Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 69

Thread: Tristanas - Ansøgning til SD, SWTOR

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Default Tristanas - Ansøgning til SD, SWTOR

Hej SD.

Hermed min ansøgning for optagelse af jeres (forhåbentlig snart vores) onlinesamfund.

Om mig:
    Mit navn er Kevin Larsen, og jeg er 31 år gammel. Jeg bor lidt Nord for Køge i et hyggeligt kvarter der hedder Ølsemagle sammen med min kone Julie og vores to børn, Sebastian på 3 og Isabella på 1. Det at jeg er blevet forældre til to dejlige og nogle gange irriterende små banditter har ikke kun ændret min dagligdag, men også mig som person. Jeg mener, det er vigtigt at kunne balancere sit IRL, samtidig med at få arbejdsdagen og livet som gamer til at fungere optimalt.

Til hverdag arbejder jeg som Revisor, og studerer Cand.merc.aud på Copenhagen Business school. Jeg har også tidligere arbejdet som ejendomsmægler i en længere periode, og først her til august valgt at gå tilbage til mit gamle erhverv.

Jeg tror jeg bedst kan beskrive mig selv som en initiativtager. Har altid gå-på-mod, er frisk på en udfordring og en teamplayer. Lige for tiden er mange af de hobbyer, som jeg plejer at beskæftige mig selv med, skåret lidt ned. Det er hovedsageligt på grund af vores to små børn, som jo tager en del tid af ens hverdag. Dog prioriterer jeg stadig, at få gamet en del, da det er min måde at ”koble” af på. Derudover er jeg en film- og seriefantatiker. Der er ikke noget bedre end en god film, eller en knaldgod serie J Blandt favoritterne ser jeg Spartacus, Fringe og The walking dead. Til sidst bruger jeg en del tid på mit hus – det ordsprog, at man ”altid har noget at lave når man er husejer” passer sgu meget godt. Men synes det er fedt, og har en vis stolthed i min ejendom, da jeg godt kan lide at nusse omkring den

Min MMO erfaring:
    Min erfaring ligger hovedsagelig i Wow. Jeg har spillet wow siden 2006 - både som casual og hardcore. I den senere tid har jeg hovedsagelig fungeret som officer i de forskellige guilds. I starten af WotLK formede jeg, sammen med nogle andre, en guild der hed Zaroth. Jeg dannede denne fordi det var svært at finde en guild, hvor de raidede lidt senere end normalt. Jeg var i denne guild i ca. 1½ år, og tager en vis stolthed over de præstationer vi fik gennemført. For at give jer et eksempel så linker jeg til vores første Lich King kamp - før nerf. (jeg gør lige opmærksom på, at det er første gang vi er imod ham, så alle er lidt hektiske/pirrende):

Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=l_mFS-KMofQ
    Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=9iKRS...eature=related

Vi er 3 danskere som styrer raidet, og jeg kører som maintank i guilden. (prot pally). I for også muligheden for at høre lidt gebrokken engelsk over VT server, så må i selv gætte hvem der er mig

Dog er det jeg er mest stolt af, det sammenholdt vi fik dannet, og når jeg logger ind på min wow i nu og næ, så skriver folk til mig, hvor meget de savner ”zaroth-tiden”. Det er det, der er fedt, og det jeg søger igen i SWTOR.

Jeg stoppede med at spille wow for et par måneder siden, da spillet tog nogle retninger, som jeg er meget uenig i. Dog kigger jeg ind i nu og næ – har dog sat mit abonnement på standby.

Andre MMO’er jeg har rodet lidt rundt med er: Black Prophecy og Eve Online.

SWTOR og mig:
    For mig er jeg ikke i tvivl om, at SWTOR er min wow-killer. Jeg har fulgt med i udviklingen af dette spil, og tror det bliver fantastisk. Jeg elskede KOTOR og hele den historie-drevet metode spillet kører på er super fedt. Er kæmpe tilhænger af starwars og hele universet bag det.
    Jeg har i første omgang tænkt mig at fordybe mig lidt i lore omkring spillet og de forskellige classes. Jeg får adgang til Beta’en i morgen (fredag den 25. nov), og i betaen er for mig en måde at mærke de forskellige classes af, og hvilket skal være min main. Jeg må ærligt erkende, at jeg ikke har besluttet mig helt endnu.

