Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 54

Thread: Enutie, Empire ansøger hos Semper Danica

Forum Learner Enutie's Avatar

Default Enutie, Empire ansøger hos Semper Danica

Goddag alle sammen!

Mit navn er Morten Dahl Pedersen, jeg er 22 år gammel og bor på Bornholm! Jeg er hjemme boende og til dagligt går jeg ude på Bornholms Erhvervskole som Industritekniker. Skal dog lige siges at jeg ikke ved om det skal være mit fremtidet erhverv, da jeg er meget usikker på hvad jeg skal tjene mine penge på

Jeg vil beskrive mig selv som en stille type der godt kan lide at være del af et fællesskab, men ikke ligefrem er den mest vokale.

I min fritid er jeg sammen med mine venner, og bruger rigtig meget tid foran en Computer. Jeg interessere mig for international fodbold og følger mit yndlingshold (Inter fra Italien) så meget som jeg nu kan. Jeg spiller guitar på hjemmehygge niveau.

Her imens jeg venter på SWTOR bruger jeg rigtig meget tid på at læse swtor forums, spille Fifa, Total War: Shogun 2 og Football Manager 2012. Og kigge på youtube efter swtor video'er

Min MMORPG Historie

Star Wars Galaxies
    Jeg startede ud med Star Wars Galaxies. Dengang var jeg meget grøn inden for MMORPG verden og jeg vidste ikke overhoved hvad genren gik ud på, jeg syntes det var underlig at man skulle betale månedligt for at spille, og der var rigtig meget jeg faktisk ikke forstod ved spillet. Dog glemmer jeg aldrig da jeg fik en R2-unit droid af en venlig og tilfældig gut. Den klarede alt for mig. Desværre stoppede jeg hurtigt da jeg som sagt ikke forstod konceptet.

World of Warcraft
    Mit næste MMORPG var World of Warcraft. Der havde jeg heldigvis et par venner der spillede det i forvejen som kunne sætte mig ind i det forskellige ting. Jeg har haft rigtig mange sjove og gode timer i World of Warcraft, og det er ikke uden tvivl på grund af de mennesker jeg har spillet det sammen med.

Age of Conan
    Da jeg først prøvede det var jeg solgt, Dialog istedet for en massiv quest tekst! Flot graffik, fantastiske emotes, ny spændende combat. Men efter de 20 første levels begyndte det ellers at blive en skuffelse for mig. At alle NPC'ernes stemmer forsvandt efter start zonen, var en stor skuffelse for mig, og alt virkede bare mere som et bug helved. Og mine venner stoppede med at spille. Syntes det var et sjovt spil, men ikke nok til at spille alene.

Guild Historie
    Jeg var kun med i guilds i World of Warcraft og det var jeg på Ravencrest EU Alliance. (Hvor jeg lærte jeres guild at kende)
    Jeg var medlem hos en guild der hed Presence (en af mine IRL venner var guild master i den) Og jeg var i den til den gik i opløsning. Vi lagde godt ud i Karazhan men da vi havde problem med at starte i 25 mans, flygtede folk desværre fra guilden. Jeg blev i noget tid men selv vores guild master opgav, så jeg drog videre

Derefter kom jeg ind i en guild der hed Is Epic Failure. Det er den guild jeg har haft det allersjovest. Alle medlemmer var fulde af skæg og vi kom hurtigt i gang med at raide 25 man. Desværre gik denne guild også i opløsning da der var noget internt splid mellem guild officerene

Så søgte jeg ind i en guild der hed Deep Inside, sammen med et par Is Epic Failure medlemmer. Det var desværre en mere grov tone i den guild og havde desværre ikke den sjov som man kunne ønske. Heldigvis fik vi clearet det meste af TBC. Dog ikke Sunwill. Det var desværre for svært for os

Jeg mistede desværre spille glæden i World of Warcraft i Wrath of the Lich King, og Cataclysm hvor jeg bare har spillet casually

Grunden til jeg søger ind hos Semper Danica
    Jeg har haft jeres guild i kikkerten i lang tid. Da i åbenede for jeres ansøgninger tænkte jeg med det samme at jeg skulle ansøge. Da jeg så fandt ud af i ville være republic blev jeg ked af det, da jeg var opsæt på at være empire.
    Men efter en kort snak med W0000t og Stormlord har jeg set lyset og fået muligheden for at få begge mine ønsker opfyldt
    Første gang jeg støtte på jeres guild var i World of Warcraft, og det var i world pvp mæssige årsager. Jeg kan desværre ikke huske navne på de forskellige spillere jeg har haft kampe med, men glemte ikke jeres guild navn

Jeg har ikke prøvet at være med et MMORPG helt fra starten af før, så jeg glæder mig at opleve det hele fra starten. Og der er også lidt underligt for mig at søge ind i en guild i et spil der ikke er blevet udgivet endnu. Men efter jeg har læst lidt forskellige tråde herinde på forumet syns jeg at i virker til at være en rigtig god guild med god social sammenværd.

