Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 52

Thread: [23.01.12] Turbo. Ansøgning om trial i WOW. (Hunter) 21-01-2012

Forum Neophyte Poul8930's Avatar

Jeg var lige i et par heroics og Dragonsoul 25 med Turbo i aften, han er en flink fyr og hjælpsom med tactics for sådan en wow veteran som mig der ikke har spillet et års tid så fra mig
    Mr Mak - Eve Online
    Snig - WoW
    Minimælk - WoW

Forum Initiate

Var i LFR med Turbo igår, gik fint så her fra.

SD Medlem Forum Convert

Mange tak til @Poul8930 og @Intodeep :-)

har jo fået at vide man skal være opsøgende, og eftersom jeg meget gerne vil joine SD og dermed har brugt for flere fingre, har jeg tilladt mig at linke til de af jer der var med på søndagsraid.

Håber at I - på trods af en aldeles fremragende håndboldkamp og wipes på Hagara trash, kan huske den tossede hunter fra raidet. Hvis I vil smide et ord her vil jeg sætte stor pris på det. Freejack var med på samme raid, han er også trial så han vil garanteret også gerne høre fra jer :-)

Tank: @Mushizo på druid.
    Tank: @Swup på warrior.

Healer: @Renezmae på pala.
    Healer: @Harpos på druid.
    Healer: @Graphx på priest.

Dps: @Najsen på mage.
    Dps: @Freejack på dps main.
    Dps:@Turbo på hunter.
    Dps: @Marwen på priest.
    Dps:

Den sidste dps har jeg desværre ikke, og Najsen og Harpos har skrevet tidligere :-)

Ses ingame

/Turbo

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Jeg havde lige fornøjelsen af Turbo i et par runs i nogle HCs på min ultra crap gearet Hunter det har været en fornøjelse og spiller med Turbo og god at snakke med i chatten

SD Medlem Forum Disciple

Hej Turbo,

Nu har jeg haft fornøjelsen af at spille med dig nogle gange og synes at du vil passe godt ind i SD. Jeg har kun mødt venlighed, hjælpsomhed og på vt tager du tingene stille og roligt uden dog at holde dig tilbage.

Så du får derfor min og fortsæt endelig det godt arbejde.

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Trainee Fragglen's Avatar

Har været på 2x 10 man med turbo og det gik da fint, selvom du ikke kan huske jeg var med i søndags men en herfra

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Fragglen View Post
    Har været på 2x 10 man med turbo og det gik da fint, selvom du ikke kan huske jeg var med i søndags men en herfra
    @Fragglen Der er mange characters og mange nye stemmer - og har stadig svært ved at skelne hvem der er hvem håber du kan bære over med alderdommen :-)

På trods af de aldrende grå celler kan jeg huske jeg i sin tid brugete et lille addon, der altid viste ingame i wow hver der talte på vt/ts - det ville være en stor hjælp for mig (og måske andre nye i guilden) - vil se om jeg kan grave det frem et eller andet sted, og tager meget gerne mod henvisninger hvis nogen af jer kender det :-)

@Fragglen og @Galicia mange tak for tomlerne - det har været nogle gode raids med nogen gode bosskills, krydret med super stemning (og sjov) indimellem - fedt! så hvis jeg ku' gi' tomler retur ville de gå både til jer og til SD i det hele taget :-)

/Turbo

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Har været på 2 Heroic 5 man med Turbo. herfra.

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Romulus View Post
    Har været på 2 Heroic 5 man med Turbo. herfra.
    @Romulus mange tak - det var nice runs :-)
    Håber du fik en rolig nattesøvn og ikke blev vækket alt for tidligt af terroristen :-)

/Turbo

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Turbo View Post
    @Romulus mange tak - det var nice runs :-)
    Håber du fik en rolig nattesøvn og ikke blev vækket alt for tidligt af terroristen :-)

/Turbo
    Hun sov til 0815, så det var bare dejligt.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Var lige med Turbo i en HC, dog uden VT men vi fik da skrevet en del sammen virker som en fornuftig fyr her fra

SD Medlem Forum Convert

@Romulus skønt at sove "længe" en lørdag :-) kan godt huske da de var små.... da de endelig begyndte at sove "længe" om morgenen kunne man jo gå hen og blive helt bekymret om alt nu var i orden :-)

Iøvrigt, tak for "linket" - blev helt forlegen :-)

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Huntnez View Post
    Var lige med Turbo i en HC, dog uden VT men vi fik da skrevet en del sammen virker som en fornuftig fyr her fra
    Mange tak Huntnez :-)
    Den gamle bærbare er bedre end ingentng når jeg ikke er hjemme, men den har desværre sine begrænsninger :-)

SD Medlem Forum Convert

Vil da lige bumpe mig selv så I kan se der er liv endnu :-)

Har iøvrigt fået en gammel bug igen i aften. Kan ikke skifte character, og kan kun meet sjældent logge ind i det hele taget.
    1. forsøg får jeg "character Not Found"
    2. forsøg får jeg "#disconnected from server"
    - ligegyldigt hvilken character eller hvilken realm jeg prøver på. Sidst mener jeg det blev fixet i en patch update.
    Andre med samme problem ? og er der nogen der har en ide til noget man evt. selv kan gøre ?
    Last edited by Turbo; 09-02-2012 at 0:28.

