Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Moody hber p at vre en del af SD

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Default Moody hber p at vre en del af SD

Hej Semper Danica'er

Jeg hedder Lars. Jeg er 34 r og bor i Vejle. Jeg ved ikke helt hvad mit navn i spillet kommer til at blive. Jeg har en par stykker der skal afprves, men satser p "Ludo" ligesom her p forumet. Min character kommer til at blive en jedi consular sage. Der er sdvanligvis altid mangler p bde healere og tanks og det bliver nok ikke nogen undtagelse i SWTOR. S jeg prver healing og ser om det fanger. Jeg starter p den server i nu engang lander p i hb om at joine guilden nr der kommer en bning (hvis i overhovedet er interesseret i mig, that is ) og kigger ikke efter andre guilds fr jeg har et definitivt svar fra jer - som forhbentligt bliver i form af en invitation

Jeg starter p SWTOR som s mange af jer og har i mit research omkring spillet snublet over jer. Jeg synes det kunne vre fedt at komme i en god guild fra starten, s derfor smider jeg lige en ansgning ind. Jeg ved der er lukket for ansgere indtil videre, men vil gerne betragtes nr i engang (forhbentligt) bner op igen.

Jeg har gennem mange rs erfaring med MMO's erfaret at livet i en guild er S meget federe end at rende rundt alene og finde tilfldige grupper. Nr jeg finder en guild ender jeg som regel med stort set kun at spille med guildies da det plejer at vre sjovest og mest afslappet - og dermed hjlper det ogs guilden som helhed. Det at vre i en god guild har ogs meget at sige om man i sidste ende kommer til at kunne lide spillet og gider bruge s mange timer p det som jeg er sikker p jeg kommer til :P. Lige svel som i har forventninger til mig har jeg selv forventninger til den guild jeg ender op i. Jeg forventer en aktiv guild (bde i spillet og i chatten), hjlpsome, Klar p raids (har ikke travlt med at n endgamet, s det betyder ikke ndvendigvis hardcore raiding) og sidst, men ikke mindst at det er en moden guild. Alle disse forventninger virker dog som om de ville blive indfriet i semper danica, ud fra hvad jeg har lst.

Som person og MMO spiller er jeg en meget hjlpsom person. jeg elsker instances og raids og hjlper gerne guildies og venner igennem hvis der er behov for det. Jeg er lidt tilbageholdende - eller mske genert i starten, indtil jeg lrer folk lidt bedre at kende. Jeg er en sjov person som altid er klar p det ene eller det andet. Jeg er dog ikke meget for PvP, hovedsageligt fordi jeg stinker til det og efter de frste 10-20 ddsfald synes jeg det sjove gr lidt af det . jeg er en meget stabil person, som gerne skriver mig op til raids osv, og vigtigere endnu, jeg srger for at mde op til det jeg skriver mig op til. Jeg har som udgangspunkt altid respekt for folk indtil de beviser det modsatte. Jeg spiller stort set hver dag og endnu mere i weekenderne - med mindre vennerne lokker med l, f.... & (horn) musik . Jeg mener generelt at jeg ville passe godt ind i en guild som jeres (og dette skal ikke opfattes p en arogant mde).

Min MMO baggrund er: Jeg startede med at blive lokket ind i everquest af en ven. Jeg startede kort tid efter ruins og kunark udvidelsen udkom og spillede det rigtigt meget frem til WoW udkom. Derefter sprang jeg over p WoW og har spillet det fra start og frem til Wotlk udvidelsen. Den sidste boss jeg var med til at raide var slut bossen i den frste wing i icecrown citadel (mener jeg det hedder. Har glemt de fleste af navnene p zonerne). Derefter blev det for meget af det samme og jeg stoppede. Det er de to spil jeg har brugt mest tid p, men har ogs spillet lotro, age of conan & rift i omkring et halvt r i hvert spil. Jeg har prvet star wars galaxies, warhammer og DaoC men de nede ikke at fange mig. Jeg har brugt rigtigt meget tid p at raide i Everquest og WoW og har nok raidet det meste der kan raides.

Jeg har lst regler og vrdier og er 100% enig. Som en lille slutnote vil jeg gerne tilfje at jeg er meget for "Need before greed" reglen. Jeg arbejder selv hele tiden serist p at forbedre mit gear, men bjer mig gerne hvis et item er bedre for en anden ven/guildie. N jeg skriver at jeg arbejder serist p mit gear, skal det ikke lses som at jeg er en "loot whore" - slet ikke!, men det ville vre lgn hvis jeg sagde at det ikke var en del af drivkraften i spillet. Som jeg selv ser p det: jo bedre gear jeg har, jo bedre kan jeg hjlpe andre.

Hber i gad lse hele smren Hvis jeg ikke fik det hele med s hold jer endelig ikke tilbage. Jeg hber at hre fra jer.

Lars / Ludo

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Lars

Tak for din flotte ansgning.

Vi har desvrre lukket for nye ansgere p nuvrende tidspunkt, men vi vil lbende vurdere behovet for nye ansgere efter release.