Jeg har tænkt mig at spille som Semi-hardcore, hvilket i min verden betyder, at jeg raider 1-2 gange om ugen på et disciplineret hold og forbereder mig også i samme omfang. Følelsen omkring at downe en boss igennem en fed team-ånd er priceless når man gamer mmo, og jeg var hooket efter jeg havde prøvet det første gang

SD’s vædier:
    En primær årsag til, at jeg har valgt at ansøge Semper Danica, er på grund af jeres værdier og holdninger. De er læst, forstået og er yderst enige i dem.

Mit SWTOR.com nick: Tristanas

Håber at komme i betragtning til guilden

// Trist

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Kevin

Tak for din super flotte ansøgning

Du kommer rigtigt flot omkring alle de emner som vi mener en god ansøgning bør indeholde. Det eneste du lige mangler er og opdatere din signatur med at du er ansøger jvf vores sticky info til ansøgere.

Ellers handler det bare om at være aktiv på forum og evt får hils på nogen af de andre members, ansøgere og trials på VT.

Stormlord eller jeg skal også lige have hilst på hinanden på VT en dag inden release.

Tilbage er der bare og sige velkommen til, håber du hurtigt finder dig tilrette i vores forum.

/Mortor

Hej Mortor.

Tak for de pæne ord.

Den lavede fejl, da jeg prøvede, men kan se at det virker nu, så det burde stå der.. ellers så meld lige ud, hvis I ikke kan læse det, også må jeg prøve at fikse det.

Spørg endelig, hvis I har nogle spørgsmål omkring ansøgningen, og ja.. ser frem til at hilse på jer på VT ved lejlighed. Starter jo SWTOR her i weekenden, så det er jo perfekt lejlighed til at være på VT samtidig

- Trist
    Last edited by Tristanas; 24-11-2011 at 21:48.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Fledgling

Hey har lige læst din ansøgning brugte selv lidt inspiration derfra, men i vært fald held og lykke, håber vi ses på den anden side af SWTOR launcheren en dag
    Ansøger til SW:TOR Semper Danica
    ------> http://www.semperdanica.dk/showthrea...424#post536424

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Kevin

Tak for dine gode spørgsmål inde på swtor.dk
    Jeg tænkte nok du ville dukke op her =)
    Flot ansøgning!
    Jeg tror dine raid lyster vil passe fint til SD. Ingen tvivl om at vi får masser af raid hold op og køre,
    så der er noget som passer til alle.

Ses around på forummet.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Hejsa. Velkommen til, og held og lykke med din fine ansøgning.
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

Tak for de fine ord. Jeg glæder mig meget til at lære jer bedre at kende og tror meget du har ret w0000t omkring, at mine raid lyster vil passe godt sammen med jeres planlægning

Jeg må jo lige tjekke Swtor.dk og læse svaret.. Jeg tror dog jeg har fået en delvis-besvarelse igennem nogle posts herinde. Nu hvor jeg har luret lidt rundt omkring begynder brikkerne stille og rolig at falde på plads.

Et lille tillæg:

Jeg var inde og prøve SWTOR her i weekenden, som weekend stresstester. Udover server Que, så kunne jeg egentlig ikke mærke, at det var en Beta. Synes spillet kørte helt igennem uden problemer. Jeg fik endda også joinet guilden på Rep siden, og snakket lidt med folk derinde, hvilket jo er altid hyggeligt.

Jeg fik leget lidt med en Jedi Counsolar. Min plan var egentlig at prøve et par forskellige classes, men blev rimelig fanget af den class. Elsker kombinationen af melee og ranged, som blev meget godt udnyttet af JC. Stemningen i spillet er vild fed. Jeg nåede dog ikke ud og flyve eller noget, men kan kun forestille mig, at det bliver bedre og mere variende.

Synes verdenen man løber rundt i, var utrolig fangende, og hjalp kun oplevelsen og fornemmelsen af, at man løber rundt i et SW univers. Det var dejligt overskueligt at bruge map-funktionen og finde rundt. Dog savner jeg lidt en guard man kan spørge om vej, hvis man foreksempel gerne vil finde en commendations vendor, classtrainer eller lign. Det kan godt være de er der, men synes ikke jeg kunne finde nogen "at spørge om vej"

Historien i sig selv var egentlig okay. Jeg ville godt ha set lidt mere relevante quest i forhold til ens oplæring, dog springer historien mest over i sidefortællinger omkring andre forhold på planeten. Jeg ved ikke, om det kommer senere, men relevanten i questene set i forhold til min karakter var minimale.

