Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 80

Thread: [14.12.11] Ansgning - Cuber, Hunter - Sger om social/casual spot

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Default [14.12.11] Ansgning - Cuber, Hunter - Sger om social/casual spot

Jeg har lst og er indforstet med jeres regler

Stamdata
    :

Navn: Mikkel Beiter
    Alder: 23
    Adresse: Frederiksberg, Kbenhavn
    Udannelse: Datatekniker, mangler 1 r af uddannelsen. Sidder som elev i en virksomhed kaldet Datea A/S.

WoW Stamdata:

Navne: Cuber
    LvL: 80/85
    Server: Pt. Sylvanas
    Primrt spec: Surv/Bm

Lidt om mig:

Jamen jeg er en glad og openminded fyr p snart 24. Er i gang med at uddanne mig til datatekniker som er en 5 rig uddannelse, jeg mangler omkring 1 r fr jeg er frdiguddannet. Det er ikke en uddannelse der tager meget af min fritid, s det vil ikke pvirke min aktivitet ingame.
    Jeg bor p Frederiksberg i Kbenhavn. Deler en stor herskabslejlighed med min 3 r yngre sster. Det er sgu meget hyggeligt og vi har da os fet et bedre forhold til hinanden efter vi er flyttet sammen
    Til hverdag er jeg tit sammen med vennerne eller dyrker lidt motion, enten en lbetur eller ned i fitnesscenteret.

Det skal nvnes at jeg ikke rigtig har spillet computer de sidste par r. Mistede simpelthen lysten. En del af mine venner spiller stadig, nu i Semper Danica samt nogle andre er lige begyndt, hvilket os har gjort at min spillelyst er genfundet og derfor vil jeg gerne begynde at spille WoW igen

Hvad jeg kan tilbyde Semper Danica:

Jeg kan tilbyde Semper Danica en aktiv hunter med fokus p high dps. Jeg har erfaring fra Vanilla WoW og helt op til hvor Ulduar patchen kom ud i Throzen Throne. Jeg stoppede lige op til denne patch. Jeg har clearet alt raidcontet der ligger inden for denne periode. Har vret hardcore raider i Vanilla samt starten af TBC hvor jeg spillede i en top 100 guild i europa og herefter har jeg s spillet i en lidt mindre hardcore guild, dog stadig med focus p at cleare alt content.

Der er dog lidt jeg skal lse op p, kan se der er ndret en del p hunter classen. Men det er intet problem for at mig at lse op p.

Er en meget hjlpsom person, er altid klar til en dungeon eller et raid. Jeg forventer dog at man ogs selv fr noget tilbage, nr man har brug for det
    Aktiv p Ventrilo samt i gchat/raidchat. Var lige hurtig inde og kigge p jeres Ventriloserver i gr.

Jeg nsker et social/casual spot I Semper Danica, s jeg kan spille med mine venner samt mde nye. P lngere sigt vil jeg nok g efter et raidspot, da det nok er raid jeg brnder mest for i WoW.

Kender et par stykker i Semper Danica som kan st inde for mig Hber da os lige de smider en kommentar til ansgningen hehe

WOW:
    Pt. er min hunter kun level 80, da jeg som sagt stoppede lige fr Ulduar patchen i Throzen Throne. Tror ikke det vil tage mig lang tid at komme i level 85. Skal selvflgelig os migrate min main til Tarren Mill.
    Jeg har clearet alt content i Vanilla, TBC og WOTLK hvilket giver mig en del efaring fra tidligere raidinstancer. Har dog ikke prvet noget i CATA.
    Jeg har spillet i et par r sammen med Oliria, Trinea, Tarkin i F E A R p Sylvanas. Her var jeg en fast del af deres raidteam, samt tidligere officer. Der er sikkert os andre i Semper Danica som jeg kender
    Tror min hunter har over 335 dages played - hvis i kan bruge det til noget hehe.. Men tja det er en del r siden jeg har haft WoW bent.

Jeg kender os Pizox, s hvis min ansgning ligner hans opstilling s er det derfor Men ja hvis i mangler nogle andre informationer eller har nogle sprgsml s skal i vre mere end velkomne til at sprge.

Fortsat god dag til jer alle sammen!

Med venlig hilsen
    Mikkel Beiter \\ Cuber
    Last edited by Cuber; 13-12-2011 at 14:20.

Ja jeg kender ogs Mikkel fra den virkelige verdan da han gik i klasse med Tarkin og Oliria i gymnasiet her startede vi alle p wow og har hngt ved lige siden s jeg er helt klart p en thumps up

Jo tak Line :-) og tak for i lrdags! Det var hyggeligt

Update: Min char er nu p Tarren Mill samt p horde siden. Er s smt begyndt p at level den op til 85

SD Medlem Forum Warden

Jeg kender Mikkel, vi har get i gymnasiet sammen (med Tarkin ogs). Rigtig flink fyr!
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Disciple

Ok, nu er jeg helt sikker - det her ER en Oliria invation

Hej Mikkel og velkommen til vores forum .