SD's 5 værdier.
    Jeg har læst de 5 værdier og jeg acceptere dem og er enige med dem

Star Wars: The Old Republic
    Personligt ser swtor ud til at være det perfekte spil for mig. Det er Star Wars. Det er udviklet af Bioware. Og det er et MMORPG. Jeg var en del af weekend beta'en november 11-13. Og er meget imponeret over spillet!
    Jeg er usikker på om jeg skal spille som Sih Inquisitor eller Imperial Agent. Men jeg sådan som det ser ud nu tror jeg at jeg skal spille operative healer
    Mit forum navn inde på www.swtor.com er også Enutie.

Jeg håber i kunne lide min ansøgning og glæder mig til at hører fra jer.
    Hvis i har spørgsmål fyrer i dem bare af, så svare jeg det bedste jeg kan
    Last edited by Enutie; 23-11-2011 at 16:40.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

DOH - Endnu en Bornholmer..
    Vi har et par stykker, og jeg selv boede på Bornholm for en del år siden ;o)

Anyway Enutie.. Du bør sgu lige kigge lidt grundigere efter i ansøgnings forummet, og læse stickys.
    Du har tydeligvis hoppet lige til ansøgningen, uden at læse opskriften

Bla. har du misset at vi skam har åbnet for Empire ansøgninger!
    Så Bornholmer knægt!! ;o) Hvis du vil med i klubben Mulle, så skal du læse lidt forum igen!
    (det kan også være de søde rekrutterings officerer kommer og hjælper dig! Jeg driller kun fordi du er fra MIN ø!)

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej du,

Du har absolut ikke brudt nogle regler og mht at ansøge som empire, så har vi netop for noget tid siden åbnet op for dette. Du kan skrive din ansøgning i dette forum
    Ser frem til at læse den...

/Storm

Det er jeg da fantastisk glad for at hører

Jeg vil gå igang med læse arbejdet, og skrive en ansøgning derefter, tak for hjælpen

Quote Originally Posted by Enutie View Post
    Det er jeg da fantastisk glad for at hører

Jeg vil gå igang med læse arbejdet, og skrive en ansøgning derefter, tak for hjælpen
    Du behøver ikke skrive en ny ansøgning. Bare udvid den du har her, og så flytter jeg den lige over til Empire for dig!

mvh
    w
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Jeg takker og bukker

Så er tråden opdateret og klar til bedømmelse

Superfin ansøgning du fik lavet...

Der mangler bare en lillebitte ting før den er perfekt, og det er din signatur, der skal opdateres i henhold til vores stickies.

Ellers så gælder det bare om at du er aktiv her på forum, så vi I SD kan lære dig bedre at kende, men også deltager på VT såvidt du kan. På et tidspunkt, helst inden release, skal vi også lige have et møde på VT. Enten med mig, eller Mortor.

Ses ingame til weekend testen, hvis du har fået adgang...

/Storm

Tak skal du have!
    Jeg tror jeg har fået klaret min signatur, men nå jeg er logget ind på min profil kan jeg ikke se signature og avatar billeder. Er det en normal fejl eller er der noget helt galt her? :b Kan godt se det nå jeg kigger på forummet uden at være logget ind

Ja jeg har fået adgang til weekenden, og vil starte en char på Kissai Caste serveren.

Angående vt, så bare sig hvornår det er det passer dig så logger jeg på
    Alts: Emilia - Powertech. Athená - Sage. Legacy name - Deps

Tak skal du have!
    Jeg tror jeg har fået klaret min signatur, men nå jeg er logget ind på min profil kan jeg ikke se signature og avatar billeder. Er det en normal fejl eller er der noget helt galt her? :b Kan godt se det nå jeg kigger på forummet uden at være logget ind

Ja jeg har fået adgang til weekenden, og vil starte en char på Kissai Caste serveren.

