Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 69

Thread: Tristanas - Ansøgning til SD, SWTOR

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

@Kaykj

Selvfølgelig skal vi game sammen. Regner stærkt med at starte ud med en Bounty hunter, som kommer til at hedde Tristanas. Jeg adder Kaysion - og gætter næsten på, at du starter en Jedi.. hehe

Info omkring serveren vi skal starte på finder ud her:
    http://www.semperdanica.dk/showthread.php?39095

og en samlet liste over alle større skandinaviske guilds finder du her:
    http://www.swtor.dk/artikler/de-dans...-er-annonceret

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Fledgling

Tristanas jeg regner stærkt med at du skriver her inde når du er med i early acces, jeg regner stærkt med at komme med i løbet af idag, da jeg har forudbestilt i november..
    Men vi skal være klar til noget flashpoint os 2
    Ansøger til SW:TOR Semper Danica
    ------> http://www.semperdanica.dk/showthrea...424#post536424

SÅDAN.. jeg kom med i den sidste omgang mails der blev sendt rundt. Det er jo fantastisk.

Kom du også ind @Kaykj? - Skriv til mig ingame - glæder mig til at game med jer allesammen.

Forum Fledgling

Jeg er er inde, jeg nåede og spille en lille bitte smule igår inden jeg skulle i seng efter en dum arbejdsdag.
    Men add Kaysion jeg er en jedi knight
    Ansøger til SW:TOR Semper Danica
    ------> http://www.semperdanica.dk/showthrea...424#post536424

Kære alle SD'er

Lige for at give jer en update omkring, hvad der foregår omkring mig.

Igår var jeg oppe til eksamen i erhvervsret, og har stort set brugt det meste af min tid på at terpe op til den. DEJLIGT at få overstået, og har nu kun arbejde at fokusere på. Dog har jeg en deadline på et konkursbo inden den 31.12, som jeg nok tvinger mig til at bruge lidt flere aftener imellem jul og nytår på kontoret, end jeg egentlig har lyst til.

Jeg prøver ihærdigt at komme ind og spille noget SWTOR når jeg kan - da man jo næsten ikke kan vente med at komme videre . Men ligesom alle andre, så står jeg i kø. Det er egentlig fint nok, får det kan man jo planlægge sig ud af, med at logge på et par timer før, man egentlig planlægger at spille. Jeg har desværre oplevet et par gange nu, at den laver en fejlmeddelelse når jeg næsten er igennem køen, og jeg derfor må starte forfra. I går var jeg nr. 200ish i køen, og vupti.. så måtte jeg starte forfra og var nr. 1149. Med andre ord - selvom min intentioner var, at der skulle games i går, så blev det ikke til noget Jeg går næsten ud fra, at i andre også har lignende problemer (det har jeg i hvert fald læst i nogle tråde), men nu ved i i hvert fald også, at jeg kæmper med dem, og vil meget gerne ind og game med jer, når muligheden præsentere sig

- Trist

Forum Learner

Var i Hammer Station 2 gange og i athiss med Tristanas, og vi snakkede over vt, hvor vi fik lagt lidt planer for de bosser, der ikke lige blev revet rundt første gange.
    Virker og lyder som en flink fyr, der er tålmodig og til at snakke med, så har kun positivt at sige om ham
    OMG min nej-hat er forsvundet!!! Hvis nogen finder den, skriv det gerne i en post!

Tak for de fine ord Gidengas det var en nervepirrende kamp vi havde til sidst i Athiss. længe siden jeg har siddet så langt fremme i sædet i slutningen af en bossfight!

Forum Elder Mortor's Avatar

Hejsa

Vi laver gennemgang af alle ansøgere d. 20 Januar og her skal du gerne have omkring 10 thumps up fra vores medlemmer, for at få trial.

