Results 1 to 13 of 13

Thread: pvp server

Default pvp server

Nolge daoc guilds ledet af nolby pride har besluttet sig for at skide på den pvp aftale vi har lavet omkring pvp server i retail. De har besluttet sig for invitere nogle guilds til lidt snik snak om en anden server fordi de har været bange for queuen og samtidig mente at de selv var alt for gode til at spille med os andre.

Det er omkring 8 guilds og som jeg lige kunne se det er det guilds der kender hinanden fra daoc, flest fra nolby prides server men også danish einhjarners har valgt at forlade aftalen.

Som jeg ser det betyder det kort sagt at vi får en langt mere balanceret pvp server fordi de guilds der var på listen stortset allesammen sad på horde siden. Samtidig betyder det vi får mindre queue på fredag og at vi undgår nogle af de arrogante stoddere der i mine øjne er lidt for mange af i forvejen.

I kan jo selv læse det på, der også er et enormt godt eksempel på hvorfor det er en dårlig ide at ændre ting i sidste øjeblik. clickey

Jeg håber selvfølgelig at SD og ansii stadig vælger at spille på den aftalte server for det er altid hyggeligt at spille med jer gutter
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Det gør ik mig noget at de smutter kender et par af guilds og Anduz beskrivelse er ik meget galt på den.
    Plus kortere køer

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Nu skal man altså heller undervudere køen. I US release blev der også udpeget en "uofficiel PvP server", og den endte med at blive så fyldt at der til tider er over 1500 spillere i kø for at logge ind. Det er der jo ikke meget sjov ved. Forhåbentlig er Blizzard bedre forberedt til EU releasen.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Convert

Default Re: pvp server

Quote Originally Posted by anduz
    ... og at vi undgår nogle af de arrogante stoddere der i mine øjne er lidt for mange af i forvejen.
    *host* [NP]XanAteA *host* :roll:

Guest

hehe nej man ska bestemt ik undervurdere køen derfor 8guild mindre jo letter lidt hehe

Ja, de lyder jo rent ud sagt som nogle idioter.. så det ser jeg da kun som en plus for os, kortere kø og mindre idioter, let the good times begin

Quote Originally Posted by Reyven
    Nu skal man altså heller undervudere køen. I US release blev der også udpeget en "uofficiel PvP server", og den endte med at blive så fyldt at der til tider er over 1500 spillere i kø for at logge ind. Det er der jo ikke meget sjov ved. Forhåbentlig er Blizzard bedre forberedt til EU releasen.
    100% rigtigt, men archimonde kører fint nu imodsætning til en del af de andre high pop servers hvor mange af dem der ikke gad og vente på at stormen på archimonde lagde sig smuttede hen.

Det er jo svært at sige om vi får kø eller ej, men jeg er ihvertald forberdt på det selvom det selvfølgeligt bliver lidt surt de første dage.

Guest

For mig heller ingen problemer.

Jeg kiggede kun lige hurtigt gennem lidt af det der var skrevet, please sig at de som poster angående deres "übah 1337 guild" er for gode til at være på den server der er valgt, er dem som smutter fra aftalen? For så kan jeg ikke være mere ligeglad ... Tøsedrenge :roll:

Guest

Jeg syntes helt klart vi skal holde fast i aftalen, og vise at Semper ikke stikker halen mellem benene. Køen skal nok blive mindre med tiden. Og som folk skriver, så hellere spille de første par uger i et "helvede" og så være sikker på der senere hen er action 24/7, end at have en nem start og spille på en halvdød server om 6 måneder.

Nå men eftersom det kun var sun repræsentanter der var for at vi skulle blive på den sidste server er planen blevet ændret clickey

Kort sagt sker server valget først på fredag og så bliver det postet i den tråd der så snart som den første indvolverede logger ind og får realm listen. På den måde burde vi kunne undgå køen af random people og stadig have alle de guilds der gidder med.

Jeg har også givet wooot den gloværdige sd leder en pm om dette.

Guest

Hmm, nu er jeg forvirret. Men jeg stoler på i har styr på det så vi vælger den rigtige server når den tid kommer.

Guest

Quote Originally Posted by Morfar
    Jeg syntes helt klart vi skal holde fast i aftalen, og vise at Semper ikke stikker halen mellem benene. Køen skal nok blive mindre med tiden. Og som folk skriver, så hellere spille de første par uger i et "helvede" og så være sikker på der senere hen er action 24/7, end at have en nem start og spille på en halvdød server om 6 måneder.

Jeg er 100 % enig med Morfar

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Det går næppe mere end 5 minutter fra serverne er oppe og til der valgt en server. Det er til at leve med
    Guildboss - Danish Legacy