Angående vt, så bare sig hvornår det er det passer dig så logger jeg på
    Der er vist en lille bug med signature, men den virker fint på den sidste post du har lavet...

Og VT kan jo være vi kan ordne det i løbet af test weekenden. Ellers, så ta'r vi det bare når det passer ind...

Var lige inde og pille lidt ved min profil, det var åbenbart ikke standard at se avatar billeder og signature, men er fixet nu!

Jamen det lyder fint Ser frem til at spille med jer!

Så er tråden opdateret og klar til bedømmelse
    Sådan der =) Nu fik du læst stickys! GJ!

w

SD Medlem Forum Apprentice DarkWaiter's Avatar

Jamen jeg bliver da ogsaa klogere ved at læse andre ansøgninger, dejligt du lige nævnte det med sigs og avatar's @Enutie
    Jeg troede det var fordi jeg ikke var trial/medlem med adgang til det hele det ikke viste det. For det er da anderledes fra alle andre forums jeg har været paa at det er noget man skal aktivere og ikke fravælge.

Jeg er da glad for at min post kunne hjælpe!

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Morten

Tak for en lille hyggelig VT samtale. Du virker jo til at være en rigtig rar og fornuftig fyr. Så har vi også EN fornuftig Bornholmer i guilden

Vi snakkes ved

/Mortor

Hej Motor!

Det var så lidt og selv tak! Det var herligt at få hilst på

SD Medlem Forum Apprentice

Vil lige give min til Enutie fik spillet lidt heroic quest og en instance eller 2 i betaen og han virker som flinker fyr.

Quote Originally Posted by Makhai View Post
    Vil lige give min til Enutie fik spillet lidt heroic quest og en instance eller 2 i betaen og han virker som flinker fyr.
    Det jeg glad for! Mange tak!

Hey Enutie! Sig mig.. Dit nick - havde du det på ravencrest alli? Jeg spillede selv Alli dengang (Btw, så elskede jeg at ganke horde SD'ere, indtil tossen jeg gankede nok havde råbt op på VT og jeg blev så kørt ned af et Semper Danica tog kort efter.)Min erindring af din karakter er som en af de troværdige fra den tid, server wide. Jeg var, btw Rogue og ved navn "Orionia"God ansøgning - held og lykke med den. Hvis du vælger Empire så ses vi nok ingame.

Quote Originally Posted by Mortor View Post
    Hej Morten

Tak for en lille hyggelig VT samtale. Du virker jo til at være en rigtig rar og fornuftig fyr. Så har vi også EN fornuftig Bornholmer i guilden

Vi snakkes ved

/Mortor
    pssst @Jeoparty
    Du sørger for tjære, jeg henter Fjer!

Quote Originally Posted by Chiloux View Post
    Hey Enutie! Sig mig.. Dit nick - havde du det på ravencrest alli? Jeg spillede selv Alli dengang (Btw, så elskede jeg at ganke horde SD'ere, indtil tossen jeg gankede nok havde råbt op på VT og jeg blev så kørt ned af et Semper Danica tog kort efter.)Min erindring af din karakter er som en af de troværdige fra den tid, server wide. Jeg var, btw Rogue og ved navn "Orionia"God ansøgning - held og lykke med den. Hvis du vælger Empire så ses vi nok ingame.
    Ja det var min alt der havde det nick, min main hed Vicliane. Mange tak! Det er altid rart nå folk behandler hinanden ordenligt

Var vi i guild sammen? Din rogues navn virker bekendt
    Last edited by Enutie; 19-01-2012 at 7:56.

Nej jeg var ikke med i "Presence" men jeg spillede stort set kun i min egen guild jeg var GM for. En casual guild ved navn Nadion.

Du har sikkert spottet navnet i pvp eller bare generelt

Ja det kan være. og tak igen for de venlige ord

Officer Forum Warden

Hej Morten

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step,
    som er SWTOR TRIAL i SD.

Du kommer ind som SD Trial Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial fra nu og indtil der er gået 1 - 2 måneder, alt afhængig af hvordan det går
    med at samle anbefalinger.

I ingame perioden er det vigtigt du skaffer dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.

Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.

Har du spørgsmål, så send endelig en PM.

Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen

Officer Forum Warden

Husk og slå et smut forbi denne tråd:

http://www.semperdanica.dk/showthrea...tern-adgang-nu