Results 1 to 16 of 16

Thread: Specctrum - gammelt medlem søger tilbage til SWTOR

Default Specctrum - gammelt medlem søger tilbage til SWTOR

Hej SD,

Jeg har været medlem i SD i både WOW og Warhammer, jeg kender allerede de fleste af jer

Jeg har ikke rigtigt spillet noget MMO siden warhammer gik død (jeg flyttede med til red guard, men gik død ligesom alle andre efter et stykke tid)

til de af jer der ikke kender mig:

Nickname: specctrum
    Navn: Egon
    Alder: 30
    bopæl: Aalborg
    Arbejde: Software udvikler:
    MMO experince: tja, siden WOW startede og så til jeg gik død med warhammer, så savner lidt at komme igang igen. Jeg bliver dog aldrig hardcore igen, da det tager for lang tid

Jeg håber at kunne rejoine SD til SWTOR igen da jeg altid har hygget mig sammen med jer

mvh,
    Egon

Hov kan se der er en anden tråd til genansøgninger.

Lad mig være sagt med det samme, jeg forlod ikke SD pga at hårde tider eller andet. Warhammer var bare ikke spillet til mig længere på det tidspunkt

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen retur til forummet

Jeg har flyttet din post til relevante forum og fundet lidt historik frem for at give et nemt overblik over din historie i SD:

Ansøgning fra 2008

Jeg kan ikke se du nogensinde skrev en afskeds tråd, så gætter på du bare gik MIA og blev kicked i en oprydnings runde?

Hej Jeoparty,

Tak for det.

Ja det er korrekt, flyttede server sammen med lidt under halvdelen af det daværende SD Guild, da den server vi spillede på var totalt død.

Der kom vi med i et guild der hedder Red Guard på den nye server. Men som med alle andre i Warhammer gik jeg død i det.

Jeg ville egentlig ikke forlade SD, men når man ikke spiller nogle MMOs er det svært at holde kontakterne ved lige

mvh
    Egon

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Egon.

Lige et hurtigt spørgsmål - hed du ikke Speccpriest ingame i wow og var en Warrior Priest?? -for så kan jeg sagtens huske dig. Hvis du kan huske mig, så hed jeg "Trine" ingame og spillede meget min Archmage.

-hvis det er dig, så husker jeg kun positivt omkring dig, og kan også huske du var en af dem der holdt ud i Red Guard sammen med @Tibi , er det ikke rigtigt?

Og velkommen til vores forum igen. Jeg kan ikke umildbart se, hvornår du er røget ud, men jeg vil tro det er i en oprydning af inaktive medlemmer der spillede war.

Det er mig der som social GM står for alle genansøgninger, så jeg lader lige din genansøgning stå et par dage for at se om der er flere medlemmer der skriver til dig, og så tager jeg den op i GM rådet og skriver til dig her i tråden når jeg har snakket med de andre. -og så må vi lige have nogle af de andre gamle Warhammer folk på banen, så de kan smide dig en hilsen herinde

Skriv hvis du er i tvivl om noget.
    Hilsen Trine.
    Last edited by Trine; 18-12-2011 at 10:30.

Hej Trine,

Jo det er helt rigtigt, det er mig som var speccpriest! Kan også sagtens huske dig samt alle de andre rødder vi var dengang, det var sgu gode tider indtil warhammer døde ud..

mvh
    egon

Quote Originally Posted by Specctrum View Post
    Hej Trine,

Jo det er helt rigtigt, det er mig som var speccpriest! Kan også sagtens huske dig samt alle de andre rødder vi var dengang, det var sgu gode tider indtil warhammer døde ud..

mvh
    egon
    Ja, vi havde det sgu hyggeligt Vi var godt nok ikke så mange i Warhammer, men vi havde et vildt godt sammenhold.

Der er stadig mange fra Warhammer tilbage i SD, så måske er der nogen der kigger forbi.

Hvad så @Specctrum, er julefreden ved at indfinde sig hjemme ved dig?

Ville egentlig bare høre om der stadig er liv i dig og om alt var som det skulle være.

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hvad så @Specctrum , er julefreden ved at indfinde sig hjemme ved dig?

Ville egentlig bare høre om der stadig er liv i dig og om alt var som det skulle være.
    Yep! er på juleferie lige nu, så der sker ikke så meget på gaming fronten før engang efter jul igen.

Håber på at få gamet lidt med jer når jeg er hjemme igen, har pt fået levelet en jedi consular op til lvl 12.

Har dog ikke mødt så mange af de gamle endnu, hvem er egentlig aktive fra det gamle SD guild i warhammer?

Forum Senior Wacky's Avatar

Hey Specctrum, godt at se dig.

Jeg husker dig selvfølgelig godt fra Warhammer, og ønsker da også at se dig under SD tag igen.
    WoW: On hold - Wakki the Priest, Wolky the Warlock
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever

Forum Warden Tineea's Avatar

Dit nick snyder!!!! Der var heldigvis en venlig sjæl der lige puffede til mig så jeg blev opmærksom på din ansøgning...

Husker kun Specctrum for gode ting og dem der var med ovre i red guard det var bestemt dem der også holdt ud længest.. Men venlig, flink, kan sit shit... herfra

Quote Originally Posted by Tineea View Post
    Dit nick snyder!!!! Der var heldigvis en venlig sjæl der lige puffede til mig så jeg blev opmærksom på din ansøgning...

Husker kun Specctrum for gode ting og dem der var med ovre i red guard det var bestemt dem der også holdt ud længest.. Men venlig, flink, kan sit shit... herfra

Forum Apprentice BloodyQQ's Avatar

haha kan da godt huske Speccpriest og kun for noget godt så helt klart fra mig af
    Games played:
    Too many ...

Tak for de fine ord, et eller andet må jeg have gjort rigtigt

Og Blody, du er vist stadig lige hardcore, allerede level 50??

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Jeg kan også huske Specctrum fra Warhammer, og husker dig kun for positive ting. Jeg så dig gerne sammen med SD igen i SWTOR
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Hej Egon.

Du har vist efterhånden gjort dig fortjent til en tidlig julegave.

Så jeg vil gerne ønske dig et varmt velkommen tilbage til SD, og jeg er sikker på at Swtor vil nyde godt af dit selskab.

Hvis du bliver i tvivl om noget, så skriver du bare, og ellers må du have en rigtig dejlig jul sammen med dine kære.

Hilsen Trine.