Results 1 to 22 of 22

Thread: Skjorten: Return of the shirt!

SD Trial Forum Apprentice Skjorten's Avatar

Default Skjorten: Return of the shirt!

Hej SD.

Så gik den ikke længere og derfor vil jeg utroligt gerne søge tilbage i nordens bedste guild!

Første del af min genansøgning udfylder jeg med hvorfor jeg smuttede til at starte med. Efter det hvorfor jeg gerne vil tilbage.

Da jeg tidligere på året valgte at forlade SD var det grundet en masse blandede følelser som jeg ikke kunne håndtere effektivt.
    Hovedårsagen til at jeg smuttede skyldtes dengang, for mig at se, den heftige klike dannelse som var i Rift delen. Jeg fik til sidst nok af at være online mange timer, og være en del af en organisation, hvor jeg følte mig "tvunget" ud i PuG´s for at lave diverse instances og få MMO oplevelsen. Det er helt fair at folk gerne vil køre nogle faste folk sammen. Men det der fik bægeret til at flyde over for mig, var når vi var nok til at lave en instance online, men folk ikke gav response på at lave en tur, og så 5 min. senere var afsted fordi én bestemt person kom online. Efter mange oplevelser af den dur fik jeg simpelthen nok, for at være ærlig.
    Og blandet sammen med lidt irl "problemer" valgte jeg at rage quit. Et valg som jeg faktisk ikke havde lyst til, men var i en position hvor jeg følte mig fyldt op og magtesløs. Ja, det smarte havde været at tage en pause, men man kan ikke altid kontrollere sine følelser, og det var dem jeg agerede efter, som det menneske jeg er.

Til trods for dette, har hele min oplevelse af SD kun været yderst positivt! Og det er netop derfor jeg gerne vil ind igen!

ToR er på trapperne, og dette er et spil som jeg ønsker at bruge meget tid på. Og når jeg ved hvor mange timer jeg vil ligge i spillet, så vil jeg også have den fulde oplevelse. Og her ved jeg at SD kan give mig dette. Specielt pga de mange venner som jeg efterhånden har fået gennem årene. Personer som jeg stadig har holdt kontakten til selvom jeg ikke længere er i SD.

Tja, savner faktisk meget alt det sociale som SD indeholder, og det er hovedpillen til hvorfor jeg vil tilbage. Og skulle jeg ikke kunne komme ind, så er det stadigt helt oplagt for mig at spille på samme server og side i TOR, udelukkende for at kunne komme til at spille med mine venner i Semper.

Indtil nu har jeg brugt tiden på arbejde og venner/familie. Har skam også fået spillet en del computer, men den har mest stået på en del fps og LoL/SC2. Og da jeg ikke har haft et mmo som "tændte" mig, så ville jeg ikke søge tilbage til jer, før nu.

Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg ellers skal skrive, men er sikker på at der sidder en del folk med nogle opfølgende spørgsmål, så vil i stedet lukke posten ned, og svare det bedste jeg kan på hvad der nu skulle blive spurgt om.

Jeg vil utroligt gerne tilbage!

- skjorten.

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Held og lykke med din genansøgning!

SD Trial Forum Acolyte Ragz's Avatar

Jeg nå vist hellere give dig en Thumps up <3 Skjorten!

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Smider lige din afskedstråd ind: http://www.semperdanica.dk/showthrea...n-siger-farvel!
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Din afskeds tråd

Plus i min bog for at skrive en god afskedspost, IMO er der ikke så meget rage quit over det.

Jer ser ikke noget problem i at have dig tilbage i SD, så herfra...

EDIT: @Kirneh bah, du var enten for hurtig til at linke, eller for doven til at skrive mere end jeg gjorde... :P

Officer Forum Warden

Skjorten er en af dem jeg rigtig gerne ser i SD igen!

Har spillet utroligt meget med ham, og kommer også til at spille meget med ham i SWTOR. Så håber at han kommer ind igen.

/Gadrielz

Man kan ikke spille SWTOR uden en skjorte.

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Husker kun godt om dig Skjorten på forummet. Erindre ikke at have spillet med dig, men ser dig gerne tilbage i SD igen

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Quote Originally Posted by Romulus View Post
    Plus i min bog for at skrive en god afskedspost, IMO er der ikke så meget rage quit over det.

