Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30

Thread: Trailblazer - Gunslinger Ansøgning til Semper Danica

Forum Learner

Default Trailblazer - Gunslinger Ansøgning til Semper Danica

Ansøgning til SD republic(Gunslinger)

Hej...

Jeg hedder Thomas og er 35 år, jeg er udlært tømrer og salgassistent, de 2 brancher ligner jo osse næsten hinanden, i øjeblikket er jeg vinterfyret, men sådan er byggebranchen desværre lige i øjeblikket,
    men solen skinner alligevel og livet går videre. Er endnu ikke velsignet med kone og børn, men så er der da heldigvis mere tid til gaming.

Har nu spillet swtor siden d. 15 dec.. har , og har hygget mig rigtigt meget med Trailblazer, som er min gunslinger på The Red Eclipse.
    Har længe ledt efter et mmorpg, som kunne fange mig i samme grad, som Everquest og Daoc, og er blevet overbevist om at swtor er spillet for mig. Er i øjeblikket lvl 47, og har rendt ind
    i medlemmer af SD fra tid til anden. Men livet som "Lone Ranger" i et mmorpg passer ikke rigtigt til mig, da jeg er mere til groups og raids, og det mere sociale aspekt i spillet. Man hygger sig bare mere
    når man er flere. Jeg søger ikke bare en guild for at søge en guild, jeg søger fællesskabet omkring fælles interesser i dette tilfælde Semper Danica Jeg er fuldt klar over at der i øjeblikket er lukket for optagelser, men jeg lever lige nu det glade liv, som SD "Hangaround" i SD ingame chat.

Min spilerfaring ligger primært i Everquest(7år), Everquest II(2år) og Daoc(3år), var osse lige omkring warhammer en overgang, men det fangede aldrig helt.

Det meste af min fritid går med at spille swtor, men finder da osse lige tid til noget handicapfodbold, hvor jeg er med som partner. Og der blir da osse tid til lidt hyggepoker på det lokale værtshus fra tid til anden.
    Ellers er sport noget der er på tv, er meget interesseret i amerikansk fodbold.

Har siddet og læst de stickys der er på forummet og kan fuldt ud acceptere og leve op til de regler og værdier der postet.

Har jeg nu husket det hele, hvis ikke så kontakt mig gerne på forum eller in-game.

Btw: navnet er Trailblazer, hvis i mangler en til grps, bare smid en pm in-game skal være meget ophængt hvis jeg ikke er klar på at gi et nap med.

Glæder mig til at høre nyt

Thomas Aka Trailblazer

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Thomas

Tak for din flotte ansøgning.

Vi har desværre lukket for nye ansøgere på nuværende tidspunkt, men vi vil løbende vurdere behovet for nye ansøgere. Vi laver en gennemgang af alle vores nuværende ansøgere og trials omkring d. 20 Januar, så der bliver sikkert en åbning her efter.

Det betyder at jeg desværre bliver nødt til at afvise din ansøgning grundet ansøgningsstop. Men følg lidt med på forummet og hold øje med når vi åbner op igen og send mig så en PM hvis du stadig er interesseret. Så skal jeg nok aktivere denne tråd igen.

Mvh

Mortor

@Trailblazer er den anden som var hurtig og skrive en PM til mig med ønske om aktivering af hans ansøgning jvf statusupdaten pr 20.01

Så nu gælder det bare om at få samlet anbefalinger og følge godt med på forummet den næste måneds tid

Held og lykke med ansøgningen

/Mortor

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Giver lige et til Trailblazer har jo spillet rimelig meget med ham.
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Learner

Tak, til panser for tomlen... rimeligt meget =)

SD Medlem Forum Learner Zopanik's Avatar

Ja, vil tilslutte mig panser her, da jeg også har spillet med ham, en del gange
    Zopanik, formerly known as Zoron på SDs forum.

Forum Convert Rockz's Avatar

Er altid meget aktiv og social i SD kanalen. Ivrig for at hjælpe osv.

