Results 1 to 23 of 23

Thread: Adanas ansøgning til SD SWTOR

Forum Fledgling

Default Adanas ansøgning til SD SWTOR

Hejsa Semper Danica

Jeg vil gerne søge om optagelse i jeres guild, da jeres værdier er 100% de samme som jeg selv satte for mine medlemmer i min guild i wow. Dejligt at der er andre end mig der synes at de værdier jeg selv sætter pris på, er hos jer også.

Jeg og min kæreste er hyggespillere og vi har ofte flere karakterer vi spiller op som er af flere årsager. Vi ønsker at støtte vores karakterer med crafting og for at det kan lade sig gøre, skal der også "samles" materialer, for jo mere at grejet der bliver lavet som kan bruges af os selv eller guildies jo bedre.

En anden årsag til at vi ofte sørger for at have karakterer på mere end et level, er for at hvis der er en guildie, som står og mangler nogen til et flashpoint, så har vi nogen vi lige kan tage med, og derved støtte guilden medlemmer med at spille alts op.

Jeg spiller for hyggens skyld og da jeg er et meget snakkesageligt, åbent og udadvendt menneske ( bare spørg Dax ), så vil jeg nok ofte ( men ikke overspamme ), skrive i guildchatten og for den sags skyld også på ventrillo ( skal nok være seriøs og stille under raids).

Jeg startede med at spille wow ( korrupteret af min kæreste ) og senere har prøve en del spil så som Guldwars, Warhammer Fantasy, Rift, Dungeon and dragons og en del first person shooter spil og WH40K. For mig handler et MMO om at have det hyggeligt sammen med en masse andre mennesker, som har den samme fritidsinteresse som mig.

Lidt om mig:
    En af mine andre fritidsinteresser er live rollespil og pen´n´paper, så har nok lidt en tendens til at være lidt småtosset eller anderledes, men skal nok prøve at begrænse mine mærkeligheder... Jeg lever desværre kun af SU, men jeg bliver klogere, får en fed uddannelse og lektier klarer jeg i toget, så ingen trælse forstyrrelser der. Jeg er p.t 34, men føler mig meget yngre... men så igen har heller ingen børn som jeg skal være voksen og bestemmende overfor.

Håber i vil tage godt imod min kæreste ( Ivekin aka R. Søsted ) og jeg og glæder mig til at spille sammen med jer! Vi ses og snakkes ved i guildchatten.

Med venlig hilsen Anna
    Last edited by Adana; 30-12-2011 at 0:35.

Forum Adept Dax's Avatar

Har kun godt ting at sige om Anne. Hun er et kanon flinkt og rart menneske som vil passe godt ind i SD både som spiller og som socialt menneske.

Det var netop derfor jeg opfordrede hende til at skrive en ansøgning til guilden.
    Last edited by Dax; 30-12-2011 at 2:26.
    Sgt. WvW.

Thought without action is a daydream.
    Action without thought is a nightmare.

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Anna

Tak for din ansøgning.

Vi har PT lukket for nye ansøgere, men dig og din kæreste får lov til at ansøge alligevel da vi har en særlig regel omkring ansøgere som er venner eller familie IRL med et eller flere SD medlemmer. Og da i begge IRL venner med DAX får i altså lov til at komme under denne regel.

For god ordenskyld vil jeg gerne bede dig Acceptere vores 5 værdier da det er noget vi vægter meget højt i SD.

Ellers gælder det nu for jer begge om at samle fra SD medlemmer. I har 1 måned til at skaffe så mange som i kan og vi vil herefter vurdere om det er nok til at i bliver tildelt trial.

Vi har en ingame chat channel som heder "SD" som i kan joine ved at skrive /cjoin sd

Til sidst vil jeg gerne byde jer begge velkommen til som ansøgere i SD

Held og lykke

/Mortor
    Last edited by Mortor; 30-12-2011 at 13:31.

Forum Fledgling

SD's 5 værdier.

Ja jeg har læst og forstået de 5 værdier, som jeg også skrev er præcist de samme som jeg selv have/satte for mine guilmates i wow Så derfor accepterer jeg dem naturligvis også hos jer!

Og mange tak

P.S. Er der kun plads til en karakter i guilden eller kan der blive plads til 2? ( Adana og Cinna )
    Last edited by Adana; 30-12-2011 at 21:38.

Quote Originally Posted by Adana View Post
    SD's 5 værdier.

Ja jeg har læst og forstået de 5 værdier, som jeg også skrev er præcist de samme som jeg selv have/satte for mine guilmates i wow Så derfor accepterer jeg dem naturligvis også hos jer!

Og mange tak

P.S. Er der kun plads til en karakter i guilden eller kan der blive plads til 2? ( Adana og Cinna )
    Ja der skulle nok være plads til 2 karakter, men det kan vi se nærmere på når/hvis du får trial

Godt nytår

/Mortor

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Der blev grædt meget over at hun skulle heale, NÅR NU MAN ER DPS!

Brugt nogle timer til aften med hende og kæresten. Og hun skal da have en Thumbs up herfra

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Var kortvarigt i gruppe med Korsinski og Adana begge virker behagelige.
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Forum Fledgling

Mange tak for jeres rare svar, det var hyggeligt at snakke med jer og håber vi kan gøre det noget mere i fremtiden

Forum Learner

Var i Athis med Adana og hendes sidekick Korsinski og det gik fremragende, og var utrolig hyggelige at snakke med på vt begge to
    OMG min nej-hat er forsvundet!!! Hvis nogen finder den, skriv det gerne i en post!