Det eneste jeg virkelig er imod er, at de afslører om det giver light/dark side points. Det vidste jeg ikke de gjorde, hvilket jeg synes er ærgeligt. Det fjerner lidt overraskelsesmomentet i ens beslutninger og indirekte også påvirker ens beslutningsprocess hvad angår ens svar. Efter min mening burde det ikke stå hvad ens beslutning giver eller hvornår man får det! I mange tilfælde kan man regne ud, hvornår og hvilket svar der giver points, og man behøver derfor ikke den "hjælpende hånd" for at drage de beslutninger man gerne vil have ens karakter skal tage. dog er dette en mindre ting, men objektivt set, er det nok den ting jeg mindst kunne lide indtil videre ved spillet. Men set i
    forhold til hele gameplay opelvelsen, så kan jeg godt leve med det

En ting mere, jeg synes var lidt ærgeligt. Når man foreksempel mødte en ny race eller et kom til et vigtig sted, kom der en boks op som gav lidt lore som støtte. Der burde de ha taget en bog ud af D3s måde at forklare det på, hvor man får det oplæst imens man gamer videre, så man ikke behøvet stoppe ens spilleoplevelse for at få loren med. Der er relativ meget løbetid involveret, så det kunne være en meget god måde at bruge tiden man løber på!

Alt i alt var det en fantastisk fed oplevelse at prøve spillet, få snakket lidt med de andre ansøger og medlemmere på Ventrilo og i guildchat. Jeg glædede mig rigtig meget til spillet kommer før jeg har prøvet betaen. Glæden er kun blevet større.
    Last edited by Tristanas; 28-11-2011 at 9:22.

Forum Fledgling

Fik du nogensinde prøvet det der flashpoint til Corucant den der esseles hold kæft det er fedt..
    jeg fik dog ikke spillet på den samme server som SD spillede på, men fik testet spillet, og har nu lettere erfaring med Jedi Knight.. som er en super awesome class

Quote Originally Posted by Kaykj View Post
    Fik du nogensinde prøvet det der flashpoint til Corucant den der esseles hold kæft det er fedt..
    jeg fik dog ikke spillet på den samme server som SD spillede på, men fik testet spillet, og har nu lettere erfaring med Jedi Knight.. som er en super awesome class
    Desværre nej.. Men det kommer nok når spillet udkommer. Noget specielt der var fedt ved flashpoint..? nu er jeg lidt noobish, men det er en instance ik? eller er det pvp arena? Glæder mig meget til at prøve de forskellige ting jeg har hørt om senere hen i spillet. Fx crew og companions, som jeg desværre heller ikke nåede.

Forum Fledgling

Det er en slags instance, det er absurd fedt
    der findes jo også andre instances, men flashpoint er vist noget helt specielt...
    Det er i vært fald værd at prøve det der Flashpoint fordi det er mega awesome, jeg fortsætter med at BETA teste frem til onsdag, det er mega nice, så forhåbentlig kan jeg prøve nogen flere flashpoints.
    Tristanas prøv at logge på, vil gerne væde med du stadig kan spille.

Det er en slags instance, det er absurd fedt
    der findes jo også andre instances, men flashpoint er vist noget helt specielt...
    Det er i vært fald værd at prøve det der Flashpoint fordi det er mega awesome, jeg fortsætter med at BETA teste frem til onsdag, det er mega nice, så forhåbentlig kan jeg prøve nogen flere flashpoints.
    Tristanas prøv at logge på, vil gerne væde med du stadig kan spille.
    Jeg prøver når jeg kommer hjem.. Sidder PT i skolen, så bliver lidt svært Så dig forresten på Vent her igår formiddags, men tror du var afk eller noget.. kan være jeg fanger dig senere. Hvis jeg stadig kan komme på, så kommer jeg i hvert fald også på vent imens jeg gamer

Forum Fledgling

Hehe jeg skal nok sidde klar på venten så
    sad også i skolen da jeg skrev den der meddelelse til dig, vi havde en samfundsfag opgave, men eftersom jeg er den eneste i min klasse der kan finde ud af samfundsfag så tog det mig kun 10 min :P
    så havde lidt tid til SW:TOR i skolen også

Hehe jeg skal nok sidde klar på venten så
    sad også i skolen da jeg skrev den der meddelelse til dig, vi havde en samfundsfag opgave, men eftersom jeg er den eneste i min klasse der kan finde ud af samfundsfag så tog det mig kun 10 min :P
    så havde lidt tid til SW:TOR i skolen også
    Du havde sgu ret Kay. Jeg havde faktisk mulighed for at komme på i går.. Det var sgu meget fedt. Fik nemlig også prøvet en stormtropper af dejligt dejligt..

