Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 36 of 36

Thread: FB 2 phase er i gang nu

Forum Recruit

I kommer at spille med mig når i starter da jeg sletter min chars og restarter .

(sælger dog nok mit udstyr og sender til pengene til min nye char. lidt godt skal han have det )

Tænk også på alle de fine ting i kan få fra de høje lvls :O)
    EVE:
    Thaad Grorthag (30 mil SP and still learning( PVP Missions))
    ThePhantom81 (8 mil SP An going hard. (industrialist & research)

Forum Convert

Quote Originally Posted by Minfetter
    Kan kun IGEN sige det som jeg har sagt det ingame. Jeg håber IKKE at de wiper char's, for man er sgu kommet til at holde af sin toon. Til jer som siger at det er uretfærdigt, hvis I ikke har spillet FB (som er jeres eget valg?) at char's ikke bliver wipet. Sorry men det er min mening at det bare er tough luck. Der var INGEN som holdt jer fra at logge ind og komme igang sammen med jeres guild var der?

Yes, jeg ved at det nok er hårde ord, men de kommer direkte fra hjertet. Man skal ikke whine over noget som man selv har valgt vel?

En lille scenario..:

Char's bliver whipet... Servers bliver FLOODET med lvl 1ere. HELD og lykke bare med at logge IND (vil dog nok stadig forekomme).... lowlvl zoner bliver FYLDT med 500-700 lvl 1ere som ALLE venter på den samme lowlvl mob, så HELD og lykke. Hvis det i det mindste lader sig gøre at de IKKE whiper, så betyder det faktisk meget nemmere spil for dem, og jer, som IKKE har spillet FB. I kommer ikke til at skulle overcampe zoner som konstant går ned fordi de ikke kan klare 500+ mennesker i det samme sted.

Alt i alt så kan jeg ikke se EN god ting ved at whipe. Men det er så mig.
    Nej, det skal man NETOP ikke. Du har selv VALGT at spille beta, du vidste udemærket godt at der var stor chance for wipe (jeg siger chance for jeg mener det er en god ting). Den smule tid der var problemer med spawn camping var kun noget jeg lagde mærke til de første par dage, derefter var det fuldt ud muligt at queste og xp'e.
    Hvis man ikke wiper er serveren fuldt med high lvl personer der er klar til at ganke de nyankomne så snart de bevæger sig ud i contested områder. Det sker også når en server lige starter op, men slet ikke i lige så høj grad som det vil ske hvis der ikke bliver wipet.

Forum Trainee

Tror ikke at du vil være i stand til at sende penge fra en wipet char til en ny char hehe, men lad os nu se.

Forum Recruit MadMuffinDK's Avatar

Jeg håber sgu lidt de whiper når retail går i luften, selvom jeg godt kan se noget fornuftigt i det Minfetter skriver. Hvis ikke de gør kunne jeg godt finde på at slette mine toon da hverken navn eller udseende passer mig særlig godt :wink: ( det gik lidt stærk med char. creation da jeg ville hurtigt i gang )
    Tidligere medlem af SD - Spiller causal på Auchindoun med Alliance og IRL venner :-)

Guest

Uden at skrive den store forklaring på hvorfor så tror jeg slet ikke jeg vil starte på eu hvis ikke de wiper. Ganking vil være så sygt at man næsten kun kan spille på en pve server, og ja jeg taler af erfaring.

Når først man rammer lvl 60 er der intet at lave ud over at farme gold til en epic mount og ganke folk indtil der begynder at være flere der rammer 60 så man kan komme igang med high lvl instance's.

D.

Forum Trainee

Kan godt se hvad du mener Kano, og det kan også godt være at du har ret på sin vis. Og så alligevel ikke, for der vil altid være de no lives som ikke har arbejde, ikke har kæreste og som HAR familie men ikke interesserer sig for dem, og de vil til HVER en tid overhale alle no matter what. Det vil helt klart gavne SD, som jeg ser det, at være lvl 60 over hele linien, eller ihvertfald tæt på, for vi vil være i stand til at raide, i stand til at owne den ene by efter den anden i Alliance land, og vi vil rent faktisk være i stand til at overleve heavy guard beskyttelse. Det sidste er taget ud fra den kontekst som vi så sidste søndag. Nemlig at PC'ere ikke lavede NOGEN som helst problemer for os, men derimod den sværm af guards som spawnede når man bare dræbte EN af dem.

Forum Trainee

Et eksempel er f.eks. Tong på Beta Server 8... Manden er allerede lvl 60, og hvis jeg ikke tager helt fejl, så var der faktisk nogen som sagde i GC at manden allerede render rundt med det bedste ridedyr... Jeg ved ikke om det er coke, smøger, kaffe eller væg til væg colaer der holder ham oppe, men han har da helt sikkert ikke noget at komme hjem til, MED mindre hans kæreste self er en spiller som heller ikke har noget liv, som ergo ikke kræver noget tid fra ham fordi de altid er sammen...

