Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44

Thread: Articon SWTOR ansøgning

Forum Acolyte

Smile Articon SWTOR ansøgning

Hej,

Efter ca. 10 år ude af mmorpg fik min irl kammerat Kenneth som hedder @Owo i SWTOR (som også er tidligere SD'er), nævnt at min gamle guild SD stadig eksistere. Jeg var blandt de aller første der var med til at grundlægge SD tilbage i det gamle Star Wars Online, hvor jeg i en periode også agerede som GM, hvor det var hårde tider for SD, specielt da en del af hardcore spillere der var i guilden forlod, stod jeg med at få opretholdt en vis social sammenværd og interesse i SD. Og nu taler vi faktisk helt tilbage til 2002-2003 stykker. Jeg var naturligvis positivt overrasket ovet, at guilden fortsat eksisterede og det var da en rigtig glædelig nyhed.

Warlin nævnte at det nok var herinde jeg skulle søge om medlemskab og det synes var mægtig fint af ham. Men jeg har også fuld forståelse for, hvis i vil behandle min ansøgning som en ny SD'er da det jo er mange år siden og dermed er der nok heller ikke mange tilbage fra den tid som jeg kan huske og omvendt kan huske mig. Jeg vil dog sige at Kebra vækker nogen tanker tilbage i de gamle dage, men jeg er desværre ikke nogen stor namedropper så derfor kan jeg ikke komme på navnene før jeg møder folk eller taler med folk fra dem gamel SW tid.

Da det netop er så lang tid siden, tror jeg heller ikke at i vil kunne finde nogen af alle de gamle forum posts selvom det kunne være underholdne, specielt fordi jeg skrev relativt meget i forummet, samt ville være underholdne at læse dem igennem igen ) Da jeg forlod SD var det ikke pga. guilden, men nærmere lysten til spillet på det tidspunkt. Der var gået for meget grinding i det og jeg er ikke den store tilhænger af kun at lvl'e min person. Det er det sociale sammenværd, hjælpe og blive hjulpet der altid har været essensen i både SD for den tid, men også i forhold til mig selv.

Jeg håber, at komme tilbage i SD og gøre mit bidrag (dog ikke som GM - bare rolig), da med familie, lederjob og andre aktiviteter skal der også være lidt tid til sjov og ballade i spillet. Men jeg vil fortsat være aktiv i forummet som SD medlem og støtte der gode intentioner samt debattere holdninger, værdier og andet som kan give SD mere karakter.

Hvis nogen kan huske mig, så skriv endelig herinde, så kan det være at det vækker gamle minder, hvilket altid er en fornøjelse når man er vendt tilbage til denne spil genrer.

Ser frem til jeres tilbagemelding.
    Last edited by articon; 23-01-2012 at 9:35.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej articon.

Velkommen tilbage til SD forum.

Sjovt at læse din historik i din post, og ja, det er godt nok længe siden du var her sidst.
    Jeg kan se det er en ny forum profil du har lavet - hvad hed du sidst du var medlem? Så kan vi måske finde din gamle profil frem, så medlemmer kan huske dig og vi kan finde dine tidligere posts. Der er selvfølgelig også risiko for at den er blevet slettet, da det er så lang tid siden du var her sidst og der er sket meget med forum.

Desuden, som du selv skriver, så er det længe siden du var her, og måske er der ingen der kan huske dig - hvilket godt kan betyde at du skal starte forfra som almindelig ansøger.

Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Hmm jeg er overhovedet ikke med på hvem du er??
    Hvad hed din gamle forum profil?

/edit
    Kiggede lige lidt nærmere på owo's ansøgning. Sikker på det ikke var ANSI du var i og ikke SD?

Quote Originally Posted by owo
    Du har helt ret, jeg spillede i ANSI både i SWG & WoW sammen med bl.a. Breeze & Articon (som nu også har købt SWToR)

link
    Ex-SWG og Ex-ANSI, stadig 2 gode plusser i min bog
    Last edited by Jirin; 13-01-2012 at 20:38.
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Jeg har ledt efter hans gamle profil. Den eksisterer desværre ikke mere
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Forum Initiate

Jeg kender ikke manden!

