Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 71

Thread: [31.01.12]Freejack 85 Demon Lock ansøger om social/casual spot

Forum Learner

Default [31.01.12]Freejack 85 Demon Lock ansøger om social/casual spot

Hej SD!

Mit navn er Lars. Jeg er 44 år og fra Odense. Jeg er It-uddannet mm. men arbejder pt som skrothandler eller vel nærmere som ufaglært skrotbisse. Dette er helt nyt og kun på prøve lige nu. Men der ska jo gøres noget jobbene hænger ikke på træerne her på Fyn.

Jeg er sådan en hyggefætter der godt kan li og lege lidt med en guitar sammen med rl venner eller rode med gamle pcèr i min fritid. Og så har jeg en svaghed for de her mmorpg games og har leget både med Eq-Eq2-lidt Eve og så Wow siden vanilla, dog med et lille break det meste af Tbc hvor jeg smuttede tilbage til Eq2. Men Eq er for tidskrævende, så jeg vendte frygteligt tilbage til wow og har så spillet stort set siden.

Jeg er helt ny her på serveren og kommer oprindeligt fra Runetotem, hvor jeg har slået mine folder i henholdsvis Riddlebox,Conundrum og Shadowmane Tribe i de sidstnævnte som officer. Jeg var lige ved at køre sur i wow da 4.3 kom ud, fordi de fleste jeg kendte fra de "gamle" dage ....lol lyder som jeg er et mosefund ....enten havde flyttet server eller helt opgivet wow. Og da min guild, der egentlig er og var en god guild blev for stor med for mange interne fnidderfnadder problemer og uden den sociale stemning til sidst blev nærmest et job mere end en fornøjelse.
    Det fik mig til at tage et break her i December, hvor jeg pludselig så Semper Danica i fjernsynet og blev nysgerrig.
    Og jeg må sige den her guild virker bundsolid og jeg er vildt imponeret over jeres sociale arrangementer både i og udenfor spillet. Og det er det er det sociale der primært får mig til at søge ind.
    Synes det er hyggeligt at kunne finde så mange danskere med samme interesse.

Som sagt er jeg ny her og kender derfor ingen af jer, men har alligevel været så heldig at gruppe med et par stykker og blive guidet gennem min første raidfinder sammen med nogle af jer ....og det var altså cool ....takker lige og bukker rundt

Jeg søger ind med min 85 Lock og håber jeg har givet et lille indtryk af hvem jeg er. Og ellers bare spørg, er jeg ikke lige på min lock fiser jeg nok rundt på Freezze min dk.
    Jeg tilbyder Sd en venlig og positiv indstilling med god forståelse for spillet og en hjælpsom tankegang.

Og ja, har læst jeres værdisæt forstået og accepteret dem selvfølgelig......håber i vil tage godt imod mig og vi kan få nogle sjawe timer sammen i fremtiden

De venligste hilsner Slackerlock nr 1 Freejack

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til SDs forum Lars

Fin ansøgning, og da dejligt at se du fandt os i morgentv

Jeg sender rekrutteringsfolket din vej så kan de guide dig videre i processen

@Galicia
    @Marwen

Held og lykke med din ansøgning

Jeo

Forum Learner

Tak skal du have Jeo

Jeg ska nok holde øje med dem ses ingame

Free

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Jeg har løbet en HC eller 2 med Freejack og han var på VT, hyggelig gut at snakke med.

Hej Freejack

Godt endelig at se din ansøgning, det var du også længe om

Jeg har spillet lidt med FJ, samt siddet en del på VT med ham, og han virker som en hyggelig fætter der nok skal finde sin plads i SD, så du får af mig

PS. Hvis ikke for dit sind, kan du altid passe ind på mosefundet - dem er der nemlig nogle stykker af i SD, ik @Jeoparty

Forum Knight Stormlord's Avatar

herfra efter en enkelt HC igår, samt en masse hygge på VT. Beklager at jeg ikke havde forstået at du gerne ville med på 2. run, og at vi dermed startede uden dig.

Hvis du har brug for lidt Tips og tricks til din lock, så siger du bare til.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Jeg har snakket med Freejack et par gange på vt, og han virker som en super rar mand, er slet ikke i tvivl om at han vil passe godt ind i SD, så helt sikkert en fra mig.

Forum Learner

Tak for thumbs sofar og np Storm var slet ikk noget prob tog jo bare med for hyggens skyld og det ska vi nok gentage

Var en tur med freejack i LFr, gik fint lidt stille på VT, men der var også meget snik snak så svært at få indført et ord.. thumps up herfra.

Forum Learner

Takker Jubas

Ja var lidt stille i snakker jo hele tiden ...haha ....nej pjat, prøvede bare på at fokusere lidt for at forberede mig til 25 mands normal på tirsdag og jeg er jo mand så multitasking ...hva er det ?

ses ingame

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

@Freejack hvis jeg sidder på vt (Rune) så hop forbi så kan vi lige kører nogle hc sammen så vi kan se om min thumbs up rammer din ansøgning :-P
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Disciple

Hej Lars og velkommen til vores forum.

Jeg synes, at din ansøgning er rigtig god og giver et fint billede af dig som person, så har ikke umiddelbart noget at tilføje. Du er allerede nu aktiv ingame og som du nævner har været med på nogle raids - du får nu alligevel hele smøren .