SD Medlem Forum Neophyte

turbo var så flink at booste min prist i hc han spiller godt og er flink så kan kun sige thumps op herfra mvh meta

SD Medlem Forum Convert

@Metahut jeg takker - det var en fornøjelse og både sjovt og hyggeligt :-)

SD Medlem Forum Convert

@Oliria du nævnte 2 væsentlige pointer i en anden ansøgers tråd:
    1. svært at komme på et raidhold så sent i en patch
    2. forventer at starte en 25 mands raid i pp (panda patch)

Er meget enig i 1 - @Najsen havde et kanon initiativ med søndagsraids hvor trials kunne deltage, men desværre var der for ofte for få signups.
    @Galicia og @storm har jo så heldigvis startet et tirsdagsraid hvor der er plads til trials, det er kanon der stadig er raidmulighed for os trialists :-)

lyder spændende med et muligt 25 mands raid... håber til den tid der er mulighed for at kunne deltage - raids er nu engang noget af det fedeste i wow :-)

Hvordan har SD-ere det iøvrigt med pug's ? Jeg ville ikke have noget imod at sætte et raid op i ny og næ, og så eventuelt fylde op med pug's i fornødent omfang. Men "må" trials sætte raids op, og orker SD-ere et raid hvis der er risiko for pug's i raidet ?

/Turbo

SD Medlem Forum Warden

Om folk er friske på pugs må du nok undersøge hos den enkelte spiller. Fra guildens side er der ingen forhindring for at du laver en halv-pug som kører fast, det er helt op til dig. Hvis du vil sætte det op på raidplanneren kan du få hjælp af bl.a. undertegnede. Som trial har du dog lige så meget ret til at lave raid, som var du member
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Jeg har nu været i HCs, BGs og Raids med Turbo.

Min mening er at der ikke burde være noget der skulle forhindre Turbo i at joine SD. Der er humor interesse i at løse quests og ligne.

Et stks stemme herfra! :P

SD Medlem Forum Convert

@Swup Mange tak :-)

- og ja vi har prøvet lidt af hvert efterhånden, fedt der er nogen der gider både hc's raids og bg :-)

/Turbo

SD Medlem Forum Convert

Der har været en hel del arbejde og kørsel til kampe med en af drengene... og så har jeg kastet mig ud i Ironman Challenge (ligesom Freakazoid)

Min Jernmand på Earthen Ring er nu lvl 26 :-)

Medmindre jeg dummer mig meget forinden, tror jeg det bliver et dc eller majorlag jeg dør af, har været lidt for tæt på et par gange nu.

/Turbo

Forum Knight Stormlord's Avatar

hmm... Var ellers sikker på at jeg havde skrevet i din ansøgning, men åbenbart ikk

Turbo er helt sikkert SD materiale. Han er fast mand på vores hygge/casual raid om tirsdagen, og passer godt ind der.

herfra ihvertfald

SD Medlem Forum Convert

@Stormlord Mange tak :-)

Nu er det jo osse et helt ekstraordinært godt hold vi har om tirsdagen, ikke kun mht. boss kills men bestemt osse med stemningen på de raids i det hele taget. Fedt!
    Super at man trial har mulighed for at komme med på sådan et hold :-)

Iøvrigt er det nok min egen skyld hvis du ikke har fået skrevet - får ikke rigtigt sagt til folk at de gerne må skrive herinde :-)

/Turbo

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Turbo View Post
    Der har været en hel del arbejde og kørsel til kampe med en af drengene... og så har jeg kastet mig ud i Ironman Challenge (ligesom Freakazoid)

Min Jernmand på Earthen Ring er nu lvl 26 :-)

Medmindre jeg dummer mig meget forinden, tror jeg det bliver et dc eller majorlag jeg dør af, har været lidt for tæt på et par gange nu.

/Turbo
    UPDATE: DING level 30

http://wowironman.com/region/eu/realm/Earthen+Ring

SD Medlem Forum Convert

Damn..... min Jernmand døde i strangletorn Vale... efter at have completed en quest og jeg ventede på transporten tilbage til questgiveren, skød mobbet mig lige for 669K damage.... 668k overkill....

RIP