Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: [23.01.12] Turbo. Ansøgning om trial i WOW. (Hunter) 21-01-2012

SD Medlem Forum Convert

Default [23.01.12] Turbo. Ansøgning om trial i WOW. (Hunter) 21-01-2012

Hej til SD.

Jeg vil meget gerne joine Semper Danica's WOW-afdeling, og her er omsider mit forsøg på en ansøgning.

Først lige en advarsel - grib en kande kaffe eller lignende og væbn jer med en god portion tålmodighed, det kan godt trække lidt ud når først jeg er kommet i gang. Men håber det er givet godt ud i det lange løb (gensidigt) :-)

Godt nok hedder jeg Torben i afk-land, men har heddet Turbo i så mange år efterhånden i spil online, at jeg nok ikke ville reagere hvis jeg blev kaldt Torben ingame.

Jeg har masser af livserfaring og viden... nåja eller rettere, som mine drenge nok ville sige det, jeg er en ældgammel tosse på 45 :lecture:
    Gennem tiden har jeg taget en del uddannelser, main er dog min ingeniøruddannelse, som jeg har forsøgt at supplere med noget projektledelse, miljø, kommunikation oma. Til daglig arbejder jeg som projektleder indenfor byggeri og anlæg.

nok om det... Mit online spil startede for mange mange år siden, hvor drengene altid skulle have hjælp i diablo II :)
    For at hjælpe dem endte det med jeg lavede en character for at finde ud af hovedtrækkene i spillet. Den korte version herfra er så, at softcore hurtigt blev for kedeligt, og jeg har været top 20 på hardcore ladders på servere Europe, Us East og US West. Diablo var dog det samme om og om igen og ødelagt af bots, og drengene var efterhånden begyndt at spille et nyt spil, som de også hele tiden skulle have hjælp til. Nå men jeg måtte jo så lave en character i dette spil også... WOW - og har nu spillet wow i godt 6 års tid. Lige fra 40 mands raiding i vanilla, 25 mands raiding i tbc/northrend, og nu 10 mands i cataclyst. Udover en masse LFR på flere forskellige characers har jeg dog kun 6/8 normal i Dragon Soul.

På Tarren-Mill har jeg 5 lvl 85. jeg har linket 3 af dem, udover disse 3 har jeg en tankpala og en rogue de er dog endnu lavere gearede.

http://eu.battle.net/wow/en/characte...ohunter/simple
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...botrold/simple
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...opriest/simple

Jeg søger primært om at blive en del af SD fællesskabet, dernæst om at joine med min hunter som main, men som I kan se har jeg mange chars, og jeg healer eller tanker næsten oftere end jeg dps-er selvom hunter er min favorit :-)

Godt nok er min main min hunter (SV/MM), men for mig er det vigtigste at få lavet en hensigtsmæssig gruppe eller raid.
    Som spiller er jeg altid velforberedt, sætter mig ind i taktikker, kender min klasse godt og grundigt, og overvejer altid hvad jeg kan gøre for selv at blive bedre, og sammenholder det med hvad jeg kan gøre for at gøre gruppen/raidet bedre. Jeg har gennem en årrække efterhånden været eneste hunter i en raidguild, og savner bl.a. nogle andre huntere at nørde med :-)

Af relevante addons bruger jeg, DBM og recount. Omen bruger jeg ikke meget mere efter de har sat tankthreat op til +500%. Har altid brugt Titan Panel, men de seneste updates af titan virker desværre ikke på min pc :-/

Semper Danica
    Jeg har læst diverse posts rundt omkring på forum, og det er en fornøjelse at se hvordan SD's grundlæggende værdier og holdninger går igen over det hele. Lader til at være en traditonsbunden guild med en seriøs og bundsolid ledelse. Forfriskende at værdier og mål ikke blot er floskler men rent faktisk er en grundlæggende del af det meste af det der foregår i SD :)

I den tid jeg har været på TM, har jeg aldrig set SD'ere spamme i tradechannels, og de få gange jeg har været i gruppe/lfr med nogen fra SD har det aldrig været negative oplevelser. Hvad jeg gør rammer/gavner guilden, hvad guilden/guildies gør rammer/gavner mig. Udover at have respekt for andre, mener jeg det er vigtigt også at have respekt for sig selv. Jeg er meget ærlig, siger tingene som de er, og foretrækker også at jeg får klar besked. Få luftet ud hvis der er noget, og kom videre - hvem gider hænge fast i gammelt nag :-)

Jeg er meget engageret og loyal og jeg søger ikke ind i SD for at bruge et medlemsskab som en genvej til anden guild eller spil, men med henblik på at SD skal blive min sidste guild i wow :).

Jeg kender ikke personligt nogen spillere i guilden, har kun snakket ganske kort med et par stykker ingame, men har gennem længere tid fulgt med på forums, så jeg føler alligevel jeg kender en del til grundværdier og holdninger i SD.