Jeg synes, at din ansging er rigtig god og giver et fint billede af dig som person, s har ikke umiddelbart noget at tilfje.

Vejen ind i SD er at gre sig positivt bemrket og samle en masse anbefalinger. Allerede nu vil jeg foresl at du ingame laver en /join semperdanica samt hnger ud p vores ventrillo . SD kanalen kan til tider vre lidt dd, men det skal du ikke lade dig skrmme af. Efter en uges tid p vores ansgningsforum, hvor vores medlemmer har haft mulighed for at hilse p dig, da vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi begge er enige om at fortstte ansgningen, s vil vi p dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial. En trial varer en mneds tid og her er det vigtigt, at du fr samlet dine anbefalinger. For at gre det nemmere for dig at vurdere guilden og samtidigt bruge tid med vores members/samle grupper, s fr du en invite til guilden ingame.
    Husk endelig at nvne for dem du spiller med, at du er ansger og at de meget gerne m bevge sig forbi din ansgning og smide et par ord.

Vi har ligeledes en Raidplanner, hvor du kan lave din character og signe til nogle af de forskellige raids. Du er ikke garanteret en plads, men du kan skrive i note, at du er ansger. Login er det samme som til dette forum.

Ellers vil jeg nske dig held og lykke med din ansgning og har du sprgsml, er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Galicia

Hey Galicia

Tak for de fine ord! Jeg er sikker p at i pt. er ramt af en Oliria invasion hehe.

Men efter en uges tid hvor jeres members kan lse min application, s fr jeg et invite til en samtale p vt. Hvorefter hvis vi er enige om at fortstte fr et guildinvite, hvor jeg s har en mneds trail?

Jeg ved ikke om det bare er mig, men det ser ud til jeres vt server ikke responder. Den virkede fint i gr.

Mikkel \\ Cuber

Officer Forum Warden

Vores VT er nede lige pt. Der bliver arbejdet p at f den op. =)

Top dollar :-)

SD Medlem Forum Disciple

Hej Cuber,

Vi vil gerne byde dig velkommen p trial. Du kan fange en officer for et ingame invite til guilden :-)

Galicia og Marwen

Siger mange tak :-) Vil lige hive fat i en officer s og tak for snakken p vt.

Jeg kan ogs sige god for Cuber. Har spillet med ham over en lngere periode tidligere. Han er en dygtig hunter, og en flink person.

Grevsen(Ismar)

Held og lykke med din Trial

Mange tak Grevsen/Ismar :-) Vi m lige snakkes ved over vt!

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har spillet med Cuber in the old days og helt sikkert thumbs up her fra. ogs selv om han ikke havde tid til at booste mig i MH
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Spillede med ham i dag. Virker som en rigtig flink fyr som har SD potentiale.

S fandt jeg den rigtige

Haha tak Shargaz Du siger bare til s skal jeg nok tage med dig i Hyjal hehe.

Og tak til Palihz

SD Medlem Forum Learner

Oh noews not ze Cubz'nubs :P

ey jeg har ogs spillet meget med ham i ol'days ... flink fyr...og er meget "sd" ...s thumbs up her fra

Hh tak Acto ;-) Du er sgu os meget "sd" :P

Forum Apprentice

var i hc's idag gik fint thumps up

Quote Originally Posted by Lookie View Post
    var i hc's idag gik fint thumps up
    Thanks champ!

Spillede lidt med Cuber igr, virker som en ok fyr men vil gerne lige spille lidt mere med dig inden jeg giver min tomle

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Nu har hr.Cuber jo plager mig hele aftene om at skrive i hans app, s under tvang er her min STOP S MED AT PISKE MIG.
    Ps. Han er OK rar p vt

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    Spillede lidt med Cuber igr, virker som en ok fyr men vil gerne lige spille lidt mere med dig inden jeg giver min tomle
    Tak Renesmae og det er helt i orden Vi kan kre lidt HC's nste uge

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Nu har hr.Cuber jo plager mig hele aftene om at skrive i hans app, s under tvang er her min STOP S MED AT PISKE MIG.
    Ps. Han er OK rar p vt

Uhuhuh! HAHA Ej tusind tak Naja og jeg skal nok lade vre med at piske dig mere hehe :P
    Jeg er altid rar p vt!

Vil bare lige sige at jeg ikke er get afk/inaktiv Holder bare lige jul med familien i Sverige. Jeg vender strkt tilbage i morgen aften! Ser frem til noget hyggesnak p Vt