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Husk at det ikke er din char eller din måde at spille på vi vurderer, men dig som person. Derfor har du mange muligheder for at gøre dig positivt bemærket. Du kan rende HC’s eller raids, men du kan også være hyggelig på vt, hjælpsom ingame, bruge forum eller fx deltage i et irl/ingame arrangement. Vigtigst er at du aktivt gør dit for at lære vores medlemmer at kende og jeg kan kun opfordre til, at du går i gang allerede nu, da vi vurderer hele din ansøgning lige fra du postede den.

Hvis du er til raids, så vil jeg umiddelbart foreslå dig at joine vores 25 mands casual hold om tirsdagen – her er der størst mulighed for at få et spot. Jeg har checket at du har adgang til raidplaneren og dit login er det samme som på forum.

Måske er du at finde på vores vt eller laver en /join semperdanica ingame. SD kanalen kan være ret død, men det er en god mulighed for at gøre os opmærksom på, at du er derude, så det skal du ikke lade dig skræmme af.

Jeg lader din ansøgning stå en uges tid, hvor vores medlemmer har mulighed for at hilse på dig og vi får mulighed for at se, hvad du er for en starut ud fra din aktivitet og medlemmernes tilbagemeldinger. Derefter vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi efter samtalen begge er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial. Vi ser gerne at du samler 10+ anbefalinger i alt og du får en ingame invite både for at gøre det nemmere for dig i den periode at vurdere guilden og samtidigt også nemmere kan samle grupper og være med hvor tingene sker.

Husk endelig at nævne for dem du snakker og spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Skulle du have spørgsmål undervejs, så vil vores Regler eller Information som regel kunne svare på det meste og ellers er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning J

Venligst

Galicia

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Hey Freejack! så fik du langt om længe lavet en ansøgning

har talt med dig mange på vt og gruppet en del gange ingame og kørt lfr, så jeg kan da ikke andet end at give en thumbs up , du har jo nærmest spillet 3-4 uger inden du lavede din ansøgning hehe, og jeg synes du passer rigtigt godt ind i SD

held og lykke med ansøgningen

Forum Learner

Hej Rune ska nok finde dig ....hehe

Og takker Galicia for smøren....er som du ser allerede igang og hygger med jer
    Kan forøvrigt godt være jeg vil være væk i 14 dage i min trial periode håber ikke det blir noget problem, og vender selvfølgelig stærkt tilbage, vi kunne jo evt bare forlænge perioden hvis det er

Og takker for tomlen Mushizo ....ved godt det har taget mig lidt tid at lave ansøgningen, men jeg er ikke guildjumper (hader sådan nogle) og jeg ville lige lære jer lidt at kende og vice versa, og jeg er vildt glad for den måde jeg er blevet taget imod ....føler mig allerede som Sdèr

Tralalej Freejack

SD Medlem Forum Disciple

Det skal vi nok finde en løsning på.

Forum Learner

Kanon banan

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey der @Freejack

Jeg har også spillet nogle gange med dig, og snakket lidt på VT. Jeg snakker dog ikke så meget om aftenen da min søn på næsten 10 måneder sover 2 meter fra min PC.

Det kommer dog lidt bag på mig med din alder ikke ment negativt, jeg havde forstillet mig en væsentligt yngre person bag skærmen.

Som det er nu plus den fine ansøgning har du min opbakning

PS @Mushizo og @Rune er gamle (33 pfft)
    Last edited by Swup; 26-01-2012 at 12:30.

44 er en rigtig god alder.
    Jeg stiftede lige bekendskab med @Freejack på 25 raided tirsdag. Men det blev jo aflyst :-(
    Fang mig IG så kan vi tage et par HCs sammen
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Forum Learner

Hey Swup tak for opbakningen .....hehe ja er nok lidt ældre end jeg både lyder og ser ud

Og hey Varok ska nok også fange dig på et tidspunkt og til jer alle er næsten altid frisk på en hc uanset om jeg ska bruge noget eller ej. Så bare praj mig er jeg ikk busy med et eller andet eller nogen så kommer jeg gerne frisk

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Var lige en hurtig tur i hc med @Freejack i går aftes. Han virker som en flink gut der passer ind i SD herfra

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

.... Tja hvor starter jeg...

Tja kan han finde ud af og sætte sin ansøgning på VT som comment NEJ

Tja kan han DPS NEJ

Men var han cool på VT Ja det må man sige han kan ta noget gazzzz men helt sikkert
    Last edited by Rune; 27-01-2012 at 12:49.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Tog lige den samme HC sammen med rune og freejack. hyggelig fætter på VT
    Han skal ha' en ganske almindelig af mig
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Hyggelig fyr at snakke med på vt -
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Learner

Takker lige og bukker pænt for de 10 thumbs sofar og få alle de hyggelige runs , så mangler jeg bare at få lov at være trailer lidt hint hint

Forum Learner

Bummelum di dum jeg lumrer jo lidt rundt her på boardet og kiggede lige på Noxes ansøgning og nu blev jeg jo i tvivl ....skal jeg sørge for hele tiden at skrive hvem jeg snakker og laver ting og sager med ? Jeg mener de fleste har jo allerede ytret sig her en gang ??

Go Lørdadag Free