Så hvis du stadig er interesseret i at få trial, så skal der til at ske noget i din tråd

Mvh
    Mortor

Forum Neophyte

Thumbs up for din post i ansøgning tråden!
    JEG ER SWTOR TRIAL I SD - POST I MIN ANSØGNINGS TRÅD HER:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...942#post504942

Forum Convert

Var med i sammen gruppe som Herous. Har ikke så meget andet at tilføje andet end fra mig.

Tak for de flinke kommentar @Belmahr og @Twestersoe

Var i hammer station med Trial @vaff , ansøger @Adana og ansøger @Rune soested igår. Det var et super godt run, gik meget hurtigt og alle var top effektive. Der var også en dejlig VT atmosfære iblandt gruppen. Tak for run.

Til @Mortor og @Stormlord

Igår vågnede min lille pige med 40 i feber, og det er desværre ikke blevet bedre i løbet af natten eller i dag. Faktisk har vi sammenlagt sovet omkring 2 timer i nat tror jeg. Det ændrer desværre lidt på mine planer at få spillet lidt her i weekenden, og må derfor tage mig af tøsen først og fremmest. - blot til orientering
    Last edited by Tristanas; 07-01-2012 at 8:16.

Quote Originally Posted by Tristanas View Post
    Tak for de flinke kommentar @Belmahr og @Twestersoe

Var i hammer station med Trial @vaff , ansøger @Adana og ansøger @Rune soested igår. Det var et super godt run, gik meget hurtigt og alle var top effektive. Der var også en dejlig VT atmosfære iblandt gruppen. Tak for run.

Til @Mortor og @Stormlord

Igår vågnede min lille pige med 40 i feber, og det er desværre ikke blevet bedre i løbet af natten eller i dag. Faktisk har vi sammenlagt sovet omkring 2 timer i nat tror jeg. Det ændrer desværre lidt på mine planer at få spillet lidt her i weekenden, og må derfor tage mig af tøsen først og fremmest. - blot til orientering
    Ja selvfølgelig kommer familien i første række, så det behøves du slet ikke forklare.

Jeg har selv 2 børn og ved præcis hvordan det er når ens nattesøvn bliver frarøvet en

Men god bedring med hende

God Weekend

/Mortor

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Har lige været i en FP og et par warzones med dig her til aften og synes det gik godt. Der var god stemning og det var meget skægt, så der er fra mig
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Forum Greenhorn Noobinhood's Avatar

super fed tur igår, jeg hyggede mig lad os gentage det en anden dag
    jeg ansøger til SD SW-TOR

Thread: Noobinhood ansøgning til SD SW-TOR

Uden tvivl @Noobinhood. Det var virkelig hygsomt.

Igår fik jeg spillet med @Noutron og mine to medansøgere/trials @owo og @Axident. efter et succesfuld run i Mandalorian Raiders fik jeg lokket de 3 garvede spillere med til en omgang pvp - bare for lige at introducere dem for, hvad det drejede sig om. Det viste sig, at være kæmpe øv, da vi blev pløjet rundt af en fed lvl 50 empire, som ikke var til at tage ned. Jeg tror jeg bliver nød til at hive dem med en anden god gang, når patch 1.1 har udjævnet "the playingfield"

Uden det tæller, kan jeg kun sige gode ting om @owo og @Axident, og er sikker på, det ikke er sidste gang jeg gruppere med dem.

Fik også grupperet med @Adana og @Rune soested til en omgang Athiss og fik undervejs en god samtale med @Dax over ventrilo, som besvarede en masse god spørgsmål og bragte en hyggelig stemning med sig, så også tak for igår til jer dejlige mennesker. jeg håber meget på, at ramme lvl 25 på samme tidspunkt som Anna og Rune, så jeg kan være springe med på lvling holdet sammen med jer og Dax på Tantooine Vi har fulgtes rimelig godt indtil videre, så mon ikke det lykkes.. hehe

SD Medlem Forum Recruit

Thumbs up

Jeg havde fornøjelsen at spille lidt med @Tristanas i går, og kan kun sige at udover at kan kan spille sin class, så er han en yderest behageligt person på VT - der var god stemning, hygge + seriøsitet når det var påkrævet..

