Results 1 to 2 of 2

Thread: Lizzi søger ind

Forum Initiate

Default Lizzi søger ind

Hej Semper Danica,

Jeg hedder Lisbeth, er 27 år, bor i Odense, og gift med Henrik( som hedder Finenad her på forummet.

Til dagligt arbejder jeg som miljøkonsulent ved Fredericia Kommune, så jeg spiller hovedsagligt om aftenen.

Jeg nåede lige at spille AO sammen med nogen af jer, og det var mit første mmorpg, ellers har jeg spillet alt lige fra Baldurs Gate til Dungeon Siege og Diablo.

WoW er lige noget for mig, og SD virker som en moden og serios guild, og jeres Coc og regler er jeg helt med på.

I Wow spiller jeg en tauren Warrior lvl 24, med skinning og leatherworking (jeg ved ikke hvad Finenad har lokket mig til :roll: ) og jeg har rendt ind i nogle af jer sammen med Finenad.

Jeg er indforstået med at spille horde på en pvp server, og glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Lisbeth

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Lizzi

Damerne først som nogen af os siger!!

Du får medlemsskab, adgang til medlemsforum, og er på prøvetid en måned som resten af flokken.

Velkommen ombord til alle drengene.. De plejer at opføre sig pænt :wink: undtagen ham Wootah ingame, han er lidt af en børste :roll:

ses.
    wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.