Results 1 to 19 of 19

Thread: Fawkes (Skalski)DPS Gunslinger ansøgning til SW:TOR

Forum Greenhorn

Default Fawkes (Skalski)DPS Gunslinger ansøgning til SW:TOR

Hej alle.
    Jeg hedder Morten er 29 år, og er ved at uddanne mig som Tenkisk Designer med speciale i industri. (Inventor, Solidworks) Jeg kommer fra Randers men arbejder i Hadsund. Hvis nogle ved hvor de to byer ligger på kortet.
    Selvom om min arbejdsdag er forholdvis lang. (Er hjemme ved omkring 17.00). Så prøver jeg at få det meste ud af min til til at sidde foran computeren. Eller hvad man nu lige lyster til.

MMO LIST
    Tror det første mmo jeg startede med var Earth and Beyond, spillede med explorer. Mener jeg var rimelig højt i lvl's. (Kan ikke huske var laaang tid siden)
    Gik senere over til Anarchy-Online, som fixer, spillede der i ca 3-4 år. Startede med betaen. tror jeg var en af de top 5 der var på banen da jeg stoppede. Og var rimelg kendt derinde både på pve, men også på pvp siden.
    Skippede WoW.
    Hoppede over på Runes of Magic hvor jeg har en priest liggende 67/65 mener jeg han er nu.
    Guild Wars blev også prøvet en del fik lavet en Archer men efter 2'eren blev nævnt gik spillet lidt i bero igen.
    SW:TOR: Fik jeg i julegave af min kæreste, og har spillet det ligesiden. Hun regner med senere også at købe spillet og prøve det lidt.

FAWKES.
    Jeg blev fundet som sped i en escapepod blandt et astoride belte i outer rings, hvor nogle smuglere var ved at salvage nogle vrag. De tog mig så ind og lærte mig deres levevej.
    Senere (28 år senere) Havde jeg endelig fået mit eget "shit" op at kører, havde lige fået en fed handel i hus med en masse blaster, men finder så ud af at det hele at væk, og det sammen er min makker.
    Jagten er sidenhen gået ind for at finde den skyldige, har dog fået mit skib tilbage.
    Mens jeg venter på infor omkring hvor min gamle makker befinder sig, har jeg begyldt at crafte så jeg er klar til kamp. Ligenu er jeg oppe på 260 og arbejder hårdt på at komme til 400.

5 værdier:
    Jeg har læst, forstået og accepteret jeres 5 værdier. Og ved af med et godt fælleskab kommer man langt.

Det var så hvad jeg havde at skrive, men hvis der er noget er i velkomne til at skrive til mig her, eller ingame. (Er på nu og til omkring 22.00)

/Fawkes.. 29/Gunslinger

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Morten

Tak for din ansøgning.

Vi har desværre lukket for nye ansøgere i øjeblikket. Den 20 Januar gør vi status på rekrutteringssituationen og der vil højst sandsynligt blive åbnet op for ansøger igen herefter.

Men i første omgang bliver jeg nødt til at afvise din ansøgning, grundet ansøgningsstop. Men hold øje med forum for at se hvornår vi åbner op igen og send mig en PM hvis du ønsker og få aktiveret din ansøgning til den tid.

I mellemtiden er du selvfølgelig velkommen til at benytte vores forum og vores åbne ingame chat kanal ved at skrive /cjoin sd

De bedste hilsner

/Mortor

Skalski var den 3 som sendte mig en PM om ønske om aktivering af sin ansøgning.

Så fra nu af gælder det ligesom de andre for dig om at samle anbefalinger og følge med på forum den næste måneds tid.

Held og lykke med ansøgningen

/Mortor

Forum Convert Black Phoenix's Avatar

Herfra for at hjælpe til med nogle Heroics

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Jeg har snakket en del med Fawkes over VT og han har været så flink at hjælpe mig med nogle Heroics, hvor vi også tog en bonus questline sammen. super hjælpsom, og tålmodig, når lillepigen græd og lige måtte gå afk lidt.

kan kun give et stort for Fawkes!

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Warden Tineea's Avatar

Har været med Fawkes i operation.. falder fint ind i hyggesnakken på vt og var klar med det samme...

Forum Recruit

Fra mig også... flinker fyr virker det til.. @Skalski You can be my wingman anytime
    Last edited by Haddock; 09-02-2012 at 8:05.
    Wisdom of the day...
    En giraf kan løve... men en løve kan ikke giraf...

Forum Learner

Rendte rundt hele aftenen igår og nakkede worldbosses med @Trailblazer og @Sjalski . Og skide hyggelig gut på VT!
    Og så fik jeg en hånd med at få grindet mit biochem til 400

SD Medlem Forum Apprentice

fik lidt hjælp af Hawkes sammen med et par andre fra SD igennem mandalorain raiders. Tak for et hyggeligt run og snak på VT virker som en flink fyr.

Forum Learner

Skalski hvad fanden er nu det ? Du hedder jo fawkes og sådan er det bare - Fawkes er en kickass gunslinger, en rigtig rar fyr, og kommer altid og gir et nap med hvis man lige har brug for 2 guns og en xs freigther, fawkes er en ja - fyr... mangler i en ranged dps til noget, så er fawkes jeres gut, han kan det shit og nu har han så osse lige fået en ordentlig kanon... Thumbs up herfra

Forum Greenhorn

haha, takker for den alternative thimbs up. Godt ske jeg skal ændre navnet hvis man kan. Så der ikke er tvivl hvem jeg er,

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Fawkes for faen! Jeg har glemt at gi dig en . Den skal du da helt klart ha. Fawkes stiller tit og ofte op når der er brug for hjælp, ligemeget hvad hjælp der er snak om. Plus han er ofte på VT og det er altid en fornøjelse! Han skal da bare ind ASAP

Forum Warden Tineea's Avatar

Fawkes er altid hjælpsom og er muligvis den der har holdt ud længest uden at komme på trial indtil videre.. Synes som moody han bare skal ind over asap.

@Skalski Jeg har sendt dig en mail ang vt samtale i aften, håber at du har mulighed for at komme på

fin fyr og hyggeligt selskab, har gruppet med ham et par gange, og han var med på anvils freaky friday som en af de få, syntes det er utrolig flot at han bakkede op om noget ikke mange andre gjorde så helt klart herfra

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

Hej @Sjalski alias Fawkes

Tak for en hyggelig VT samtale her i aften

Som aftalt giver jeg dig Ingame Trial status samt adgang til vores interne forum.

Så velkommen som trialmember i SD

/Mortor

Forumnavn ændret til Fawkes som ønsket

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Quote Originally Posted by Mortor View Post
    Forumnavn ændret til Fawkes som ønsket
    Også det eneste rigtige

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Hej Fawkes