Ej, det er gas. Arti er rigtig nok min BFF biatch. Og han har også helt ret i at han ikke er så god til navne for det var nu ANSI og ikke SD vi spillede sammen i - det tror jeg nu også han kan huske hvis han lige sætter sig ned et øjeblik Jeg kan dog godt forstå forvirringen for der var som sagt venskab mellem de to guilds og jeg tror Arti brugte en del tid på at snakke med GM's (og andre) fra SD.

Men lidt pudsigt at Arti hev mig ud af FPS verdenen og ind i MMO & Star Wars universet - nu har jeg gjort det samme ved ham
    GW2: Ewes
    Battlenet (D3): Owo#2829

Forum Acolyte

Da der ikke skal være tvivl om at jeg er senil eller sådan noget, så siger jeg bare at owo har ret ;o) Ja, jeg kan sagtens huske ANSI, men mener også der var sammenhæng med SD og om de så blev lagt sammen eller hvordan og hvorledes det kan jeg simpelthen ikke huske - SENIL! Men jeg kan i hvert fald huske at jeg brugte meget tid på at holde tingene sammen. Jeg engagere mig altid i det jeg gør, måske ikke some Owo som er total spil nørd til perfektion Jeg går nok mere den anden vej, med dedikation til helheden (måske derfor jeg også er leder).

Men som jeg selv skriver, så er det altså også ok, at behandle mig som ny medlem, for det er godt nok lang tid siden. Anyways, your choice men det virker som om at det sociale går i spænd og det er jo vigtigt.

Afventer jeres tilbagemelding.

Forum Initiate

Faldt lige over denne her tråd, good old times

http://www.semperdanica.dk/showthrea...7-Hej-fra-ANSI

Forum Acolyte

Kan godt huske Shamran, han var/er en aktiv spiller da jeg var online.

Men det er nu meget godt at få afklaret hvor ens tidligere tilhørsforhold har været.

Men jeg kunne nu godt tænke mig, at høre hvad SD så har tænkt sig at gøre ved det, således jeg ved hvad og hvordan jeg kommer videre
    For every action you take, there is a consequence.

-Articon

Hej @articon.

Der er ikke rigtig kommet noget respons fra medlemmer om, at de kan huske dig, så det må blive en ansøgning forfra. Jeg snakker lige sammen med Swtor ledelsen omkring de nærmere detaljer omkring dette, og så skal jeg skrive tilbage til dig.

Hilsen Trine.

Nå, men @articon det gik jo hurtigt.

Jeg har snakket med Swtor ledelsen, og de vil gerne have dig som ansøger. Derfor flytter jeg din ansøgning over til dem, og så vil @Mortor helt sikkert kigge forbi og forklare dig nærmere omkring, hvad der nu skal ske.

Held og lykke med din ansøgning.
    Hilsen Trine.
    Last edited by Trine; 19-01-2012 at 21:34.

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Aticon

Jeg vil starte med at byde dig velkommen til som SWTOR ansøger.

Fra og med nu og ca en måned frem gælder det for dig om at samle anbefalinger fra vores medlemmer her i din tråd. Du skal gerne have omkring 10 anbefalinger for at opnå trialstatus.

Så det er bare med at komme igang med at spille/snakke samen med nogen af alle vores fantastiske medlemmer så du den vej rundt kan få samlet anbefalinger.

Jeg vil bede dig læse denne tråd grundigt igennem, hvis du ikke allerede har gjort det. (Du mangler og acceptere vores 5 værdier)

Du må også gerne tilføje lidt i din OP om hvem du er som person, hvad laver du feks til dagligt, Har du andre hobbyer end MMo osv.

Eller vil jeg bare sige held og lykke med ansøgningen

/Mortor
    Last edited by Mortor; 20-01-2012 at 7:34.

Forum Acolyte

Helt forståeligt til det du siger, Trine. Og som nævnt i forløbet, så er det nok også den rigtige vej at gå Og tak for tilbagemeldingen. Det er altid rart at se man bliver taget seriøs og man får feedback, hvilket gælder både Trine og mortor.

