Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: WoW PvP Video - Darkshire 2-mands raid

Guest

Default WoW PvP Video - Darkshire 2-mands raid

T-Krydset lidt vest for Alliance byen Darkshire, er spækket med folk i level range: 20-30. Efter endeligt at have grindet min Rogue til lvl 30, drog Icept og jeg afsted, fordi nu skulle der tørres gulv med Alliancen.

Icept lvl 24 Troll Mage
    Peon lvl 30 Orc Rogue

Vi fair-fightede så vidt som det var muligt, også selvom passerende level 40+ Alliance, ikke tøvede med at ganke os. I denne video vil du se en masse af de herlige situationer der udfolder sig, når PvP er bedst, du vil også se hvor latterligt svære Paladins er at nakke hvis hverken man har mana-drain eller purge.

I ser også hvor meget Care-Bear alliance spillere stinker til PvP, det er tydeligt at mange af dem ikke har lavet meget andet end PvE i hele deres spilletid.

Hvis det ser kaotisk ud, så er det fordi min super lortecomputer får 11-12 Fps når jeg optager og så er det ikke altid lige nemt at styre en PvP kamp med 4+ involverede.

Musikken brugt:
    Seatbelts - Tank!
    Rammenstein - Kroatia
    Seatbelts - Rush
    Fatboy Slim - Evel Knievel - Ceasefire V. Deadly Avenge
    Katamari Damacy - Getsu to Oji [Stage 02 & Bear Stage]

Tusind tak til Morfar for hosting af filmen, magen til generøsitet af server bandwith skal man lede længe efter!

Filmen varer 15:28 og er encoded med XviD, som kan fås hér

http://home20.inet.tele.dk/planetsid...urope_XviD.rar

Der kommer en torrent op i morgen også

See u, 1n REAL life!

Socialt Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

hehe kanon film

Forum Trainee

For nice lavet!

det får mig til at længes efter noget PvP :twisted:
    #semper-danica on Quakenet
    WoW || Repo, Rogue, 60,*Retired*
    WoW || Skodmunk, Hunter, 70, *Crazy*
    WoW || Skodmuh, Warrior, 70 *MS-PWN*

Haha nice.

Kan specielt godt lide hvordan Icept baiter folk til at forsøge at ganke ham (enkelte highlevels, eller 2-3 mand på level med Peon) og de så får sig en lille overrraskelse. :twisted:
    Flay
    Torrick

Guest

Quote Originally Posted by bane
    Haha nice.

Kan specielt godt lide hvordan Icept baiter folk til at forsøge at ganke ham (enkelte highlevels, eller 2-3 mand på level med Peon) og de så får sig en lille overrraskelse. :twisted:
    Yeah, så var det lidt nemmere at retfærdiggøre at dræbe dem De er jo tit en del levels over icept og i overtal, så de er sgu selv uden om at blive ganket, de gør det jo selv.

Fed video!
    Virkeligt imponerende rogue-skills syntes jeg.. Ser rigtigt fedt ud..- Måske man skal være rogue til retail? :-D
    Code:
    Just because you are a character doesn't mean you have character.

Guest

Var flad af grin der hvor du nakker den ene og hans ven så bare står og kigger på, hvorefter han løber væk og du så giver ham et lille vink. Det er fandme høj klasse !!!

Guest

Livet som lokkemad burde den måske have heddet

Forum Convert

Hehe, cool film, manser! 8)
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

Jeg synes ikke det er en specielt god video, men det er egentligt ikke fordi den er direkte dårlig. I kommer bare meget omkring 2 områder som jeg ikke synes er specielt underholdende se på i videoer.

Ganking.
    Det kan ofte være megt sjovt at ganke nogen, men det er aldrig sjælendt værd at se på i en video. Ganking er ikke kun når man dræber low levels eller er mange mod få, det er også når man dræber classes der realt ikke har en chance mod en pga den level range man er i. Rogue er en af de bedste low level pvpers, og dette bliver forstærket yderligere af det faktum at stortset alle low levels er specced til pve.

