Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44

Thread: [14.01.12] Ansgning - Konrax, Protection Warrior - Sger social/casual spot

Default [14.01.12] Ansgning - Konrax, Protection Warrior - Sger social/casual spot

Info om mig
    Navn: Jakob Skriver
    Alder: 22
    Adresse: Lyngby, Storkbenhavn
    Uddannelse: Lser til civilingenir p DTU

Wow

Navn: Konrax
    Lvl: 85
    Server: Tarren Mill
    Primt spec: Protection

Om mig

Jeg lser til softwareingenir p DTU s det tager en stor del at min tid, og det vil ogs vre tidspunkter hvor jeg ikke er s meget p fordi jeg har afleveringer der skal laves

I den tid hvor jeg ikke har spillet har jeg spillet mange andre computer spil, s det er ikke fordi jeg er stoppet med at spille computer. Har prvet nogle af de andre MMORPG's f.eks. Rift og Swtor, men har ikke fundet dem til at vre i nrheden af s gode som wow.

Da cuber og pizox sagde at de startede igen kunne jeg ikke forbig muligheden for at spille sammen med dem igen.
    Bde i computer spil og IRL er jeg meget hjlpsom, har nsten altid tid til at hjlpe andre dette er selvflgeligt efter min egen mening

Wow erfaring etc
    Jeg er en spiller der har let ved at flge instruktioner og lre af sine fejl, for det meste :P Jeg har erfaring fra vanilla, hvor jeg var i en rimelig casual guild som ikke kom lngere end starten af BWL.

Da TBC kom skiftede jeg server og guild for at spille sammen med en ven fra gymnasiet, den guild hed F E A R. Her spillede jeg igennem hele TBC hvor vi clearede alt og spillede videre i wrath indtil efter vi havde cleared Ulduar, der var en periode for mig hvor jeg mistede lysten til at spille hvor jeg s valgte at stoppe med at spille. Igennem hele denne tid spillede jeg som mage ved navn Ement, hvis nogle kan huske mig .

Efter ca 1.5 r tror jeg, startede jeg med at spille igen som protection warrior p en anden server og uden en guild til at raide med jeg puggede Icc10 og Icc25, hvor jeg cleared alt undtagen de to sidste bosser.
    Det er ca 1 r siden jeg spillede, og har derfor ingen erfaring i cataclysm raids. I forhold til min class er der ikke sket det store siden jeg sidst spillede

Jeg nsker et social/casual spot i Semper Danica, for jeg vil gerne spille med mine IRL Venner og mine gamle venner fra F E A R, nogle overlapper) samt at f nogle flere gennem denne guild. I fremtiden vil jeg muligvis sge efter et raid spot, men regner ikke med at det bliver mere end noget casual af slagsen muligvis mere.

Jeg kender bde Cuber og Pizox som ogs ansger

Til dem der var med i biografen med Cuber og Pizox s er jeg den hje fyr med, efter cubers hoved, lille per huggen :P Jeg var ogs med i byen efter :P og Marwin du skylder mig nogle penge fra taxaen :P

Jeg har lst og er indforstet med jeres regler.
    Hvis i mangler nogle informationer eller har nogle sprgsml til min ansgning s skriver i bare

Hilsen
    Jakob Skriver // Konrax

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Nice one!

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg vil gerne give thumbs up for denne gut! Han var med i biografen og se Sherlock Holmes, og s var han ogs i byen med de resterende + han betalte min taxa hjem (du skal nok f pengene!;-))

Han er HELT KLART SD Materiale!

Niiice Jakob

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

var i fl med ham gik fin thumps her fra
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

SD Medlem Forum Warden

Jakob er en af mine gode venner, han er er fin fyr. Jeg er ked af p forhnd hvis du bliver stemplet som "Oliria invasion". Du skal i hvert fald have min thumps up!
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Tak for en hyggelig aften i FL

Det gik rigtig fint, og der var god stemning p VT.

Tak skal i have - og tak for en super hyggelig aften i FL

@Marwen Det haster skam ikke var bare for at drille dig :P

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Ogs herfra til vores offtank fra i aftes/nat

Da @Marwen benbart har haft ALT for travlt med at give dig sin personlige thumbs up, vil jeg da benytte lejligheden til at, p bl.a. vores rekruteringssergeant @Marwen's vejne, byde dig velkommen til SDs forum!
    Jeg er sikker p at en rekruteringsofficer/sergeant, f.eks. @Marwen, straks kigger forbi og ordner det praktiske med dig!

Forstr du hentydningen @Marwen?
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Ja @Konrax

Som @Regio s fint siger det, s er jeg rekrutterings sergeant.

Velkommen til Semper Danica!

Din ansgningsprocedure er allerede igang, og kan se du har skaffet nogle anbefalinger allerede, keep up the good work!

Din ansgning ser fin ud, s jeg vil ikke komme med nogle kommentare.

Du skal ud og have skaffet s mange anbefalinger som muligt, dette kan gres p mange mder.
    Raid, HCs, vre aktiv p VT og sociale arrangementer ogs (Som du var med i Biografen!).

Inden kort tid vil @Galicia og jeg s heve dig ind til en lidt "dybere" samtale for at hrer hvad du er for en rod ;-)

Har du nogle sprgsml er du velkommen til at sprge!

Held og lykke,
    Marw

SD Medlem Forum Disciple

Haha jeg gik tilsyneladende helt i st da jeg lste at marwen skylder dig penge, s du fr lige et forsinket velkommen til fra mig ogs

Da jeg nu er blevet member vil jeg meget gerne give min irl ven Jakob/Konrax et thumps up!

Jamen jeg vil da flge Cuber, og give Jakob et kmpe Thumps up! super dygtig tank, endnu bedre til druk ;D

Vil da ogs lige give Jakob/Konrax et , kender ham IRL og har tidligere spillet sammen med ham i FEAR. Fin fyr, klart SD materiale
    Tarkin - Hunter
    Muhara - Shaman

SD Medlem Forum Disciple

Hej Jacob,

Jeg vil gerne invitere dig til en vt samtale fredag kl 20.30. Har du mulighed for at deltage der?

Galicia

Hej Jacob

Velkommen til vores forum - super fedt at se din ansgning

Han var som sagt med i biografen, og virker som en kewl ftter, ind i guilden med ham

/Renez

@Tarkin, @Cuber, @Pizox og @Renezmae Mange tak for jeres thumps up og Renez i er ogs super fede

@Galicia Jo helt sikkert Jeg er til lan, s der kan godt vre en del larm i baggrunden :P

S lidt da Jakob

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

har ikke rigtigt fet spillet med Konrax endnu, men til gengld var jeg med p bifturen og mdte ham der!

Han virker til at vre en rigtig flink fyr, s jeg tvivler strkt p at han er meget anderledes ingame! thumbs up herfra!

SD Medlem Forum Disciple

Hej Konrax,

Vi vil gerne byde dig velkommen p trial. Du kan henvende dig til en officer ingame for at f invite til guilden.

Venligst

Marwen og Galicia

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har spillet med Konrax i gamle dage thumbs up her fra

mvh Rune aka Shargaz
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

@Mushizo Tak og super fed aften i byen

@Rune Mange Tak, love the old times Speaking of old times @Actoprimos Gief Thumps

Til de folk i LFR, Bh og hc's i dag, hvis i kunne give en thumps ville det vre super fedt
    @Harpos @Graphx @Najsen @Geyah @Swup @Zulo @heltinden @Chrusgar @Fragglen

Argh kan ikke huske alle der var med har givet en notice til alle jeg kunne komme i tanke om
    Last edited by Konrax; 20-01-2012 at 11:32.

Jeg har vret lidt i noget oldschool content med konrax, stille og rolig fyr, siger dog ikke s meget p vt. KOM IGANG SLACKER!!!! men hygge fyr om ikke andet. Thumps up herfra.

Svrt at overdve Cuber med alt hans Awesome snak

Quote Originally Posted by Konrax View Post
    Svrt at overdve Cuber med alt hans Awesome snak
    Indeed! Jeg indeholde meget awesomeness!