Til Mortor.

Jeg vælger valgmulighed A.

Jeg kan godt følge jeres politik omkring, ikke at bombardere jeres trials, så de dominerer det sammenhold i blandt de eksisterende medlemmere. Jeg håber dog, at I ser i retningen af de ansøgere, som vælger at blive, når I igen åbner for Trials

Hejsa

Jeg der er ansøgere nu har selvfølgelig en fordel når vi åbner op igen for trials, da i har haft længere tid til at gøre et godt indtryk på de øvrige medlemmer i SD.

Og ja dem der vil vente, må jo også være dem som virkelig gerne vil ind i SD, så det tænker vi selvfølgelig også på

Men jeg notere at du venter.

Så kom jeg med i beta'en igen fra imorgen.. glæder mig til at game med jer allesammen, og hilse igen på dem jeg mødte under weekendens stress-test

Forum Fledgling

Jeg er sgu også med igen, FUCKING AWESOME... glæder mig også

Jeg er sgu også med igen, FUCKING AWESOME... glæder mig også
    Det er sgu godt at høre Kay.. kommer du ind på SD serveren? så kan vi game lidt sammen!

Forum Fledgling

Jep jeg laver en Jedi Knight der bare lidt ærgeligt, var lige blevet så glad for min lvl 14 Jedi på Rogue Moon :P
    Men jeg håber over på den server SD spiller på

@Stormlord
    @Mortor

Prøver ihærdigt at fange jer inden på "hils på nye ansøgere" på VT, men generelt står jeg bare alene derinde er der et tidspunkt på dagen det er nemmest at fange jer på?

Efter kl 20, men ikke nogen faste dage.

Forum Fledgling

Hey jeg sgu ked af jeg ikke fik gamet med dig, men mit internet var helt skudt i låget til sidste weekend test, så fik ikke muligheden for at game med dig, men når Early Access starter så er jeg klar på at starte sammen, jeg laver en Jedi Knight fordi det var en fucking awesome karakter.

@Kaykj

det var da ærgeligt du ikke fik udnyttet weekenden optimalt hvad angår SWTOR. Jeg var inde alle dage og holdte da også øje med guildrooster, for at se, om dit navn dukkede op

Dog brugte jeg det meste af denne weekend til at teste de forskellige classes af - og da jeg kun har min Jedi Counsular i Beta guilden, så var jeg kun delvis i guildchatten. Jeg må indrømme, at jeg er kommet i et kæmpe dilemma nu. før jeg overhovedet spillede beta'en var jeg slet ikke i tvivl om, at Jedi Counsular fuldstændig passede til min spillestil og kombinationen af ranged- og melee attack var da helt perfekt. Yderligere kan jeg godt lide Jedi historien og den indre dreng i mig har altid ville være en Jedi - altså.. det er jo den ultimative kriger jo. Men den class jeg virkelig blev bidt af i den sidste Beta test var Smuggler. Det er altså en sjov class at spille, og havde slet ikke regnet med, at jeg ville blive så glad for at spille ham.

Jeg tror det ender med, at jeg må starte en smuggler op som det første, også tage den derfra. Jeg ville med vilje ikke køre en class videre en lvl 10-12 stykker fordi jeg gerne vil have det meste af historien og oplevelsen, når selve spillet kommer ud. Tror jeg finder rimelig hurtig ud af, hvilket class jeg favorisere og kører den til tops, så jeg kan være med til end-game content sammen med guilden. Men sjovt som den class jeg mindst venter, faktisk er det, som jeg blev mest positiv over

Forum Fledgling

Var på venten igår, kunne ikke rigtigt få at vide hvilken server SD starter på, tænkte om det var noget du vidste?

BTW. Min Karakter kommer til at hedde Kaysion ligesom i min ansøgning så vi skal have tilføjet hinanden hurtigst muligt Tristanas