Forum Convert

Det er jo ikke spillere som Tong der bliver problemet, for han bruger jo al sin tid på PvE indtil han rammer lvl 60. Problemet er jo de ganker fjolser, der er blevet en lvl 40-45 stykker nu og som ikke kan finde ud af PvP med mindre de er dobbelt så mange som modstanderne. De vil have et stort forspring til dem som begynder på en frisk på en PvP server.

Et godt eksempel er nogle fjolser fra Azeroth Company (hedder noget i den stil, kan ikke huske det). Jeg væltede rundt i Stranglethorn sammen med Qworg fra guild, vi var lige gået lidt væk fra hinanden, da jeg pludselig bliver angrebet af 2 tosser fra Azeroth Company. Jeg holder stand indtil Qworg når hen til mig, hvorefter vi lammetæver dem. Det kunne de sq ikke holde til, så de henter da lige 2 personer mere og banker os 4v2. Det er den slags no-skill idioter der bliver et problem, hvis der ikke kommer et server wipe.

Der kommer også et problem selvom der bliver wipet, for der vil altid være den slags fjolser, men problemet bliver bare SÅ meget større hvis de får lov at beholde deres beta chars.

Minefetter:
    Jeg forstår naturligvis godt det er pisse surt hvis de wiper, man har fået et personligt forhold til sin karakter, og det er surt at skulle starte forfra. Men der fra og til at sige det sq bare er surt for folk der ikke har haft lyst til at BETA teste et spil, synes jeg der er MEGET langt.
    Du har valgt at du gerne ville være med til at fejlfinde et spil, det er godt, så kan spiludviklerne finde og rette de fejl der måtte være. Men for os som ikke har lyst til at teste et spil, men først vil med når det kommer i en fuld og færdig version, det synes jeg virker ulogisk at vi skal straffes for.

Hvis der ikke kommer et wipe vil man fra starten af være et par måneder bagud, og folk stopper jo ikke med at spille når retail kommer, ergo skal man, hvis man spiller sådan rimligt normalt (for en geek), stadig bruge ekstra tid i en 3-4 måneder for at indhente dem der har været med til at teste spillet. Jeg synes de må have nok i den fordel at de kender alle quests og derfor sparer mega meget tid der.

Og de no lives som gamer 24/7 du snakker om..ja de er jo allerede med i BETAen, for de vil være højst level, og de vil have den enorme edge der ligger i at have spillet gennem quests flere gange, de kan alligevel level på ingen tid...

Blizzard kan forøvrigt rimilgt nemt tweake spawn rates, så hvis de vil kan de sætte monstre til at spawne hurtigere i starten af retail, så det ikke vil være et specielt stort problem med overcrowding.

Guest

Quote Originally Posted by Minfetter
    Kan godt se hvad du mener Kano, og det kan også godt være at du har ret på sin vis. Og så alligevel ikke, for der vil altid være de no lives som ikke har arbejde, ikke har kæreste og som HAR familie men ikke interesserer sig for dem, og de vil til HVER en tid overhale alle no matter what. Det vil helt klart gavne SD, som jeg ser det, at være lvl 60 over hele linien, eller ihvertfald tæt på, for vi vil være i stand til at raide, i stand til at owne den ene by efter den anden i Alliance land, og vi vil rent faktisk være i stand til at overleve heavy guard beskyttelse. Det sidste er taget ud fra den kontekst som vi så sidste søndag. Nemlig at PC'ere ikke lavede NOGEN som helst problemer for os, men derimod den sværm af guards som spawnede når man bare dræbte EN af dem.
    *Cough* nolive her *Cough*

Det tager ikke mere end en 11 ingame dage at blive lvl 60 med lidt held, og det er gjort af en der hverken spillede alpha/closed/stress. Hvor mange dage man så vil bruge på at smide de 11 ingame dage ind i spillet er så op til en selv, han gjorde det på 15 dage.

D.

Guest

oki hør her

Alfa = Testing
    Beta = Testing
    Retail = Full Game
    Patches = Updates til Full Game

Når man tester et fly en bil you name it
    så bliver den sgu da aldrig solgt
    fordi den er blevet tested i hoved og røv for fejl.
    Nej man laver nye udgaver og de bliver solgt.

Det er totalt det samme som at lave et computer spil.
    Du kører tests for at finde fejl,hvorfor de lader folk være med er
    fordi det hjælper dem med at finde fejl hurtigt
    hvis de folk som ellers er med i alfa og beta
    tests gør det som de skal at spille spillet og
    finde fejl og rapporter dem til Blizzard.

Jeg er 100% sikker på at EU servers bliver Wiped totalt.
    Jeg er 100% for det,jeg var US open beta
    og der røg nogen nice Characters af mine
    men blev jeg sur nej slet ikke for jeg viste det ville ske.
    Sådan er der også noget andet med en wipe
    det er jeres account's de er ikke sat up til
    at betale per. mdr. endnu.
    Hvis i tror blizzard lad jer spille gratis på
    jeres FB accounts kan i godt tror om.
    Hvorfor de ikke wipe i korea er
    fordi spillet er gratis per. mdr. derover
    hvis jeg ikke tager meget fejl.

Page 2 of 2 FirstFirst 12