Newbie kampe.
    Jeg har aldrig set nogen stå stille så meget som her og jeg har sjælendt set videoer der kom omkring så få skills i kampene. Det er selvfølgelig ikke jeres skyld at mange af de modstandere i dræber ikke rigtigt ved hvad de laver, men bare fordi det ikke er jeres skyld er det altså ikke spændende at se på.

Det var en lille prædiken om hvad jeg ikke kan lide i videoer så jeg vil afslutte med at vise en af de fedeste videoer jeg har set længe. clickey
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Fed nok film. Men ved ikke hvor meget fair fight der er ved at nakke alle de lvl 14-15 i gjorde :-)

Men har intet problem med det. I så ud til at have det sjovt, det er jo hvad der tæller.

Hvor mange gange var i ude for at få alle de fights ?
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Socialt Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

nu har jeg ikke set videon og ved ikke helt hvor darkshire er men så vidt jeg husker er det alliance land og skal lvl14 og hvad ellers de nakker så ikke marke dem selv ved at angribe horde før vi overhovedet kan angribe dem? Så er det jo netop deres eget valg og må være forberedt på at de gemmer sig en rogue i skyggerne

Guest

Quote Originally Posted by Kirneh
    Fed nok film. Men ved ikke hvor meget fair fight der er ved at nakke alle de lvl 14-15 i gjorde :-)

Men har intet problem med det. I så ud til at have det sjovt, det er jo hvad der tæller.

Hvor mange gange var i ude for at få alle de fights ?
    Well, vi hoppede ikke på nogen der var under lvl 26. Dem du ser der er under, hoppede på Icept først, somregel hvor de var flere og ville ganke ham og så sprang jeg i hovedet på dem.

Det tog ikke mere end 5-6 timer en aften at campe krydset og skyde de videoer

Quote Originally Posted by anduz
    Ganking.
    Det kan ofte være megt sjovt at ganke nogen, men det er aldrig sjælendt værd at se på i en video. Ganking er ikke kun når man dræber low levels eller er mange mod få, det er også når man dræber classes der realt ikke har en chance mod en pga den level range man er i. Rogue er en af de bedste low level pvpers, og dette bliver forstærket yderligere af det faktum at stortset alle low levels er specced til pve.

Newbie kampe.
    Jeg har aldrig set nogen stå stille så meget som her og jeg har sjælendt set videoer der kom omkring så få skills i kampene. Det er selvfølgelig ikke jeres skyld at mange af de modstandere i dræber ikke rigtigt ved hvad de laver, men bare fordi det ikke er jeres skyld er det altså ikke spændende at se på.
    Hver sin smag Videoen er ikke ment som en "Se hvor elite vi er", men mere som en showcase af nogle af de sjove/overraskende situationer der opstår i PvP og som man aldrig oplever hvis man grinder hele vejen til 60.

Ang. Rogues, så er de ret gode i PvP, ligemeget hvad level de er i. Især når man får det første slag ind på folk. Det er sørgeligt at se nogle så dårlige alliance spillere, jeg håber virkeligt at vi får bedre modstand i retail, fordi det bliver lyn-hurtigt kedeligt at nakke newbies.

Guest

Quote Originally Posted by Kebra
    nu har jeg ikke set videon og ved ikke helt hvor darkshire er men så vidt jeg husker er det alliance land og skal lvl14 og hvad ellers de nakker så ikke marke dem selv ved at angribe horde før vi overhovedet kan angribe dem? Så er det jo netop deres eget valg og må være forberedt på at de gemmer sig en rogue i skyggerne
    Darkshire er lvl 20+ område, med et par lvl 30 quests, så vidt jeg ved. Det er contested territory, så der er dømt FFA

Quote Originally Posted by ShoodZ
    Ang. Rogues, så er de ret gode i PvP, ligemeget hvad level de er i. Især når man får det første slag ind på folk. Det er sørgeligt at se nogle så dårlige alliance spillere, jeg håber virkeligt at vi får bedre modstand i retail, fordi det bliver lyn-hurtigt kedeligt at nakke newbies.
    Rogue er bestemt ikke "ret gode" i pvp efter level 60, nu har jeg snart spillet på archimonde længe og jeg har aldrig set en rogue banke en shaman, warlock, druid, warrior eller priest, der viste hvad de lavede. Rogue er en af de classes hvor det er sværreste at få et kill som level 60, og yderligere er du nød til at vælge om du vil speces til 1v1 eller group pvp. Jeg synes de er udemærkede at have med i gruppen i pvp, og de er altid rarer at due med når man selv spiller priest, men super gode? langtfra.