Jer ser ikke noget problem i at have dig tilbage i SD, så herfra...
    Enig.
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg havde helst undværet din forklaring om Rift. For jeg har altid den holdning, at hvis der
    er problemer, så løser man dem, og jeg husker ikke at ledelsen har fået pm's fra Skjorten,
    der bad om hjælp til at løsne op for Rift problemerne. + at Rift problemerne jo skyldtes
    for få spillere, så det burde ha været noget alle kunne snakke om.

SD er ikke en børnehave, hvor de andre børn laver en klike, og så bliver man holdt uden for.
    hvis folk ikke svarer på ingame LFG, så betyder det ikke at du er udenfor, det betyder bare
    at du ikke gør nok for at trænge igennem med budskabet.
    I SWTOR med 140+ online, der vil også komme dage hvor du skriver LFG i guild chatten, og
    så er der ingen der svarer. Det betyder ikke der er kliker, det betyder kun at folk bare er
    aktive med noget andet, og alle sidder og tænker "der er nok en anden som svarer"..
    Lad være med at bliv fornærmet over hvis folk ikke svarer i guildchat. Det betyde ingen ting,
    og er 99% sikkert ikke noget personligt!

Anyway, min pointe er, at jeg er ked af når folk quitter fordi de opgiver at kommunikere.
    Der er så mange måder at løse det på, både ingame, hop ind på VT, på forum og i pm's til ledelsen.

Så neutral stemme fra mig, jeg husker dig ikke for noget dårligt.
    Kommer du ind igen, så kom frisk og positiv! Rift er lukket fordi folk faldt fra! Så ny start!

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Acolyte

Jeg ser ham også gerne i sd igen

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Jeg fryser, jeg vil ha min Skjorte tilbage
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Forum Acolyte Lichidaus's Avatar

Hej Skjorten.

Godt at se dig tilbage! Thumbs up herfra.
    Keyser Soze - Witch Hunter (K8P) - "A spook story that criminals tell their kids at night."
    Phosphorus - Bright Wizard (K8P) - "I am the god of hellfire, and I bring you... fire!"
    Battlefield Bad Company 2: [SD] Canopener
    Rift: Canopener, Warrior - Reaver, Warlord, Paladin

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

@Skjorten du har søgt ind i den forkerte guild. Du skriver nordens bedste, men vi er altså galaksens bedste. Men skal du da lige ha herfra.

Forum Warden Dake's Avatar

Jeg er til dels enig og til dels uenig med woot her. Fint nok at det kommer på bordet, men timingen er lidt off
    Men som du skriver er der også noget personligt inde over - det er sgu fair nok at miste "sit cool" en sjælden gang i mellem, og det er jo ikke fordi der blev en masse drama ud af det alligevel.
    Hyggelig fætter og fin at spille sammen med så Så må du bare passe på med at være i klike med Gadrielz
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Skjorten.

Dejligt at du fik skrevet din genansøgning, og det er rigtig godt at der også kommer positive posts fra medlemmer der kan huske dig.

Jeg tager din genansøgning op i GM rådet, og så skal jeg nok skrive når vi lige har snakket om det. Indtil da, så holder jeg øje med, om der kommer flere posts til dig her i tråden fra medlemmer.

Hilsen Trine.

Forum Senior Executie's Avatar

Den her havde jeg lige overset .... herfra.

Skjorten er en fin fyr IMHO.

Jeg siger tak fra jer alle

På med skjorten.

Jeg havde heller ikke set denne post før nu og husker som alle andre kun positive ting om Skjorten, så fra mig

På med (Jern) Skjorten.....
    »God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson

Lille update: Jeg har ikke tiden til at spille tor før starten af det nye år. Har derfor endnu ikke købt spillet, men det skal nok komme

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Jeg vil gerne ønske dig et varmt velkommen tilbage til SD

Jeg giver dig adgang til det interne forum, og så er det bare at joine os når du snart får tid til at spille sammen med os. -og der skal jo være nogen til at holde @Gadrielz i ørene i Swtor, så selvom det er en stor opgave, så håber jeg du er frisk på den

Hilsen Trine.