Det betyder at jeg desvrre bliver ndt til at afvise din ansgning grundet ansgningsstop. Men flg lidt med p forummet og hold je med nr vi bner op igen og send mig s en PM hvis du stadig er interesseret. S skal jeg nok aktivere denne trd igen.

Mvh

Mortor

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Var i wargame med Lars idag. Thumbs up herfra Han virker som en flink fyr

Moody var en af de 5 heldige som var hutig til at sende mig en PM med nske om aktivering af afvist ansgningstrd pga ansgningstop.

S Moody nu glder det om at samle anbefalinger i din ansgningstrd.

God weekend

/Mortor

Og jeg vil da lige starte med at give en selv, da jeg har haft fornjelsen af at raide EV sammen med dig.

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Sdan! Kom glad drenge (og piger - har vi nogen star wars chicks i SD?), kast nogen thumbs efter mig

Forum Warden Eworc's Avatar

Jeg har ogs vret bde i operations med moody samt vret i nogle hardmodes og jeg synes han virker som en rigtig flink person, der knokler godt p nr vi er afsted
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Forum Adept Dax's Avatar

Moody kan ogs godt f en af mig. Han var flink til at komme og heale da vi jagtede world bosser.
    Sgt. WvW.

Thought without action is a daydream.
    Action without thought is a nightmare.

Forum Senior Executie's Avatar

STORT herfra.

Moody er super hjlpsom og vil helt sikkert passe godt ind i SD.

Ind med ham ASAP.

Forum Learner

Har efterhnden vret i mange HM's med Moody s ogs et stort herfra, super hyggelig fyr og meget hjlpsom.

SD Medlem Forum Learner Zopanik's Avatar

Har vret i et par HM med Moody, flink og hjlpsom fyr
    Zopanik, formerly known as Zoron p SDs forum.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

M da lige sige at Moody da skal ha en trial han er fin nok.
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Elder Beawolf's Avatar

Har kort haft fornjelsen at gruppe/tale med moody, og det har kun vret 110% positivt.

Kunne godt tnke mig at gruppe/tale lidt mere med moody, fr jeg smider en thumbs. Han virker dog klart som SD materiale.
    'BeaWolf' since 2008

SD Medlem Forum Neophyte

Jep ind med Moody, har vret igennem flere fp og en enkelt operation og kan kun anbefale en trial til ham
    WoW - Vhalor paladin.

D3 (hardcore) - hochreuter#2129

SWTOR - Moto Jedi Sage: Boma Jedi Guardian. Indtil videre i dvale.

Forum Recruit

Har ogs vret i EV med Moody, samt taget nogle daylies med ham.. super flink fyr, stort fra mig.
    Wisdom of the day...
    En giraf kan lve... men en lve kan ikke giraf...

Har kun positive ting at sige om Moody, han er altid klar p at hjlpe lower level players og joine FPs, derudover en super hyggelig fyr at tale med

God is an ever-receding pocket of scientific ignorance
    - Neil Degrasse Tyson

Forum Warden Tineea's Avatar

Kan klart tilslutte mig det de andre har skrevet allerede... ind over

Forum Elder Deadlock's Avatar

vil ogs gerne give Moody en altid vret venlig og hjlpsom de gange vi har kbt FP eller raid

Forum Initiate

Har i den tidlige del af swtor hygget en del med Moody, s selvflgelig skal han da have mit tilsagn

Forum Recruit

Har lbet gennem EV med moody 3 gange nu, og flere gange lavet daylies med ham.. flinker fyr.. superb healing.. stort fra mig
    Wisdom of the day...
    En giraf kan lve... men en lve kan ikke giraf...

Forum Convert Rockz's Avatar

/Rockz
    "The more you sweat in training, the less you bleed in battle"

Forum Convert Black Phoenix's Avatar

hyggeligt run med daylies. herfra

vil lige give moody har spillet en del med ham og han virker til at vre en hyggelig hjlpsom fyr.

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

Hej @Moody

Jeg har hermed fornjelsen af at kunne byde dig velkommen til SD som trial member. Det betyder at du nu fr adgang til vores interne forum samt ingame chatchannel.

Du bedes lse denne trd igennem og bla opdatere din signatur som nvnt heri. Du har fet samlet tilstrkkeligt med anbefalinger, s det handler bare om at opfre dig ordenligt den nste mnedes tid

Vi ses ingame

/Mortor

Forum Learner

Moody - Go humor - Rar Fyr - Hjlpsom - Kanon Healer - Han er min wingman - Har intet drligt at sige om moody, han er en rigtig fed fyr, med masser af overskud til andre end sig selv, har lbet med ham i rigtig mange timer, og det har vret rigtig gode timer.. Moody siger aldrig nej til en udfordring, desuden er han gammel EQ haj som jeg selv er - Grind og lootlovers.... jeg kunne blive ved og ved .... men det gr jeg ikke , det her m vre nok egoboost til moody. Moody fr alle de tomler jeg har mulighed for at give...

Bare vr dig moody - s skal alting nok g