Med hensyn til hver sin smag så har du helt ret

Guest

Rogue er bestemt ikke "ret gode" i pvp efter level 60, nu har jeg snart spillet på archimonde længe og jeg har aldrig set en rogue banke en shaman, warlock, druid, warrior eller priest, der viste hvad de lavede. Rogue er en af de classes hvor det er sværreste at få et kill som level 60, og yderligere er du nød til at vælge om du vil speces til 1v1 eller group pvp. Jeg synes de er udemærkede at have med i gruppen i pvp, og de er altid rarer at due med når man selv spiller priest, men super gode? langtfra.

Hvad ehm mht lige præcist warrior har du røget crack eller hvad? En skilled lvl 53 rogue kan nemt snuppe en meget skilled lvl 60 warrior. Mht rogue efter lvl 60 er det nok dem og shadowpriests der er mest uber til 1 vs 1 pvp.

D.

Socialt Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by Kebra
    Darkshire er lvl 20+ område, med et par lvl 30 quests, så vidt jeg ved. Det er contested territory, så der er dømt FFA
    oki sorry 'bout that

Quote Originally Posted by kano
    Hvad ehm mht lige præcist warrior har du røget crack eller hvad? En skilled lvl 53 rogue kan nemt snuppe en meget skilled lvl 60 warrior. Mht rogue efter lvl 60 er det nok dem og shadowpriests der er mest uber til 1 vs 1 pvp
    Enten har du ikke været level 60 rogue/warrior eller også har du været oppe mod nogle seriøse newbies eller bare stakler i virkeligt dårligt gear. En godt spillende warlock er nok den bedste class i 1v1 og small scale pvp, og jeg gad godt se den shadowpriest der kan prygle 2 equal level classes i en 2v1 situation lige så let som en warlock kan. Shadowpriests er dog ikke langt fra warlock, og det er langt lettere at spille en shadowpriest så det undre mig ikke umiddelbart du nævner denne. De eneste rogues der kommer bare i nærheden af at kunne dræbe en shadowpriest eller en warlock der bare har den fjerneste insigt i hvad det er de foretager sig er undead rogues.

Det er helt rigtigt at warriors ikke er specielt meget værd i 1v1, og at rogues kan få nogle forholdsvist gode builds til lige denne type pvp, men 1v1 pvp er for folk der ikke har en guild. :P Stunlock rogues og andre rogue builds der er kørt ind efter 1v1 er helt ubrugelige i group pvp, og hvis du endeligt skulle få dig et kill har du enorm downtime på abilities. Vi grouper konsekvent ikke med den slags rogues.

Jeg skal gerne tage duels mod alle rogues der lyster det når vi går retail for at bevise min pointe.

Guest

Så har videoen fået en tur og nu fik Rogues en tur. :roll: Det er fint du ved så meget om dem og jeg er da ked af at høre at min foretrukne class er den dårligeste til PvP late-game, men det er ikke det tråden handler om, så kunne vi komme videre?

Edit:
    Enten har du ikke været level 60 rogue/warrior eller også har du været oppe mod nogle seriøse newbies eller bare stakler i virkeligt dårligt gear. En godt spillende warlock er nok den bedste class i 1v1 og small scale pvp, og jeg gad godt se den shadowpriest der kan prygle 2 equal level classes i en 2v1 situation lige så let som en warlock kan. Shadowpriests er dog ikke langt fra warlock, og det er langt lettere at spille en shadowpriest så det undre mig ikke umiddelbart du nævner denne. De eneste rogues der kommer bare i nærheden af at kunne dræbe en shadowpriest eller en warlock der bare har den fjerneste insigt i hvad det er de foretager sig er undead rogues.
    Godt vi har en PvP wizard der har styr på det hele. Hvorfor skal alle andre prakkes sådan nogen ting på? Hvad er det du prøver at bevise?

