Results 1 to 24 of 24

Thread: [04.01.12] Noxes

SD Medlem Forum Learner

Default [04.01.12] Noxes

davs.

mit navn er simon. er 27 år. lige pt bor jeg hjemme, da der er ikke grore lejlheder i århus. jeg er i gang med at taget min 9 klasse eksamen.
    har dog ikke noget arbejde pt. og jeg da jeg er på SU, er det begræsen hvad man kan lave.
    har spillet wow siden 2005. noget dog aldrig at raid i vanilla, raid dog i TBC+Wrath.
    de severe jeg har spillet på. Frostwhisper i guilden danish lord of valhal, der var jeg i ca. 4år. der efter flytte jeg til shadowsong i i guilden danes of honor i ca. 1år.
    og der efter flytte jeg til tarren mill. hvor jeg join sanctimaonia. og der var jeg ca 1,5 år. og nu er jeg i wrath of neophyte. da DS komme ud valg næsten alle og flytte.
    en anden sever. men i den senen tid har jeg være meget på jers VT. og snak med en dele. og i har spurget mig flere gang hvorfor jeg ikke har join i nu. men det gøre nu.

jeg kender et par stk har mine dage på forstwhisper Cenium og intodeep (felixa)
    der er dog ikke nogle jeg kender som er på shadowsong.

jeg søger et casual spot/social spot. er altid postive. vis der er noget jeg ikke kan så spørge jeg gerne. spurge en dele i guilden her for at forbedre min dps/hps som healer og som dps.

ps. vis er der stave fejl, så er der ikke meget jeg kan gøre ved det. da jeg er ordblind. jeg er bedre til at snak ind jeg er til at skrive

SD Medlem Forum Disciple

Hej Noxes,

Velkommen til Semper Danicas forum og tak for din ansøgning.

Jeg vi starte med at sige, at I semper danica optager vi dig som person og ikke din char. Jeg vil rigtig gerne vide mere om hvem Noxes er og hvad vi kan forvente af dig. Jeg synes, at du skal kigge lidt nærmere på vores forum, vores ansøgnings stickies og evt tage et kig på de andre ansøgninger. Find vores værdisæt da det er vigtigt for os, at du kan acceptere dem.

Vi kører samtaler på onsdag, så hvis du i løbet af i dag får lavet en opdatering, så har du mulighed for at være med.

Venligst

Galicia
    Last edited by Galicia; 02-01-2012 at 6:39.

SD Medlem Forum Learner

jeg søger et sted hvor man kan være social. og da mit engelsk ikke er det best, så må jeg kigge på de danske guild jeg kender. og ja jeg kan taget en samtaler her på onsdag
    Last edited by Noxes; 02-01-2012 at 15:03.

SD Medlem Forum Disciple

Det er et rigtig godt grundlag at du kender et par stykker her i guilden. Det er en god start, men vi har nogle regler/værdier som vi gerne vil have at du læser og skriver om du kan acceptere. Dernæst er et par linier om dig selv som person ikke ret meget info til alle os andre, når det er dig som person vi tager ind som medlem.

Det er ikke mig som officer der beslutter hvorvidt du skal være medlem eller ej. Det er et fælles samarbejde imellem vores medlemmer, dig og mig, så selvom jeg tager dig ind til en samtale, så er det kun en lille del af vejen. Derfor vil jeg gerne have at du uddyber din ansøgning overfor vores medlemmer, så de ved hvem du er. Evt hiv fat i dem du kender, så de kan hjælpe dig godt på vej...

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Learner

jeg har læse dem. og acceptere dem.
    et par linier om mig selv. jeg er trænere i gymnastik, har også selv være aktive. men er det ikke så meget mere pt. er gået mere over i trænere rolen. jeg laver ikke det store fra skole. ( ja du læse rigtig) jeg har nogle plan med at trænere med min lillebror, her mit i jan. der er et par KG i overskud. da han også er på skole. kan vi første beggynder mit i jan.

