Results 1 to 22 of 22

Thread: Djazlizh - Ansøgning til SD, SWTOR

Alarm 112

Default Djazlizh - Ansøgning til SD, SWTOR

Hej,

Jeg er en ”ung” mand på 40 år, jeg er gift med Kamilla og har 2 små piger på henholdsvis 2 år 8 mdr. og en på 6 mdr. Vi bor i hus i Karlslunde og jeg er jo lidt af en computer nørd.
    Jeg arbejder til daglig i IT afdelingen på DTU. Tidligere ejede jeg en Netcafe på Frederiksberg som hed Diablo Netcafe som jeg havde sammen med min far i 6 år.
    Jeg ved at der er et par medlemmer i guilden der har haft sin daglig gang der og det er også en af grundene til jeg har valgt at lave en ansøgning til jer.

Jeg har tidligere spillet en masse online spil, fra den spæde start ”The Realm Online” Diablo 1 + 2, Ultima Online, Everquest og nu 6 år med World of Warcraft.
    Jeg har raidet rigtig meget tidligere ,i Everquest var jeg på en PvP server der hed Vallon Zek hvor jeg var en del af guilden Twelve Prophets.
    Vi raidede flere gange om ugen og jeg var endda i fianlen i Best of the Best på tværs at servere.

Siden kom World of Warcraft hvor jeg spillede på serveren Stormrage , ud over at have raidet i mere eller mindre alle raids var jeg også guild leader i en lille hygge guild som sjovt nok hed Diablo.
    Den brugte jeg med mine nærmeste venner og famile til at raide 1 gang om ugen hver mandag og i alle de 6 år har jeg ikke gået glip af mange mandage.
    Nu spiller jeg Horde på Vek’Nilash med kun 14 danske medlemmer og er i gang med Firelands.

Nu er tid så bare kommet til jeg vil videre og spillet noget nyt. SWTOR har jeg allerede prøvet i BETA og er blevet rigtig begejstret for det.
    Jeg ved der er en masse menneskelige krav til optagelse i guilden og derfor vil jeg også melde tingene ud som de er.
    I kan forvente at jeg er hyggelig og imødekommende , hjælpsom, vil spille ofte, vil levele rimelig hurtigt, kan lede raids og alt i alt være en god guild ven.
    Jeg kan desværre bare ikke love at jeg er en der vil raide flere gange om ugen da mit real life ikke altid tillader det.
    Det som er det vigtigste for mig ved at joine netop denne guild er at være sammen med venner og en masse andre danskere,
    som man dele den sammen passion som jeg har til at hygge, spille spil sammen og snakke.

Jeg har læst og godkender og støtter selvfølgelig jeres værdier 100% :
    http://www.semperdanica.dk/showthread.php?31353

Mit char navn er endnu ikke endeligt. Men mit forum navn her på siden og på www.SWTOR.com er begge steder : Djazlizh

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

Jeg har kendt Djazlizh i omkring 11år, jeg startede med at spille nede på hans netcafe og har holdt kontakten ved lige så meget som muligt siden.
    Jeg er klar over at SD har rekruterings stop for Republic, men vil stadig gerne give 10 tommelfingre op for ham, og håber at han kan spille med os i SWTOR

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hey Djazlizh

Tak for ansøgningen. Du er desværre lige en dag for sent på den, da vi nu har lukket midlertidigt for Rep.
    Vi har dog stadig åbnet i SD's Empire PVP guild, hvis det er noget?
    Læs her:
    http://www.semperdanica.dk/showthread.php?38480-Vigtig-info-til-Republic-Ansøgere-Lukket-for-nye-optagelser

Såfremt du vil til Empire, så bare skriv det i din tråd her, så flytter vi den over for dig.

Vi kan også lade din ansøgning stå inaktiv, indtil vi åbner op for rekruttering igen hvis du hellere vil det. Du kan stadig spille sammen med os ingame. Det bliver bare uden guildtag.

Lad mig vide hvad du vil

/Storm
    Last edited by Stormlord; 28-11-2011 at 11:04.

Alarm 112

Hej.... Nej det har ikke interesse pt at spille på en PvP server... En af grundene var netop "Saliq" Nick som jeg kender i real life jeg ville spille med.
    Men hvis 1 dag skal hindre mig i at joine er der jo ikke noget at gøre ved det desværre. :-)

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej Igen,

Jeg fik postet samtidig med Saliq, og så derfor ikke at du kendte nogen SD'ere IRL. Det betyder at det muligvis ikke bliver en afvisning alligevel, da vi i SD har en tradition for at IRL venner og familie i nogle tilfælde kan komme foran/udenom ansøgningsstop. Jeg skal dog lige vende den med resten af SWTOR ledelsen inden jeg kan give dig et 100% go

/Storm

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Djazlizh

Vi har bestemt at acceptere din ansøgning da vi i SD han en speciel regel som gør at tætte venner og familie medlemmer har mulighed for at ansøge selvom vi har har ansøgningsstop.