@Rune - "du laver bare en sindssygt god ansøgning, så har du en god chance for at joine SD" :eek:
    nåja - om den er god vil jeg lade andre vurdere, men det skal squ nok passe den er lidt sinddsyg, ihvertfald er det en ansøgning, og håber den kan fange tomler, og får dem til at vende den rigtige vej :-)

Uha jeg har siddet her længe nu, må ind og skyde på noget... vil meget gerne gruppe med jer, enten hc eller lfr, og jeg er næsten altid online på en eller anden Turbo-character, så smid endelig en /w hvis I har en ekstra plads i gruppen, eller vil starte en gruppe op.

Det vil være super, hvis I kan guide mig her på forum, til et sted hvor jeg kan finde jer mhp. grupper eller lignende. Så skal jeg til gengæld nok lade være med at spamme jer ingame (sorry Rune) :-)

/Turbo

PS. Mit første forsøg på at joine en dansk guild var De Berusede Vikinger her på TM. Det var dog desværre i guildens efterår, og nåede ikke rigtigt at lave noget med guilden. Guilden er nu blevet opløst, og medlemmerne er blevet parkeret i en midlertidig guild.

Sig endelig til hvis I har brug for flere oplysninger, jeg supplerer hellere end gerne, enten her ingame eller på VT.

Edit... håber jeg har fået luset ud i tastefejlene nu, og har naturligvis læst de 5 værdier og kan fuldt ud gå ind for dem :-)
    Last edited by Turbo; 21-01-2012 at 13:20.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til forummet

De ansvarlige for rekrutteringer kommer snart forbi, men jeg ville da lige sige tak for din fine ansøgning.

Der er lige 2 ting som du lige kan fikse inden de kommer dog

1. Der er mange steder du skriver DS hehe, gætter på der skulle have stået SD.
    2. Kan se du har læst vores værdier, men du skal lige notere de er læst og accepteret.

Ellers er det bare at sige held og lykke. Og mht dine spørgsmål, så join vores ingame channel /join semperdanica og hvis du er til raids så har vi Raidplanner du kan signe op til forskellige hold via. Jeg har lige givet dig adgang til den.

Mvh Jeoparty

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Flot ansøgning. held og lykke med den videre process.

SD Medlem Forum Convert

Jeoparty, Tak for pointere :-)
    Håber jeg har fået rettet dem alle nu (ret kikset fejl) :-)

Har linket til raidplanner nu, og sniger ind i channel, tak for hjælpen :-)

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Romulus View Post
    Flot ansøgning. held og lykke med den videre process.
    Mange tak :-)

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Ha ha så gjorte du det sku

Jeg er klar på nogle HC næste uge hvis det er.

Velkommen på SD forum :-P
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Rune View Post
    Ha ha så gjorte du det sku

Jeg er klar på nogle HC næste uge hvis det er.

Velkommen på SD forum :-P
    Mange tak - og jeg vender frygteligt tilbage når du ikke er valor capped :-)

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej Turbo.
    En rigtig god idé er at lave en /join semperdanica der ikke altid meget aktivitet, men det kan ske, en anden ting er hoppe på vt, der igennem har du god mulighed for at gruppe med folk og lære os at kende
    At du har snakket med @Rune er bare synd for dig Men det lære du nok
    Held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Hej Turbo.
    En rigtig god idé er at lave en /join semperdanica der ikke altid meget aktivitet, men det kan ske, en anden ting er hoppe på vt, der igennem har du god mulighed for at gruppe med folk og lære os at kende
    At du har snakket med @Rune er bare synd for dig Men det lære du nok
    Held og lykke med ansøgningen
    Jeg er skam på /semperdanica men det lugter mere af død sild end frisk laks :-P
    Beklager hvis det er mig der er fatsvag, men må have misset VT info, kan du eller en anden linke :-)

/PS hehe håber ikke det er alt for belastende for mig, men @Rune har faktisk været smadderflink og imødekommende
    Last edited by Turbo; 21-01-2012 at 14:12.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Alle rede nu THUMBS UP FRA MIG (@Rune har faktisk været smadderflink og imødekommende )
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Rune View Post
    Alle rede nu THUMBS UP FRA MIG (@Rune har faktisk været smadderflink og imødekommende )

Det var da den første :-)

Er der i øvrigt nogen specielle channels på VT ansøgere kan bruge ?

Du kan bruge alle dem du lyster Bare hop ud i det, de fleste af os bider ikke

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Thumbs fra mig også. Har siddet og snakket med ham - han vil sikkert sige han har været udsat for . Men sådan er vi jo slet ikke ... eller .

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Jeg kan se at du har posted din ansøgning kl 13:37 - det er sgu nice
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Turbo Torben og velkommen til vores forum

Det er en rigtig fin ansøgning du har lavet og det går man aldrig galt i byen med.

Jeg kan se, at du har joinet vores SD kanal og fået link til både vt og raidplaner, det er en god start for nu gælder det om at komme ud og spille med vores medlemmer. Du skal ikke holde dig tilbage i SD kanalen for jo mere aktiv du selv er jo mere bliver der lagt mærke til dig. Du kan også /w (fx Rune ;-p) og høre om der skulle være nogen i guilden der lige mangler en god ansøger til div. På vt der er der frit slag i hyggerummene, så der kan du blot hoppe ind og snakke med. De andre rum bruges til folk der fx raider og der er du selvfølgelig også velkommen, men vær påpasselig med ikke at afbryde eller forstyrre.

