spellcasterne i min gruppe nævnte på et tidspunkt at der var op til 30 sek ventetid på instants cast spells.

Dette endte med et overall tilbagetræk til Orgrimmar, dette blev ikke alt for vellykket og mange endte op hist og her, da de fleste brugte deres heartstone. Nogle enkelte kunne ikke komme derfra da de respawnede midt i et alliance område og desværre corpsecampede nogle enkelte alliance folk. (Redningsmissioner kan blive en mulighed i fremtiden)
    Efter at folk havde fået sig transportede sig til Orgrimmar gjorde vi klar til raid 2.

Raid 2
    20-30 sdere som tågede afsted på endnu et raid. På turen til byen ramlede vi blandt andet ind i et omvandende træ som slog HÅRDT.
    Det endte da også i et kæmpe LØØØØØB citat på chatten

Efter at vi havde fået samling på tropperne igen gik turen videre til en by hvis navn jeg ikke kan huske.
    Kan dog huske at den var omringet af en flod, som der så var bygget en lille pæn bro over. Desværre havde man besluttet at denne lille bro skulle bevogtes af nogle høje lvl vagter.

Jax fik dem dog lokket efter sig, og underholdte dem med at grine af dem mens de kikkede på ham fra bredden.

Imens besluttede vi andre at vi skulle storme byen, dette endte op i et hurtig retreate til flodden da der desværre dukkede flere af disse grimme vagter op

Efter at have fået styr på kaoset på den anden side af byen gik turen videre til endnu en lille by kaldet aubardine.

Der kom det så til kampe mellem alliance folket og vores lille raid Gruppe. Dette var ganske underholdene, da man kunne være med til kampene lige meget hvilken lvl man var.

Jeg mødte og kæmpede imod flere lvl 14-20 (selv lvl 18 rogue) og da det var et område, hvor at alliance folket skulle angribe os for at vi kunne gengælde (kan ikke lige huske hvad de områder hedder), var det op til de lowlvls selv at bestemme om de ville være med.

Desværre kom der nogle gange et par vagter til deres hjælp og da disse var high lvl forhold til mange af deltagerne (gennemsnitlig i starten af 20erne), måtte vi falde tilbage til dametric og hans alt for store Økse.

Dette varede et stykke tid hvor vi skiftede til at falde tilbage og rykke frem. Dog begyndte alliancen af få stærkere folk til området, hvilken betød at vi faldt et god stykke tilbage.
    Vi begyndte derefter at rykke frem igen men blev nød til at logge af da mit net ikke havde kørt stabil i et stykke tid (ping på 400-700 ).

Eftersom dette var mit første raid nogensinde, må jeg da sige jeg er posetiv overrasket.
    Syntes at det er meget fedt og set et velstrukturet angreb ende med at folk mere eller mindre spænder til alle sider
    Man får også en meget bedre mulig for at bruge en char i forhold til en 1vs1 duel. (altid fedt og snige sig ind på en mage i stealth og backstabbe ham :twisted: )

Skal jeg sætte fingeren på noget er det kontrol. Der var ikke meget kontrol og der var enkelte som ikke lyttede til raidlederne, hvilken skabte endnu mere kaos.
    Dette kommer sikkert når folk får lidt mere erfaring med PvP

Ser virkelig frem til næste gang et raid tager sted og forhåbenlig er jeg i et lidt højere lvl.
    Selvfølig håber man vel også at lagget under de store raids bliver fjernet.

The Phantom
    EVE:
    Thaad Grorthag (30 mil SP and still learning( PVP Missions))
    ThePhantom81 (8 mil SP An going hard. (industrialist & research)

Forum Trainee kadargo's Avatar

Hehe havde næsten helt glemt vores leg med Onu kæmpe træ, total griner da den begynder at løbe rundt efter folk. jorden rystede godt da den kom løbende.

Guest

kanon at se så mange SD folk samlet til kamp, bare lidt kedeligt som der er blevet nævnt, lag lag og mere lag, serverne kunne sq ik følge med selv mine instant casts havde en reaktions tid på 10-15sec.

Socialt Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Nice pic's. Og lige en stor ros til Raid leders i gjore et flot og stort arbejde. sku en af de sværeste on-line dicipliner.

Tak til de medlemmer der var i den gr. jeg befandt mig i Raid 8. på tros af "low" lvl. 18 - 25 ca. klarede vi det flot...og var overbærende med at det var svært at heale gr. alm. K a O z, lag og ikke mindst...Out of heal range..hehe

Aknazul 24 shadow priest

Forum Recruit

Giver dig ret sprasz.

Raidleaderne gjort et rigtig godt stykke arbejde. især når man tænker på at der var så mange samlet på en gang + sikkert også mange der ikke har prøvet PvP før (lidt ligesom mig anede ikke hvad aggro betyd før en flink fætter forklarede det over VT), dog var der nogle enkelte som åbenbart ikke hørte efter, da der var et tidspunkt hvor der blev råbt stop en del gange før folk vågnede op.

Og takker lige over sprasz, vi holdt den da kørerne så godt som vi kunne, selvom det først var ved det andet raid at vi var til lidt hjælp.
    EVE:
    Thaad Grorthag (30 mil SP and still learning( PVP Missions))
    ThePhantom81 (8 mil SP An going hard. (industrialist & research)

Forum Convert

Tak for de fede pics, Lex' og ikke mindst en stor tak til Phantom for den fede beskrivelse! Lyder til at i har moret jer godt!

Jeg kan ikke gøre så meget andet end at læne mig tilbage og glæde mig til at jeg også får chancen for at være med...

Godt arbejde til alle Raid Leaders, som gider gi' den en ekstra skalde for at vores fede Guild ka' ha' det hygge! 8)
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

Guest

Ja, det var et super raid.

Mit første i WoW, lidt synd med det lag i første omgang med det blev jo bedre senere hen. Var herligt at se panikken sprede sig og folk spæne tilbage for at regroup.

Jeg er endnu ikke i SD, så jeg gik nok glip af en masse vigtig info i Guild chat. Men det håber jeg får en ende i den nærmeste fremtid

Flot stykke arbejde, jer der arrangerede og ledte os i kamp. Det skal nok blive meget bedre når folk får noget mere Raid erfaring.

Guest

Default Onu

ahha ja.. Onu... så vildt sjov ud da han løb efter folk..

Socialt Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Det lyder som om det var en fed aften, sgu godt at høre

Håber jeg kan være med næste gang, så er jeg nok oz lidt højere end lvl 20 :wink:
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604