Results 1 to 13 of 13

Thread: Forsømt SD? :)

Guest

Default Forsømt SD? :)

Vil bare lige starte med at sige at jeg har forsømt SD en smule da jeg har villet prøve at være alliance, dette har jeg gjort på den engelsek server #5. Har spillet lidt med en Night Elf Rogue og er faktisk blevet ret bidt af det....

Har også en undead rogue på server#8 men syntes ikke rigtigt det er det samme - måske det bare er mig?

Jeg kan personligt meget bedre li alliance områderne(mere fredelige ) og "figurerne", ved ikke om det er noget i har overvejet her i SD? om det lige skulle prøves af inden release måske? 8) :P

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jo vi har skam overvejet det grundigt. Har haft 2 store polls om det, og begge gange har Horde vundet.

Så nu spiller SD HORDE.

mvh
    wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Vi kunne da også blot tage en vote til ?

8) 8) 8)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Socialt Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Syntes vi har votet nok...men måske skulle man overveje en søster server hvor sd kunne være alliance for med tiden vil der for mange spillere opstå et behov for at spille alliance.

De spillere der får det behov...vil uanset hvad lave og spille alliance i større el. mindre grad sådanne er faktum. Så hvorfor ikke gøre det sammen med SD.

Virkligheden er jo den at vi alle stort set kommer fra forskellige spil og det har ikke gjort limen som hedder Semper Danica mindre.

Blot til overvejelse.

Finegal...Daoc... :shock: 8)
    Aknazul...Priest of the forsaken... :twisted:
    Mange mange alts

Guest

Jeg syntes det er værd at overveje at lave en Semper Danica "shadow" guild på Alliance. Men selvfølgelig stadig beholde Horde guilden som den primære.

Der vil altid være nogen der har brug for at få deres "løst" styret, og så er det jo bedre at de beholder en relation til resten af guilden and at de involverer sig for meget i andre guilds. Kunde jo resikere at miste nogle gode krigere på den konto.

Det vil selvfølgelig være bedst at lave en Alliance guild på en anden server end den hvor der spilles Horde, så der ikke opstår "misforståelser".

Personligt er jeg mest til Horde i øjeblikket. Men det har også været meget underholdende at spille lidt alliance fra tid til anden.

Forum Recruit

hehe morfar

Man kan ikke spille på begge sider på samme server.
    EVE:
    Thaad Grorthag (30 mil SP and still learning( PVP Missions))
    ThePhantom81 (8 mil SP An going hard. (industrialist & research)

Guest

Nej da, men en del af os har flere accounts

Hvordan er jeres syn egentlig på det ?

Jeg har ikke selv spillet Daoc (ok,ok 14 dages beta), men der var det vist meget udbredt med buff-accounts

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

SD starter som Horde til Release, og kører kun Horde i starten.. Idéen med at have en søster alliance guild på en anden server har været oppe og vende, men bliver først taget op igen, når guilden har er kørt ind på Horde, og man har fundet sammen med nye venner...

Horde er main, så vil vi overveje en underafdeling senere når behovet kommer.

wOOOOt

PS.. /Slap Kirneh - bad joking! :twisted: :P
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Guest

Fino fino, altid rart at høre at emnet ikke er uddebateret.

Guest

synes helt klart at sd er horde på serveren. alliance kan vel heller ikke lave sd når nu vi/horde har sat os på navnet. ville nu også nødigt ende i intern krig :wink:

men syntes umiddelbart at en anden server med sd alliance lyder som et god ide

stitch

Guest

hmm og mens jeg skriver svare woooot hvad holdningen er :shock: :shock: så er det jo ligesom sat på plads :-D :-D

stitch

Guest

Jeg skulle også prøve at spille Alliance, nærmere betegnet som Mage. Dette var skam også meget sjovt, men da jeg hørte om Sd-Raid, ville jeg straks ind og spille med min Shaman. Og så var det, jeg oplevede den underligste fejl jeg har set i WoW:
    Hver eneste gang jeg loggede ind med min Shaman, gik der maks. 3 sekunder, så gik spillet komplet i stå. Der var intet at gøre; jeg kunne end ikke lukke spillet ned: En kold reboot var nødvendig. Dette skete hver eneste gang (jeg prøvede rundt regnet 20 gange). Dog skete det ikke ved andre figurer. Min Alliance-figur virkede fint, ligesom jeg også sagtens kunne spille med andre figurer på vores Horde-server.

Dette er grunden til at jeg ikke har spillet med Sd, da jeg mente at FB lukkede kort tid efter vores Raid og jeg derfor ikke så nogen grund til at starte en ny figur op fra bunden. Så jeg har fidtlet lidt rundt i Alliance områderne. Selv om mig dværg-jæger er nok så sjov, glæder jeg mig efterhånden til at komme rigtigt igang med min Shaman.

Grunden til at jeg ikke har startet en ny figur er også, at da min Shaman gik i udu, besluttede jeg mig til i stedet at holde Horde-delen af WoW så frisk som muligt til release, sådan at jeg ikke gennemgår noget, jeg har prøvet masser af gange før, når det færdige spil endelig udkommer.

Men vi ses til release...

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Morfar
    Nej da, men en del af os har flere accounts

Hvordan er jeres syn egentlig på det ?

Jeg har ikke selv spillet Daoc (ok,ok 14 dages beta), men der var det vist meget udbredt med buff-accounts
    Du er meget velkommen til at have flere accounts. Du skal bare have alle dine chars enten i SD eller unguilded. Vi optager i SD ikke karaktere men spillere. Så hvis du vil have flere konti er du meget velkommen, de skal bare alle med i SD.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012