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Jeg har stort set kørt i samme tempo med leveling som @Adana og @Rune soested (the man behind the woman.. hehe) og kan kun sige gode ting om de her to dejlige mennesker. Vi har snakket en del sammen over VT - ja faktisk hver eneste gang jeg er online og været i en del FP sammen. Der er altid god teamwork og en behagelig stemning i selskab med Anna.

Når min stemme endelig tæller, så kan jeg kun give dem begge en STORT . Begge passer perfekt til atmosfæren i SD og de værdier SD står for!

- Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Neophyte Rune soested's Avatar

Mange tak Tristanas :P
    Spiller: Swtor, Gw2 og Star Citizen

Forum Apprentice Soulmonkey's Avatar

Thumbs up herfra, Anna og Rune virker som nogle rigtig flinke mennesker

Hej Anna

Tak for en hyggelig snak sammen med dig og Rune på VT her i aften.

Som aftalt giver jeg dig Trial status ingame samt adgang til vores interne forum.

Vi snakkes ved igen om ca 14 dage

/Mortor

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Tillykke med trial Anna. Ligesom med Rune, bliver det godt at få jer ind i guilden begge to

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Initiate

Tillykke, jeg glæder mig til at se jer begge ingame
    GW2: Ewes
    Battlenet (D3): Owo#2829

Forum Fledgling

Rigtig mange tak

Dejligt at være kommet ind i varme

Lagde mærke til at der var en der spurgte i guildchatten ( kan ikke huske hvem ), som spurgte om der var nogen som var interesserede i et falshpoint run. Det var i Runes og mit lvl, men det var lige sendt nok.

Det jeg lagde mærke til var, at der blev ikke spurgt i /4 chatten, hvor ansøgerne har adgang til. Hvis det er normalt, så kan jeg godt forstå at det har været svært for os at finde grupper til flashpoints. Når jeg selv er online, så vil jeg nok anbefale folk der søger gruppe til FP, at spørge i begge chats.

Anna

Quote Originally Posted by Adana View Post
    Rigtig mange tak

Dejligt at være kommet ind i varme

Lagde mærke til at der var en der spurgte i guildchatten ( kan ikke huske hvem ), som spurgte om der var nogen som var interesserede i et falshpoint run. Det var i Runes og mit lvl, men det var lige sendt nok.

Det jeg lagde mærke til var, at der blev ikke spurgt i /4 chatten, hvor ansøgerne har adgang til. Hvis det er normalt, så kan jeg godt forstå at det har været svært for os at finde grupper til flashpoints. Når jeg selv er online, så vil jeg nok anbefale folk der søger gruppe til FP, at spørge i begge chats.

Anna
    Hej Anna

Du har ret i at folk tit glemmer at spørge i den den åbne chat. Netop derfor kan vi iflg de nye rekrutteringensregler give trial status umiddelbart efter ansøgere har skrevet sin ansøgning. Det kræver dog at en af rekrutteringsofficerne har haft en vt samtale som vi havde her den anden aften.
    Jeg bestræber mig på at holde denne vt samtale med nye ansøgere inden for de første 14 dage af deres ansøgningsforløb så de kan vi adgang til vores guild chat så hurtigt som muligt(men vi giver altså ikke adgang til folk som vi på forhånd ikke mener er godtfolk)

Forum Convert Black Phoenix's Avatar

Var igennem Taral V og Maelstrom prison med Adana i går og det gik ganske fint, så herfra.

Forum Fledgling

JA det var super hyggeligt, det må vi gøre en anden gang igen . Rune og jeg var af sted med Articon og Marion.

Jeg spurgte i guildchatten i sidste uge, hvilke dage i raider. Til det blev der svaret at det gør i flere forskellige dage om ugen. Grunden til jeg spurgte er at vi kun har ca. en uge tilbage til at skaffe thumbs up, og det er ikke så nemt at få folk med, specielt ikke hvis de er i gang med at raide.

Som det er nu, så spiller vi Mandag, Tirsdag ( nogle gange har vi et møde tirsdag aften ), Fredag ( hvis vi ikke har gæster ) og for det meste også søndag. Det bliver som regel om aftenen vi spiller, for vi skal lige nå at komme hjem fra arbejde og skole ( jeg har transport tid og lange dage ).

Det jeg prøver at komme frem til er, at jeg tror det bliver knebent, pga. tiden vi spiller på og de antal dage vi har til rådighed, før vores trial periode udløber. Der er godt nok 276 karakterer, men kun 133 medlemmer i guilden. Er det nemmest at finde folk til FP før eller efter aftensmaden og er der nogen dage, der er bedre end andre?
    Last edited by Adana; 04-03-2012 at 12:40.

Jeg vil da gerne personligt give jer min , da i begge er nogle hyggelige menesker og snakke med på VT og i vil uden tvivl passe godt ind i SD

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Har været i 2 Fp. med Anna og Rune sjovt og hyggeligt.
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Hej Anna

Jeg har hermed fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen til SD som medlem

Vi ses ingame

/Mortor