Du kommer ikke til at få trial inden release, da vi kræver en vis form for aktivitet på vores forum inden man kan få trial og da der kun er ca 4 uger til release er dette ikke muligt inden da.

Men du vil sammen med de andre ansøgere stå i en form for kø. Dvs at når der er nogen der dropper spillet fordi det ikke lige var dem alligevel eller at vi afviser nogen af de øvrige trialmembers, ja så bliver der en åbning for dem som er i køen.

Det lyder måske som om at det kan have lange udsigter, men erfaring siger os at der altid er en god del som hurtigt hopper fra når vi starter på et nyt MMO.

Så hvis ovenstående ikke har skræmt dig helt væk, så gælder det bare om at være aktiv på forum og evt på VT så vi kan lære dig at kende den vej igennem inden release.

Jeg eller en af de andre SWTOR officerer skal også lige have en kort VT samtale med dig på et tidspunkt, så vi kan få hilst ordenligt på hinanden.

Du mangler lige at få opdateret din signatur med at du er ansøgere jvf vores sticky info til ansøgere og så vil vi også gerne kende dit IRL navn, men det er ikke et must.

Har du ellers nogen spørgsmål, så skriv enten her eller send mig en PM.

Tilbage er der kun og sige, velkommen til

/Mortor

Alarm 112

Jamen jeg takker mange tak.... og venter gerne i kø. Skal nok sørge for at få lavet min signatur i morgen.

/Nicolas ;-)

Alarm 112

Hey, ville bare sige jeg har endelig fået adgang og lavet nogen navne.
    Min main bliver en Trooper Vanguard som hedder : Zajd
    Mvh
    Zajd (Trooper Vanguard) på The Red Eclipse

Quote Originally Posted by Djazlizh View Post
    Det er også en sjov character og spille

Forum Learner Aranoxx's Avatar

Quote Originally Posted by Djazlizh View Post
    Samme her, jeg har ligeledes en Trooper-V og de virker nu ret sjove(selvom det kun lige er low-level jeg har prøvet )
    *** Rifting...... keep Rifting, can't slow down..... Riiiiifting!!!! ***

SD Medlem Forum Recruit

Jeg kan kun sige god for Djazlizh, super fyr..

Alarm 112

Har opdateret min siginatur, ud over det har jeg nu også en alt char som hedder : Tyv

Kan man overhovedet se min siginatur ?
    Last edited by Djazlizh; 21-12-2011 at 17:23.
    Mvh

SD Medlem Forum Neophyte

Kan kun anbefale Djazlizh, efter de fp vi var igennem igår
    WoW - Vhaílor paladin.

D3 (hardcore) - hochreuter#2129

SWTOR - Moto Jedi Sage: Boma Jedi Guardian. Indtil videre i dvale.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Boma-Ye View Post
    Kan kun anbefale Djazlizh, efter de fp vi var igennem igår
    Yes, var med på samme tur hvor vi lige tog 3 FP's i træk, rigtig hyggelig tur
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

SD Medlem Forum Apprentice

Var lige et smut i Mandolorian Raiders her til aften med Djazlizh. Ingen problemer what so ever. thumbs up !

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Min første FP og må sige det gik rigtig godt, bort set fra at jeg døde og vi glemte at klare en mob i starten af FP, så de andre måtte løbe tilbage og banke den, så jeg kunne blive resset. Zajd (djazlizh) klarede det godt, som tank. Vidste ikke helt hvordan han skulle tank, men det gik rigtig godt. Så
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Forum Elder Beawolf's Avatar

Jeg havde fornøjelsen af at gruppe med Zajd tidligere i dag, og vi havde et godt run.

Ud fra dagens oplevelser er jeg slet ikke i tvivl om at Zajd vil passe godt ind i SD, og jeg ser frem til at vi kan få smækket et trial SD tag på nakken af hans plastichjelm.

Jeg håber at kunne gruppe op med Zajd igen en anden dag
    'BeaWolf' since 2008

Vil også lige sige god for Djaz

Alarm 112

Hey vil bare høre status på min ansøgning. Jeg mener at have hørt at man ville få sin trial den 22 Januar, men jeg har ikke hørt noget. Hvis jeg har misforstået noget er der så en der kan give mig en update på hvad jeg kan forvente.
    Mvh

Hej @Djazlizh

Jeg har hermed fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen til SD som trial member. Det betyder at du nu får adgang til vores interne forum samt ingame chatchannel.

Du bedes læse denne tråd igennem og bla opdatere din signatur som nævnt heri. Du har fået samlet tilstrækkeligt med anbefalinger, så det handler bare om at opføre dig ordenligt den næste månedes tid

Vi ses ingame

/Mortor

Hej @Djazlizh

Jeg har hermed fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen til SD som medlem

De bedste hilsner

Mortor