Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 80

Thread: [14.12.11] Ansgning - Cuber, Hunter - Sger om social/casual spot

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Default [14.12.11] Ansgning - Cuber, Hunter - Sger om social/casual spot

Jeg har lst og er indforstet med jeres regler

Stamdata
    :

Navn: Mikkel Beiter
    Alder: 23
    Adresse: Frederiksberg, Kbenhavn
    Udannelse: Datatekniker, mangler 1 r af uddannelsen. Sidder som elev i en virksomhed kaldet Datea A/S.

WoW Stamdata:

Navne: Cuber
    LvL: 80/85
    Server: Pt. Sylvanas
    Primrt spec: Surv/Bm

Lidt om mig:

Jamen jeg er en glad og openminded fyr p snart 24. Er i gang med at uddanne mig til datatekniker som er en 5 rig uddannelse, jeg mangler omkring 1 r fr jeg er frdiguddannet. Det er ikke en uddannelse der tager meget af min fritid, s det vil ikke pvirke min aktivitet ingame.
    Jeg bor p Frederiksberg i Kbenhavn. Deler en stor herskabslejlighed med min 3 r yngre sster. Det er sgu meget hyggeligt og vi har da os fet et bedre forhold til hinanden efter vi er flyttet sammen
    Til hverdag er jeg tit sammen med vennerne eller dyrker lidt motion, enten en lbetur eller ned i fitnesscenteret.

Det skal nvnes at jeg ikke rigtig har spillet computer de sidste par r. Mistede simpelthen lysten. En del af mine venner spiller stadig, nu i Semper Danica samt nogle andre er lige begyndt, hvilket os har gjort at min spillelyst er genfundet og derfor vil jeg gerne begynde at spille WoW igen

Hvad jeg kan tilbyde Semper Danica:

Jeg kan tilbyde Semper Danica en aktiv hunter med fokus p high dps. Jeg har erfaring fra Vanilla WoW og helt op til hvor Ulduar patchen kom ud i Throzen Throne. Jeg stoppede lige op til denne patch. Jeg har clearet alt raidcontet der ligger inden for denne periode. Har vret hardcore raider i Vanilla samt starten af TBC hvor jeg spillede i en top 100 guild i europa og herefter har jeg s spillet i en lidt mindre hardcore guild, dog stadig med focus p at cleare alt content.