Results 1 to 7 of 7

Thread: Ladydie søger ind i SD

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Default Ladydie søger ind i SD

Nu har jeg spillet WoW aktivt i 10 dage. Jeg er blevet temmeligt bidt af det, det er meget bedre end jeg havde turdet håbe på.
    Jeg er 28, Quinde, gift, og uden børn. Kommer oprindeligt fra Lolland men arbejder nu i Padborg. Min bror Madsoul fortalte mig om SD inden jeg overhoved prøvede WoW. De sidste dage har jeg haft kontakt med et par af jer, og I er virkelig alle hjælpsomme og Coole.
    Ud over min bror Madsoul, har jeg talt en del med Phantomdk/Thephantom, Morfar og lidt med Wootah.
    Jeg var med til det Raid i weekenden - PC-en jeg spillede på laggede for meget, så jeg måtte tage min egen Zeppelin - og da var mange af jer andre allerede døde inden jeg kom over.
    Nu er min Troll Priest lv 15 - og jeg har Tailoring som main skill.
    Jeg håber I vil have en halvtosset spillegal gammel tøs med i SD.
    Jeg svarer gerne på spørgsmål.
    MVH
    Ladydie :-D

Guest

Ja, jeg var i gruppe med dig til det raid, det var vist noget værre noget med den zeppeliner. Men du nåede da derover til sidst !

Håber vi ser mere til dig ingame i den nærmeste fremtid, og jeg er sikker på Wootah er enig. Han var vist ude på at lokke dig i byen her til aften !

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Kom lige i tanke om, at jeg ikke havde fortalt hvornår jeg mest spiller.
    Jeg er en af de spillere, der hele ugen står lidt tidligere op, så jeg kan spille, mens jeg spiser morgenmad.
    Om aftenen spiller jeg, medmindre der kommer noget meget godt i TV, har nemmelig ikke TV der hvor PC-en står.

Glemte lige: har selvfølgelig læst CoC og de andre regler - disse vil jeg gerne overholde, det virker alt sammen meget fornuftigt og jeg er af person en hjælpsom type. (Ok som lv 15 Priest kan jeg nok ik hjælpe så mange endnu - ud over at lave 8 slot bags)

En bytur havde sikkert været skide sjovt, men der er som sagt meget langt fra Flensborg til Kbh 8)

SD Trial Forum Neophyte

Default Familie

Jeg er godt igang med at samle Familien.. Det var så min storesøster.
    inden længe joiner min Far også.. hehe hvis han for overskud til at spille wow altså.. nu får vi se.. men det alletiders at ens søster interessere sig for computer spil frem for heste f.eks.

KH MadSoul

Forum Apprentice bekay's Avatar

Har du nogen ugifte søstre? :P

Ja ja, nogen skulle jo spørge... :twisted:

BeKay aka Thando
    + Than* permutationer

Forum Recruit

Selvom jeg ikke har noget og sige til optagelse af nye medlemmer, vil jeg dog lige give lidt anbefalinger med på vejen.

Har spillet lidt sammen med hende og hjulpen med diverse spørgsmål hun har haft.

Efter min mening klarer hun sig godt som en nybegynder i WOW.
    Så :Thumpsup: fra min side.

Ps skriver herinde fordi jeg selv syntes at det mindste man kan gøre er lige og give til kende at man har haft kontakt med personen ingame.
    EVE:
    Thaad Grorthag (30 mil SP and still learning( PVP Missions))
    ThePhantom81 (8 mil SP An going hard. (industrialist & research)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Lady

Jeg kan lige så godt invite dig med det samme. Familie i SD, og nu begynder bejlerne at dukke op, hvad bliver det næste? at de modige i SD begynder at lokke dig i byen :roll: :P

Du er medlem på prøve som normalt. Be a good girl! :wink:

wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.