Det er ikke sidste gang jeg skal spille med fyren her, ser ham meget gerne i SD da han helt klart ville bidrage med mange gode ting fremover..

Så stort THUMBS UP herfra!!
    Last edited by Noutron; 10-01-2012 at 11:02.

Forum Neophyte

Hej Jeg var med i den gruppe som Herous/Belmahr snarker om og fik også snarket med Tristanas.
    Kan kun sige at det var ok. Han virker på mig som om at han har den rigtige SD-ånd så håber at jeg kommer
    til at spille mere med ham. herfra

Ses Tristanas
    Vh. Unk

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har snakket en del med Tristanas og han virker som en rigtigt god fyr han får helt sikkert en thumbs up her fra
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Tak for de flinke kommentarer @Noutron, @Unk og @Rune.

Forum Convert MuniaXe's Avatar

Tog lige en Mandalorian Raiders med Tristanas hyggelig fætter at snakke med og flink overfor ikke SD'ere, kan varmt anbefales her fra!

"You're all clear Kid, now let's blow this thing and go home"
    There is no emotion, there is peace. There is no ignorance, there is knowledge. There is no passion, there is serenity. There is no chaos, there is harmony.
    There is no death, there is the Force.

Tak for run igår @MuniaXe og den flinke kommentar. Det kunne jo ikke ha gået bedre, og gz med lidt update på loot siden

@Mortor

Tænkte jeg lige ville give lidt update, hvilket forhindringer jeg er løbet ind i kontra gamingtid. Her i weekenden fik jeg lige presset lidt spilletid ind her søndag aften, men har ellers ikke været i stand til at game. Det er hovedsagelig fordi, jeg har meldt mig som frivillig til at indsamle underskrifter mod høringsforslaget, som skal sammenlægge skoledistrikterne i Køge Kommune. Jeg kan se at @Stormlord er fra Herfølge, så hvis han har børn, vil han uden tvivl også blive påvirket af dette. jeg har ikke selv skolebørn, men forslaget kan i bund og grund sende et barn 16 km på cykel i mit distrikt for at komme i skole, selvom der er en skole lige om hjørnet - uacceptabelt efter min mening, så derfor mit aktive arbejde for at arbejde imod det!

Dernæst er jeg løbet på nogle forhindringer på arbejdet, som gør, at jeg må give den en ekstra skalle om aftenen på work. Jeg er ikke bestemt glad for det, da det jo kulminere med spilleaftenener. Jeg vil så vidt mulig prøve at komme på i det omfang det tillader mig det, men tænkte, at jeg måtte give besked om situationen

- Trist
    Last edited by Tristanas; 16-01-2012 at 17:25.

Det er bare helt i orden. Du har også fået godt gang i din ansøgnings tråd så det ser rigtig fint ud.

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Har aldrig spillede med Tristanas, men jeg synes du skal have en thumps up for at ikke kun tænke på dig selv. Det at du lave en oversigt over dage, og man så kunne melde sig til, så man fik mulighed for at spille sammen med andre og få nogle synes jeg var et godt initativ.
    Last edited by chrella; 16-01-2012 at 19:40.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Quote Originally Posted by chrella View Post
    Har aldrig spillede med Tristanas, men jeg synes du skal have en thumps up for at ikke kun tænke på dig selv. Det at du lave en oversigt over dage, oman så kunne melde sig til, så man fik mulighed for at spille sammen med andre og få nogle synes jeg var et godt initativ.
    Jeg vil faktisk personligt gøre det samme, da det mere end noget andet viser at han passer godt ind i SD set iforhold til vores 5 værdier.

fra mig
    Last edited by Mortor; 16-01-2012 at 18:55.

Forum Initiate

Kan kun være enig med jer - men jeg tæller ikke
    GW2: Ewes
    Battlenet (D3): Owo#2829