Results 1 to 4 of 4

Thread: Skal man have kreditkort for at spille?

Forum Learner

Default Skal man have kreditkort for at spille?

Jeg faldt lige over dette i FAQ hos Blizzard:
    Do I need to enter credit card information to register an account?
    "When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. (Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)" Kilde Wowi.dk

Hvis jeg forstår det rigtigt skal man have kreditkort for at registere sin account eller har jeg misforstået det?
    Nu har jeg ikke selv noget kreditkort og konen er ikke hjemme i morgen når jeg får mit spil. Så jeg må nok heller skrive hendes kortoplysninger ned så jeg kan lave min account i morgen. (så bliver det jo også trukket på hendes konto i fremtiden :-D :-D )
    WOW main:

WOW alt:
    Quar - Lvl 60 Warrior

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Ja du skal have kreditkort som visa/mastercard som kan betales i udenlandet.

Men man kan også købe en slags kort der kan bruges i en 30/60 dage.
    Det er lidt som taletidskort til mobil. De er bare sindsyg dyre som íkke kan betale sig.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Forum Learner

Det er faktisk ikke så dyrt for de betalingskort http://www.spilpriser.dk/listprices.asp?ID=121622
    Det svarer til kun lidt over 90 om måneden. Men man kan jo lige så godt bare betale for de 6 måneder... :-D

Det der bare overraskede mig var at man faktisk allerede nu skal bruge et kreditkort selvom den første måned er "gratis".
    WOW main:

WOW alt:
    Quar - Lvl 60 Warrior

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Den første måned er rigtigt nok gratis, men det kræver stadig et kreditkort at starte med spillet.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo