Results 1 to 3 of 3

Thread: Mystiskt problem i Wailing Caverns (Lag)

Guest

Default Mystiskt problem i Wailing Caverns (Lag)

Jeg er stødt ind i et meget mystiskt problem i Wailing Caverns

Fra tid til anden når jeg er dernede så lagger det ekstremt meget, jeg har fundet frem til at det lagger HVER gang jeg bruger min højre musseknap og også lidt når jeg bruger venstre. Og NEJ jeg har IKKE sat "capture screenshot" til min musseknap (Legendarisk problem en outfit mate havde i Planatside, nå .. nok om det)

Smutter jeg så ud af Wailing Caverns så kører spillet helt fint igen, ingen lag. Jeg har også været derinde et par gange hvor der intet problem har været.

Jeg har prøvet at have lag og så reboot maskinen og logge ind igen inde i grotten og der var der stadig lag.

Nogen der har hørt om problemet før, eller har oplevet det i andre grotter ?

Forum Trainee kadargo's Avatar

ved ikke om du har været uheldig eller noget, men insta serveren virker som om de er meget presset, og nogen for meget lag i dem, har været i gruppe med nogle stykker som havde 2k ping tid i instas og har selv prøvet at de gik ned eller skærmen lige stoppet op engang.

har du prøvet og test det ved at gå ind i Ragefire chasem eller er det wc som problemet er i?

Guest

Jeg vil lige teste RC i aften.

Det mystiske er at min ping ikke er høj når det sker (omkring 70-80) og de andre i min /Party har ikke problemet. For dem kører det fint.