SD Medlem Forum Learner

jeg har flere alt´s her er navn. på dem jeg mest på ( warlock) soulr. shadowphere (priest) og noxes main paladin. har også en dk jeg er i gang med at overfør. som hedder sonofhades
    Last edited by Noxes; 03-01-2012 at 20:30.

SD Medlem Forum Disciple

Har du tid og lyst til en vt samtale onsdag kl 20.30?

SD Medlem Forum Learner

jeg kan hele dagen efter kl. 15.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Noxes,

Velkommen på trial og så er det bare ud og hive nogle anbefalinger i land :-)

Venligst

Galicia

Har lavet lidt LFR med Noxes idag, virker som en ok dude, men vil gerne spille lidt mere med dig før jeg giver min tomle

Forum Recruit Xenium's Avatar

Må hellere lige skrive lidt også - kender ham her gennem mange år (de gode gamle dage som ally på frostwhisper) i wow og han har altid været en flinker fyr så synes helt klart han passer ind i SD

håber at jeg får spillet lidt mere ingame nu hvor han er kommet ind som trial ...
    Oh goddess of luck whom the Greeks called Tyche, and the Romans Fortuna
    May our rolls be in our favor and the booty we seek be ever plentiful from the monsters we have slain
    "...No. I am the one who knocks!"

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Rente en enkelt hc med Noxes nu her, efter han og Naturnez meget tålmodigt sad og ventede på at jeg blev færdig i LFR :P

Der var masser af snak på vt og rigtig SD hygge, så der er helt sikkert her fra

Glæder mig til at spille mere med dig.

/Moonster

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Har kendt Noxes siden jeg migratede til TM og joinede sanctimonia. Skide flink fyr, som jeg tror vil passe godt ind i SD.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Har snakket en del med noxes efter hånden, og han virker til at være SD menneske, så han får min

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Noxes du får sgu lige et thumps up fra mig af

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Noxes du snakker fandme meget men jeg muter dig bare engang imellem. De gange vi til gengæld har snakket virker du som en rigtigt flink Person som dog snakker mere en mig Hvis dette er muligt.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Forum Convert Vejovis's Avatar

Har efterhånden spillet en del med Noxes (og det har været hygge og humor) og han er jo praktisk talt vokset fast på vores VT, så vi kan vel lige så godt åbne døren helt for ham
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

har både spillet og snakket en hel del med Noxes (han bor nærmest på VT), han virker rigtig flink og hjælpsom både i og udenfor grupper Thumbs up herfra

SD Medlem Forum Trainee Fragglen's Avatar

Virke meget aktive og snak salig på vent så her fra

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa @noxes! Hvordan står det til med din ansøgning? Den ser lidt stille ud og du har kun 5 forum indlæg. Får du spillet med nogle?

Husk at skrive hvem du har spillet med.

F.eks ; har lige løbet en hc med @Marwen her i aften , så kan personen komme ind på din ansøgning!!

-Marwen

SD Medlem Forum Learner

hej Marwen. jeg har desværre ikke så aktive de sidste uger tid. som jeg ville. har haft lidt meget at se til.
    men jeg har løben en massen LFR run´s med Mushizo, Rune, Cuber, Najsen.
    hjalp også Mushizo med at gear ham op, da han spec tank.
    det er dem jeg ville pt. kan huske.
    vis der er anden så må folk godt minde mig på det

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

har lige kørt 1 HC med Noxes og må da sige at det var hyggeligt . Han er også hyggelig på VT. har intet ondt at sige om ham så herfra!!!!.

Forum Neophyte Poul8930's Avatar

Har lige lavet et HC med Noxes. fin fyr, også på vt så herfra
    Mr Mak - Eve Online
    Snig - WoW
    Minimælk - WoW

SD Medlem Forum Disciple

Hej Simon,

Du har samlet et pænt antalt thumbs up, så jeg vil gerne byde dig velkommen som medlem i Semper Danica.

God fornøjelse fremover.

Venligst

Galicia