Men hvem er jeg så? Lad os lige starte med fakta:

- Spillernavn: Articon (har haft det i et årti)
    - Thue Bøge Sørensen, 33 år gammel, bor i København sammen med min dejlige datter og min kommende kone som er gravid
    - Udviklingschef for en IT afdeling og har lige bestået min eksammen indenfor ledelse
    - Bruger generelt rimelig meget tid foran PC'en efter 20-tiden, når min datter er puttet og min kæreste er placeret i sofaen. Jeg vil sige, jeg langt hellere vil bruge min tid foran PC'en end fjernsynet. Der er mere interaktion og variation.
    - Et socialt mennesker der er interessere sig for andre, og udfordrer gerne folk med perspektivering. Der er altid flere sider af samme sag!

Hobbyer:
    Min familie har naturligvis 1 prioritet, som alle nok kender. Men min private tid bruger jeg helt sikkert med computerspil. Jeg har spillet en del Counter-strike i mine yngre dage, og har også været med til at lede flere klaner, flere på et ret højt niveau. Indenfor de seneste 5 år, har jeg spillet Battlefield og så ellers primært strategi spil. Hvis man ser lidt udover PC'en, så bruger jeg en mængde tid med at netværket privat såvel som professionelt. Derudover så får jeg løbetrænet en smule, specielt om foråret og frem til DHL staffetten. Derudover har sat et mål, om at jeg skal med i Team Rynekby i 2013, hvor man skal have cyklet 2500 km inden man kan kvalificere sig til at cykle til Paris med en masse andre.

MMORPG:
    Jeg har været en del år væk fra MMORPG spillene da de tidligere tog alt for meget af min tid, i forhold til hvad jeg synes det burde. Jeg har tidligere spillet noget så gammelt som Ultima Online før år 2000-skiftet, hvorefter jeg sprang på SW-online hvor jeg sluttede af med at være GM for ANSI. Det sidste mmorpg jeg spillede var WoW, hvor det hele blev for meget og det med at grinde blev for ensformigt.
    Efter at have været væk længe har der altid været en lille gnist til at komme tilbage, hvilket er årsagen til jeg er vendt tilbage til genren. Mest pga. fællesskabet og hyggen, men naturligvis også pga et godt spil. Men det er i sidste ende sammenholdet der for en til at fortsætte, og det må da også være årsagen til at SD forsat er "Going strong".

Spillestil:
    Casual. Som nævnt tidligere, så kan jeg spille efter 19-20 stykker i hverdagen. Weekenderne kan også tages i brug, hvis familien er ude af huset.
    Hvis man ser lidt mere ingame, er jeg nok mere den som synes det er sjovt at gruppe sammen med andre og løse Qs sammen. Det er klart det der er sjovest, for der kan man både nyde spillet og andres underholdne indslag, hvilket gør det lidt mere sjovt at spille. Min main char er trooper og har fokus på medic, så hvis man ligger 2 + 2 sammen så kan man godt regne ud at det nok ikke er helt løgn hvad jeg siger

Forventninger til fremtiden:
    Jeg regner med at findet sted, hvor jeg kan få et naturligt tilhørsforhold til SD, hvor det er naturligt at komme online og hilse på dem man nå kommer til at opbygge et kendskab til, og måske endda et venskab. Jeg håber derudover på at jeg selv kan gøre noget for at flytte SD videre eller bibeholde de værdier som der er. Jeg kan med andre orde sige, at jeg har valgt at se på værdierne således:

- Respekt for andre

Hvis at der forståelse for at man er forskellig og har forskellige holdninger. Som nævnt tidligere, der er altid flere sider af samme sag og det er sundt at høre hvad alle eller dem der har mening om tingene har at sige. Det handler om at give plads. Og ikke mindst så skal man behandle andre som man gerne selv vil behandles.

- Ærlighed
    Sige min mening, på en måde hvorpå det ikke støder andre med kan give perspektiv på tingene. Altid være konstruktiv og se muligheder istedet for begrænsninger.

- Loyalitet
    Lige som på jobbet, man beskytter dem som man arbejder sammen med eller den virksomhed man arbejder i. Man går jo ikke ud og taler ned om der hvor man er, for ellers ville man også stille spørgsmål til loyaliteten i ens tilhørsforhold.