Så har videoen fået en tur og nu fik Rogues en tur. :roll: Det er fint du ved så meget om dem og jeg er da ked af at høre at min foretrukne class er den dårligeste til PvP late-game, men det er ikke det tråden handler om, så kunne vi komme videre?

Godt vi har en PvP wizard der har styr på det hele. Hvorfor skal alle andre prakkes sådan nogen ting på? Hvad er det du prøver at bevise?
    Jeg har været meget vild med rogue og jeg har brugt ugevis på at bygge et godt build, kun for at finde ud af at de egentligt lover mere end hvad de giver rent endgame mæssigt. Det er selvfølgelig min holdning til rogues, og jeg håber fandme at i har jeres egen, for når alt kommer til alt handler det om at spille den class man har det sjovest med. Grunden til jeg kommentere det er såmen at rogue bliver hypet til højder jeg ikke mener den kommer i nærheden af. Dermed ikke sagt at jeg har ret, men dette er en diskussion på et åbent forum, som godt nok nu er kørt off topic.

Med hensyn til din video så var det nu ikke ment som en kritik men mere forslag til hvordan jeg synes du kunne forbedre fremtidige videoer.

Guest

Vildt fed video! :Thumpsup:

De der to paladiner må da have været stædige

Guest

niiice film der.... :P

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Kanon film der. Eneste jeg vil udsætte på den, er at 15 min film på samme location er lidt kedeligt i længden.. Så den skulle måske være lidt kortere, eller mere varieret "handling".. Men flot klippet og nice ownage ingame =)

Grineren scener der hvor du bare stunner og danser med dem, og vinker til ham der får lov at løbe :-D

Jeg kan så ikke forstå at i diskuterer hvilken class er bedst osv.. For det er umuligt at se hvilke lvls det er de kæmper imod her i filmen.. Er det lavere lvls, så ser det ud som om en Rogue er for vild, mens reelle kampe imod samme lvl er mere varieret i udfaldet... Eneste kamp jeg kan se lvl på er en af de første imod en skull.

Og nu spiller jeg selv Rogue, og synes ikke jeg pwner så meget. Jeg får som regel prygl af de fleste andre classes 1on1, men har ikke duelleret særlig meget. Og aner ikke om det bliver nemmere eller sværere som lvl 60..

Og hva så hvis Rogue er den svageste i endgame? Classen er stadig bygget så den kan deltage i grp pvp og have den afgørende udfald for en kamp, fordi man stealther hurtigt, og så har tid til at se hvilken en af fjenderne man skal tage, for at ødelægge gruppen bedst. En rogue kan fjerne fjendens healer eller caster der nuker løs. Det er ikke Roguens job at duellere warriors for at se hvem der er bedst. Rogue skal ikke slås i et assist train, men pille the weak link. Well - IMO :wink:

Dog skal man spille den class som er sjov, og ikke kun den der er FOTM bedste i duels, for det kommer konstant til at skifte med div patches.

Og så skal folk måske lige slappe lidt af med at være alt for kloge og bedrevidende. Vi er her ikke for at sætte hinanden på plads, men at for at dele info der kan gavne alle... :wink:

Keep it clean, or ill wipe it!

w 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Guest

Quote Originally Posted by wOOOOt
    Kanon film der. Eneste jeg vil udsætte på den, er at 15 min film på samme location er lidt kedeligt i længden.. Så den skulle måske være lidt kortere, eller mere varieret "handling".. Men flot klippet og nice ownage ingame =)
    Tusind tak Nu er Darkshire det ummidelbart nemmeste sted at "pick a fight" med alliancen, men du har helt ret.

Quote Originally Posted by wOOOOt
    Og så skal folk måske lige slappe lidt af med at være alt for kloge og bedrevidende. Vi er her ikke for at sætte hinanden på plads, men at for at dele info der kan gavne alle... :wink:

Keep it clean, or ill wipe it!

w 8)
    Godt sagt. Hvordan classes er endgame, afhænger af, hvordan folk spiller dem. ( På nær måske lige warriors )

Guest

total fed movie

i fik nakket et par stykker, DIE ELFS 8)