Forum Warden Tineea's Avatar

, kan tilslutte mig det de andre har skrevet

SD Medlem Forum Apprentice Ravyn's Avatar

hyggelig fyr, god på VT helt klart her fra

Steam - Feel free to add me

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Har lige løbet et hardmode flashpoint med trailblazer med indbygget wipefest, hyggelig fyr og helt sikkert SD materiale - ekstra for at han lige tog med ud og hjalp mig med min class quest bagefter sammen med de andre :-)
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

SD Medlem Forum Adept

Var med på samme HM som Obse, og må sige at Trailblazer gjorde det glimrende. Han har også masser af tålmodighed, når man tænker på at vi var 4 mand afsted i Kaon FP uden nogle af os havde været der før, med hvad det indebar af underlige wipes og manglende forståelse for encounters

At han så også var villig til at hjælpe Obse med classquest bagefter siger jo alt om, at han som person passer perfekt ind i SD herfra

Forum Learner

Jeg vil da gerne lige sige tak til @Mortor for at åbne ansøgningen. Ydermere vil jeg gerne sige tak for alle de fine indlæg fra @Panser Anden , @Zoron , @Rockz , @Tineea , @Ravyn , @Obsequious og @Sgaj.
    Og selvfølgelig osse tak for mange hyggelige timer ingame, som alle mand har været med til at give mig. Håber der kommer mange flere.

SD Medlem Forum Adept

Herfra

Er med på vore Raidhold/operations hold og gør en stor indstats.

Selvom jeg ikke er medlem endnu og skal til at lave min egen ansøgning vil jeg sige god for @Trailblazer
    Skal lige selv ind i SWTOR og det har han hjulpet mig godt med. Vi har spillet en del sammen og hygget os.
    Så ser frem til at lege mere med ham
    Xeigon

Forum Disciple wh00's Avatar

Har vist heller ikke fået givet min , men hermed gjort!
    Trailblazer/TB leverer en rigtig god indsats på vores Ops. hold og jeg mener bestemt at han vil gavne SD.

SD Medlem Forum Recruit

jeg vil lige give trailblazer en . han gør det rigtigt godt i vores ops group.
    PRIzz

Forum Convert Black Phoenix's Avatar

hyggeligt run med nogle daylies

kan kun give TB han har været utrolig aktiv i SD kanalen og altid hjælpsom når nogen spørger, derudover har jeg kendt ham igennem 17 år og har lært ham at kende som en hjælpsom og utrolig sympatisk fyr og en rigtig god ven der har været der når der virkelig har været brug for det, og især efter min forlovede smuttede har han været en god støtte, så kan kun give ham de bedste anbefalinger.

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

Forum Learner

Lige en opdatering til dem som dette kunne være interessant for. Følgende chars til rådighed pt. Main: Trailblazer(50 Gunslinger) Slacker(34 Shadow) Superior(30 Sentinel) Spradebassen(18 Commando) Anastascia (24 Scoundrel), Afrodite (31 Sage), I øjeblikket er Anastascia, Slacker og Afrodite i faste duoer, helt sikkert med plads til flere, der er stadig 2 pladser i gruppen, hvis nogle lige havde en alt, de kunne få lyst til at hygge med, i de sene natte timer, så er det bare at sige til. Og endnu en gang tak for tomlerne =) det er bar´rar =)

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har siddet og snakket med Thomas her på VT og han virker som en super rar person også selv om han var træt :-P

Han får helt sikkert THUMBS up fra mig
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Hej @Trailblazer

Jeg har hermed fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen til SD som trial member. Det betyder at du nu får adgang til vores interne forum samt ingame chatchannel.

Du bedes læse denne tråd igennem og bla opdatere din signatur som nævnt heri. Du har fået samlet tilstrækkeligt med anbefalinger, så det handler bare om at opføre dig ordenligt den næste månedes tid

Vi ses ingame

/Mortor

Trailblazer er helt klart en værd. En rigtigt god emperor killer. hehe

Forum Acolyte

Tillykke Trailblazer. Godt gået. Du har fortjent det. Du lever for at være online
    For every action you take, there is a consequence.

-Articon

Forum Learner

Tak til alle som har taget sig tiden til at svinge forbi min ansøgning efter at have spillet med jer in-game

Forum Learner

Havde en glimrende aften igår med @Trailblazer og @Sjalski , hvor vi kørte dailys og nakkede en masse world bosses.
    Og tak for hjælpen med Biochem