Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 71

Thread: [31.01.12]Freejack 85 Demon Lock ansøger om social/casual spot

Forum Learner

Default [31.01.12]Freejack 85 Demon Lock ansøger om social/casual spot

Hej SD!

Mit navn er Lars. Jeg er 44 år og fra Odense. Jeg er It-uddannet mm. men arbejder pt som skrothandler eller vel nærmere som ufaglært skrotbisse. Dette er helt nyt og kun på prøve lige nu. Men der ska jo gøres noget jobbene hænger ikke på træerne her på Fyn.

Jeg er sådan en hyggefætter der godt kan li og lege lidt med en guitar sammen med rl venner eller rode med gamle pcèr i min fritid. Og så har jeg en svaghed for de her mmorpg games og har leget både med Eq-Eq2-lidt Eve og så Wow siden vanilla, dog med et lille break det meste af Tbc hvor jeg smuttede tilbage til Eq2. Men Eq er for tidskrævende, så jeg vendte frygteligt tilbage til wow og har så spillet stort set siden.

Jeg er helt ny her på serveren og kommer oprindeligt fra Runetotem, hvor jeg har slået mine folder i henholdsvis Riddlebox,Conundrum og Shadowmane Tribe i de sidstnævnte som officer. Jeg var lige ved at køre sur i wow da 4.3 kom ud, fordi de fleste jeg kendte fra de "gamle" dage ....lol lyder som jeg er et mosefund ....enten havde flyttet server eller helt opgivet wow. Og da min guild, der egentlig er og var en god guild blev for stor med for mange interne fnidderfnadder problemer og uden den sociale stemning til sidst blev nærmest et job mere end en fornøjelse.
    Det fik mig til at tage et break her i December, hvor jeg pludselig så Semper Danica i fjernsynet og blev nysgerrig.
    Og jeg må sige den her guild virker bundsolid og jeg er vildt imponeret over jeres sociale arrangementer både i og udenfor spillet. Og det er det er det sociale der primært får mig til at søge ind.
    Synes det er hyggeligt at kunne finde så mange danskere med samme interesse.