Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29

Thread: PvP/Raid Video Sharing

Guest

Quote Originally Posted by Fever
    ...
    Så har I nogle gode fif? Vi skulle jo gerne have endnu flere fede film fra SD' side.
    Det er klart at Frame Rate falder når du optager film - simpelthen fordi den praktisk talt skal tage ca. 20 screenshots i sekundet! Det menneskelige øje kan heller ikke se mere end 23 billedskift i sekundet, så helt så slemt er det altså ikke. Kanske det er din skærm kører med for få Hertz?

Anyways, Fraps kører bare i baggrunden (ligger i Systray) og jeg har så sat F7 som hotkey til at starte og stoppe filmningen. Du skal selvfølgelig finde en mappe Fraps kan placere filmene i, men det er faktisk også det eneste, for den navngiver selv filerne i ordnen: Navnet på spillet, datoen for optagelsen og en unik kode, så den ikke overskriver eksisterende filmklip.

Når jeg har lavet en masse små klip sætter jeg den sammen med "Vegas" - et movie editing program.

That's pretty much it...

Dog gør jeg selv meget ud af klipningen - specielt så den passer i forhold til musikken og jeg vil da også mixe nogle fede numre sammen på en god måde hvis vi skal lave en god SD film. Til dette bruger jeg "Acid 3.0".

Grunden til at filmene er i lidt dårlig kvalitet er at jeg komprimerer dem så det ikke tager ½ dag at downloade dem. Dette gør jeg med et program der hedder "TMPGEnc".

Hvis du vil vide mere så vær sød at PM mig eller starte en ny tråd så vi ikke går helt off topic.

Forum Adept Fever's Avatar

Det tror jeg ikke. Ville bare vide om de kraftige fps fald var normale, og jo en fald på 80fps i f.eks CS(fy!! et grimt ord) er altså noget der kan mærkes ekstremt meget.
    Min skærm kører 85hz med v-sync slået fra.

Opdate:
    Jow forresten, skal den stå på half- eller full-size, og hvad med fps?

Guest

Jeg har en Fraps 2.50 liggede online på en hurtigt connect hvis nogen mangler den (regged)

Forum Acolyte

Bruger:

Fraps
    Vegas
    og Dr. Divx
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm