Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30

Thread: Trailblazer - Gunslinger Ansøgning til Semper Danica

Forum Learner

Default Trailblazer - Gunslinger Ansøgning til Semper Danica

Ansøgning til SD republic(Gunslinger)

Hej...

Jeg hedder Thomas og er 35 år, jeg er udlært tømrer og salgassistent, de 2 brancher ligner jo osse næsten hinanden, i øjeblikket er jeg vinterfyret, men sådan er byggebranchen desværre lige i øjeblikket,
    men solen skinner alligevel og livet går videre. Er endnu ikke velsignet med kone og børn, men så er der da heldigvis mere tid til gaming.

Har nu spillet swtor siden d. 15 dec.. har , og har hygget mig rigtigt meget med Trailblazer, som er min gunslinger på The Red Eclipse.
    Har længe ledt efter et mmorpg, som kunne fange mig i samme grad, som Everquest og Daoc, og er blevet overbevist om at swtor er spillet for mig. Er i øjeblikket lvl 47, og har rendt ind
    i medlemmer af SD fra tid til anden. Men livet som "Lone Ranger" i et mmorpg passer ikke rigtigt til mig, da jeg er mere til groups og raids, og det mere sociale aspekt i spillet. Man hygger sig bare mere
    når man er flere. Jeg søger ikke bare en guild for at søge en guild, jeg søger fællesskabet omkring fælles interesser i dette tilfælde Semper Danica Jeg er fuldt klar over at der i øjeblikket er lukket for optagelser, men jeg lever lige nu det glade liv, som SD "Hangaround" i SD ingame chat.

Min spilerfaring ligger primært i Everquest(7år), Everquest II(2år) og Daoc(3år), var osse lige omkring warhammer en overgang, men det fangede aldrig helt.

Det meste af min fritid går med at spille swtor, men finder da osse lige tid til noget handicapfodbold, hvor jeg er med som partner. Og der blir da osse tid til lidt hyggepoker på det lokale værtshus fra tid til anden.
    Ellers er sport noget der er på tv, er meget interesseret i amerikansk fodbold.

Har siddet og læst de stickys der er på forummet og kan fuldt ud acceptere og leve op til de regler og værdier der postet.