Normalt ville din ansøgning have stået en lille uges tid på forum, hvor der kan blive hilst på dig, men da vi i forvejen har et par ansøger samtaler i morgen mandag, da vil jeg gerne høre om du har mulighed for at deltage i morgen kl 20.30?

Har du nogen spørgsmål er du meget velkommen til at spørge mig og Marwen.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Convert

@Najsen - Så er det jo bare lige med at finde ud af hvem af jer der bider :-P
    Iøvrigt - tak for run i aftes :-)

@Palihz - Et er at udsætte mig for den spanske inkvisition, men at sammenligne mig med en gammel dame, der strammer du den squ... Monty Python er suveræne :-))

@Obsequious - Søger jo ind i en leet guild, så kan man da kun lægge ansægningen ind 1337 :-P

@Galicia - Ja, heldigvis har jeg kun mødt imædekommende og hjælpsomme guildies, så jeg har fundet de forskellige steder nu og er signet til raid på tirsdag. Vovede mig også ind i nogle wow-channels i aftes, og efter en udvidet version af den spanske inkvisition, blev jeg nørdet totalt i bund af et par minecraftere (har ikke den ringeste anelse om hvad de snakkede om). Najsen fik mig dog tilbage på wow-tracks og bar mig igennem en heroic :-))

20.30 i morgen, hvor lang tid plejer det at vare ca. ?
    Last edited by Turbo; 22-01-2012 at 13:46.

SD Medlem Forum Disciple

Det plejer ca at tage små 30 min, men hvis din tid er knap så venter vi bare. Alt hvad du foretager dig i din tid som ansøger kommer med i vurderingen af et medlemskab, så om det bliver i morgen eller en anden dag gør ikke det store. Så længe din ansøgning er aktiv og du møder vores medlemmer :-)

SD Medlem Forum Convert

Det passer fint så. Skal hente den yngste af drengene så skal køre senest kl. 9, og det plejer at vare en halv times tid :-)

Jeg var i DS 10mands med @Turbo på hans druid, og det gik super fint, trods whipes Men rigtig venlig mand at snakke med, ville helt sikkert passe godt ind i SD, så han får fluks min .
    Dem der var på med runnet nævner jeg lige hvis de skulle glemme at skrive
    @Zulo @Bumblebeer @Fragglen @Graphx @Harpos @Galicia @Konrax (men han er self selv ansøger) @Geyah .
    Last edited by Marwen; 22-01-2012 at 23:45.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja, det er rigtigt, jeg var også med på det raid og det gik da godt, 4/8 med nogle der kun havde været der på LFR, og med Turbo som Tank gik det da rigtigt godt, selvom han ikke kendte alle tacs.

Men alt i alt syntes jeg du gjorde det rigtigt godt og var da med på VT og du lyder som en der vil passe godt ind i SD, så en og vil gerne spille mere med dig...

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    Hej Turbo Torben og velkommen til vores forum

Det er en rigtig fin ansøgning du har lavet og det går man aldrig galt i byen med.

Jeg kan se, at du har joinet vores SD kanal og fået link til både vt og raidplaner, det er en god start for nu gælder det om at komme ud og spille med vores medlemmer. Du skal ikke holde dig tilbage i SD kanalen for jo mere aktiv du selv er jo mere bliver der lagt mærke til dig. Du kan også /w (fx Rune ;-p) og høre om der skulle være nogen i guilden der lige mangler en god ansøger til div. På vt der er der frit slag i hyggerummene, så der kan du blot hoppe ind og snakke med. De andre rum bruges til folk der fx raider og der er du selvfølgelig også velkommen, men vær påpasselig med ikke at afbryde eller forstyrre.

Normalt ville din ansøgning have stået en lille uges tid på forum, hvor der kan blive hilst på dig, men da vi i forvejen har et par ansøger samtaler i morgen mandag, da vil jeg gerne høre om du har mulighed for at deltage i morgen kl 20.30?

Har du nogen spørgsmål er du meget velkommen til at spørge mig og Marwen.

Venligst

Galicia
    @Galicia Hvilken channel finder jeg jer i :-)

SD Medlem Forum Disciple

wow 2

SD Medlem Forum Disciple

Hej Turbo,

velkommen til SD som trial. Om ca en mdr så vurderer vi et medlemskab til dig, så nu er det bare i gang med at få spillet med vores medlemmer.

God Fornøjelse.

Galicia

SD Medlem Forum Convert

@Najsen og @Harpos Tak for invite til 10 mands i søndags, det var alletiders at raide med jer, og tak til både jer og alle de andre i raidet (@Zulo @Bumblebeer @Fragglen @Graphx @Galicia @Konrax og @Geyah) for imødekommenhed og tålmodighed. 4 bosser nede var slet ikke så ringe endda med den noob tank :-)
    og sidst men ikke mindst - tak for tomlerne :-)

@Galicia Tak for snakken, og tak for invite :-)
    Jeg er signet til 25 mands i aften, og håber der bliver en plads. Glæder mig til at spille meget mere med jer :-)

/Turbo