Results 1 to 12 of 12

Thread: S mistede Teldrasil sin mdom

Guest

Default S mistede Teldrasil sin mdom

Yep, it's true - vi har nogle stykker fra SD vret en tur inde midt i Teldrasil (Night Elf en nordvest for Kalimdor) - gennem et helvede af level 55 vagter i Darnassus! :twisted:

Der har sikkert vre mange andre horde ppl fr os derinde, men nok ikke p Server 8 i Final Beta og da slet ikke fra SD...

Anyways, vi havnede til sidst i Night Elves startomrde, hvor de lowbies der var nok lige har gloet en ekstra gang da der pludselig stod horde ppl p mounts og grinede af dem. Dog fandt de hurtigt ud af at hidkalde et inferno af high level players og s opstod der pludselig problemer... :P

Men nu kan SD da "prale" af det ogs!
    Hvad er nste ml? Stormwind i release? :twisted:

Download denne lille video der viser vores togt! :twisted:

Tjek ogs denne post (nr. 2) for nogle screenies.

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Total fedt lavet

Sdan en masse film skal vi have lavet til retail der kan vise hvad vi dur til :twisted:
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Guest

Yeeeeeah.. jeg er med i filmen.. woohoo :-D

Guest

Fedt der... var selv derinde i korean beta, det er skide sjovt at se p de lowlvls der kigger en ekstra gang

Guest

Det er jo ogs VILDT fedt at smadre "noobs", og mske delgge deres videre forhold til spillet. Det m jeg sku sige, et godt frstehndsindtryk jeg fik p jer.

Forum Convert

Quote Originally Posted by Bear
    Det er jo ogs VILDT fedt at smadre "noobs", og mske delgge deres videre forhold til spillet. Det m jeg sku sige, et godt frstehndsindtryk jeg fik p jer.
    Du er da ikke helt skarp, hva? Man kan ikke smadre en skid andet end guards og npc's i teldrassil, med mindre spillerne angriber frst.

Hvad med at bruge dit hoved inden du bner munden? kvaj.

Guest

jeg ville osse vre sur i dit sted!

Paladin of the Board Reyven's Avatar

S s, sl lige koldt vand i blodet. Teldrasil er Alliance Controlled hvilket vil sige at horde medlemmer KUN kan sls tilbage mod alliance medlemmer der angriber frst. S alle disse alliance noobs har vrest 100% i sikkerhed med mindre de selv ville sls.
    Guildboss - Danish Legacy

Guest

Quote Originally Posted by Engel
    S s, sl lige koldt vand i blodet. Teldrasil er Alliance Controlled hvilket vil sige at horde medlemmer KUN kan sls tilbage mod alliance medlemmer der angriber frst. S alle disse alliance noobs har vrest 100% i sikkerhed med mindre de selv ville sls.
    Du har nok ret men iden i det kan jeg ikke lide. Og da jeg lige var startet p min Undead warlock s at startomrdet blev indvaderet af mountede inkarnerede spiller vil gre mig nervs. Velvidene at jeg er i sikkerhed.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

S skal du nok i det mindste overveje om en PvP server er stedet for dig. For efter level 20 er du ndt til at frdes i omrder hvor fjenden kan angribe nr de har lyst. Spiller man p en PvP server er man bare ndt til at acceptere af der kommer nogengange en level 50 forbi og nakker din level 20 bare for at genere dig. Kan man ikke grine af det, s fr man et problem i lngden.
    Guildboss - Danish Legacy

Guest

Quote Originally Posted by Engel
    S skal du nok i det mindste overveje om en PvP server er stedet for dig. For efter level 20 er du ndt til at frdes i omrder hvor fjenden kan angribe nr de har lyst. Spiller man p en PvP server er man bare ndt til at acceptere af der kommer nogengange en level 50 forbi og nakker din level 20 bare for at genere dig. Kan man ikke grine af det, s fr man et problem i lngden.
    Ja jeg skal ogs spille p pvp server efter retail, og det er ogs okay i ikke begynder omrderne at man kan blive slagtet IMO.

jeg har ogs haft nogle mder med nogle af de s kaldte ber guilds..

n de udfordre en til duel, og man s gr hen og taber, tror i s ikke de sprger om man er noob ????

intet tilovers for folk som ikke har respekt for andre, det skal dog ogs siges at jeg gamede warrior, og gik efter at lave en pvp karakter :shock:

grrr

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank