Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38

Thread: WoW PvP Video - Darkshire 2-mands raid

Forum Apprentice

Jeg må altså sige at jeg kan nikke genkendende til hvad Anduz skriver. Godtnok kan rogues være vilde, men det kræver altså at man ved hva man laver. Man skal virkelig udnytte alle sine skills og være gevaldig hurtig. Selv elsker jeg rogues og glæder mig til at spille en. Jeg ville dog nødig se folk skifte til rogues fordi de forventer "easy kills" automatisk. Rogue kan ganke ja, og de gode til det. Men i 5vs5 pvp som formentlig bliver det mest belønnende tror jeg rogues bliver ligeså gode som de andre klasser, ikke specielt meget mere eller mindre.

Angående videoen så nice nok, men den er lidt for lang i mine øjne. Hvis filmen skal vises for "såen andet publikum" burde i nok klippe det bedste ting sammen istedet. Der er faktisk et par af kampene jeg synes er ret seje
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Guest

Fed Film.. :wink:

Guest

Nu mener du vel Darkshore? Ikke?

Det "alliance" område der er tættest på hord area. Altså "meget" tæt på orgrimmar?

Da jeg gamede med min rogue elf der, kom der et raid hver 20min, mindst. Det var helt vildt. Alle Horde hader åbenbart det sted :P Men det er jo os 8+ lvl'er der er der Lidt newbie fight.

Forum Acolyte

Nej der menes Darkshire. Dette er en by i nærheden af StormWind.

Er i fuld gang med at downloade filmen, glæder mig lidt til at se den. Kan ikke se hvorfor man skal fare op hvis nu at flere personer prøver at nakke en low lvl og de får deres livs chock når roguen dukker op. Så er det vel på plads at give dem en omgang pryl.

Jeg synes ofte det er svært at undgå at ganke folk. Det er en PvP server vi spiller på og det er alle mod alle. Det som jeg tænker er at jeg kun gider slås mod folk hvis jeg selv kan blive bedre af det, dvs at jeg ikke angriber folk udenfor min range, i så fald skal det være højere lvl som måske ikke har fuldt mana eller health.
    Med min lvl 30 Druid kan jeg godt finde på at drille og smide roots på en forbipasserende mens jeg vinker :-D
    Jeg tror det er vigtigt at man altid tænker hvordan man selv ville have det når man angiber folk som er lavere lvl end en selv. Jeg var taknemlig da jeg som lvl 29 stødte ind i en lvl 37 mage som bare vinkede til mig. Vi bankede også løs på de samme mobs da vi begge havde en Quest i TN. Det får en god følelse op i en, så mit råd er at man skal lave en wave macro og håbe på det bedste samt vise sig fra sin gode side.

Hvis man endelig skal nakke low lvls, så gør dog som vi gjorde under sidste raid hvor vi kun kunne angribe dem som havde angrebet os, var ret sjovt og spændende.
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Guest

Quote Originally Posted by Munch
    Kan ikke se hvorfor man skal fare op hvis nu at flere personer prøver at nakke en low lvl og de får deres livs chock når roguen dukker op. Så er det vel på plads at give dem en omgang pryl.
    Jeg er flere gange blevet udsat for netop dette. En hunter et par levels under mig, står og lokker i busken og jeg vælter hen for at nakke ham, men frem springer en rogue og så er jeg død. Det kan man da kun grine af, jeg synes det er en fed måde at tage folk på

Jeg synes ofte det er svært at undgå at ganke folk. Det er en PvP server vi spiller på og det er alle mod alle. Det som jeg tænker er at jeg kun gider slås mod folk hvis jeg selv kan blive bedre af det, dvs at jeg ikke angriber folk udenfor min range, i så fald skal det være højere lvl som måske ikke har fuldt mana eller health.
    Korrekt. Jo sværere, jo bedre. I starten er det sjovt at nakke alt, fordi man er lidt ny i PvP og har lavet PvE i for lang tid. Det bliver dog hurtigt kedeligt, og jeg tager tit mig selv i, at hoppe på folk der er over 5 levels over mig, bare for at se om jeg kan

Med min lvl 30 Druid kan jeg godt finde på at drille og smide roots på en forbipasserende mens jeg vinker :-D
    Jeg tror det er vigtigt at man altid tænker hvordan man selv ville have det når man angiber folk som er lavere lvl end en selv. Jeg var taknemlig da jeg som lvl 29 stødte ind i en lvl 37 mage som bare vinkede til mig. Vi bankede også løs på de samme mobs da vi begge havde en Quest i TN. Det får en god følelse op i en, så mit råd er at man skal lave en wave macro og håbe på det bedste samt vise sig fra sin gode side.
    Kan kun være enig hér. Har tit grindet steder, hvor der har været 1 anden alliance på samme level. Efter at have nakket ham, kom han igen og så lavede vi /bow og grindede videre, uden at nakke hinanden. Jeg har ikke noget imod at blive pk'et, men når det går over i corpse-camping så stopper festen.