- Udvikling
    Som under ærlighed, så vær konstruktiv i ens opførsel. Men også se muligheder i stedet for begrænsninger. Hele livet er en stor udvikling, selvom vi måske ikke altid er bevidste om det, men er vær åben omkring det så er man også åben for forandring.

- Engagement i SD
    Forum, jeg vil ligge posts ind der hvor jeg har noget at sige eller en mening. Dernæst som ved alt andet, hvis man gerne vil være med, skal der også ydes. Så jeg er åben overfor at gøre en forskel, men bare rolig jeg skal ikke sidde forresten. Det gør jeg allerede i mit arbejde, så lad andre tage styringen men støt op omkring det.

Ja, det var lidt fra min side. Nok ikke verdens sejeste struktur, men der er jo allerede lagt nogle posts ind forinden, så jeg ville ikke starte helt forfra. Smider mere på hvis der er noget der dukker op.

-Articon

Forum Initiate

Det han siger er rigtigt!

Thue og jeg har kendt hinanden i over 10 år efterhånden og han er vel noget af det bedste der er kommet ud af min afhængighed til Counter-Strike. Vi mødtes faktisk igennem en diskution om en turnering på et forum for mange år siden og har siden været rigtig gode venner og ses også privat.

Selvom jeg end ikke er trial og det ikke tæller i det samlede regnskab (endnu!) så kan jeg kun anbefale ham - han får dobbelt fem fra maaj

Forum Acolyte

Bare det ikke er fem sure tæer

-Articon

Forum Acolyte

Dagbog for perioden 19/1 - 22/1

19/1
    Efterjeg logger på og starte med at queste videre på Taatoine, mødte jeg @Maag hvor tager nogle quests sammen og tager det stille og roligt. Vi er nemlig på samme level, men da vi først møder hinanden ved 21:30 bliver det ikke så lang tid vi er online. Dog har vi planer om at fortsætte hvor vi sluttede næste gang vi begge er online.

21/1

Endelig tid til at komme online igen. Kort tid efter jeg kommer online spørger en SD'er (jeg har desværre glemt navnet) om nogen vil med rundt på Taris. Selvom Taris er under mit level niveau, syntes det kunne være meget sjovt at bruge lidt mere tid med SD'erne siger jeg, ja. Jeg tager og flyver til Taris og joiner ham og en anden, hvor det i starten går mindre godt for mig, da min datter vågner og er meget ked af. Det ender med efter 10 min, at min kæreste tager over så jeg kan få mig lidt spille tid (hun går alligevel tidlig i seng ). Vi løber rundt og får hygget mig lidt. Får lidt penge ud af det, hvilket slet ikke er dårligt, når det nu er noget man ofte mangler mens man arbejder sig op igennem sine levels. Jeg kan ikke huske hvor lang tid jeg online, men jeg skyder på 2-3 timer, hvor jeg nu er sammen med ham jeg ikke kan huske navnet på. Igen er det vældig hyggeligt og tiden flyver bare afsted.Det er slet ikke så ringe endda

22/1
    Kommer på ved 19-tiden, prøver at få samlet et hold til at tage på FP Cademimu eller Mandalorian Raiders. Og efter et stykke tid, lykkedes for mig at komme med en gruppe på Cademimu, hvor det går rigtig fint. Da vi når til den sidste boss, spørger @Pica på SD chatten om nogen er friske på FP Hammerstation. Tjah hvorfor ikke. Det kunne da være meget hyggeligt at joine gruppen og hygge lidt. Så jeg siger ja, og efter at have afsluttet Cademimu, joiner jeg @Pica, @Longjohn og en tredje dansker. Efter lidt venten på Pica, hvor vi får hyggesnakket lidt om arbejde, uddannelse og sårn lidt, er vi klar til at komme afsted. Da de andre er level 17 og jeg er 29, masser jeg mig i front som Commando og begynder at "slappe" diverse modstanderer rundt. Vi får gennemført Hammerstation, uden at jeg på nogen tidspunkt skal heale nogen eller mister HP. Det var en ret fed fornemmelse, så jeg opfordrer de andre til at vi ikke lige skulle tage en tur på Athiss også. Her møder vi dog lidt mere modstand, da det en level 21 FP, og de andre 3 er fortsat lvl 17. Men jeg agere nu mere medic, og det køre på skinner, med undtagelse at et par steder hvor jeg ikke yder nok healing, så der er en uheldig der dør Men det er ikke værre end at jeg får ham genoplivet og så køre vi videre. Igen er det vældig hyggeligt, og der bliver snakket løbende undervejs. Pica har fået verdens grimmeste hat, og ligner en gammel aristokrat. Må guderne vide, hvorfor Star wars desginerne har lavet en hat der ser så underlig ud. Men det sjove er jo, at Pica vælger at gå med den