Glæder mig til at høre, hvad du synes om filmen

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Stranglethorn Vale er også et sted med ret meget PvP action, især omkring Nessingwary's camp. Der er quests fra level 30-45 for begge sider i den zone, så der er utrolig mange fra begge sider i området.

Det sjove er at nogen gange er der næsten total fred og andre gange er der total krig.

Ellers varierer det meget fra zone til zone hvormeget folk angriber hinanden. Der er en tendens til at de områder hvor begge sider er meget aktive faktisk er de mest fredelige. Det skyldes nok at begge sider ved at hvis man ganker et par low-levels så kommer der ofte hjælp i løbet af ingen tid. Og når man egentlig er i området for at levele så gider man ikke blive involveret i en PvP krig der varer en time fordi folk bare kan resse uden tab og komme tilbage igen og igen og igen. Istedet opstår der en skrøbelig fred som så brydes i det øjeblik en enkelt person fra en af siderne går amok i en blodrus, hehe
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Acolyte

Nu har jeg set filmen og kommer med min forholdsvis konstruktive kritik:

Musikken er i top efter min smag, giver dejlig stemning.
    Dejligt at se lidt med en rogue, har lige startet en for at se hvad de kan.
    Godt at se nogle pally få lidt diller, de trænger også til det, synes personligt at pally ofte er stærke i melee.
    Det bliver en smule ensformigt med de samme område det meste af tiden, men bliver varieret godt ved at se forskellige kampe mod en eller flere modstandere.
    Jeg kunne godt tænke at se når i begge dør, så kun når magen døde, men roguen er da sikkert også bukket under.

Hvilket program har i brugt, fraps?
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Guest

Musikken er i top efter min smag, giver dejlig stemning.
    Det blev der også lagt meget vægt på

Det bliver en smule ensformigt med de samme område det meste af tiden, men bliver varieret godt ved at se forskellige kampe mod en eller flere modstandere.
    Korrekt. Næste video bliver langt mere varieret

Jeg kunne godt tænke at se når i begge dør, så kun når magen døde, men roguen er da sikkert også bukket under.
    Peon dør aldrig 8)

Hvilket program har i brugt, fraps?
    Fraps til at optage, ja

Forum Acolyte

Viste lige filmen til 2 stk af mine kammier, vi synes det var lidt mærkeligt det sidste i filmen, hvem er det der kigger frem?
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Guest

Viste lige filmen til 2 stk af mine kammier, vi synes det var lidt mærkeligt det sidste i filmen, hvem er det der kigger frem? :)
    Haha du er den eneste der har spurgt om det endnu. Vi kunne ikke finde på en slutning, så vi kiggede nogle WoW screenshots igennem osv. osv. Til sidst faldt vi over en mappe med nogle billeder af én af vores venner til LAN der lige er stået op, og sådan langsomt, men sikkert, kigger mere og mere frem oppe fra hemsen. Så lavede jeg det til en .gif og satte den ind...bedre end ingenting :D

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Måske et hint på at filmen nok er lidt for lang. Ikke så mange af os der har fået set slutningen og kommenteret den
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

For grineren at se du bruger Distract ved broen Af en eller anden grund har jeg hele tiden regnet med at det var en pve ability. Sikkert fordi man er et gammelt daoc hoved ops:

Guest

Quote Originally Posted by Brix
    For grineren at se du bruger Distract ved broen Af en eller anden grund har jeg hele tiden regnet med at det var en pve ability. Sikkert fordi man er et gammelt daoc hoved ops:
    Hehe godt set. Det er en overset abillity, der kan bruges hvis folk lige netop er ude af range. Tit står jeg og spammer cheapshot, uden at den går ind og så når folk lige forbi mig. Der er Distract god, så kan man lige præcis nå dem.

Det er også et herligt skill når en gruppe alliance står og stener, og man lige tyrer en distract ind i midten. Sådan mest for stemningen

Page 2 of 2 FirstFirst 12