Det var så lige en lille dagbog for de sidste par dages hygge med SD, og ser frem til nogle flere indholdsrige dage hvor der er plads til sjov og ballade.
    Last edited by articon; 23-01-2012 at 9:52.

-Articon

Tak for nogle hyggelige timer articon, du får helt sikkert en anbefaling fra mig

Forum Acolyte

Tak Pica
    Det var også ret hyggeligt må jeg sige. Håber vi snart får muligheden igen.

-Articon

Forum Learner Snehvide's Avatar

Havde et kort kyggeligt run med Articon og glæder mig til at lave nogle flere fp eller q med ham. Jeg er sikker på at der er plads til ham hos os. Han får min

Forum Acolyte

Tak tak. Og ser også frem til lidt mere gaming sammen

-Articon

Forum Acolyte

Dagbog periode 22/1 - 31/1

En lille opdatering for sden sidste uges online aktiviteter. Desværre har jeg ikke kunne være så meget online, da IRL livet krævede væsentlige mere fokus i den forgangende uge end jeg havde forventet. Men lidt spille tid har der dog været.

28/1
    Havde fornøjelsen at være med på en FP med nogle hardcore SWTOR gamere, nemlig @Adana og Korsinski. Det skal lige tages i forhold til at jeg er rimelig grøn stadig ) Men det var rigtig hyggeligt. Jeg prøvede at komme på VT men jeg fik ikke lov til at sige noget på VT når jeg var inde i spillet, men der var ingen problemer når jeg var ude af SWTOR (men det vender jeg lige tilbage med). Det var rigtig hyggeligt, men hold fast hvor de drønede fremad. Det var dygtige og jeg måtte bare hænge på og håbe jeg kunne følge med. Men sjovt var det.

29/1 + 31/1
    Jeg tog et par FP'er sammen med @Trailblazer, @Panseranden og @Moody. Igen god underholdning, og stemningen var høj. Vi hyggede os kraftigt, og det endte faktisk også med at vi tog på rov igen den. 31/1 sammen med @snehvide, hvor vi tog Cademimu. Vi havde dog planer om at tage en FP mere ½ time senere, men jeg blev igen ophængt af IRL hvilket betyd at jeg ikke kom online igen. Sorry guys.

-Articon

ang. dit vt problem prøv og køre vent som admin det virker for mig så kan jeg snakke inde i spilled

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Giver gerne Arti en han er sku sjov nok
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Acolyte

Chanther, har fået det til at virke nu. Tak for det gode råd.

Kort status
    3/2 ude med @Panser Anden på Aldaaran (staver det helt sikkert forkert) og laver missioner. Han var god til at hjælpe med at finde datacrons og det gik strygende. Tak for en god aften Panser.

6/2 ude med @Snehvide på Taral V. Ganske hyggeligt. Vi rule'ede for meget.

Har prøvet at hoppe på andre events med SD'er hvor det er muligt, men det er ikke så ofte lejligheden opstår. Det er skam ikke kritik, blot en konstantering.
    Last edited by articon; 08-02-2012 at 10:36.

-Articon

Forum Elder Mortor's Avatar

Super at du lige giver en update engang imellem, det viser at du aktivt gør en indsats for at samle anbefalinger.

Keep up the good work

Forum Acolyte Royce's Avatar

Thumbs up alene pga. gode minder! :-)
    SW:TOR Republic - Nejee (Jedi Shadow)